joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ALUMIL ROM INDUSTRY S.A. - ALU

Hotarari AGA O & E - 25.04.2017

Data Publicare: 25.04.2017 13:36:01

Cod IRIS: 5042B

 

Raport curent

Nr. 6 din 25 Aprilie 2017

 

Raport curent conform art. 113 lit. A alin. 1 lit. e) din Regulamentul CNVM 1/2006

   

Data raportului 25Aprilie 2017

Denumirea entitatii emitente:  Alumil Rom Industry SA

Sediul social: Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286 A, Sector 5

Numarul de telefon/fax: 021 4243456 , fax: 021 423 39 32

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO10042631

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/8540/1997

Capital social subscris si varsat: 6.250.000 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori       Bucuresti, Titluri de capital – Categoria Standard

 

I.Evenimente importante de raportat:

 

A.  In data de 25 Aprilie 2017, ora 11, actionarii Societatii ALUMIL ROM INDUSTRY S.A. (denumita in continuare “Alumil”), societate pe actiuni de tip deschis cu un capital social de 6.250.000 lei impartit in 31.250.000 actiuni in valoare nominala de 0,2 lei, detinute de actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la data de 13.04.2017conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., s-au intrunit in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286A, sector 5, la prima convocare a Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu Actul Constitutiv al Societatii.

 

HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARE

 

Presedintele Consiliului de Administratie a convocat Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor conform prevederilor statutare si in urma dezbaterilor consemnate in Procesul-Verbal al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 25.04.2017,  actionarii au adoptat urmatoarele hotarari:

Hotararea nr. 1

 

Art. 1. Se aproba Raportul de gestiune al Consiliului de Administratie referitor la activitatea si situatiile financiare individuale ale societatii Alumil Rom Industry SA pentru anul 2016.

Art. 2. Se aproba Raportul si opinia auditorului financiar cu privire la situatiile financiare individuale ale societatii Alumil Rom Industry SA pentru anul 2016.

Art. 3. Se aproba situatiile financiare individuale ale societatii Alumil Rom Industry SA pentru anul fiscal 2016, respectiv situatia rezultatului global, situatia pozitiei financiare, situatia fluxurilor numerar, situatia modificarilor capitalurilor proprii, note la situatiile financiare, astfel:

 

·         Venituri nete din vanzari                                           57.927.457 lei

·         Costul vanzarilor                                                      39.836.882 lei

·         Profit net al anului                                                       1.227.939 lei 

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Art. 4. Se aproba situatiile financiare consolidate ale societatii Alumil Rom Industry SA pentru anul fiscal 2016, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, precum si opinia auditorului referitoare la acestea, respectiv: situatia consolidata a rezultatului global, situatia consolidata a pozitiei financiare, situatia fluxurilor de numerar consolidate, situatia modificarilor capitalurilor proprii consolidate, note la situatiile financiare consolidate, astfel:

 

·         Venituri nete din vanzari                                            57.669.666 lei

·         Costul vanzarilor                                                      39.439.236 lei

·         Profit brut                                                                   2.346.776 lei

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

Hotararea nr. 2

 

Art. 1 Se aproba nerepartizarea profitului net si incadrarea acestuia la Rezultatul reportat.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 3

Art. 1  Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar 2016.

Hotararea este adoptata conform dispozitiilor statutare, inregistrandu-se abtinerile membrilor prezenti ai Consiliului de administratie.

 

Hotararea nr. 4

 

Art.1. Se aproba prelungirea pentru o perioada de 1 an a mandatului auditorului extern (statutar) al  societatii,  societatea  ERNST & YOUNG ASSURANCE SERVICES S.R.L., persoana juridica de drept roman, cu sediul in Bucuresti, Tower Center 22nd floor Building, B-dul Ion Mihalache nr 15-17, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/5964/30.06.1999, Cod Unic de Inregistrare 11909783, atribut fiscal RO.

Hotararea este adoptata cu majoritatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 5

Art. 1  Se aproba Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2017, dupa cum urmeaza:

·         Cifra de afaceri                                                        RON  64.955.458

·         Rezultat din exploatare                                             RON    3.573.572

·         Rezultat net                                                            RON    2.473.600

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 6

Art.1. Se aproba remuneratia pentru anul curent a membrilor Consiliului de Administratie al Alumil Rom Industry S.A. in cuantum de 100 Euro net/an si a Presedintelui Consiliului de Administratie al Alumil Rom Industry S.A. in cuantum de 150.000 Euro net/an sau echivalentul in RON al acestei remuneratii la cursul de schimb al Bancii Nationale a Romaniei valabil la data platii. Aceste remuneratii vor fi acordate in baza contractelor de administrare care vor fi semnate in numele societatii de catre Dna. Evangelia Mylona Vicepresedinte al Consiliului de Administratie.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 7

 

Art.1. Se aproba stabilirea datei de 19.05.2017 ca ,,data de inregistrare", conform art. 238 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 8

Art.1. Se aproba stabilirea datei de 18.05.2017 ca data ,,ex date", data calendaristica de la care actiunile ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., obiect al Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 9

 

Art.1. Dl. Michail Sotiriou, Director General al Societatii, identificat cu Pasaport nr. AI4476278 eliberat de Autoritatile Elene la data de 08.08.2012, este imputernicit prin prezenta sa semneze in numele actionarilor Hotararile adoptate in aceasta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si sa indeplineasca orice actiune sau formalitate prevazuta de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate in aceasta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

B.  In data de 25 Aprilie 2017, ora 11,30, actionarii Societatii ALUMIL ROM INDUSTRY S.A. (denumita in continuare “Alumil”), societate pe actiuni de tip deschis cu un capital social de 6.250.000 lei impartit in 31.250.000 actiuni in valoare nominala de 0,2 lei, detinute de actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la data de 13.04.2017conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., s-au intrunit in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in Bucuresti, Calea Rahovei nr. 286A, sector 5, la prima convocare a Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu Actul Constitutiv al Societatii.

 

HOTARARILE ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE

 

Presedintele Consiliului de Administratie a convocat Adunarea Generala extraordinara a Actionarilor conform prevederilor statutare si in urma dezbaterilor consemnate in Procesul-Verbal al Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 25.04.2017,  actionarii au adoptat urmatoarele hotarari:

Hotararea nr. 1

 

Art. 1  Se aproba prelungirea facilitatii de credit in sold in suma de 2.000.000 eur la Banca Transilvania, conform contractului de credit nr 2/BWI/2014 si a actelor aditionale ulterioare, cu mentinerea garantiilor deja constituite si mentinerea mandatului acordat domnului Michail Sotiriou, prin hotararea AGEA nr. 12/21.04.2016, pentru semnarea tuturor actelor aditionale ulterioare, necesare pentru prelungirea  facilitatii de credit la Banca Transilvania.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 2

 

Art. 1  Se aproba ratificarea actului/actelor aditionale la Contractul de imprumut nr.6007 din 13.03.2014 prin care s-a prelungit si majorat creditul in suma initiala de 3.000.000 RON pana la suma de 5.000.000 RON, contractat de Societate la OTP Bank Romania SA, avand ca destinatie finantarea cheltuielilor curente pentru o perioada de 12 luni si emiterea de Scrisori de Garantie pentru o perioada de 18 luni  precum si prelungirea cu noi perioade de creditare, daca va fi cazul, cu aprobarea prealabila a Bancii, pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 3

 

Art. 1  Se aproba mentinerea in garantie si ratificarea actelor aditionale la contractele de garantie si/sau contractele de garantie prin care s-au mentinut/constituit garantiile aferente garantarii creditului mentionat la punctul 2 de pe ordinea de zi, asupra bunurilor proprietatea Societatii si a tertilor:

a)       garantie reala mobiliara / ipoteca mobiliara asupra soldurilor creditoare ale conturilor curente deschise de Societate la Banca;

b)       ipoteca   asupra imobilului, situat  in Comuna Filipestii de Padure, sat Minieri, nr. 149, jud. Prahova, compusa din teren intravilan in suprafata totala de 50.003 mp, tarla 68, parcela nr. 1781/14, 1781/15, 1781/16, 1781/17, 1781/18, 1781/19, 1781/20, 1781/21 avand nr. cadastral 20481 (nr. cadastral vechi 10297) si constructiile edificate pe aceasta, respectiv:

- C1- hala industriala productie si depozitare profile din aluminiu si accesorii, suprafata construita desfasurata de 8836 mp, anul constructiei 2013, cu pereti din panouri sandwich cu finisaj exterior tabla cutata fara certificat de performanta energetica si lift, aflata in categoria de folosinta constructii administrative si social-culturale, in suprafata de 8835 mp din acte si 8836 masurata, avand nr. cadastral 20481-C1, 1781/14, 1781/15, 1781/16, 1781/17, 1781/18, 1781/19, 1781/20, 1781/21, 1781/22 si 1781/23  inscrise in Cartea Funciara 20481 a localitatii Filipestii de Padure,

- C2: - platforma betonata in suprafata construita de 4915 mp, an constructie 2013, avand nr. cadastral 20481-C2, 1781/14, 1781/15, 1781/16, 1781/17, 1781/18, 1781/19, 1781/20, 1781/21, 1781/22 si 1781/23, inscrise in Cartea Funciara 20481 a localitatii Filipestii de Padure, impreuna cu toate amelioratiunile imobilului.

c)       scrisoare de confort avand forma si continutul acceptate de Banca, constituita de Alumil        Aluminium Industry S.A. Grecia pentru o suma agreata de Banca ce va acoperi valoarea totala a creditelor contractate de Societate la OTP Bank Romania SA, inclusiv dobanzi, comisioane, speze etc. pana la acoperirea integrala a obligatiilor contractuale;

d)       garantie mobiliara asupra creantelor banesti platite in temeiul tuturor politelor de asigurare incheiata de Alumil Rom Industry S.A. in legatura cu prezentele contracte;

e)       garantie mobiliara / ipoteca mobiliara asupra unor echipamente aflate in proprietatea Societatii, dupa cum urmeaza:

Nr. echipament

Identificare Echipament/utilaj/instalatie

Numar bucati

Contract si factura

Locatie

1

Linie de productie bariere termice – echipament tehnologic POSCCE POSCCE 154271/18.05.2011, COD 2098.41.2013, cont mijloc fix: 213.1.41.0002.2, standard 6,67, data achizitie: 10.07.2013

1

Contract 368/26.04.2013 si factura 9130495/12.06.2013

Comuna Filipestii de Padure, Sat Minieri, tarla 68, jud Prahova

2

Instalatie vopsire electrostatica pentru imitatie lemn, echipament tehnologic POSCCE 154271/18.05.2011, COD 2094.41.2013, cont mijloc fix: 213.1.41.0002.2, standard 8.34, data achizitie 25.06.2013

1

Contract 121025/25.10.2012 si factura 1219/26.03.2013

3

Instalatie de vopsire electrostatica echipament tehnologic POSCCE POSCCE 154271/18.05.2011, COD 2093.41.2013, cont mijloc fix: 213.1.41.0002.2, standard 8.34, data achizitie 25.06.2013

1

Contract 121025/25.10.2012 si factura 1219/26.03.2013

4

Sistem electric si pneumatic pentru instalatia de vopsire electrostatica, echipament tehnologic, POSCCE POSCCE 154271/18.05.2011, COD 2095.41.2013, cont mijloc fix: 213.1.41.0002.2, standard 6.67, data achizitie 14.06.2013

1

Contract 121025/25.10.2012 si factura 1219/26.03.2013

5

Uilaj de ridicare in 4 directii, serie 21720, mijloc de transport POSCCE POSCCE 154271/18.05.2011, COD 4198.41.2013, cont mijloc fix: 213.3.41.0001.0, standard 12.50, data achizitie 17.06.2013

1

Contract 311/10.04.2013, factura 200866192/05.06.2013

6

Sistem de alimentare si ridicare a paletilor/cosurilor, echipament tehnologic, POSCCE POSCCE 154271/18.05.2011, COD 2096.41.2013, cont mijloc fix: 213.1.41.0001.2, standard 10.00, data achizitie 10.07.2013

1

Contract 121025/25.10.2012, factura 1219/26.03.2013

7

Sistem automat de depozitare pe rafturi-sistem de depozitare, echipament tehnologic, POSCCE POSCCE 154271/18.05.2011, COD 2099.41.2013, cont mijloc fix: 213.1.41.0001.2, standard 8.34, data achizitie 15.07.2013

1

Contract 346/18.04.2013, factura E-EXP.13-013/05.07.2013 si

S-EXP.13-013

8

Uilaj de ridicare in 4 directii, serie 21719, mijloc de transport POSCCE 154271/18.05.2011, COD 4197.41.2013, cont mijloc fix: 213.3.41.0001.0, standard 12.50, data achizitie 17.06.2013

1

Contract 311/10.04.2013, factura 200866193/05.06.2013

9

Statie epurare Filipesti, echipament tehnologic, POSCCE POSCCE 154271/18.05.2011, COD 2097.41.2013, cont mijloc fix: 213.1.41.0002.2, standard 11.12, data achizitie 12.07.2013

1

Contract 1078/02.10.2012, factura 01A/30.04.2013

10

Pod rulant monogrinda, mijloc de transport POSCCE 154271/18.05.2011, COD 4200.41.2013, cont mijloc fix: 213.3.41.0002.0, standard 6.67, data achizitie 01.06.2013

1

Contract 1268/15.11.2012, factura 4103/06.03.2013

11

Pod rulant monogrinda, mijloc de transport POSCCE 154271/18.05.2011, COD 4199.41.2013, cont mijloc fix: 213.3.41.0002.0, standard 6.67, data achizitie 01.06.2013

1

Contract 1268/15.11.2012, factura 4103/06.03.2013

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 4

Art.1. Se aproba stabilirea datei de 19.05.2017 ca ,,data de inregistrare", conform art. 238 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

Hotararea nr. 5

 

Art.1 Se aproba mandatarea Dlui. Michail Sotiriou, cetatean elen, domiciliat in Grecia, Salonic, Str. Aghia Sofia, nr. 46, identificat cu pasaport seria AI, nr. 4476278, eliberat de autoritatiile Elene la data de 08.08.2012, valabil pana la data de 07.08.2017, avand functia de Presedinte al Consiliului de Administratie si Director General al Societatii, pentru semnarea in numele actionarilor ahotararilor luate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si efectuarea tuturor formalitatilor cerute de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari.

De asemenea, in ceea ce priveste Contractele incheiate cu Banca Transilvania SA, domnul  Michail Sotiriou este imputernicit sa reprezinte societatea cu depline puteri in fata Bancii Transilvania SA, in vederea derularii in bune conditii a facilitatii  contractate (de la aceasta institutie bancara), avand dreptul de a semna orice act(e) aditional (e)  la contractul  de credit nr. 2/BWI/2014, ce  pot avea ca obiect, inclusiv dar fara a se limita la, prelungirea termenelor, operatiuni de restructurare, reesalonare, diminuare, modificarea si completarea structurii de garantii la nivelului necesarului de garantat conform negocierilor cu banca,  precum si orice alte documente necesare derularii  in bune conditii a facilitatii de credit contractate.

In mod special se aproba mandatarea Dlui Michail Sotiriou pentru semnarea contractului/lor de credit, a contractelor de garantii (mobiliare/imobiliare), a tuturor actelor aditionale aferente acestora, a Biletului la Ordin emis/avalizat/girat de Societate, precum si a tuturor cererilor, documentelor ce tin de ducerea la indeplinire a Hotararilor adoptate cu privire la contractele de credit incheiate cu OTP Bank Romania SA.Mandatul este acordat inclusiv pentru instituirea si notarea interdictiilor de instrainare, grevare cu  sarcini, inchiriere, dezmembrare si alipire, construire si demolare, restructurare si amenajare asupra imobilelor constituite in garantie.De asemenea, mandatul se considera dat si pentru orice alte modificari care vor interveni pe parcursul derularii creditelor mentionate in prezenta hotarare, cu privire la contractele de credit si/sau de garantie aferente acestora, incheiate/ce se vor incheia cu OTP BANK ROMANIA SA, cum ar fi, dar fara a se limita la  prelungirea perioadei de valabilitate a creditelor, majorari/diminuari/restructurari ale sumei acordate a creditelor, majorari/diminuari de dobanda, constituire a unor noi garantii/inlocuirea acestora sau orice alte modificari ale raportului de creditare si/sau garantare, mandatul fiind dat pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.

Hotararea este adoptata cu unanimitatea voturilor actionarilor prezenti personal sau prin reprezentant.

 

 

Consiliul de Administratie

Presedinte, Director General

Michail Sotiriou

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.