Nr.553/14.10.2019
RAPORT CURENT
Conform prevederilor art.234 lit.l din Regulamentul ASF nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului: 14.10.2019
Denumirea entitatii emitente: CONDMAG S.A.
Sediul Social: Brasov, str. Avram Iancu nr.52, jud. Brasov - 500075
Numarul de telefon: 0368.405.817, fax: 0368.405.818
Codul Unic de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 1100008
Numar de Ordine la Registrul Comertului: J08/35/1991
Capital social subscris si varsat: 38.133.575,1 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB.
ALTE Evenimente importante de raportat
In completarea Raportului curent nr.551/11.10.2019 va comunicam urmatoarele:
Prin cererea depusa de Unicredit Bank SA Bucuresti la dosarul 2899/62/2015, aceasta a solicitat deschiderea procedurii de faliment impotriva Condmag SA.
La data de 25.06.2019 prin Sentinta civila nr. 935/SIND/25.06.2019, judecatorul sindic a respins cererea de deschidere a procedurii generale de faliment considerand ca nu sunt intrunite conditiile prevazute de art.145 alin.1 lit.c din Legea nr.85/2014.
Impotriva acestei sentinte Unicredit Bank Bucuresti a formulat apel care a facut obiectul dosarului asociat 2899/62/2015/a25.
Prin Decizia nr.1374/AP/09.10.2019 dispusa in dosarul mai sus-mentionat Curtea de Apel Brasov a dispus:
“Admite apelul declarat de creditoarea Unicredit Bank SA Bucuresti impotriva sentintei civile nr.935/SIND/25.06.2019 pronuntate de Tribunalul Brasov – sectia a II-a civila, contencios administrativ si fiscal pe care o schimba in tot in sensul ca:
Admite cererea creditoarei Unicredit Bank SA Bucuresti privind deschiderea procedurii de faliment a debitoarei SC Condmag SA si trimite cauza judecatorului sindic.
Obliga intimata debitoare sa plateasca apelantei creditoare suma de 3.145,05 lei cheltuieli de judecata in apel.
Definitiva.
Pronuntata in conditiile art. 396 alin.2 C.pr.civ. azi 9.10.2019.”
Procesul de reorganizare demarat de Condmag SA este parte a programului de transformare initiat in urma cu mai multi ani, avand ca scop achitarea creantelor. Prin concentrarea eforturilor am reusit sa ne indeplinim programul de plati stabilit pentru anul I din Planul de reorganizare din sursele de venit aferente activitatii curente si din deblocarea garantiilor de buna executie si am demarat platile aferente anului II din plan.
Vom depune in continuare eforturi pentru rezolvarea situatiilor intervenite in cursul procedurii, cautand solutii viabile care sa permita realizarea cu succes a Planului de reorganizare.
ADMINISTRATOR SPECIAL
GHEORGHE CALBUREAN