joi | 18 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


COMPA S. A. - CMP

Modificare Convocare AGAE 12/13.11.2020

Data Publicare: 29.10.2020 7:30:03

Cod IRIS: F8BD8

Nr. 936/28.10.2020

Catre

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA    - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI                                  - Piata Reglementata

 

RAPORT CURENT

conform Regulamentului nr.5/2018 al ASF privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

Data raportului 28.10.2020

Denumirea entitatii emitente COMPA S. A.

Sediul social Sibiu, str. Henri Coanda nr.8, CP 550234

Numarul de telefon / fax 0269 237 878; 0269 237 770

Codul unic de inregistrare RO 788767

Numar de ordine in Registrul Comertului J 32 / 129 / 1991

Capital social subscris si varsat 21.882.103,8 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti - Categoria Standard, (simbol CMP)

Cod LEI 315700EXV87GJDVUUA14

 

EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

Enumerarea evenimentelor importante care au avut loc in legatura cu societatea si care pot, au sau vor avea un impact semnificativ asupra pretului valorilor mobiliare sau asupra detinatorilor de valori mobiliare.

Asemenea evenimente importante sunt, fara a se limita, la urmatoarele:

...

e)            ALTE EVENIMENTE

Decizia Consiliului de Administratie privind completarea/revizuirea ordinii de zi a A.G.E.A. convocata pentru data de 12/13.11.2020

DECIZIA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

AL SOCIETATII COMPA S.A. SIBIU

PRIVIND COMPLETAREA/ REVIZUIREA ORDINII DE ZI A.G.E.A. din 12/13.11.2020

Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A., cu sediul social in Sibiu, Str.Henri Coanda nr.8, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J32/129/1991, codul unic de inregistrare RO788767, intrunit in sedinta din data de 28.10.2020, la convocarea presedintelui, in conformitate cu prevederile Actului Constitutiv, ale Legii nr. 31/1990 privind societatile art. 1171 alin. 3 si ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, art. 92, alin. 6, avand in vedere solicitarea primita la COMPA SA in data de 26.10.2020 formulata de actionarul NN Pensii Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat S.A. ( NN Pensii SAFPAP S.A.) in numele Fondului de Pensii administrat privat NN, detinand un numar de 15.568.723 actiuni, reprezentand 7,11% din capitalul social al societatii COMPA S.A,  de introducere a unor puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale extraordinare, aproba in parte solicitarea privind completarea/ revizuirea ordinii de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor care va avea loc in data de 12/13.11.2020, ora 1500 la sediul Societatatii din Sibiu str. Henri Coanda nr. 8, Jud. Sibiu.

Ordinea de zi cuprinsa in convocatorul initial publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea IV a nr. 3585/09.10.2020, in ziarul Bursa din data de 09.10.2020 (cu Erata din 12.10.2020) si pe website-ul societatii la adresa www.compa.ro, revizuita va avea urmatorul continut:

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

1.    Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie al societatii COMPA S.A. de participare a societatii COMPA S.A., ca asociat unic, la constituirea unei societati cu raspundere limitata, in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, astfel:

Societatea va avea denumirea ARINI HOSPITALITY S.R.L.. Capitalul social al Societatii se constituie astfel:

-          aport in numerar - 2.000.000 lei (douamilioanelei)

-          aport in natura - reprezentand imobilul, proprietatea COMPA S.A., situat in Sibiu, Bd. Victoriei 42 – 44, inscris in Cartea Funciara nr. 131805 Sibiu compus din teren categoria curti constructii de sub A1, nr. cadastral 131805 in suprafata de 7591 mp cu constructii de sub A1.1 nr. cadastral 131805-C1 cladire administrativa S+P+2E+M, aport in natura cu o valoare stabilita in baza unui raport de evaluare intocmit de catre un expert evaluator autorizat.

Capitalul social constituit conform celor de mai sus va fi detinut 100% de COMPA S.A.

Obiectul principal de activitate al Societatii va fi: Hoteluri si alte facilitati de cazare similare, cod CAEN 5510. Sediul social al Societatii va fi in Sibiu, str. Henri Coanda nr. 8, Judetul Sibiu, Romania.

2.    Aprobarea delegarii Consiliului de Administratie al COMPA S.A. sa decida cu privire la numarul de parti sociale in care se va imparti capitalul social al societatii ARINI HOSPITALITY S.R.L. si cu privire la valoarea acestora.

3.    Aprobarea delegarii Consiliului de Administratie al COMPA S.A. sa decida cu privire la prevederile statutului societatii ARINI HOSPITALITY S.R.L. si cu privire la desemnarea administratorului acestei societati.

4.    Imputernicirea reprezentantului legal al societatii COMPA S.A., dl. Ioan Deac - Presedinte al Consiliului de Administratie si Director General, sa semneze Statutul Societatii ARINI HOSPITALITY S.R.L., declaratia pe proprie raspundere ca societatea indeplineste conditiile legale pentru a fi asociat unic, precum si orice alte declaratii sau acte aferente necesare in vederea constituirii societatii.

5.    Aprobarea contractarii de catre societatea afiliata ARINI HOSPITALITY S.R.L. a unor fonduri nerambursabile, in vederea finantarii si dezvoltarii Proiectului Hotelier Mercure Sibiu Park Arini & ibis Styles Sibiu Park Arini – in Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44.

6.    Aprobarea delegarii Consiliului de Administratie al COMPA S.A. de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in vederea luarii deciziilor necesare in scopul contractarii fondurilor nerambursabile, in vederea finantarii si dezvoltarii Proiectului Hotelier Mercure Sibiu Park Arini & ibis Styles Sibiu Park Arini – in Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44.

7.    Aprobarea contractarii de catre societatea afiliata ARINI HOSPITALITY S.R.L. a unor imprumuturi bancare in valoare maxima de 8.000.000 euro (optmilioaneeuro) in vederea finantarii si dezvoltarii Proiectului Hotelier Mercure Sibiu Park Arini & ibis Styles Sibiu Park Arini – in Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44.

8.    Aprobarea garantarii imprumutului bancar mentionat la pct. 7 de catre societatea afiliata ARINI HOSPITALITY S.R.L cu bunuri mobile si imobile din patrimoniul acestei societati, inclusiv imobilul descris la hotararea nr. 1 de mai sus, inscris in Cartea Funciara nr. 131805 Sibiu.

9.    Aprobarea delegarii Consiliului de Administratie al Societatii COMPA de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in vederea stabilirii strategiei de valorificare a imobilelor – terenuri curti constructii - situatie in Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44 in suprafata totala de 29.441 mp inscrise in Cartile Funciare ale Municipiului Sibiu nr. 128905, 128904, 128910. 128911, 128912, 128913, 128908, 128907, 128909, 131806, fie prin construirea si vanzarea sau inchirierea de imobile si a cotei parte de teren, fie prin vanzarea in totalitate sau partiala a acestor terenuri.

10. Aprobarea reducerii capitalului social in valoare totala de 1.500.000 lei (unmilioncincisutemiilei) al societatii afiliate TRANSCAS S.R.L. cu sediul in Sibiu, str. Henri Coanda nr. 8, Jud. Sibiu, inregistrata la O.R.C. de pe langa Tribunalul Sibiu sub nr. J/32/633/2002 avand Cod Unic de Inregistrare 14836511, cu suma de 750.000 lei (saptesutecincizecimiilei) prin micsorarea numarului de parti sociale ale asociatilor de la 150.000 (unasutacincizecimiilei) parti sociale la 30.000 (treizecimii) parti sociale si majorarea valorii unei parti sociale de la 10 lei (zecelei) la 25 lei (douazecisicincilei).

11. Imputernicirea reprezentantului legal al societatii COMPA S.A. dl. Ioan Deac – Presedintele Consiliului de Administratie si Director General sa semneze hotararea A.G.E.A. privind reducerea capitalului social al societatii TRANSCAS S.R.L., conform hotararii de la pct. 10.

12. Aprobarea vanzarii imobilului, proprietatea COMPA S.A., situat in Sibiu, Bd. Victoriei 42 – 44, inscris in Cartea Funciara nr. 131805 Sibiu compus din teren categoria curti constructii de sub A1, nr. cadastral 131805 in suprafata de 7591 mp cu constructii de sub A1.1 nr. cadastral 131805-C1 cladire administrativa S+P+2E+M, pretul minim fiind reprezentat de valoarea contabila ramasa la data de 31.12.2019.

13.  Anularea programului de rascumparare de actiuni proprii asa cum a fost votat in AGA din 27/28.04.2020

14. Aprobarea datei de 04.12.2020 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii extraordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86(1) din Legea nr.24/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 03.12.2020 ca ex date conform dispozitiilor Art.2, alin.2, lit. l) din Regulamentul ASF nr.5/2018.

15. Imputernicirea d-lui Ioan Deac – Presedintele Consiliului de Administratie si Director General pentru a semna in numele actionarilor hotararile A.G.E.A., precum si pentru a delega persoanele competente care vor indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si/sau publicarea hotararilor A.G.E.A.

 

In ceea ce priveste solicitarea actionarului NN Pensii Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat S.A. (NN Pensii SAFPAP S.A.) in numele Fondului de Pensii administrat privat NN privind completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor convocata pentru data de 12/13.11.2020 cu punctele:

1.    Aprobarea distribuirii sumei de 1.991.271,4458 lei sub forma de dividende, catre actionarii societatii, proportional cu participarea acestora la capitalul social, din contul alte rezerve. Dividendul brut propus este in valoare de 0,0091 lei/actiune.

2.    Termenul de plata a dividendelor cuvenite actionarilor, respectiv data platii dividendelor este 2.02.2020. Plata dividendelor va fi efectuata in lei, actionarii care urmeaza a beneficia de dividende fiind cei inregistrati in Registrul Actionarilor (tinut de “Depozitarul Central”) la data de inregistrare stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor. Modalitatea de plata a dividendelor suplimentare va fi adusa la cunostinta actionarilor inainte de data inceperii efectuarii platii. Cheltuielile ocazionate de plata dividendelor sunt suportate de catre actionari.

Avand in vedere dispozitiile art. 111 alin. 2 din legea 31/1990 privind societatile, modificata si republicata Consiliul de Administratie  considera ca aceste puncte nu sunt de competenta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.   In plus termenul de plata al dividendelor cuvenite actionarilor, respectiv data platii dividendelor solicitata de 02.02.2020 nu poate fi realizata deoarece in conformitate de prevederile art. 178 alin. 1 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018, data platii trebuie stabilita de emitent astfel incat aceasta data sa fie intr-o zi lucratoare ulterioara cu cel mult 15 zile lucratoare datei de inregistrare, astfel ca data platii nu poate fi anterioara datei desfasurarii Adunarii Generale a Actionarilor. Fata de aceste motive Consiliul de Administratie decide ca ordinea de zi a AG.E.A. convocata pentru data de 12/13.11.2020 nu se completeaza cu aceste doua puncte.

 

In ceea ce priveste solicitarea actionarului NN Pensii Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat S.A. (NN Pensii SAFPAP S.A.) in numele Fondului de Pensii administrat privat NN privind completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor convocata pentru data de 12/13.11.2020 cu punctul:

  1. Aprobarea derularii unui program de rascumparare de catre Societate a propriilor actiuni, in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, in urmatoarele conditii:

a. Dimensiunea programului: rascumpararea de pe piata a unui numar maxim de 20.000.000 actiuni proprii,reprezentand 9.14% din capitalul social actual

b. Pretul de dobandire a actiunilor:

 i. pret minim: Pretul minim de achizitie va fi pretul de pe piata din momentul efectuarii achizitiei

ii. pret maxim: In conformitate cu art. 3 alin. 2 din Regulamentul delegat UE nr. 1052/2016, pretul maxim nu poate fi mai mare decat valoarea cea mai mare dintre pretul ultimei tranzactii independente si pretul cel mai ridicat din momentul respectiv al ofertei de achizitionare independente de la locul de tranzactionare unde se efectueaza achiztia, inclusiv atunci cand actiunile sunt tranzactionate in locuri de tranzactionare diferite.  

c. Durata programului - 18 luni de la data publicarii hotararii in Monitorul Oficial, partea a IV a

d. plata actiunilor rascumparate se va realiza din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale societatii inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu execeptia rezervelor legale, conform situatiilor financiare 2019, in acord cu prevederile art. 1031 lit. d) din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata si modificata;

e. destinatia programului – reducerea capitalului social prin anularea actiunilor rascumparate.

 

Potrivit dispozitiilor art. 2 alin. 1 din Regulamentul UE nr. 2015/1052 al Parlamentului European si al Consiliului in ceea ce priveste standardele tehnice de reglementare pentru conditiile aplicabile programelor de rascumparare si masurilor de stabilizare: Pentru a beneficia de derogarea prevazuta la art. 5 alin. 1 din Regulamentul UE nr. 596/2014, inainte de inceperea tranzactionarii in cadrul unui program de rascumparare permisa in conformitate cu art. 21 alin. 1 din Directiva 2012/30/UE a Parlamentului European si a Consiliului, emitentul asigura dezvaluirea publiaa adecvata a urmatoarelor informatii:

a)      scopul programului, astfel cum este mentionat la art. 5 alin. 2 din Regulamentul UE nr. 596/2014

b)      valoarea pecuniara maxima alocata programului

c)       numarul maxim de actiuni care pot fi achizitionate

d)      perioada pentru care s-a acordat autorizatia de desfasurare a programului (denumita an continuare durata programului”)

Emitentul asigura dezvaluirea publica adecvata a modificarilor ulterioare aduse programului si a informatiilor publicate deja in conformitate cu primul paragraf.

Avand in vedere faptul ca programul de rascumparare propus nu prevede valoarea pecuniara maxima  de alocat, Consiliul de Administratie decide ca ordinea de zi a AG.E.A. convocata pentru data de 12/13.11.2020 nu se completeaza cu acest punct.

Formularele actualizate ale imputernicirilor si buletinelor de vot pot fi obtinute de la sediul societatii sau se pot descarca de pe website-ul societatii www.compa.ro incepand cu data de 29.10.2020.

Celelalte prevederi ale Convocatorului Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 12/13.11.2020, publicat initial in Monitorul Oficial, Partea a IV - a nr. 3585/09.10.2020, in ziarul national “Bursa”din data de 09.10.2020 (cu Erata din 12.10.2020) si pe website-ul societatii la adresa www.compa.ro , raman nemodificate.

 

 

Presedinte CA / Director General,                                                                           Director Economic,

Ioan DEAC                                                                                                                     Ioan MICLEA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.