Tel **40-(0)268-477664, Fax **40-(0)268-475250 P.O.BOX 123,
C.F. RO1102041, Inreg. la R.C. J/08/13/1991, Cont B.C.RO22 RNCB 0053 0094 6774 0001; e-mail: office@aro-palace.ro.
Nr de inreg 8981/10.10.2017
Catre,
SC BURSA DE VALORI BUCURESTI SA
Bd. Carol I nr.34-36, et.13 Bucuresti
Raport curent in conformitate cu prevederile art.113 litA din Regulamentul ASF nr.1/2006
Raport conform art.113 lit A din Regulamentul ASF nr.1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Codului BVB.
Data raportului: 10.10.2017
Denumirea unitatii emitente: Societatea ARO-PALACE SA
Sediul social: Bd. Eroilor nr.27, cod postal 500030, Brasov, jud. Brasov, Romania.
Numar de telefon/fax: 0268-477664 / 0268-475250
Cod unic de inregistrare fiscala: RO1102041
Numarul de inregistrare la Registrul Comertului: J08/13/1991
Capital subscris si varsat: 40.320.157,10 lei.
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise Sistemul alternativ de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti (simbol ARO)
Evenimente importante de raportat : Convocarea Adunarii Generale Orodinare a Actionarilor si convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 20 noiembrie 2017
Aro-Palace S.A informeaza actionarii si publicul investitor cu privire la convocarea AGOA si AGEA de catre Consiliul de Administratie pentru data de 20 noiembrie 2017. Anexam convocatorul la prezentul raport
CONVOCATOR
Consiliul de Administratie
al Aro-Palace SA,
cu sediul in Brasov, b-dul Eroilor nr. 27, judetul Brasov, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Brasov sub numarul J08/13/1991, avand Codul de inregistrare fiscala nr. RO1102041, convoacaAdunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 20.11.2017, ora 1000 si Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 20.11.2017, ora 1200.
Lucrarile adunarii generale se vor desfasura in Municipiul Brasov, B-dul Eroilor nr. 27, in Centrul de Conferinte Europa al Hotelului Aro-Palace.
Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare(Legea nr.24/2017 in continuare), ale reglementarilor C.N.M.V./A.S.F. date in aplicarea acestora, ale Legii societatilor nr.31/1990, republicata in 2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea nr.31/1990 in continuare) si cele ale Actului constitutiv al societatii.
Capitalul social al societatii este format din 403.201.571 actiuni nominative, indivizibile, de valori egale si materializate, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.
La adunarile generale ale actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 01.11.2017, stabilita ca data de referinta.
I. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi :
1. Aprobarea schimbarii formei de administrare a societatii din sistem unitar in sistem dualist;
2. Aprobarea noului Act Constitutiv al societatii, ca urmare a optiunii de administrare in sistem dualist, conform proiectului anexat;
3. Desemnarea persoanei imputernicite sa semneze Actul Constitutiv al societatii;
4.Aprobarea datei de 08.12.2017 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii generale extraordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.86 din Legea nr.24/2017.
5. Aprobarea datei de 07.12.2017 ca ex date, conform dispozitiilor art.1292 din Regulamentul C.N.V.M. nr.1/2006.
6. Imputernicirea domnului Mihai Fercala, presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea Hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a Hotararilor A.G.E.A. si imputernicirea domnului Socaciu Silviu-Lucian, consilier juridic, de a efectua formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.
II. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi :
1. Constatarea incetarii mandatului Consiliului de Administratie ca urmare a schimbarii formei de administrare a societatii si modificarii Actului Constitutiv;
2. Alegerea membrilor Consiliului de Supraveghere pentru un mandat de 4 ani;
3. Aprobarea incheierii contractului de administratie cu membrii Consiliului de Supraveghere conform proiectului anexat;
4. Desemnarea persoanei care va semna contractul de administratie cu membrii Consiliului de Supraveghere, in calitate de mandatar conventional din partea societatii;
5. Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere civila profesionala pentru membrii Consiliului de Supraveghere si pentru membrii Directoratului;
6. Aprobarea solicitarii de reziliere a contractului de audit financiar a societatii Nicolis SRL;
7. Alegerea auditorului financiar, aprobarea duratei contractului de audit si a remuneratiei aferente.
8. Aprobarea datei de 08.12.2017 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.86 din Legea nr.24/2017;
9. Aprobarea datei de 07.12.2017 ca ex date, conform dispozitiilor art.1292 din Regulamentul C.N.V.M. nr.1/2006;
10. Imputernicirea domnului Mihai Fercala, presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea Hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a Hotararilor A.G.O.A. si imputernicirea domnului Socaciu Silviu-Lucian, consilier juridic, de a efectua formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.
Lista canditatilor pentru Consiliul de Supraveghere poate fi consultata la sediul societatii sau pe website. Actionarii pot face nominalizari pentru persoanele ce vor fi alese in Consiliul de Supraveghere pana la data de 30 octombrie 2017.
Ofertele privind contractarea serviciilor de audit financiar pot fi depuse la sediul social al societatii pana la data de 30 octombrie 2017.
Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul :
(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si
(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse in ordinea de zi a adunarilor generale.
Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la pct. (i) si (ii) in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel tarziu la data de 17.11.2017. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea ”Investitori/AGA”.
Propunerile sau intrebarile actionarilor mentionati in alineatele precedente vor putea fi depuse sau transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar ”Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 20/21 noiembrie 20170ri ”Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 noiembrie 2017” sau prin e-mail la adresa office@aro-palace.ro la care se va atasa semnatura electronica extinsa conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica.
Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari societatii sau fac propuneri pentru completarea ordinii de zi a adunarilor generale, acestea vor anexa solicitarii si documente care sa le ateste identitatea si calitatea de actionar la data solicitarii.
Actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, pe baza unei imputerniciri speciale emisa pentru aceasta adunare.
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora.
Actionarii persoane juridice pot participa prin reprezentant legal pe baza unui certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau copie conforma cu originalul, emis de catre autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica. Documentul care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica este valabil daca a fost emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarilor generale.
Daca actionarul este reprezentat de o alta persoana, reprezentantul va prezenta imputernicirea, semnata de actionarul persoana fizica sau reprezentantul legal al persoanei juridice, documentul oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice aratat la paragraful anterior, precum si actul de identitate.
Incepand cu data de 13.10.2017 formularele de imputerniciri speciale valabile pentru adunarile generale convocate prin prezentul convocator se pot obtine de la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 900-1500.
Dupa completare si semnare, un exemplar al imputernicirii speciale se depune sau se expediaza sub semnatura olografa la sediul societatii sau poate fi transmisa ca document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa office@aro-palace.ro, pana la data de 18.11.2017 (data de inregistrare la registratura societatii sau data postei de sosire a corespondentei in Brasov), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant la aceste adunari generale. Cel de-al doilea exemplar al imputernicirii speciale va fi predat/expediat mandatarului, iar al treilea exemplar va fi pastrat de actionar.
Actionarii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta inainte de data desfasurarii adunarilor generale, prin utilizarea formularelor de buletin de vot prin corespondenta, conform art.92 din Legea nr.24/2017.
Formularele de buletin de vot prin corespondenta se pun la dispozitia acestora incepand cu data 13.10.2017, la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 900-1500.
Dupa completare, buletine de vot prin corespondenta, se expediaza prin posta la sediul societatii astfel incat acestea sa fie primite pana la data de 18.11.2017, data postei de sosire a corespondentei in Brasov, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin corespondenta in cadrul acestor adunari generale, conform prevederilor legale.
Documentele prezentate intr-o limba straina(cu exceptia actelor de identitate si a celor redactate in limba engleza) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limba romana.
Incepand cu data de 13.10.2017 sunt puse la dispozitia actionarilor, la sediul societatii sau pe website-ul propriu, proiectul de act constitutiv si proiectul de contract de administratie.
Actionarii societatii pot obtine de la sediul societatii, la cerere si contra cost, copii ale documentelor finale referitoare la problemele inscrise in ordinea de zi.
In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea Generala a Actionarilor pentru care nu se indeplinesc aceste conditii, va fi convocata pentru data de 21.11.2017, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor respectivei adunari generale.
Adresa sediului societatii este urmatoarea:
SC Aro-Palace SA – b-dul Eroilor nr.27, Brasov, judetul Brasov, cod postal 500030, telefon: 0268/477664, fax 0268/475250.
Presedintele Consiliului de administratie,
dr. ec. Mihai Fercala