miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


COMPA S. A. - CMP

Hotarari AGA O & E - 24.04.2017

Data Publicare: 25.04.2017 10:41:36

Cod IRIS: 86D77

CATRE

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

 

De la

COMPA S.A. Sibiu

 

RAPORT CURENT conform RegulamentulUI C.N.V.M. Nr.1 / 2006 (Anexa 29) privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si a Legii 297 / 2004 privind piata de capital

 

Data raportului: 24.04.2017

Denumirea entitatii emitente: COMPA S.A.

Sediul social: Sibiu, Str.Henri Coanda nr.8, 550234

Numarul de telefon / fax: 0269 237 878; 0269 221 204

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 788767

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 32 / 129 / 1991

Capitalul social subscris si varsat: 21.882.103,8 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Standard, Simbol CMP.

 

I.                                EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

Enumerarea evenimentelor importante care au avut loc in legatura cu societatea si care pot, au sau vor avea un impact semnificativ asupra pretului valorilor mobiliare sau asupra detinatorilor de valori mobiliare.

Asemenea evenimente importante sunt, fara a se limita, la urmatoarele:

e)            Alte evenimente:

Enumerarea evenimentelor importante care au avut loc in legatura cu respectiva societate si care pot, au sau vor avea un impact semnificativ asupra pretului valorilor mobiliare sau asupra detinatorilor de valori mobiliare.

Asemenea evenimente importante sunt, fara a se limita la urmatoarele:

e)            ALTE EVENIMENTE:

Hotararile Adunarii Generale Ordinare;

Hotararile Adunarii Generale Extraordinare.

 

Nr. 109 / 24.04.2017

HOTARARILE  ADUNARII  GENERALE  ORDINARE

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, convocata de Consiliul de Administratie al societatii COMPA S.A. Sibiu, s-a intrunit in data de 24.04.2017 cu respectarea prevederilor legale. Lucrarile s-au desfasurat la prima convocare, la sediul societatii, fiind indeplinte conditiile de publicitate si cvorum de 71,01 % reprezentand 155.376.568 actiuni din totalul de 218.821.038 actiuni.

Intrunindu-se cvorumul s-a trecut la prezentarea, dezbaterea si votarea punctelor prevazute in ordinea de zi a sedintei, asa cum au fost anuntate in convocatorul publicat in ziarul Bursa din 21.03.2017, in Monitorul Oficial partea IV a nr. 950 din 22.03.2017 si pe website-ul societatii www.compa.ro

Punctul 5 de pe ordinea de zi, s-a completat si reformulat. Completarea a fost publicata in ziarul Bursa din data de 11.04.2017 si in Monitorul Oficial partea IV a Nr.1211 / 12.04.2017 si pe website-ul societatii www.compa.ro

Dupa dezbaterea tuturor punctelor de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor a adoptat urmatoarele hotarari:

 

Hotararea AGOA nr.1

Art.1. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-au aprobat situatiile financiare individuale, pentru pentru exercitiul financiar 2016, intocmite in conformitate cu prevederile Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS) pe baza Raportului anual 2016, prezentat de Consiliul de Administratie si al Raportului firmei de audit SIB EXPERT S.R.L. in calitate de auditor financiar.

Situatia financiara la 31.12.2016 este caracterizata de urmatorii indicatori:

-          venituri totale           678.067 mii lei,

-          cheltuieli totale         624.645 mii lei,

-          cifra de afaceri          638.660 mii lei.

Art.2. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-au aprobat situatiile financiare consolidate pentru exercitiul financiar 2016, intocmite in conformitate cu prevederile Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS) pe baza Raportului consolidate 2016 prezentat de Consiliul de Administratie si al Raportului firmei de audit SIB EXPERT S.R.L. in calitate de auditor financiar.

Situatia financiara consolidata la 31.12.2016 este caracterizata de urmatorii indicatori:

-          venituri totale           658.749 mii lei,

-          cheltuieli totale         614.579 mii lei,

-          cifra de afaceri          642.675 mii lei.

Art.3. Cu 134.785.927 voturi „pentru” (61,60%); 20.590.641 voturi „impotriva” (9,41%) s-a aprobat ca suma de 50.407 mii lei sa fie repartizata la surse proprii de dezvoltare, iar suma de 1.221 mii lei sa fie repartizata in scopul acoperirii pierderilor din anii precedent datorate corectiilor erorilor contabile. Suma de 30.614 mii lei a fost deja repartizata la surse proprii de dezvoltare, conform OUG 19/2014 privind  scutirea impozitului pe profitul reinvestit.

Art.4. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2016.

Art.5. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2017, caracterizat de urmatorii indicatori:

 - venituri totale                688.400 mii lei,

 - cheltuieli totale             657.800 mii lei,

 - cifra de afaceri               673.000 mii lei,

 - profit net                            37.500 mii lei.

Art.6. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat programul de investitii pe anul 2017, valoarea investitiilor fiind de 41.500 mii lei .

 

Hotararea AGOA nr.2

Art.1. S-a ales noul Consiliu de Administratie, prin metoda votului cumulativ in conformitate cu prevederile art.235, alin.(1) din legea 297/2004 privind piata de capital, format din:

-          Dl. Ioan DEAC                     - cu 174.216.246 voturi cumulate

-          Dl. Ioan MICLEA                                - cu 158.550.239 voturi cumulate

-          Dl. Mircea-Florin MAXIM              - cu 158.550.239 voturi cumulate

-          Dl. Ilie-Marius VELTAN   - cu 150.036.132 voturi cumulate

-          Dl. Nicolae BALTES                           - cu 135.529.984 voturi cumulate

Art.2. Cu 138.139.863 voturi „pentru” (63,13%); 17.236.705 voturi „abtinere”(7,88%) s-a aprobat remuneratia administratorilor pentru exercitiul in curs.

 

Hotararea AGOA nr.3

Art.1. Cu 138.139.863 voturi „pentru” (63,13%); 17.236.705 voturi „impotriva”(7,88%) s-a aprobat ca firma SIB EXPERT S.R.L. sa efectueze auditul financiar pentru anul 2017 si au fost imputerniciti sa semneze contractul cu firma de audit dl.Ioan DEAC reprezentantul legal si dl.Ioan MICLEA – Director Economic.

 

Hotararea AGOA nr.4

Art.1. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat data de 22.05.2017 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.238 din Legea nr.297/2004 privind piata de capital.

Art.2. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%)  s-a aprobat data de 19.05.2017 ca ex-date, conform conform art.1292 din Regulamentul CNVM nr.1/2006 actualizat.

 

Hotararea AGOA nr.5

Art.1. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat mandatarea dlui Ioan DEAC, in calitate de reprezentant legal, cu posibilitatea de substituire, pentru a incheia si/sau semna, in numele societatii si/sau actionarilor societatii hotararile prezentei sedinte si orice alte documente intocmite in scopul executarii hotararilor de mai sus, in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica.

Art.2. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat imputernicirea dnei Mihaela GROBNICU pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate si publicare a hotararilor adoptateProcentele exprima ponderea optiunii de vot in numarul total de drepturi de vot.

Nu au fost inregistrate voturi “anulate”.

Date si informatii suplimentare sunt disponibile la sediul societatii, telefon +40 269237878, fax +40 269 237770

 

Nr. 110 / 24.04.2017

HOTARARILE ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, convocata de Consiliul de Administratie al societatii COMPA S.A. Sibiu, s-a intrunit in data de 24.04.2017 cu respectarea prevederilor legale. Lucrarile s-au desfasurat la prima convocare, la sediul societatii, fiind indeplinte conditiile de publicitate si cvorum de 71,01 % reprezentand 155.376.568 actiuni din totalul de 218.821.038 actiuni.

Intrunindu-se cvorumul adunarea este legal constituita, s-a trecut la prezentarea, dezbaterea si votarea punctelor prevazute in ordinea de zi a sedintei, asa cum au fost anuntate in convocatorul publicat in ziarul Bursa din 21.03.2017, in Monitorul Oficial partea IV a nr. 950 din 22.03.2017 si pe website-ul societatii www.compa.ro

Dupa dezbaterea tuturor punctelor inscrise pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor a adoptat urmatoarele hotarari:

 

Hotararea AGEA nr.1

Art.1. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat contractarea de credite pentru investitii, linii de credit, leasing si scrisori de garantie bancara cu incadrarea intr-un plafon total cumulat de 30 mil. EUR pe anul 2017 si constituirea garantiilor mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

Art.2. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat delegarea Consiliului de Administratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru angajarea de credite pentru investitii, linii de credit si leasing cu incadrarea intr-un plafon total cumulat de 30 mil. EUR pe anul 2017 si constituirea garantiilor mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

Art.3. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat imputernicirea reprezentantilor legali, sa reprezinte societatea cu ocazia negocierii si semnarii contractelor de credit, de garantare si a oricaror alte documente necesare in vederea aducerii la indeplinire a hotararii de la punctul 1 si 2.

 

Hotararea AGEA nr.2

Art.1 Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat delegarea Consiliului de Administratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, cu privire la modificarea si aprobarea organigramei societatii si a organigramelor partiale pe perioada mandatului

 

Hotararea AGEA nr.3

Art.1. Cu 153.170.294 voturi „pentru” (70,00%); 2.206.274 voturi „impotriva”(1,01%) s-a aprobat delegarea Consiliului de Administratie pentru desemnarea reprezentantului legal al societatii COMPA S.A.Sibiu in relatia cu Autoritatea de Management / Autoritatile finantatoare (AMPOSDRU, AMPOSCEE, etc.) si pentru imputernicirea persoanei / persoanelor desemnate sa semneze contractele de finantare pentru proiectele care se vor derula incepand din anul 2017 si in continuare.

Art.2. Cu 153.170.294 voturi „pentru” (70,00%); 2.206.274 voturi „impotriva”(1,01%) s-a aprobat mandatarea reprezentantului legal sa semneze in numele si pe seama societatii contractele si orice alte documente intocmite in scopul executarii hotararii nr.3, art.1.cu posibilitatea de substituire prin procura notariala.

 

Hotararea AGEA nr.4

Art.1. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat dizolvarea si lichidarea S.C. COMPA EXPEDITII INTERNATIONALE S.R.L., conform art. 227 alin. (1) litera d) si art. 235 din Legea 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, fara numire de lichidator.

Art.2 Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat Imputernicirea reprezentantului legal al societatii COMPA, pentru semnarea documentelor necesare, in fata oricaror institutii, in vederea indeplinirii procedurii de dizolvare si lichidare societatii COMPA EXPEDITII INTERNATIONALE S.R.L.

 

Hotararea AGEA nr.5

Art.1. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat data de 22.05.2017 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.238 din Legea nr.297/2004 privind piata de capital.

Art.2. . Cu 155.376.568 voturi „pentru; (71,01%) s-a aprobat data de 19.05.2017 ca ex-date, conform conform art.1292 din Regulamentul CNVM nr.1/2006 actualizat.

 

Hotararea AGEA nr.6

Art.1. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat mandatarea d-lui Ioan DEAC, reprezentant legal, cu posibilitatea de substituire, pentru a incheia si/sau semna, in numele societatii si/sau actionarilor societatii hotararile prezentei sedinte si orice alte documente intocmite in scopul executarii hotararilor de mai sus, in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica.

Art.2. Cu 155.376.568 voturi „pentru” (71,01%) s-a aprobat imputernicirea dnei Mihaela GROBNICU pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate si publicare a hotararilor adoptate.

Date si informatii suplimentare sunt disponibile la sediul societatii, telefon +40 269237878, fax +40 269 237770

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Ioan DEAC

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.