marți | 16 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


FIMARO SA Cluj - FIMA

Convocare AGA O & E pentru 27.04.2018

Data Publicare: 23.03.2018 13:53:36

Cod IRIS: 63E4E

Conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006

Data raportului  23.03.2018

 

DENUMIREA EMITENTULUI: S.C.FIMARO S.A.  CLUJ-NAPOCA

SEDIUL SOCIAL: str.TUDOR VLADIMIRESCU nr. 16

NUMARUL SI DATA INREGISTRARII LA ORC: J-12/58/1991

CUI: RO 199133

NUMARUL DE TELEFON/FAX:0264-502730, 0264-502701/0264-502731

CAPITAL SOCIAL SUBSCRIS SI VARSAT: 832.013,94

PIATA REGLEMENTATA  PE CARE SE TRANZACTIONEAZA VALORIL MOBILIARE: BVB - ATS

PRINCIPALELE CARACTERISTICI ALE VALORILOR MOBILIARE EMISE DE SOCIETATE: ACTIUNI NOMINATIVE, SIMBOL “FIMA”, VALOAREA NOMINALA 1,63 LEI/ACTIUNE

 

Evenimente importante de raportat:

a.Schimbari in controlul asupra societatii comerciale. Nu este cazul

b.Achizitii sau instrainari substantiale de active. Nu este cazul

c.Procedura falimentului. Nu este cazul

d.Tranzactii de tipul celor enumerate la art.225 din Legea nr. 297/2004. Nu este cazul

e. Alte evenimente: Convocare AGEA si AGOA din 27.04.2018

In urma sedintei Consiliului de Administratie Fimaro, ce a avut loc la data de 23.03.2018 ora 11:30 la sediul societatii, s-a decis convocarea, in temeiul alin. 1-3 al art. 117 din Legea nr. 31/1990, a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 27.04.2018 la ora 10:00, precum si a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in aceeasi zi pentru ora 10:30, la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu nr. 16, jud. Cluj. Au dreptul sa participe si sa voteze personal, prin reprezentant sau prin corespondenta, numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 18.04.2018, considerata data de referinta. Ordinea de zi este urmatoarea:

             A.) Adunarea Generala Extraordinara:

            1.) aprobarea plafonului maxim de credite pentru anul 2018-2019, garantat cu bunuri imobile si mobile (inclusiv elemente ale activelor circulante) din patrimoniul societatii si mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie sa negocieze, semneze si reprezinte societatea in relatia cu entitatile bancare;

            2.) confirmarea firmei de audit financiar- Expertiza S.R.L., cu actualizarea datelor persoanei responsabile de Fimaro;

            3.)  aprobarea raportului de evaluare a cladirii de pe str. Franz Liszt nr. 30.

            B.) Adunarea generala Ordinara:

1.) aprobarea Raportului Consiliului de Administratie si al Directorilor pentru exercitiul financiar 2017;

2.)  prezentarea Raportului Auditorului financiar pe anul 2017;

3.)  aprobarea situatiilor financiare (bilant, cont de profit si pierderi,etc.) pe anul 2017;

4.) aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie si a Directorilor pentru exercitiile financiare 2016 si 2017;

5.) aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2018;

6.) aprobarea Programului de investitii pe anul 2018;

7.) marirea indemnizatiei pentru membrii Consiliului de Administratie, in contextul transferarii contributiilor de la angajator la angajat;

8.) mandatarea persoanei care va face demersurile legale necesare pentru depunerea, inregistrarea si publicarea hotararilor adunarilor generale;

9.) propune ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adunarilor generale sa fie 18.05.2018 iar ex- date 17.05.2018.

In caz de neindeplinire a conditiilor de cvorum, adunarea generala va avea loc in data de 28.04.2018 in acelasi loc, aceeasi ora si ordine de zi.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, insotite de o justificare sau de proiectul de hotarare propus spre aprobare adunarii generale pana la data de 11.04.2018.

Incepand cu data de 27.03.2018, convocatorul, formularul de procura speciala, formularul de vot  prin corespondenta, proiectele de hotarari, intrebarile adresate de actionari si raspunsul la intrebarile adresate, documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, propunerile pentru candidaturi, vor fi disponibile pe website-ul www.fimaro.ro, si se pot obtine  de la sediul societatii.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe, la data de referinta, la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu Procura speciala data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala se poate face si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de procura speciala folosita in adunarea generala pentru care este emisa, continand instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent, precum si in baza unei procuri generale cu o valabilitate de maxim 3 ani, permitand reprezentantului sau sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar sau unui avocat.

Actionarii, persoane fizice si juridice, sunt invitati sa depuna/expedieze la sediul societatii astfel incat sa poata fi inregistrate pana la data de 25.04.2018, ora 10:00, un exemplar din mandatul persoanelor care le vor reprezenta sau formularul de vot prin corespondenta, anexand totodata in copie, actele de identitate pentru persoanele fizice si copie a Certificatului constatator emis de ORC sau o alta dovada emisa de o autoritate competenta privind identitatea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, in plic inchis cu mentiunea “Pentru Adunarea Generala Extraordinara/Ordinara din 27.04.2018”.

Informatii suplimentare: la sediul societatii sau telef. 0264-502710, intre orele 9-12.

 

                                               PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

                                                                   Ing. LAZANU GEORGE CRISTIAN  

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.