joi | 18 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. - IMP

Convocare AGA Anuala 27.04.2017

Data Publicare: 23.03.2017 8:50:42

Cod IRIS: 3DFC9

Catre

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Raport curent privind informatiile prevazute de art. 226 alin (1) din Legea nr. 297/2004 si de art. 113 lit. A. din Regulamentul nr.1/2006, privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

Data raportului: 23.03.2017

Denumirea entitatii emitente: SC IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR SA

Sediul social: Oras Voluntari, Sos. Pipera Tunari, nr. 4 C, Centrul de Afaceri Construdava, etaj 6,7, Judetul Ilfov

Numarul de telefon/fax:230.75.81/82/83/ 230.75.70/71/72

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului J23/1927/2006

Capital social subscris si varsat: 277.866.574 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Eveniment important de raportat :

CONVOCATOR AL

ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A.

Consiliul de Administratie al IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. ("Societatea"), societate pe actiuni, infiintata si functionand potrivit legislatiei din Romania, cu sediul social in Romania, jud. Ilfov, oras Voluntari, soseaua Pipera-Tunari nr. 4C, Centrul de Afaceri Construdava, etaj 6 si 7, cod postal 077190, inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/1927/2006, cod unic de inregistrare 1553483, format din dna. Iuliana Mihaela Urda, Presedintele Consiliului de Administratie, dl. Gabriel Vasile, dl. Constantinos Tassoulas, dl. Stan Liviu, si Rachita Minculescu Victor Corneliu, membri ai Consiliului de Administratie, in temeiul art. 117 alin. (1) din Legea 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, intrunit in data de 22.03.2017

CONVOACA

ADUNAREA GENERALA ORDINARA

A ACTIONARILOR SOCIETATII

("Adunarea"),

pentru data de 27.04.2017, ora 10.00, in Sala Maple, situata la Etajul 1, Cladirea A, din Willbrook Platinum Business & Convention Center, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.172-176, Sector 1, Bucuresti, cod postal 015016. In cazul in care la data de 27.04.2017 nu se intrunesc conditiile de cvorum legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii, Adunarea Generala Ordinara va avea loc in data de 28.04.2017, in acelasi loc, la aceeasi ora si avand aceeasi ordine de zi.

Doar persoanele care sunt inregistrate ca actionari la data de referinta 17.04.2017 ("Data de Referinta") in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarii Generale Ordinare.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare este urmatoarea:

  1. Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2016.
  2. Aprobarea Situatiilor Financiare Anuale individuale auditate in baza IFRS si IFRS consolidate pe anul 2016.

3. Acoperirea pierderilor aferente anilor trecuti, respectiv suma de 15.415.410 lei din primele de capital constituite de societate in anii precedenti.

  1. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2016, conform propunerilor Consiliului de Administratie, astfel:

a) Profit net de repartizat: 29.610.138 lei ;

b) Rezerve legale: 1.480.506,90 lei ;

c) Acordare de dividende: 11.225.809,59 lei; dividendul brut/actiune fiind in valoare de 0,0404 lei;

d) Motivarea membrilor Consiliului de Administratie:703.240,78 lei valoare bruta, adica 140.648,16 lei brut pentru fiecare membru, conform actului constitutiv, respectiv 2,50% din profitul societatii;

e) Motivarea salariatilor: 703.240,78 lei valoare bruta, conform actului constitutiv, respectiv 2,50% din profitul societatii;

f) Rezultat reportat nerepartizat: 15.497.340 Lei;

g) Aprobarea datei de 16.10.2017 ca data platii dividendelor. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre actionari din valoarea dividendului net;

h) Aprobarea datei de 30.06.2017 ca data platii sumelor catre salariati si membrii Consiliului de Administratie . Distribuirea sumelor catre salariati si membrii Consiliului de Administratie se va efectua in conformitate cu prevederile legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre acestia.;

5. Alegerea a 4 membri ai Consiliului de Administratie, pentru un mandat de 4 ani (27 aprilie 2017 –27 aprilie 2021).

6. Alegerea Presedintelui Consiliului de Administratie, dintre membrii Consiliului de Administratie, pentru un mandat de 4 ani (27 aprilie 2017 – 27 aprilie 2021).

Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor care si-au depus candidatura, se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia la punctul de lucru al societatii din Willbrook Platinum Business & Convention Center, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.172-176, Etajul 1, Cladirea A, Sector 1, Bucuresti, cod postal 015016, si pe pagina de web a societatii la adresa www.impactsa.ro, incepand cu data de 23.03.2017.

Candidaturile se transmit pe fax la nr. +40-21/230.75.81, de luni pana vineri de la 900 la 1600 (in atentia Dep. Actionariat), sau prin e-mail la adresa: intrebarifrecvente@impactsa, incepand cu data de 23.03.2017 si pana la data de 21.04.2017.

7. Actualizarea actului constitutiv cu noua componenta a Consiliului de Administratie si imputernicirea doamnei Mihaela Iuliana Urda sa semneze actul constitutiv actualizat.

8. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor si directorilor pentru exercitiul financiar 2016.

9. Alegerea auditorului financiar extern, pentru exercitiul financiar 2017 ca urmare a expirarii mandatului auditorului financiar actual.

10. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie si Presedintelui Consiliului de Administratie, respectiv 2500 Euro Brut/luna pentru membrii Consiliului de Administratie si 3800 Euro Brut/luna pentru Presedintele Consiliului de Administratie.

11. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze contractele de administrare cu administratorii alesi si a Directorului General sa semneze contractul de administrare cu Presedintele Consiliului de Administratie.

12. Aprobarea programului de activitate si a bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2017.

13. Aprobarea datei de 03.10.2017 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor Societatii asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate in cadrul Adunarii convocate prin intermediul prezentului Convocator (“Data de Inregistrare”).

14. Aprobarea datei de 02.10.2017 ca ex-date.

15. Imputernicirea, cu posibilitatea de substituire, a Doamnei Iuliana Mihaela Urda pentru a semna in numele actionarilor hotararea Adunarii, precum si orice alte documente in legatura cu aceasta si pentru a indeplini oricare si toate formalitatile stipulate de lege in vederea obtinerii inregistrarii si asigurarii opozabilitatii hotararii Adunarii fata de terti.

*

* *

INFORMATII GENERALE PRIVIND

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

La Adunarea Generala Ordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta 17.04.2017 ("Data de Referinta"), tinut de Depozitarul Central S.A, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, personal, prin reprezentanti legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de Procura speciala, in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de Procura generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta prin:

a) in cazul actionarilor persoane fizice:

- actul de identitate (buletin de identitate sau carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/alt act de identitate pentru cetatenii straini);

- procura si actul de identitate al reprezentantului (daca actionarul este reprezentat de o alta persoana).

b) in cazul actionarilor persoane juridice:

- document oficial care ii atesta calitatea de reprezentant legal (ex.: Registrul Actionarilor Societatii de la Data de Referinta, act consititutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma);

- (care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei ce semneaza procura), reprezentantul va prezenta si procura semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective in situatia in care cel care reprezinta actionarul persoana juridica nu este chiar reprezentantul legal.

- actului de identitate al persoanei fizice desemnata drept reprezentant.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor, potrivit art 243 al (6) a legii 297/2004, se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, cu aplicarea si respectarea punctelor 61, 62, 63, 64 and 65 din articolul 243 al legii L297/2004;

Procurile vor fi utilizate in conditiile stabilite de Regulamentul CNVM nr. 6/2009 iar modelul acestora va putea fi obtinut de pe site-ul Societatii www.impactsa.ro sau de la sediul Societatii.

Procura se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru emitent). Dupa semnare, exemplarul pentru emitent, insotit de copia actului de identitate a celui reprezentat, va fi trimis spre inregistrare Societatii la adresa Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.172-176, Sector 1, Bucuresti, cod postal 015016 Etajul 1, Cladirea A, din Willbrook Platinum Business & Convention Center pana cel tarziu la data de 26.04.2017 ora 10, cu 24 de ore inainte de data AGOA, acesta putand fi trimis si prin fax (nr. fax: +40-21-2307581/82/83) sau prin e-mail la adresa: intrebarifrecvente@impactsa, reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data AGOA sa aiba asupra sa procura in original. Copii certificate ale procurilor vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Actionarii inregistrati la Data de Referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta pus la dispozitie pe pagina de web a societatii la adresa www.impactsa.ro

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, si copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) pot fi inaintate dupa cum urmeaza:

- transmise catre Societate, la adresa Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.172-176, Sector 1, Bucuresti, cod postal 015016 Etajul 1, Cladirea A, din Willbrook Platinum Business & Convention Center prin orice forma de curierat cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrat ca fiind primit la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 26.04.2017, ora 10 cu mentiunea „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din 27/28 aprilie 2017”.

- transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 26.04.2017, ora 10 la adresa de e-mail intrebarifrecvente@impactsa.ro, inserand la subiect „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din 27/28 aprilie 2017’’

Atat formularul de vot cat si procurile pot fi trimise fie in limba romana, fie in limba engleza.

Conform art. 11 indice 1 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la depozitarul central. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Prevederile art. 11 indice 1 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

Conform art. 14 alin. 4) din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale, un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la o anumita adunare generala. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale unei societati comerciale in mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala. Aceasta prevedere nu aduce atingere dispozitiilor alin. (5) al art. 14 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale.

Conform art. 14 alin. 4 ind. 1 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale, un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat conform alin. (4) este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Conform art. 243 alin. (91) din Legea nr. 297/2004, in situatia in care actionarilor care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi (cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare si sub conditia dovedirii calitatii in conditiile enuntate anterior pentru persoane fizice si/sau reprezentantii persoanelor juridice) sau de a propune proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana in data de 08.04.2017 inclusiv, conform art. 7 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009, fie prin mijloace de comunicare electronice (e-mail: [intrebarifrecvente@impactsa.ro] sau fax la numarul: +40-21-230.75.81/82/83) in atentia departamentului actionariat.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris, inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, privind punctele de pe ordinea de zi, conform art. 13 din Regulamentul CNVM 6/2009. Intrebarile vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat (la adresa: Willbrook Platinum Business & Convention Center, Sos. Bucuresti – Ploiesti, Nr. 172-176, Cladirea A, Et. 1, Bucuresti, Sect. 1), fie prin mijloace de comunicare electronice (e-mail: intrebarifrecvente@impactsa.ro sau fax la numarul: +40-21-230.75.81/82/83) in atentia departamentului actionariat. Raspunsul se considera dat daca informatia solicitata este publicata pe pagina de internet a Societatii.

Orice actionar are garantat exercitiul liber al drepturilor sale conform prevederilor legale aplicabile si ale Actului Constitutiv al Societatii.

Incepand cu data de 23.03.2017, procurile in limba romana si engleza, formularul de vot prin corespondenta in limba romana si engleza, documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGOA, proiectele de hotarari precum si orice alte informatii suplimentare aferente AGOA se pot obtine de la sediul societatii, intre orele 9-16, la tel.: +40-21-230.75.70/71/72, fax: +40-21-230.75.81/82/83, ele fiind disponibile si pe site-ul Societatii: www.impactsa.ro .

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.

Consiliul de Administratie

Presedintele Consiliului de Administratie

Iuliana Mihaela Urda



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.