joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FLAROS SA BUCURESTI - FLAO

Convocare AGA Anuala 27/28.02.2020

Data Publicare: 23.01.2020 8:55:42

Cod IRIS: 2A09A

Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

SECTORUL INSTRUMENTE SI INVESTITII FINANCIARE

Fax: 021.659.60.51

E-mail: office@asfromania.ro

BURSA DE VALORI BUCURESTI: ATS – AeRO

Fax: 021.312.47.22

E-mail: ats@bvb.ro

RAPORT CURENT

conform Legii nr.24/2017 si Regulamentului A.S.F. nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financare si operatiuni de piata.

Data raportului: 23.01.2020

Denumirea societatii emitente: S.C. FLAROS S.A.

Sediul social: Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, sector 3.

Tel./Fax: 021.321.57.20

Website: www.flaros.com, e-mail: flaros@flaros.com

CUI/CIF : RO350944

Nr. inregistrare la Registrul Comertului: J 40/173/1991

Capital social subscris si varsat: 3.803.415 lei

Cod LEI: 254900OXK6RJBNCGWN41

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS AeRO - Categoria Standard, simbol de piata FLAO

Eveniment important de raportat:

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 27/28.02.2020.

Consiliul de Administratie al Societatii FLAROS SA, cu sediul in Bucuresti, Str.Ion Minulescu nr. 67-93, sector 3, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/173/1991, avand CUI RO350944, intrunit in sedinta din data de 22.01.2020, in temeiul Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 si prevederilor Actului constitutiv al societatii, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 27.02.2020, orele 1000, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 10.02.2020, considerata data de referinta. Doar persoanele care sunt actionari la aceasta data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale.

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

1. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare individuale ale anului

2019, intocmite in conformitate cu Reglementarile Contabile Romanesti aplicabile, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;

2. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2019, conform

propunerii Consiliului de Administratie.

Aprobarea datei de 30.03.2020 ca DATA PLATII dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 178 alin. (2) din Regulamentul ASF nr.5/2018. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformittae cu prevederile legale, costurile afeente platii fiind suportate de actionari din valoarea dividendului brut.

3. Aprobarea intocmirii pentru exercitiul financiar 2019, a situatiilor

financiare anuale intocmite conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si pubicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru

activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2019.

5. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a

Programului de Investitii pentru anul 2020.

6. Alegerea unui Administrator definitiv, pentru o perioada egala cu cea

a actualului Consiliu de Administratie al Flaros S.A. ales in AGOA din 28.02.2019.

7. Stabilirea indemnizatiilor membrilor Consiliului de Administratie

incepand cu data de 01.03.2020.

8. Stabilirea limitei maxime pentru asigurarea de raspundere

profesionala a admistratorilor.

9. Aprobarea datei de 20.03.2020 ca data de inregistrare si a datei de

19.03.2020 ca „ex-date”, conform prevederilor Regulamentului ASF nr.13/2014

10. Imputernicirea d-lui Ungureanu Liviu, director general, cu

posibilitate de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate, pentru a semna, executa si inregistra la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale ordinare a actionarilor, de a semna actul constitutiv cu modificarile intervenite ca urmare a alegerii unui membru al Consiliului de Administratie.

In cazul in care pe data de 27.02.2020 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, adunarea generala isi va desfasura lucrarile la a doua convocare, respectiv in data .de 28.02.2020, la aceeasi ora si in acelasi loc.

In aplicarea prevederilor Legii nr.24/2017 si a Regulamentului ASF nr. 5/2018, actionarii, reprezentand singuri sau impreuna 5 % din capitalul social, au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu

conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau

propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Data limita pana la care actionarii isi pot exercita drepturile mentionate mai sus este 10.02.2020, ora 10:00.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale,pana cel tarziu la data de 14.02.2020, ora 10:00.

Propunerile actionarilor privind candidaturile pentru functia de administrator se vor depune la sediul societatii pana la data de 14.02.2020 ora 10:00. in scris, fiind insotite de CV-ul candidatului. Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare.

Solicitarile vor fi depuse in forma scrisa, in original, la sediul societatii pe adresa Flaros S.A., Bucuresti, Str.Ion Minulescu nr. 67-93, Sector 3, insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica si dovada calitatii de actionar, emisa de Depozitarul Central.

Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original, eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului Adunarii Generale a Aactionarilor.

Solicitarile actionarilor mentionati in alineatele precedente vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule, PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/28.02.2020.

Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 24.02.2019, ora 10,00.

Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.

Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 24.02.2020, ora 10,00

Formularul de imputernicire speciala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora, se vor obtine, incepand cu data de 27.01.2020, de pe website-ul societatii www.flaros.com sau de la sediul societatii.

Materialele pot fi consultate gratuit sau procurate de catre actionari, contra cost, de la sediul societatii din Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, sector 3 sau de pe websitul societatii www.flaros.com, incepand cu data de 27.01.2020.

Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I. / C.I., pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.

Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 9,00-15,00 de la sediul societatii, telefon 021-3215720, dupa data aparitiei prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Presedintele

Consiliului de Administratie

ec. Nicolae STOIAN

PROPUNERE DE REPARTIZARE A PROFITULUI NET
AFERENT ANULUI 2019

Consiliul de Administratie al Societatii Flaros S.A. propune repartizarea profitului net

obtinut in anul 2019, in suma de 2.552.405,86 lei,astfel :

1. Dividende cuvenite actionarilor: 2.312.476,32 lei, respectiv un dividend brut de 1,52 lei/actiune,

2. Surse proprii de finantare a investitiilor: 239.929,54 lei.

Presedintele Consiliului de Administratie,

ec. Stoian Nicolae



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.