miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ANTIBIOTICE S.A. - ATB

Masuri ATB impotriva contaminarii cu virusul COVID-19

Data Publicare: 24.03.2020 15:51:47

Cod IRIS: B010A

Antibiotice Iasi implementeaza toate masurile posibile pentru siguranta angajatilor si continuitatea livrarilor de medicamente

 

In contextul extinderii pandemiei de coronavirus (COVID19) inca de la mijlocul lunii februarie managementul companiei Antibiotice Iasi si-a activat celula de criza care a intocmit, pe baza a trei scenarii, planuri graduale de masuri privind siguranta angajatilor sai, dar si de reducere a riscurilor de discontinuitate a operatiunilor de livrare medicamente catre distribuitorii si spitalele din Romania.

La realizarea celor trei scenarii s-a luat in considerare evolutia si impactul pandemiei, respectand toate recomandarile si deciziile adoptate de autoritatile locale si nationale.

Incepand din 23 martie, pentru a spori masurile de limitare a expunerii si de prevenire a contaminarii cu COVID19 a angajatilor sai, compania Antibiotice aplica scenariul 2 care presupune intreruperea completa a activitatilor indirect productive si limitarea la un nivel maxim posibil a celor de productie si service, mentinandu-se doar activitatile strict necesare pentru onorarea comenzilor primite din partea sistemul de sanatate din Romania si pentru livrarile internationale de medicamente.

In consecinta,  compania Antibiotice a adaugat la masurile deja implementate specifice primului scenariu, altele suplimentare, mai restrictive, astfel ca in momentul de fata, planul cuprinde:

organizarea lucrului de acasa pentru aproximativ 60% din personalului indirect productiv,

controale medicale zilnice la intrarea in unitate efectuate de cadrele medicale proprii pentru angajatii din productie, service, utilitati, paza etc.,

• folosirea mastilor de protectie si a manusilor de catre toti angajatii atat in autobuzele proprii, cat si in spatiile de lucru inchise de pe platforma,

instalarea de dozatoare cu dezinfectat si de covorase din cauciuc cu dezinfectanti la fiecare loc de munca si la toate intrarile principale, iar personalul de paza supravegheaza si asigura folosirea obligatorie a acestora,

 

• dezinfectii zilnice ale spatiilor comune (holuri, vestiare, toalete) si ale punctelor de contact (usi, clante, robineti, balustrade, etc.),

dezinfectarea autobuzelor utilizate pentru transportul angajatilor zilnicsi a suprafetelor de contact dupa fiecare cursa)

minimizarea contactului dintre angajatii care vin la serviciu si incurajarea utilizarii mediului virtual de lucru (telefon, email, video-conferinte) astfel incat sa se pastreze distanta sociala recomandata (2 metri),

• anularea deplasarilor in interes de serviciu atat in tara cat si in strainatate,

• limitarea la maxim a accesului in firma pentru persoanele care nu au calitatea de salariat, accesul fiind permis dupa verificarea starii de sanatate de catre persoanlul medical propriu si dupa completarea unei declaratii pe proprie raspundere referitoare la contactarea unor persoane sau vizitarea unor teritorii afectate de coronavirus,

 

• monitorizarea cu rigurozitate a transporturilor de marfa venite din tara si din afara tarii, fiind permis accesul doar dupa dezinfectia mijlocului auto si dupa verificarea soferilor conform procedurilor stabilite,  

• informarea constanta a angajatilor (mail, social media, afisaj la locurile de munca/autobuze), cu privire la sporirea masurilor de igiena, conduita si preventie ce trebuie implementate, cat si a masurilor luate si obtinerea de feed-back permanent sdin partea acestora,

• reducerea la strictul necesar a circulatiei pe platforma,

• anularea evenimentelor interne si externe,

• pastrarea permanenta si adaptarea in functie de situatie a legaturilor de business cu partenerii de afaceri, furnizorii si clientii companiei.

 

Scenariul 3 se va aplica atunci cand masurile adoptate la nivel national si local se vor reflecta direct in activitatea companiei, iar in acel moment se vor suspenda, in conditii de siguranta, toate operatiunile societatii, mentinandu-se doar acele activitati necesare pentru asigurarea pazei si securitatii platformei, cat si livrarile de medicamente.

Managementul companiei Antibiotice va continua sa adopte si alte masuri pentru protejarea si siguranta angajatilor sai precum si pentru continuitatea livrarilor de medicamente, in functie de indicatiile transmise de autoritati si de evolutia pandemiei cu Coronavirus (COVID-19).

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.