Societatea GASTRONOM S.A.
Buzau, Str. Ion Baiesu, bl. 4-5, et. 1
J10/60/1991; C.I.F. RO 1154474;
Tel/fax 0238.710196
Capital social subscris si varsat: 766.320 lei Nr. 882/ 13.11.2018
CATRE:
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
BURSA DE VALORI BUCURESTI
RAPORT CURENT
Conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 si a Legii nr. 24/2017
Data raportarii: 13.11.2018
Denumirea societatii: GASTRONOM S.A.
Sediul social: Buzau, str. Ion Baiesu, bl.4-5, et.1
Numarul de telefon/fax: 0238.710196
Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1154474
Numar de ordine in Registrul Comertului: J 10/60/1991
Capital social subscris si varsat: 766.320 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – ATS, AeRO, simbol GAOY.
Cod LEI 25490020BGU8RWMTIZ94
Evenimente importante de raportat: Convocare Adunare Generala Extraordinara si Adunare Generala Ordinara a Actionarilor
Consiliul de Administratie al societatii Gastronom S.A. a hotarat Convocarea Adunarii Generale Extraordinare si Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii Gastronom S.A., conform urmatorului
CONVOCATOR
Consiliul de Administratie al SOCIETATII “GASTRONOM” S.A. cu sediul in Buzau, str. Ion Baiesu, bl. 4-5, etaj 1, judetul Buzau, avand J10/60/1991, C.I.F. RO 1154474, in conformitate cu Legea nr. 31/1990 republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, Regulamentelor A.S.F./C.N.V.M. si dispozitiile Actului Constitutiv, avand in vedere adresa nr. 12230/22.10.2018 a actionarului Societatea de Investitii Financiare Transilvania S.A., detinatoare a unui numar de 215.453 actiuni, reprezentand 70,29 % din capitalul social, prin care a solicitat in baza prevederilor art. 119 alin. (1) din Legea 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, convocarea Adunarii Generale Extraordinare si Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 17 decembrie 2018 ora 12,00 si Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 17 decembrie 2018, ora 12,30, la sediul societatii, cu urmatoarea ORDINE DE ZI :
Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor :
-
Aprobarea modificarii si completarii alin. (1) al art. 18 din Actul Constitutiv, astfel :
Forma actuala :
(1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie format din 3-5 membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice, dupa caz, conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor care are inscrisa pe ordinea de zi alegerea administratorilor. Mandatul fiecarui administrator este de 4 ani, acesta putand fi prelungit pentru noi perioade de cate 4 ani. Membrii consiliului de administratie isi aleg din randul lor un presedinte.
Forma propusa pentru aprobare :
(1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie format din 3 membri sau de catre un administrator unic, conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor care are inscrisa pe ordinea de zi alegerea administratorilor. In cazul in care Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor opteaza pentru administrarea societatii printr-un administrator unic toate referirile din Actul Constitutiv la Consiliul de Administratie, administratori, Presedintele Consilului de Administratie, vor fi socotite ca facand referire la Administratorul unic. Administratorii sunt temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice, dupa caz. Mandatul fiecarui administrator este de 4 ani, acesta putand fi prelungit pentru noi perioade de cate 4 ani. Membrii Consiliului de Administratie isi aleg din randul lor un presedinte.
2. Desemnarea persoanei imputernicite sa semneze Actul Constitutiv al societatii Gastronom S.A. Buzau, actualizat conform propunerilor de la punctul anterior.
3. Desemnarea d-rei avocat Sirbu Agnes Isabelle sa efectueze formele de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.
Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor :
-
Aprobarea restructurarii Consiliului de Administratie, cu consecinta administrarii societatii de catre un administrator unic si constatarea incetarii mandatului actualului Consiliu de Administratie.
-
Alegerea administratorului unic pentru un mandat de 4 ani.
-
Aprobarea incheierii contractului de administrare si stabilirea remuneratiei cuvenita administratorului unic.
-
Desemnarea persoanei care va semna contractul de administrare cu administratorul unic, in calitate de mandatar conventional din partea societatii.
-
Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere civila profesionala pentru administratorul unic.
-
Aprobarea modificarii clauzelor Contractului de Mandat conform Actului Aditional propus.
-
Informare privind situatia patrimoniala si financiara a societatii la data de 30.09.2018 si analiza privind modul de realizare a prevederilor BVC/2018.
-
Discutarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2019.
-
Discutarea si aprobarea Planului de investitii aferent anului 2019.
-
Desemnarea d-rei avocat Sirbu Agnes Isabelle sa efectueze formele de publicitate legala si inregistrarea hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.
Propunerile privind candidatii pentru postul de administrator unic vor fi depuse la sediul societatii Gastronom S.A. pana la data de 23.11.2018.
Lista cuprizand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator unic se afla la dispozitia actionarilor la sediul societatii Gastronom S.A. putand fi consultata si completata de catre actionarii societatii conform prevederilor legale in materie.
Lista cu candidaturi va fi publicata pe site-ul societatii www.gastronombuzau.ro pana la data de 27.11.2018, ora 16.
La sedintele AGEA/AGOA pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 07.12.2018 stabilita ca data de referinta.
Capitalul social al Societatii Gastronom S.A. Buzau este format din 306 528 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.
In termen de 15 zile de la data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial, actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:
(i)de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.
(ii)de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari, in scris, privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel tarziu la data de 14 decembrie 2018, acestea putand fi transmise la sediul societatii, cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA / ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 17 DECEMBRIE 2018”.
Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar a persoanelor care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari, acestea vor anexa documentele care atesta identitatea (copia conforma cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal), respectiv calitatea de actionar la data solicitarii (extras de cont emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii definiti de art. 168 alin.(1) lit b) din Legea 297/2004 care furnizeaza servicii de custodie).
Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarilor generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.gastronombuzau.ro. si/sau la sediul societatii, incepand cu data de 16 noiembrie 2018 in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500.
Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, conform legii, sau pot vota prin corespondenta.
Inainte de desfasurarea adunarilor generale, actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.
Formularele de imputerniciri speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 16 noiembrie 2018, intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe site-ul societatii.
Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau avocat, este valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale.
Dupa completarea si semnarea acestora sau dupa emiterea unei imputerniciri speciale sau generale, un exemplar original al imputernicirii speciale sau generale/ al formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii, la sediul acesteia, sau sa se transmita semnata electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii 455/2001 privind semnatura electronica, prin email la adresa office@gastronombuzau.ro, pana la data de 14 decembrie 2018 inclusiv, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant/prin corespondenta in adunarea generala, conform legii.
Imputernicirile speciale sau generale / formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite de o copie conforma cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica / a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal si vor fi transmise la sediul societatii, in plic inchis, cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA / ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 17 DECEMBRIE 2018”.
Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, imputernicirile speciale / formularele de vot prin corespondenta date de actionari unor institutii de credit care presteaza servicii de custodie vor fi valabile fara alte documente suplimentare referitoare la actionari daca sunt insotite de o declaratie pe propria raspundere data de institutia de credit, din care sa reiasa ca: institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; instructiunile din imputernicirea speciala / formularul de vot prin corespondenta sunt identice cu cele primite de institutia de credit de la actionar si procura speciala / formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar.
In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarile generale sunt convocate pentru data de 18 decembrie 2018 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acestora.
PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
VERES DIANA