SOCIETATEA COMERCIALA "COMNORD" S.A
TEL 021 206 68 00 R.C. NR. J40/493/1991
021 206 68 20 www.comnord.ro
FAX 021 206 68 02 CAPITAL 4.001.055,20 LEI
CALEA GRIVITEI NR. 136 SECTOR 1 BUCURESTI, ROMANIA
CUI RO 1590368
RAPORTUL CURENT
conform regulamentului C.N.V.M. nr.1/2006
Intocmit la data de 12.01.2018
S.C. „COMNORD” S.A.
Sediul social: Calea Grivitei nr.136, sector 1, Bucuresti
Nr. telefon: 021.206.68.00; FAX: 021.206.68.48
Nr. si data inregistrarii la Of. Reg. Com.: J 40/493/1991
CUI: RO1590368
Simbol: COSC
Capital social subscris si varsat: 4.001.055,20 lei
I. EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT
a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale:
- nu este cazul –
b) Achizitii sau instrainari substantiale de active:
- nu este cazul –
c) Procedura falimentului:
- nu este cazul –
d) Tranzactii de tipul celor prevazute de art.225 din Lg. nr.297/2004
- nu este cazul –
e) Alte evenimente:
Convocarea sedintei Ordinare a actionarilor societatii pentru data de 15.02.2018, ora 12.00, respectiv 16.02.2018, ora 12.00.
Convocarea sedintei Consiliului de Administratie din data de 11.01.2018 a fost adusa la cunostinta membrilor sai de catre domnul administrator Lemnaru Dan Alexandru.
Sedinta Consiliului de Administratie este statutara, ca urmare a prezentei membrilor consiliului de Administratie: respectiv domnii Lemnaru Dan Alexandru si Cirjan Mircea Bogdan. La sedinta au participat si doamnele Stefan Alina – in calitate de consilier juridic, precum si doamna director economic Tapai Mihaela.
Ordinea de zi prezentata de catre domnul administrator Lemnaru Dan Alexandru este urmatoarea:
Pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare, sunt inscrise urmatoarele probleme:
1. Revocarea administratorului societatii d-na. Oleana Negoita – Presedinte al Consiliului de Administratie si director general, ca urmare a incetarii mandatului de administrator si director general, precum si a functiei de Presedinte al Consiliului de Administratie.
2. Alegerea unui nou administrator incepand cu data Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si stabilirea mandatului si a remuneratiei administratorului. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de catre acestia la sediul societatii din Bucuresti, Calea Grivitei nr.136, sector 1.
3. Alegerea unui nou Presedinte al Consiliului de Administratie dintre administratorii societatii, incepand cu data Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si stabilirea perioadei de exercitare a acestei functii.
4. Alegerea unui nou director general al societatii dintre administratorii societatii, incepand cu data Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si stabilirea mandatului si remuneratiei directorului general.
5. Aprobarea limitelor si modelului contractului de administrare.
6. Aprobarea limitelor si modelului contractului directorului general.
7. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze actul constitutiv actuaalizat ca urmare a modificarilor survenite.
8. Aprobarea datei de 09.03.2018, ca data de inregistrare, conform art.86 din Legea nr.24/2017 si ex- date: 08.03.2018.
In situatia in care Adunarea Generala nu va putea delibera si vota in mod valabil o a doua Adunare Generala Ordinara este convocata pentru ziua de 16.02.2018, la ora 12.00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.
Dupa publicarea convocarii (12.01.2018), actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul: a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si b) de a prezenta proiecte de hotarare, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.
Aceste drepturi pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice: e-mail: contact@comnord.ro, fax: 021.206.68.02).
Se precizeaza ca actionarii ce vor fi impiedicati de anumite imprejurari sa participe la Adunarile Generale vor putea mandata, in conformitate cu art. 125 din Legea 31/1990 republicata si Regulamentul CNVM 1/2006 si 6/2009, printr-o procura speciala/generala o terta persoana care sa participe si sa voteze in numele lor si pentru ei, in Adunarile Generale, in conditiile legii. Procura speciala/generala poate fi ridicata de la sediul societatii sau de pe web site-ul www.comnord.ro, incepand cu data convocarii (12.01.2018). Procurile speciala si generala vor fi depuse spre inregistrare la secretariatul adunarii pana cel tarziu la data de 13.02.2018, orele 17.30. Procurile speciale si procurile generale vor putea fi transmise spre inregistrare si pe fax sau email in format pdf., reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data adunarii generale sa aiba asupra sa procura in original.
Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta inainte de adunarea generala utilizand formularul de vot prin corespondenta existent si pe site-ul societatii. Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu cu 48 ore inainte de adunare. Formularele primite ulterior termenului stabilit nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in adunarea generala.
Informatiile cu privire la convocarea adunarii generale si la documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale, proiectul de hotarare, formularul de procura speciala, care urmeaza sa fie utilizat pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta sunt puse la dispozitia actionarilor pe website-ul societatii (www.comnord.ro) sau la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 9.00 – 17.30.
Actionarii au dreptul sa formuleze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi ale Adunarilor Generale in conditiile art. 13 din Regulamentul CNVM 6/2009, dupa ce actionarii vor fi identificati sau daca buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale a societatii, permite acest lucru.
Documentele privind problemele incluse in ordinea de zi a Adunarile Generale pot fi consultate la sediul societatii sau pe pagina de internet www.comnord.ro, incepand cu data convocarii. Documentele aferente sedintelor, inclusiv propunerile de hotarare si procurile speciale/generale, pot fi obtinute de la dna. Stefan Alina – tel. 021/2066800.
Administrator, Director econimic,
Lemnaru Dan Alexandru Tapai Mihaela