vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


GASTRONOM SA BUZAU - GAOY

Convocare AGA Anuala 28/29.03.2017(sit.financiare 2016,dividende,diverse)

Data Publicare: 22.02.2017 9:37:33

Cod IRIS: 5BA5C

Societatea GASTRONOM S.A.

Buzau, Str. Ion Baiesu, bl. 4-5, et. 1

J10/60/1991; C.I.F. RO 1154474;

Tel/fax  0238.710196

Capital social subscris si varsat: 766.320 lei                                                                                              Nr. 180/22.02.2017

                                                   

CATRE:

 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

BURSA DE VALORI  BUCURESTI

 

                                         

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006 si a Legii nr. 297/2004

 

Data raportarii: 22.02.2017

Denumirea societatii: GASTRONOM S.A.

Sediul social: Buzau, str. Ion Baiesu, bl.4-5, et.1

Numarul de telefon/fax: 0238.710196

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1154474

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 10/60/1991

Capital social subscris si varsat: 766.320 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – ATS, AeRO, simbol GAOY.

Evenimente importante de raportat: Convocare adunare generala.

            Consiliul de Administratie al societatii Gastronom S.A. a hotarat Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii Gastronom S.A., conform urmatorului

 

CONVOCATOR

Consiliul de Administratie al SOCIETATII “GASTRONOM” S.A. cu sediul in Buzau, str. Ion Baiesu, bl. 4-5, etaj 1, judetul Buzau, avand J10/60/1991, C.I.F. RO 1154474, in conformitate cu Legea nr. 31/1990 republicata in 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004, Regulamentelor A.S.F./C.N.V.M. si dispozitiile Actului Constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 28 martie 2017, ora 1200, la sediul societatii, cu urmatoarea ORDINE DE ZI :

 

 

1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite la data de 31.12.2016, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.

2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in anul 2016, fixarea dividendului brut pe actiune, conform propunerii Consiliului de Administratie.

3. Aprobarea datei de 11 mai 2017 ca data platii dividendelor cuvenite actionarilor.

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2016;

5. Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2016. Aprobarea remuneratiilor variabile in baza contractelor de administrare si de mandat.

6. Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2017.

7. Discutarea si aprobarea Planului de investitii aferent anului 2017.

8. Aprobarea datei de 20 aprilie 2017 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile art. 238 din Legea nr. 297/2004, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv data de 19 aprilie 2017 ca ex-date conform  art. 2 lit. f) din Regulamentul CNVM nr. 6/2009.

9. Desemnarea persoanei imputernicite sa efectueze formele de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

                     

 

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 17.03.2017 stabilita ca data de referinta.

 

Capitalul social al Societatii Gastronom S.A. Buzau este format din 306 528 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

 

In termen de 15 zile de la data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial, actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i)de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.

(ii)de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari, in scris, privind  punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data de 24 martie 2017, acestea putand fi transmise la sediul societatii, cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE  28 martie 2017”.

 

Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar a persoanelor care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari, acestea vor anexa documentele care atesta identitatea (copia conformata cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal), respectiv calitatea de actionar la data solicitarii (extras de cont emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii definiti de art. 168 alin.(1) lit b) din L.297/2004, care furnizeaza servicii de custodie).

 

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la  problemele  incluse  pe  ordinea  de  zi  se pot consulta   pe site-ul societatii www.gastronombuzau.ro si/sau la sediul societatii, incepand cu data de 24 februarie 2017 in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500 .

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, conform legii, sau pot vota prin corespondenta.

 

Inainte de desfasurarea adunarii generale, actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

 

Formularele de imputerniciri speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 24 februarie 2017, intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe site-ul societatii.

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau avocat, este valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale.

 

Dupa completarea si semnarea acestora sau dupa emiterea unei imputerniciri speciale sau generale, un exemplar original al imputernicirii speciale sau generale/ al formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii, la sediul acesteia, pana la data de 24 martie 2017 inclusiv, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant/prin corespondenta in adunarea generala, conform legii.

 

Imputernicirile speciale sau generale / formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite de o copie conformata cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica / a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal si vor fi transmise la sediul societatii, in plic inchis, cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28 martie 2017”.

 

Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, imputernicirile speciale / formularele de vot prin corespondenta date de actionari unor institutii de credit care presteaza servicii de custodie vor fi valabile fara alte documente suplimentare referitoare la actionari daca sunt insotite de o declaratie pe propria raspundere data de institutia de credit, din care sa reiasa ca: institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; instructiunile din imputernicirea speciala / formularul de vot prin corespondenta sunt identice cu cele primite de institutia de credit de la actionar si procura speciala / formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar. 

 

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea generala este convocata pentru data de 29 martie 2017 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

             

       

PRESEDINTELE  CONSILIULUI  DE ADMINISTRATIE

 

MEDREA ILIE

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.