Nr. 3651/24.08.2017
Catre,
Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare
RAPORT CURENT
conform Regulamentului CNVM nr. 1/2006 privind emitenƫii si operaƫiunile cu valori mobiliare
si Legii nr. 24/2017 privind emitenƫii de instrumente financiare si operaƫiuni de piaƫa
Data raportului: 24.08.2017
Denumirea societatii: SSIF BRK FINANCIAL GROUP SA
Sediul social: Cluj Napoca, str. Motilor nr. 119, jud. Cluj
Nr. tel: 0364.401.709 fax: 0364.401.710
Numarul si data inregistrarii la ORC: J12/3038/1994
Cod fiscal: 6738423, Capital social: 54.039.987,04 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB, categoria premium
Evenimente importante de raportat: Completare ordine de zi AGA O din 5/6 octombrie 2017
Prin decizia adoptata in data de 22 august 2017, Consiliul de Administratie al BRK Financial Group S.A. a hotarat completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare din 5/6 octombrie 2017 cu punctul 3, respectiv „Alegerea unui membru al Consiliului de Administratie in vederea ocuparii pozitiei vacante”. Redam mai jos convocatorul in forma finala.
Convocarea Adunarii Generale a Actionarilor
Prin Decizia adoptata in data de 11.08.2017, Consiliul de Administratie al SSIF BRK FINANCIAL GROUP SA, inregistrata la ORC Cluj sub nr. J12/3038/1994, CUI 6738423, cu sediul social in Cluj-Napoca, Str. Motilor, nr. 119, (denumita in cele ce urmeaza “Societatea”), in conformitate cu art. 117 din Legea nr. 31/1990 republicata, cu prevederile legii 297/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, cu prevederile Regulamentul 6/2009 al ASF, precum si cu prevederile actului constitutiv al societatii.
CONVOACA
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (folosita prescurtat in cele ce urmeaza sub denumirea “AGOA ”) conform prevederilor legale si ale actului constitutiv, pentru data de 05.10.2017, ora 12:00, la sediul societatii, Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119, jud. Cluj, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor gestionat de S.C. Depozitarul Central S.A, la sfarsitul zilei de 19.09.2017, stabilita ca data de referinta.
In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor conditii de validitate, AGOA se va tine in data de 06.10.2017, orele 12:00, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la aceeasi data de referinta, dupa cum urmeaza:
Adunarea Generala Ordinara Actionarilor va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:
1. Alegerea auditorului financiar pentru anii 2017 si 2018 si mandatarea Consiliului de Administratie pentru semnarea contractului cu auditorul financiar.
2. Aprobarea situatiilor financiare consolidate IFRS aferente anului 2016
3. Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie al BRK Financial Group S.A. pentru ocuparea pozitiei vacante, pentru un mandat egal cu perioada mandatului celorlalti administratori, respectiv pana la data de 19.12.2020 .
4. Aprobarea datei de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, conform art. 86 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Data de inregistrare propusa este 23.10.2017.
5. Aprobarea ex date ca data de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare. Ex date propusa este 20.10.2017.
6. Aprobarea mandatarii domnului Darie Moldovan, precum si a doamnei Monica Ivan, pentru ca impreuna sau separat, sa efectueze toate procedurile si formalitatile prevazute de lege pentru ducerea la indeplinire a hotararilor Adunarii, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii, in relatia cu Registrul Comertului, ASF, BVB, precum si cu alte entitati publice sau private. Mandatarii sus mentionati, vor putea sa delege puterile acordate conform celor de mai sus, oricarei persoane, dupa cum considera necesar.
Ofertele pentru contractarea serviciului de audit financiar se transmit la sediul societatii din Cluj Napoca, Calea Motilor nr. 119, in plic inchis cu mentiunea “Oferta furnizare servicii de audit financiar AGOA 05/06.10.2017” de catre auditori persoane juridice care au facut obiectul avizarii de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara.
Dosarul de oferta trebuie sa contina:
- dovada inregistrarii societatii de audit in registrul ASF,
- copie a certificatului constatator eliberat de ONRC cu vechime de cel mult 30 de zile anterior datei depunerii,
- oferta financiara
- un document de prezentare al societatii care sa cuprinda experienta in auditarea situatiilor financiare
- CV semnat si datat pentru partenerul cheie, cu o prezentare detaliata a studiilor si a experientei profesionale specifice
- O copie a contractului de asigurare de raspundere civila profesionala
- Cazier judiciar al societatii
- Cazier fiscal al societatii
- O declaratie de independenta a auditorului financiar fata de BRK Financial Group
- Numarul si data autorizarii de functionare emise de CAFR
Ofertele trebuie depuse pana in data de 08.09.2017 ora 12, la secretariatul societatii. Ofertele vor fi analizate si validate de catre Comitetul de Audit al Consiliului de Administratie al SSIF BRK FINANCIAL GROUP SA care va propune Consiliului de Administratie inscrierea pe buletinele de vot a societatilor de audit.
Ofertele validate de catre Comitetul de Audit si Consiliul de Administratie vor fi publicate pe site-ul societatii in data de 12.09.2017, ora 17.
Numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de 19.09.2017 (Data de referinta) vor putea participa si vota in cadrul “AGOA”.
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la “AGOA”, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentante, cu procura speciala sau generala, data persoanei fizice care-i reprezinta si actul de identitate al reprezentantului. Formularul de procura poate fi obtinut de la sediul Societatii incepand cu data de 13.09.2017 si de pe site-ul acesteia www.brkfinancialgroup.ro, fiind disponibil atat in limba romana cat si in limba engleza;
Procura speciala sau generala, se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant, unul pentru mandatar). Procurile si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) al actionarului reprezentat, vor fi depuse/transmise in original la sediul Societatii sau transmise prin e-mail pana la data de 03.10.2017 ora 12, la adresa de email secretariat@brkfinancialgroup.ro.
In cazul procurii speciale acordata de catre un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va fi semnata de respectivul actionar si va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:
- institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar,
- instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar,
- procura speciala este semnata de actionar.
La data adunarii, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, reprezentantul desemnat va preda originalul procurii in cazul in care aceasta a fost transmisa prin e-mail cu semnatura electronica incorporata si o copie a actelor sale de identificare.
Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunariilor Generale. Calitatea de actionar al Societatii trebuie dovedita prin copii conforme cu originalul ale actelor de identificare valabile ale initiatorilor. Acestea se refera la actele de identitate (buletin/carte de identitate) in cazul persoanelor fizice si certificatele de inmatriculare si constatatoare sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) indicand detinatorii calitatii de reprezentanti legali pentru persoanele juridice actionari ai Societatii.
Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, iar constatarea calitatii de reprezentant legal se va face in baza listei actionarilor pusa la dispozitie de catre Depozitarul Central.
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale, respectiv proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, vor fi insotite de copiile actelor de identificare ale initiatorilor si vor fi depuse la sediul Societatii, pana cel tarziu la data de 15.09.2017, ora 17.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR” sau transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica incorporata conform Legii nr.455/2001, privind semnatura electronica, in acelasi termen la adresa: secretariat@brkfinancialgroup.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR”.
Se aduce la cunostinta actionarilor ca in ceea ce priveste propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii, este necesar ca pentru fiecare punct propus de initiatori sa existe o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.
Ultima varianta actualizata a procurilor si buletinelor de vot prin corespondenta va fi disponibila pe siteul societatii incepand cu data de 19.09.2017, ora 17.00.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, privind punctele de pe ordinea de zi, conform art.13 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009. Raspunsul se considera dat daca informatia solicitata este publicata pe pagina de internet a societatii.
Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor, au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data sedintei adunarilor prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta, impreuna cu copia actului de identitate si/sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator emis de ORC sau orice alt document al actionarului, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi transmise Societatii, in original, la sediul acesteia sau prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa, incorporata conform Legii nr.455/2001, la adresa de email secretariat@brkfinancialgroup.ro, pana la data de 03.10.2017, ora 12.00. Formularele vor fi redactate fie in limba romana fie in limba engleza.
Actionarii care au votat prin procuri speciale sau buletine de vot prin corespondenta isi pot modifica optiunea initiala de vot sau mijlocul de exprimare a votului, fiind considerat valabil ultimul vot exprimat si inregistrat pana in data de 03.10.2017, ora 12.00.
In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.
Formularele de buletin de vot prin corespondenta, formularele de procuri speciale (ambele disponibile in limba romana si in limba engleza), documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv proiectele de hotarari, se pun la dispozitia actionarilor incepand cu data de 13.09.2017, ora 17.00 pe website-ul societatii la adresa www.brkfinancialgroup.ro si la sediul societatii din Cluj, str. Motilor nr. 119 incepand cu data de 13.09.2017.
Candidatii la functia de administrator isi vor depune cererile de candidatura, insotite de Curriculum Vitae in format Europass si Anexa nr. 1 la Regulamentul ASF nr. 14/2015, la secretariatul societatii in original pana in data de 15.09.2017 ora 17:00. Lista candidatilor si Curriculum Vitae al acestora vor fi publicate pe pagina de internet a societatii putand fi completata si consultata de actionari. Candidatii vor fi inscrisi pe buletinele de vot in ordine alfabetica, iar in urma votului secret, se declara ales primul administrator in ordinea descrescatoare a numarului de voturi. In cazul egalitatii de voturi pentru administratorul de pe locul 1, se va proceda la un tur de scrutin pentru partajare, fiind declarat ales administratorul cu numarul cel mai mare de voturi. In vederea avizarii de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, candidatii la functia de administrator trebuie sa indeplineasca cumulativ toate criteriile si conditiile prevazute de Legea nr. 31/1990 republicata si de Regulamentul ASF nr. 14/2015.
Orice actionar poate face in scris propuneri de candidati – persoane fizice – pentru ocuparea pozitiei vacante de membru in Consiliul de Administratie al BRK Financial Group SA. Propunerile vor cuprinde urmatoarele documente:
a) Propunerea propriu-zisa, care poate mentiona un candidat pentru functia de membru in Consiliul de Administratie al BRK Financial Group SA, sub semnatura autorizata, unde e cazul;
b) Copia actului de identitate al candidatului;
c) Curriculum Vitae al candidatului, actualizat, datat si semnat, in original ( in format Europass);
d) Declaratie pe propria raspundere ca indeplineste conditiile legale si statutare pentru a detine aceasta calitate, semnata in original.
Documentele prevazute intr-o limba straina, alta decat limba engleza ( cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei), vor fi insotite de traducerea realizata de catre un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.
Verificarea si centralizarea voturilor prin corespondenta si prin procuri speciale este realizata de o comisie tehnica desemnata de Consiliul de Administratie, formata din persoane care vor pastra in siguranta si vor asigura confidentialitatea voturilor pana la momentul supunerii la vot a rezolutiilor inscrise pe ordinea de zi.
Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.
Presedintele Consiliului de Administratie
Darie Moldovan