joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


COMNORD SA BUCURESTI - COSC

Convocare AGAO 30.04.2018

Data Publicare: 29.03.2018 12:48:04

Cod IRIS: 06928

 

                                                                            SOCIETATEA COMERCIALA      "COMNORD" S.A.

TEL                   021 206 68 00                             R.C. NR. J40/493/1991

        021 206 68 20                              www.comnord.ro

FAX                  021  206 68 02                   CAPITAL 4.001.055,20 LEI

 

                                                                         

CALEA GRIVITEI NR. 136     SECTOR 1     BUCURESTI, ROMANIA

                                                                      CUI RO 1590368                                       

 
 
RAPORTUL CURENT

conform regulamentului C.N.V.M. nr.1/2006

Intocmit la data de 28.03.2018

S.C. „COMNORD” S.A.

            Sediul social: Calea Grivitei nr.136, sector 1, Bucuresti

            Nr. telefon: 021.206.68.00; FAX: 021.206.68.48

            Nr. si data inregistrarii la Of. Reg. Com.: J 40/493/1991

            CUI: RO1590368

Simbol: COSC

Capital social subscris si varsat: 4.001.055,20 lei

I. EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

            a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale:

- nu este cazul –

            b) Achizitii sau instrainari substantiale de active:

- nu este cazul –

            c) Procedura falimentului:

- nu este cazul –

            d) Tranzactii de tipul celor prevazute de art.225 din Lg. nr.297/2004

                                                                   - nu este cazul –

e) Alte evenimente:

Convocarea sedintei Ordinare a actionarilor societatii pentru data de 30.04.2018, ora 12.00, respectiv 01.05.2018, ora 10.00.

Convocarea sedintei Consiliului de Administratie din data de 27.03.2018 a fost adusa la  cunostinta membrilor sai de catre domnul Sterie Tivichi - presedinte al Consiliului de Administratie al SC Comnord SA.

Sedinta Consiliului de Administratie este statutara, ca urmare a prezentei membrilor consiliului de Administratie: respectiv domnii Lemnaru Dan Alexandru si Cirjan Mircea Bogdan. La sedinta au participat si doamnele Stefan Alina – in calitate de consilier juridic si Tapai Mihaela – director economic.  

Ordinea de zi prezentata de catre domnul Sterie Tivichi - Presedinte al Consiliului de Administratie este urmatoarea:

Pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare sunt inscrise urmatoarele probleme:

 

1.       Prezentarea raportului Consiliului de Administratie al societatii pentru anul 2017;

2.       Prezentarea raportului auditorului financiar al societatii pentru anul 2017;

3.       Discutarea, aprobarea sau modificarea, dupa caz, a situatiilor financiare anuale ale societatii, pe baza raportului Consiliului de Administratie si ale auditorilor si aprobarea propunerii nerepartizarii profitului 2017;

4.       Pronuntarea asupra gestiunii si activitatii Consiliului de Administratie al societatii pe anul 2017, precum si descarcarea de gestiune a acestuia;

5.       Stabilirea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2018;

6.       Stabilirea programului de activitate al societatii pentru exercitiul financiar 2018;

7.       Desemnarea auditorului financiar si auditorului intern si fixarea duratei minime ale contractelor de audit financiar respectiv intern;

8.       Aprobarea datei de 22.05.2018, ca data de inregistrare, conform art.86 din Legea nr. 24/2017 si ex- date: 21.05.2018.

La Adunarea Generala Ordinara sunt invitati sa participe toti actionarii aflati in evidenta Registrului Actionarilor si Registrului de Actiuni la data de 19.04.2018.

            In situatia in care Adunarea Generala nu va putea delibera si vota in mod valabil o a doua Adunare Generala Ordinara este convocata pentru ziua de 01.05.2018, la ora 10.00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

               Dupa publicarea convocarii (29.03.2018), actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul: a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si b) de a prezenta proiecte de hotarare, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

               Aceste drepturi pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice: e-mail: contact@comnord.ro, fax: 021.206.68.02).

               Se precizeaza ca actionarii ce vor fi impiedicati de anumite imprejurari sa participe la Adunarile Generale vor putea mandata, in conformitate cu art. 125 din Legea 31/1990 republicata si Regulamentul CNVM 1/2006 si 6/2009, printr-o procura speciala/generala o terta persoana care sa participe si sa voteze in numele lor si pentru ei, in Adunarile Generale, in conditiile legii. Procura speciala/generala poate fi ridicata de la sediul societatii sau de pe web site-ul www.comnord.ro, incepand cu data convocarii (29.03.2018). Procurile speciala si generala vor fi depuse spre inregistrare la secretariatul adunarii pana cel tarziu la data de 30.04.2018, orele 09.00. Procurile speciale si procurile generale vor putea fi transmise spre inregistrare si pe fax sau email in format pdf., reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data adunarii generale sa aiba asupra sa procura in original.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta inainte de adunarea generala utilizand formularul de vot prin corespondenta existent si pe site-ul societatii. Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu cu 48 ore inainte de adunare. Formularele primite ulterior termenului stabilit nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in adunarea generala.

Informatiile cu privire la convocarea adunarii generale si la documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale, proiectul de hotarare, formularul de procura speciala, care urmeaza sa fie utilizat pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta sunt puse la dispozitia actionarilor pe website-ul societatii (www.comnord.ro) sau la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 9.00 – 17.30.

               Actionarii au dreptul sa formuleze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi ale Adunarilor Generale in conditiile art. 13 din Regulamentul CNVM 6/2009, dupa ce actionarii vor fi identificati sau daca buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale a societatii, permite acest lucru.

               Documentele privind problemele incluse in ordinea de zi a Adunarile Generale pot fi consultate la sediul societatii sau pe pagina de internet www.comnord.ro, incepand cu data convocarii. Documentele aferente sedintelor, inclusiv propunerile de hotarare si procurile speciale/generale, pot fi obtinute de la dna. Stefan Alina – tel. 021/2066800.

 

 

 

 Presedintele Consiliului de Administratie                                                                   Director economic,

                      Sterie Tivichi                                                                                            Tapai Mihaela

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.