joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


COMNORD SA BUCURESTI - COSC

Hotarari AGA O 30.04.2018

Data Publicare: 30.04.2018 18:39:06

Cod IRIS: ACC06

 

                                                 

                                                                         SOCIETATEA COMERCIALA  "COMNORD" S.A.

TEL                    021.206 68 00                            R.C. NR. J40/493/1991

          021.206 68 20                                   www.comnord.ro

FAX                    021.206 68 02                  CAPITAL 4.001.055,20 LEI

 

 

 
   
 

 


CALEA GRIVITEI NR. 136     SECTOR 1     BUCURESTI, ROMANIA

                                                                                                                CUI RO 1590368

 

 

RAPORTUL CURENT

conform regulamentului C.N.V.M. nr.1/2006

DATA RAPORTULUI: 30.04.2018

 

 

S.C. “COMNORD” S.A.

            Sediul social: Calea Grivitei nr. 136, sector 1, Bucuresti

            Nr. telefon: 021.206.68.00; FAX: 021.206.68.48

            Nr. si data inregistrarii la Of. Reg. Com.: J40/493/1991

            CUI: RO 1590368

Simbol: COSC

Capital social subscris si varsat: 4.001.055,20 lei

 

I. EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

            a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale:

- nu este cazul –

            b) Achizitii sau instrainari substantiale de active:

- nu este cazul –

            c) Procedura falimentului:

- nu este cazul –

            d) Tranzactii de tipul celor prevazute de art. 225 din Lg.297/2004

                                                                 - nu este cazul –

e) Alte evenimente:

Convocarea sedintei Ordinara a A.G.A. din data de 30.04.2018 a fost publicata in M.O. nr.1265/30.03.2018 - Partea a IV-a si Ziarul Jurnalul National din data de 29.03.2018.

Sedinta Ordinara a A.G.A. fiind statutara, se prezinta registrul consolidat conform Depozitarul Central la data de 19.04.2018, cuprinzand 732 pozitii, fiind prezente urmatoarele persoane:

 

1)                  Dl. Creteanu Sorin, prin mandatar Ciulei Norocel, cetatean roman, conform procurii nr.235/26.04.2018, in calitate de actionar, detinator al unui numar de 38.322.247 actiuni, reprezentand un procent de 95,7804% din numarul total de actiuni;

2)                  Dl. Cazacu Claudiu-Mihai, personal, cetatean roman, in calitate de actionar, detinator al unui numar de 168.700 actiuni, reprezentand un procent de 0,4217% din numarul total de actiuni;

3)                  Dl. Morosanu Mihail-Sorin, personal, cetatean roman, in calitate de actionar, detinator al unui numar de 55.040  actiuni, reprezentand un procent de 0,1376% din numarul total de actiuni.

in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in prezenta actionarilor reprezentand 96,3397% din capitalul social

 

            Ordinea de zi, prezentata de d-nul. Sterie Tivichi – Presedintele Consiliului de Administratie, este urmatoarea:

1.       Prezentarea raportului Consiliului de Administratie al societatii pentru anul 2017;

2.       Prezentarea raportului auditorului financiar al societatii pentru anul 2017;

3.       Discutarea, aprobarea sau modificarea, dupa caz, a situatiilor financiare anuale ale societatii, pe baza raportului Consiliului de Administratie si ale auditorilor si aprobarea propunerii nerepartizarii profitului 2017;

4.       Pronuntarea asupra gestiunii si activitatii Consiliului de Administratie al societatii pe anul 2017, precum si descarcarea de gestiune a acestuia;

5.       Stabilirea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2018;

6.       Stabilirea programului de activitate al societatii pentru exercitiul financiar 2018;

7.       Desemnarea auditorului financiar si auditorului intern si fixarea duratei minime ale contractelor de audit financiar respectiv intern;

8.       Aprobarea datei de 22.05.2018, ca data de inregistrare, conform art.86 din Legea nr. 24/2017 si ex- date: 21.05.2018.

 

II. DELIBERARI :

1.        Se aproba concluziile raportului Consiliului de Administratie al societatii pentru anul 2017;

2.       Se aproba concluziile raportului auditorului financiar al societatii pentru anul 2017;

3.        Se aproba situatiile financiare ale societatii aferente anului fiscal 2017, respectiv bilantul contabil pentru exercitiul financiar 01.01.2017-31.12.2017, inclusiv contul de profit si pierderi, in baza raportului de gestiune intocmit de Consiliul de Administratie al societatii, precum si in baza raportului intocmit de auditorul financiar al societatii. Societatea a inregistrat un profit de 4.145.038 lei. Se aproba nerepartizarea profitului pe anul 2017, motiv pentru care nu stabileste o data pentru identificarea actionarilor care ar beneficia de dividende conform art. 86 din Legea 24/2017;

4.        Avand in vedere raportul Consiliului de Administratie prezentat la punctul 1 aflat pe ordinea de zi, precum si Bilantul Contabil pentru anul 2017, se descarca de gestiune Consiliul de Administratie al societatii pentru activitatea desfasurata in cursul exercitiului financiar 01.01.2017-31.12.2017;

5.       Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2018;

6.       Se aproba programul de activitate al societatii pentru exercitiul financiar 2018;

7.        Se revoca auditorul financiar al societatii - SC AUDIT COMAN EXPERT – ACE SRL precum si auditorul intern al societatii - S.C. VIXION & PARTNERS S.R.L. Se aproba desemnarea pentru un mandat de 1 an, incepand cu data de 30.04.2018, ca auditor financiar al societatii d-na. Alexe G. Ionelia, cetatean roman, CIF RO20909855. Se aproba desemnarea pentru un mandat de 1 an, incepand cu data de 30.04.2018, ca auditor intern al societatii: Cabinet individual de audit financiar, consultanta fiscala si expertiza contabila „Ana Muntianu”, CIF 22544925. Se imputerniceste Consiliul de Administatie sa incheie contractele de audit financiar si audit intern.  

8.   Se aproba data de 22.05.2018, ca data de inregistrare, conform art.86 din Legea nr. 24/2017 si ex- date:21.05.2018.

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

                    Director Economic,

Sterie Tivichi

                    Mihaela Tapai

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.