vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


IMOTRUST SA ARAD - ARCV

Convocare AGA O & E 28-29.06.2020

Data Publicare: 29.05.2020 20:56:13

Cod IRIS: ABCCB

Raportul curent conform Regulamentul 5 /2018

 

Data raportului 29.05.2020

Denumirea emitentului SC IMOTRUST SA

Sediul social  Arad, str.Poetului, nr.1/C, jud.Arad

Numarul de telefon/fax  0357/100.000

Codul unic de inregistrare la oficiul registrului comertului 1680630

Numar de ordine in registrul comertului J02/541/1991

Capital social subscris si varsat  42.574.482,20 Ron

Piata reglementata/Sistemul multilateral de tranzactionare/Sistemul organizat de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise AeRo

 

Alte evenimente

 

CONVOCATOR

pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Ordinara a    

             Actionarilor S.C. IMOTRUST S.A. („Societatea”) din data de 28/29.06.2020

 

Directoratul Societatii IMOTRUST S.A., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad sub nr. J02/541/1991, C.U.I. RO 1680630, intrunit in sedinta din data 22.05.2020, convoaca in temeiul art. 117 din  Legea nr. 31/1990 republicata si modificata, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru ziua de 29.06.2020, ora 13:00 si Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru ziua de 29.06.2020, ora 14:00. In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarele adunari generale ale actionarilor sunt convocate pentru data de 30.06.2020 in acelasi loc si la aceeasi ora, cu mentinerea ordinii de zi. 

Adunarile generale se vor tine la sediul societatii din Arad, str.Poetului nr.1/C, jud. Arad, pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor tinut de S.C. Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 17.05.2020 (data de referinta), care au dreptul sa participe la deliberarile adunarilor generale si sa voteze in cadrul acestora urmatoarea ordine de zi:

 

                          Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor este:

 

1.       Aprobarea schimbarii formei de administrare a Societatii din sistem dualist in sistem unitar cu Consiliu de Administratie format din trei membri.

2.       Aprobarea urmatoarelor modificari ale Actului Constitutiv al Societatii si rescrierea acestuia, in urma celor hotarate la punctul 1 de mai sus, astfel:

Art. 1.5 va avea urmatorul continut:

Forma juridica a Societatii este aceea de societate pe actiuni, cu capital privat, de tip deschis, administrata in sistem unitar;”

Capitolul VIII Adunarile Generale ale Actionarilor se rescrie integral si va avea continutul citat mai jos:

„Art.9 Tipurile de adunari ale actionarilor. Atributii.

9.1. Adunarea Generala a Actionarilor este organul de deliberare si decizie al Societatii. Toate hotararile actionarilor se iau in adunarea generala.

9.2. Adunarile Generale ale Actionarilor sunt ordinare si extraordinare. La sedinta Adunarii Generale a Actionarilor pot participa actionarii personal sau reprezentati prin alte persoane, in baza unei procuri speciale sau generale conform legii.

Art. 10 Adunarea Generala Ordinara se convoaca ori de cate ori este necesar, conform dispozitiilor legale aplicabile.

10.1. Adunarea Generala Ordinara are urmatoarele atributii si obligatii:

a) sa discute, sa aprobe sau sa modifice situatiile financiare anuale, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie, respectiv de auditorul financiar, sa se pronunte asupra distribuirii profitului si sa fixeze dividendul;

b) sa aleaga si sa revoce membrii Consiliului de Administratie si sa le stabileasca remuneratia cuvenita;

c) sa stabileasca bugetul de venituri si cheltuieli si, dupa caz, programul de activitate pentru exercitiul urmator;

d) sa hotarasca cu privire la actionarea in justitie a membrilor Consiliului de Administratie ori a Auditorului Financiar, care au produs pagube Societatii.

e) sa numeasca/ demita auditorul financiar si sa stabilesca remuneratia acestuia.

g) sa decida participarea Societatii la capitalul social al altei societati, daca participatia are o valoare mai mare de 50.000 lei; Pana la suma de 50.000 lei decizia apartine Consiliului de Administratie care va prezenta un raport al participatiilor (daca este cazul) in prima adunare generala a actionarilor ce urmeaza a se intruni.

h) sa opereze toate conturile bancare ale Societatii. Drepturile de semnatura pentru operatiunile bancare (inclusiv internet banking) vor fi in mod obligatoriu duble conjuncte si vor fi exercitate de catre Presedintele Consiliului de Administratie si de persoana responsabila cu controlul financiar preventiv. Identificarea nominala a acestor persoane se va face  prin decizia Consiliului de Administratie. Alte drepturi pentru operatiuni bancare: vizualizare, ridicare si depunere documente vor fi reglementate de asemenea prin decizia Consiliului de Administratie.

10.3.  Conditii de cvorum si majoritate pentru AGOA

Conditiile de cvorum pentru prima convocare, sunt cele prevazute de lege.

Daca adunarea generala ordinara nu poate lucra din cauza neindeplinirii conditiilor de cvorum prevazute pentru prima convocare, adunarea ce se va intruni la o a doua convocare poate sa delibereze asupra punctelor de pe ordinea de zi a celei dintai adunari, indiferent de cvorumul intrunit, luand hotarari cu majoritatea voturilor exprimate.

Art. 11. Adunarea Generala Extraordinara

Adunarea Generala Extraordinara se intruneste ori de cate ori este necesar.

11.1. Principalele atributii ale Adunarii Generale Extraordinare sunt cele prevazute de Legea 31/1990;

11.2. In plus, Actionarii stabilesc in mod expres ca urmatoarele atributii vor intra, de asemenea, in competenta AGEA:

a) Hotaraste repartizarea dividendelor si intr-o alta proportie decat cea detinuta in capitalul social (conform art. 67 din L31/1990);

11.3. Urmatoarele atributii sunt delegate Consiliului de Administratie:

a) Modificarea obiectului de activitate al Societatii stabilit prin Art. 3 din Actul Constitutiv;            

b) Mutarea sediului social intr-o alta locatie din Romania;

c) Infiintarea in Romania si in strainatate, desfiintarea si modificarea de sedii secundare cum ar fi sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica.

11.4. Conditii de cvorum si majoritate pentru AGEA

Pentru validitatea deliberarilor AGEA, conditiile de cvorum pentru prima si a doua convocare, sunt cele prevazute de legea 31/1990.

Hotararile sunt luate cu majoritatea voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

Decizia de modificare a obiectului principal de activitate al Societatii, de reducere sau majorare a capitalului social, de schimbare a formei juridice, de fuziune, divizare sau de dizolvare a Societatii se ia cu o majoritate de cel putin doua treimi din drepturile de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

Art.12 Convocarea Adunarii Generale a Actionarilor.

12.1. Convocarea si tinerea sedintei adunarii generale se realizeaza conform dispozitiilor aplicabile din Legea nr. 31/1990  si din legislatia specifica pietei de capital.

Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara se intruneste la sediul Societatii sau in alt loc care va fi comunicat in convocare.

12.2. Adunarile Generale ale Actionarilor Societatii se convoaca de catre Consiliul de Administratie ori de cate ori este necesar.

12.3.  Hotararile luate de Adunarea Generala, in limitele legii si actului constitutiv sunt obligatorii si pentru actionarii care nu au luat parte la adunare sau au votat contra. »

Capitol X. “Conducerea operativa Societatii” se rescrie integral si va avea urmatorul continut:

“Art.14 Conducerea operativa a Societatii este asigurata de catre un Consiliu de Administratie (C.A.) constituit din 3 (trei) membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice, dupa caz, numiti conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

14.1. Mandatul Consiliului de Administratie numit de A.G.O.A. este de 4 ani sau pana la revocare, cu incepere de la data numirii acestuia. Mandatul C.A. va putea fi prelungit pe perioade subsecvente de cate 4 ani.

14.2. Membrii Consiliului de Administratie sunt:

14.2.1. S.C. _________S.A. persoana juridica romana, cu sediul in municipiul ________, strada ________, ________, judetul ________, avand numar de ordine in Registrul Comertului  J________, Cod Unic de Inregistrare ________, prin reprezentant permanent dna________, cetatean roman, avand domiciliul in ________, nascuta la data _____de identificata prin C.I. seria ________, emis la ________ si valabil pana la ________, cod numeric personal  ________,  numit  ca  administrator  pentru  un  mandat  care  expira  la ________2024; 

14.2.2. [se va completa cu datele exacte ca urmare a alegerii membrului consiliului de administratie], cetatean roman, avand domiciliul in ________, nascuta la data _____de identificata prin C.I. seria ________, emis la ________ si valabil pana la ________, cod numeric personal  ________,  numit  ca  administrator  pentru  un  mandat  care  expira  la ________2024;

14.2.3. [se va completa cu datele exacte ca urmare a alegerii membrului consiliului de administratie], cetatean roman, avand domiciliul in ________, nascut la data _____de identificat prin C.I. seria ________, emis la ________ si valabil pana la ________, cod numeric personal  ________,  numit  ca  administrator  pentru  un  mandat  care  expira  la ________2024;

14.3. Administratorii pot fi revocati oricand de A.G.O.A. fara posibilitatea de a pretinde societatii daune-interese pentru revocarea lor.

14.4. Consiliul de Administratie este condus de un Presedinte ales la prima sedinta a Consiliului de Administratie dintre membrii C.A., pentru o durata care nu poate depasi durata mandatului sau de administrator. Presedintele este ales cu majoritatea voturilor membrilor Consiliului de Administratie si poate fi revocat oricand de catre Consiliul de Administratie. Presedintele C.A. indeplineste si functia de Director General al Societatii.

Presedintele Consiliului de Administratie este ___________ pentru  un  mandat  care  expira  la ........2024.

14.5. Consiliul de Administratie se intruneste la sediul societatii ori de cate ori este necesar, la convocarea Presedintelui sau a oricaruia din membrii sai. Pentru valabilitatea deciziilor este necesara prezenta a cel putin 2/3 din componenta sa, iar deciziile se iau cu votul majoritatii membrilor prezenti.

14.11. Competente si atributii ale Consiliului de Administratie:

14.11.1. Consiliul de Administratie este responsabil pentru indeplinirea tuturor actelor utile si necesare in vederea realizarii obiectului de activitate al Societatii, inclusiv cu privire la administrarea eventualelor filiale sau investitii ale Societatii, cu exceptia atributiilor care sunt prin lege atribuite adunarilor generale ale actionarilor.

14.11.3. Consiliul de Administratie are urmatoarele atributii:

a) Stabileste directiile principale de activitate si de dezvoltare ale Societatii;

b) Stabileste politicile contabile si sistemul de control financiar si aproba planificarea financiara;

c) Intocmeste raportul anual, situatiile financiare anuale si interimare ale Societatii, pregateste planul de afaceri si bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul urmator, organizeaza adunarile generale ale actionarilor si aduce la indeplinire hotararile adoptate de catre adunarile generaleale actionarilor;

g) Hotaraste cu privire la infiintarea sau desfiintarea sediilor secundare ale Societatii in Romania sau in afara Romaniei care nu au personalitate juridica si numeste sau revoca directorii acestora;

i) Reprezinta Societatea in relatiile cu tertii;

j) Orice alte atributii prevazute de lege;

Capitolul XI – se elimina si se renumeroteaza toate capitolele si articolele urmatoare.

           

3. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii pentru a semna versiunea actualizata a Actului Constitutiv al Societatii cu modificarile prevazute mai sus si pentru a intocmi si semna in numele si pe seama Societatii Hotararile AGEA precum si pentru a face orice alte demersuri necesare in scopul de a aduce la indeplinire cele hotarate mai sus;

4. Aprobarea datei de 16.07.2020 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Extraordinare a  Actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86 din Legea nr. 24/2017.

 

                    Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

1.      In masura adoptarii unei hotarari “pentru” la Punctul 1 al AGEA, revocarea membrilor Directoratului si Consiliului de Supraveghere si alegerea unui Consiliu de Administratie.

Data limita pentru depunerea candidaturilor este 12.06.2020, ora 16:00. In conformitate cu art 117 al (6) din Legea 31/1990, lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor, pe masura depunerii candidaturilor, la sediul Societatii si pe website-ul acesteia (www.imotrustarad.ro), putand fi consultata si completata la propunerea acestora. Propunerile de candidati pentru functia de administrator se pot depune la registratura Societatii – Secretariatul A.G.A., pana la data de 12.06.2020 ora 16:00 sau pot fi transmise prin email cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 pana la data de 12.06.2020 ora 16:00 la adresa office@imotrustarad.ro, mentionand la subiect: „Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din 29/30.06.2020”.

2.      Stabilirea duratei mandatului si remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie conform bugetului de venituri si cheltuieli al anului 2020 si mandatarea unei persoane sa semneze contractele de administrare.

3.      Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii pentru a semna versiunea actualizata a Actului Constitutiv al Societatii cu modificarile prevazute mai sus si pentru a intocmi si semna in numele si pe seama Societatii Hotararile AGOA precum si pentru a face orice alte demersuri necesare in scopul de a aduce la indeplinire cele hotarate mai sus.

4.      Aprobarea datei de 16.07.2020 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor   asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. nr. 86 din Legea nr. 24/2017.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul :

a) De a introduce noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA si/sau AGEA. Solicitarea trebuie transmisa in scris, la sediul societatii, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei.

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi  incluse pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA pana data de 22.06.2020, ora 14,00. Societatea are obligatia de a raspunde la intrebarile adresate de actionari sub conditia respectarii art. 198 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

Materialele informative cu privire  la punctele inscrise pe ordinea de zi, proiectele de hotarari, formularele procurilor speciale precum si formularele de vot prin corespondenta vor putea fi studiate la sediul societatii din Arad, str.Poetului, nr.1/C, jud. Arad si eliberate actionarilor la cerere, intre orele 10-14 sau pe site-ul www.imotrustarad.ro incepand cu data de 28.05.2020.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in Adunarile Generale: direct, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 92 din Legea nr. 24/2017. Accesul actionarilor la adunarile generale se face in cazul actionarilor persoane-fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane-juridice, prin prezentarea unui certificat constatator eliberat de registrul comertului in original, nu mai vechi de 15 zile, din care sa rezulte calitatea de reprezentant legal sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 92 din Legea nr. 24/2017.

Imputernicirile speciale sau generale si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat vor fi depuse in original la sediul societatii sau transmise prin e-mail, la adresa office@imotrustarad.ro cu semnatura electronica extinsa pana la data de26.06.2020 ora 13:00.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta cu legalizare de semnatura de catre un notar public impreuna cu copia actului de identitate sau certificatul de inregistrare al actionarului vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la 26.06.2020, ora 13:00.

Procurile sau buletinele de vot neconforme, care nu indeplinesc conditiile legale sau care sunt depuse dupa expirarea termenului mentionat mai sus vor fi considerate nule de drept. 

                                                            

SC IMOTRUST SA

Vicepresedinte al Directoratului

FEIER MELANIA ELISABETA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.