vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TMK - ARTROM S.A. - ART

Hotarari AGA E & O 25.04.2018

Data Publicare: 26.04.2018 18:50:02

Cod IRIS: 46AC0

 

 

Raport Curent

In conformitate cu Legea Nr.297/2004 privind piata de capital si Regulamentul Nr. 1/2006 al CNVM

 

 

Data Raportului:  26 Aprilie 2018

Numele societatii: TMK- ARTROM S.A. Slatina

Sediul: 30 Draganesti, Slatina, Olt, Romania

Telefon/fax: +40249436862/ +40249434330

Inregistrat la Registrul Comertului: J28/9/1991

Cod Unic de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1510210

Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J28/9/1991

Cod LEI: 315700M25SMOU44FAN52

Capital subscris : 291.587.538,34 RON

Capital subscris si varsat: 291.587.538,34 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti Piata Reglementata - Categoria STANDARD  (simbol de piata ART

 

Evenimente de raportat : Hotararile Adunarii Generale Extraordinare si Ordinare ale actionarilor din data de 25.04.2018

 

HOTARAREA

 ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

TMK – ARTROM SA

                                                                                                  DIN DATA DE 25 APRILIE 2018

 

Astazi, 25 aprilie 2018, la ora 11:00, s-a tinut prima reuniune a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor TMK – ARTROM SA, la sediul societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. ROONRC J28/9/1991, CUI RO1510210 („Societatea” sau „TMK-Artrom”),

 

in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), prevederile Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Pietei de Capital”) si prevederile Articolului 9 din Actul Constitutiv al Societatii,

 

la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii au participat actionari ce detin un numar de 114.337.398 actiuni reprezentand 98.4221 % din capitalul social al Societatii.  Cerintele legale pentru intrunirea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii sunt indeplinite. 

 

Dupa dezbaterea si votarea fiecarui punct de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii

 

DECIDE

 

1.                  Aprobarea modificarii adresei punctului de lucru din Bucuresti din strada Daniel Danielopolu nr. 2, etajul 2, sector 1, Bucuresti in strada Daniel Danielopolu nr. 2, etaj 1, sector 1, Bucuresti.

 

2.                  Aprobarea modificarii numarului de membrii al comitetelor consultative de la doi membrii la trei membrii.

 

3.                  Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al Societatii dupa cum urmeaza:

 

i.                    Modificarea adresei Punctului de lucru si desfacere din localitatea Bucuresti, respectiv aprobarea modificarii Art. 1, alin. 5. din Actul Constitutiv al Societatii astfel:

 

„Societatea are urmatoarele puncte de lucru si desfacere:

-          in localitatea Slatina, str. Ec. Teodoroiu, bl. V 23, parter, judetul Olt;

-          in localitatea Slatina, str. Ec. Teodoroiu, bl. V 22, parter, judetul Olt.

-          in localitatea Bucuresti, str. Daniel Danielopolu nr. 2, etaj 1, sectorul 1.

 

Societatea are reprezentanta in localitatea Bucuresti, strada Daniel Danielopolu, nr. 2, etaj 1, sectorul 1.

 

Durata societatii este nelimitata, cu incepere de la data inregistrarii la Registrul Comertului.”

 

Celelalte paragrafe ale articolului 1 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

ii.                  Modificarea art. 3 alin. 1 din Actul Constitutiv al Societatii, ca urmare a ultimelor date primite de la Depozitarul Central SA, astfel:

 

„Capitalul social este de 291.587.538,34 lei din care 16.600.000,46 lei reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR si este impartit in 116.170.334 actiuni, in valoare nominala de 2,51 lei fiecare.  Capitalul social este detinut de actionari astfel:

 

TMK-EUROPE GmbH a subscris si varsat 270.383.992,06 lei impartit in 107.722.706 actiuni, fiecare actiune avand valoarea nominala de 2,51 lei, reprezentand 92,72824% din capitalul total.  Din totalul capitalului subscris si varsat de TMK-EUROPE GmbH suma de 16.600.000,46 LEI reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si suma de 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR.

 

SIF OLTENIA a subscris si varsat 16.034.620,45 lei impartit in 6.388.295 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2,51 lei, reprezentand 5,49908% din totalul capitalului social.

 

ALTI ACTIONARI au subscris si varsat 5.168.925,83 lei impartit in 2.059.333 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2,51 lei reprezentand 1,77268% din capitalul social.”

 

Celelalte paragrafe ale articolului 3 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

iii.                Modificarea art. 11, alin. 1 din Actul Constitutiv al Societatii in ceea ce priveste numarul membrilor din Consiliul de Administratie si componenta Consiliului de Administratie.

 

Celelalte paragrafe ale articolului 11 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

iv.                Modificarea art. 13, alin. 6 din Actul Constitutiv al Societatii astfel:

 

Comitetele consultative

 

Consiliul de Administratie poate crea comitete consultative formate din cel putin trei membri ai Consiliului si insarcinate cu desfasurarea de investigatii si cu elaborarea de recomandari catre Consiliu in domenii precum auditul, remunerarea administratorilor, a directorilor, auditorilor interni si a personalului.

 

Organizarea, functionarea si competentele oricaror astfel de comitete consultative vor fi stabilite prin hotarare a Consiliului de Administratie in conformitate cu prevederile legale aplicabile.”

 

Celelalte paragrafe ale art. 13 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

v.                  Modificarea Actului Constitutiv al Societatii in ceea ce priveste durata mandatului administratorilor pana la 25 Aprilie 2022 si prelungirea duratei mandatului membrilor Comitetului Director pana la data de 25 Aprilie 2022;

 

4.                  Aprobarea versiunii actualizate a Actului Constitutiv al Societatii;

 

5.                  Imputernicirea dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, de a semna forma actualizata a Actului Constitutiv al Societatii;

 

6.                  Stabilirea, conform articolului 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a datei de 16 mai 2018, ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele deciziilor luate in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii si a datei de 15 mai 2018 ca ex date conform art. 5 punctul 11 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si Deciziei ASF nr. 1430/2014.

 

7.                  Imputernicirea Dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, sa indeplineasca toate formalitatile necesare publicarii si inregistrarii hotararii.

 

 

 

HOTARAREA

 ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

TMK – ARTROM SA

                                                     DIN DATA DE 25 APRILIE 2018

 

Astazi, 25 aprilie 2018, la ora 13:30, s-a tinut prima reuniune a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor TMK – ARTROM SA, la sediul societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. ROONRC J28/9/1991, CUI RO1510210 („Societatea” sau „TMK-Artrom”),

 

in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), prevederile Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Pietei de Capital”) si prevederile Articolului 9 din Actul Constitutiv al Societatii,

 

la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii au participat actionari ce detin un numar de 114.337.398 actiuni reprezentand 98.4221 % din capitalul social al Societatii.  Cerintele legale pentru intrunirea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii sunt indeplinite. 

 

Dupa dezbaterea si votarea fiecarui punct de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii

 

 

DECIDE

 

1.         Aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2017.

 

2          Aprobarea raportului auditorului financiar pentru anul 2017.

 

3.         Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate intocmite conform IFRS pentru anul 2017 si a propunerii Consiliului de Administratie privind repartizarea profitului contabil al anului 2017, in suma de 33.055.366,00 RON, dupa cum urmeaza:

 

a)                  La rezerve legale conform Legii Societatilor, cel putin 5% din profitul brut anual (dar nu mai mult de 20% din capitalul social) inclusiv rezerva legala aferenta profitului reinvestit conform prevederilor art. 22 privind scutirea de impozit a profitului reinvestit din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, suma de 1.665.110 RON;

 

b)                  La „Alte rezerve aferente profitului reinvestit” suma de 31.400.256 RON reprezentand profitul reinvestit in echipamente tehnologice – masini, utilaje si instalatii precum si in calculatoare electronice si echipamente periferice conform prevederilor art. 22 privind scutirea de impozit a profitului reinvestit din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal.

 

4.         Descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru anul financiar 2017.

 

5.         Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate pentru anul 2018.

 

6.         Aprobarea programului de investitii pentru anul 2018.

 

7.         Aprobarea plafoanelor de credit pentru anul 2018, inclusiv a prelungirii contractelor de credit care expira in anul 2017 si a noilor surse de finantare a capitalului circulant necesare in 2018 si a creditelor necesare finantarii proiectelor de investitii, conform anexei.

 

8.         Alegerea, ca urmare a expirarii contractului, si aprobarea pentru anul 2018 a auditorului financiar ERNST & YOUNG ASSURANCE SERVICES SRL, inclusiv aprobarea contravaloarii serviciilor de audit statutar pentru anul 2018 (in suma de 57.800 EUR exclusiv TVA).

 

9.         Aprobarea modificarii structurii Consiliului de Administratie de la 5 membrii la 7 membrii prin alegerea a 2 noi membrii independenti, dupa cum urmeaza:

 

a.                   Dl Andrey Zimin, (...), ca Presedinte;

 

b.                  Dl Adrian Popescu, (...), ca membru si Director General;

 

c.                   Dl Surif Mikhail Albertovich, (...), ca membru;

 

d.                  Dl Parkhomchuk Andrey,(...), ca membru;

 

e.                   Dna Olga Nikolaeva, (...), ca membru;

 

f.                   Dl Tat Florin-Tudor, (...), ca membru independent;

 

g.                  Dl Nastase Vlad, (...), ca membru independent.

 

10.       Prelungirea mandatului membrilor Comitetului Director pana la data de 25 Aprilie 2022.

 

11        Stabilirea, conform articolului 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a datei de 16 mai 2018, ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele deciziilor luate in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii si a datei de 15 mai 2018 ca ex date conform art. 5 punctul 11 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si Deciziei ASF nr. 1430/2014.

 

12.       Imputernicirea Dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, sa indeplineasca toate formalitatile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor.

 

 

ANEXA:

PLAFONUL DE CREDITE PRIMITE DE TMK-ARTROM S.A. PENTRU EXERCITIUL FINANCIAR 2018

  Plafonului de credite primite al societatii  pentru exercitiul financiar 2018, conform bugetului de venituri si cheltuieli  ce urmeaza sa fie aprobat:

-          Credite BCR, din care:

·         Facilitate angajata multi-produs si multi-valuta (linie de credit overdraft si emitere acreditive si scrisori de garantie bancara) in suma contractata de 20.000.000 EUR, revizuibila anual, a carei scadenta este 03.10.2018 pentru overdraft si 03.10.2019 pentru acreditive si scrisori de garantie bancara si pentru care se va solicita prelungire pentru inca minim 1 an;

·         Credit de investitii pe 7 ani in suma acordata de 25.000.000 EUR rambursabil trimestrial incepand cu 1 ianuarie 2019, cu scadenta finala in 07.11.2023;

·         Plafon scont bilete la ordin in suma de 2.000.000 RON a carei scadenta este 31.10.2018 si pentru care se va solicita prelungire pentru inca 1 an;

·         Linie de trezorerie pentru tranzactii cu derivate in suma maxima de 850.000 EUR, pozitii deschise cu o scadenta maxima 25.09.2019, revizuibila anual;

·         Contract de reverse factoring in suma de 65.000.000 RON a carei scadenta este 28.09.2018 si pentru care se va solicita prelungire pentru inca 1 an.

-          Linie de credit neangajata in suma 16.000.000 EUR acordata de UNICREDIT BANK, cu revizie anuala si care se poate utiliza astfel:

§  In suma maxima de 15.000.000 EUR, pentru Finantare Nevoi Generale/Emiterea de Scrisori de Garantie Bancare/ Deschiderea de Acreditive (credit tip revolving) cu scadenta in 17.02.2019 pentru Nevoi Generale si 17.07.2019 pentru Emiterea de Scrisori de Garantie Bancare/ Deschiderea de Acreditive ;

§  In suma maxima de 10.000.000 EUR, pentru Cheltuieli Generale pe cont curent cu scadenta in 31.05.2018;

§  In suma maxima de 1.000.000 EUR, pentru acoperirea riscului valoric al tranzactiilor derulate in baza Contractului Cadru pentru produse de trezorerie cu scadenta 31.05.2018;

-          Credit neangajat overdraft pentru capital de lucru in suma 20.000.000 EUR acordat de BANCPOST S.A., cu scadenta finala 7.11.2019;

-          Imprumuturi TMK EUROPE GmbH, din care:

·         Imprumut in suma de 22837540.03 USD and 38425.07 RON, din care au mai ramas in sold 18.037.540,03 USD cu scadenta finala in 25.09.2022, fara rambursari in anul 2018.

·         Imprumut pentru finantarea necesarului de capital circulant, cu sold de 3.300.000 EUR la 01.01.2018, scadent in 30.06.2018;

-          Contracte de leasing in suma maxima de 500.000 EUR.

 

 

 

 

 

 

 

DIRECTOR GENERAL,

                                                    ADRIAN POPESCU                                                                                                                              

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.