joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


IPROEB SA Bistrita - IPRU

Hotarari AGA O 11.04.2017

Data Publicare: 11.04.2017 15:28:21

Cod IRIS: 36D46

 

 

HOTARARE AGOA  11.04.2017

 

Raportul curent conform Regulamentului CNVM nr.1 / 2006

Data raportului :  11.04.2017

Denumirea entitatii emitente : SC IPROEB – SA Bistrita

Sediul social : Bistrita, Drumul Cetatii , nr.19, jud. Bistrita-Nasaud

Numarul de telefon/fax : 0263 – 238164 / 0263 - 238021

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului : 566930

Numar de ordine in Registrul Comertului : J06/55/1991

Capital social subscris si varsat 14.271.639,30 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB – ATS-AeRO

Eveniment important de raportat : Desfasurarea  Adunarii  Generale  Ordinare a Actionarilor.

 

Adunarea  generala ordinara a actionarilor  Societatii IPROEB SA Bistrita, intrunita in data de

11.04.2017 , la prima convocare, cu un cvorum  de 31297884  actiuni,  65,79 %  din totalul drepturilor de vot a adoptat urmatoarele hotarari :

 

1.      S-a  aprobat Raportul de audit intern pentru anul financiar 2016.

2.      S-au aprobat situatiile financiare pentru anul financiar 2016.

3.      S-a aprobat Raportul Consiliului de Administratie al societatii IPROEB S.A. pentru perioada

01.01.2016-31.12.2016 si descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2016.

4.      S-a aprobat repartizarea profitului net pentru exercitiul financiar 2016 in valoare de 5 663 270

lei, conform celor prevazute in Cap.III al Raportului de gestiune, din care dividende de distribuit actionarilor 3 500 000 lei, dividendul brut pe actiune fiind de 0,07357 lei.

5.      S-a aprobat ca plata dividendelor aferente exercitiului financiar incheiat la 31.12.2016 sa se

faca in data de  20.06.2017.

6.      S-a aprobat bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2017.

7.      S-a aprobat programul de investitii pe anul 2017 in valoare totala de 3 480 000 lei.

8.      S-a aprobat  mentinerea nivelului de credit ce poate fi angajat de Consiliul de Administratie la

valoarea de 8 mil.euro, constand in:

- credite pentru activitati curente

- credite pentru scrisori de garantie bancara, acreditive, garantii de buna executie sau

participari la licitatii.

9.      S-a aprobat Contractul Colectiv de Munca pe anul 2017, inregistrat la ITM Bistrita Nasaud

sub nr.412/29.03.2017.

10.  S-a aprobat delegarea de atributii Consiliului de Administratie:

- sa aprobe  in functie de necesitati si posibilitatile financiare ale societatii obiectivele din

programul de investitii aprobat de A.G.O.A. pentru anu 2017 si trimestrul I al anului 2018;

- sa poata modifica dupa cerinte programul de investitii, in cadrul sumei totale aprobate de

A.G.O.A., cat si destinatia fondurilor proprii de finantare a investitiilor;

- sa poata folosi temporar sumele destinate investitiilor pentru acoperirea cheltuielilor de

productie interna si externa, urmand ca acestea sa fie reintregite ulterior;

- sa aprobe si sa coordoneze, asumandu-si astfel raspunderea privind vanzarea si casarea

mijloacelor fixe care nu mai sunt necesare, casarea sau declasarea bunurilor materiale pe care nu le considera necesare in procesul de productie pe anul 2017 si primul trimestru al anului 2018, urmand ca acestea sa fie supuse aprobarii A.G.O.A.;

- sa negocieze si sa aprobe Contractul Colectiv de Munca si actele aditionale la C.C.M,

care vor supuse aprobarii A.G.O.A. la prima intrunire;

- sa aprobe  anumite sume de bani pentru membri consiliului de administratie si auditorii

interni in vederea sustineiii unor procese, ca urmare a deciziilor luate ca reprezentanti ai societatii, ajutoare de boala si diferite scolarizari. Deciziile luate de C.A. la acest punct vor fi supuse spre aprobare la prima intrunire a A.G.O.A., iar in cazul invalidarii acestor decizii sumele respective vor fi recuperate de la cei implicati;

- sa faca propriul regulament de functionare si propriile contracte de administrare si de

mandat, care sa fie sernnate de presedintele C.A. al societatii. Pentru presedintele C.A. contractul va fi semnat de actionarul desemnat de A.G.O.A  in persoana vicepresedintelui C.A.;

- sa stabileasca suma pentru care se face asigurarea de risc profesional al administratorilor

si directorilor executivi si care va fi suportata de societate;

- sa stabileasca sumele ce se distribuie membrilor C.A., auditorilor interni si directorilor

executivi, precum si sumele ce se distribuie pe fabrici si societate si criteriile de participare a salariatilor la profit, din sumele aprobate de A.G.O.A

- sa delege directorul general al societatii sa semneze contractele individuale de munca si

actele aditionale la contractele individuale de munca, conform prevederilor C.C.M. aplicabil;

- sa hotarasca si sa stabileasca infiintarea si desfiintarea unor puncte de desfacere a

produselor IPROEB pe teritoriul Romaniei;

- sa aprobe organigrama societatii, sa hotarasca si sa aprobe masurile de reorganizare si

restructurare a societatii, sa stabileasca posturile care se restructureaza si sa aprobe concedierile colective sau individuale.

11.  S-a  aprobat :

- casarea mijloacelor fixe amortizate integral in valoare de 77 .046,95 lei si a celor de

natura obiectelor de inventar in valoare de 8 373,16 lei;

- casarea valorilor materiale si trecerea pe cheltuieli a sumei de 254 649,67 lei,

- declasarea valorilor materiale degradate si depasite din punct de vedere tehnic si trecerea pe

cheltuieli a sumei de 38 298,11 lei;

- declasarea produselor finite cu miscare lenta, mai vechi de trei ani si trecerea pe cheltuieli a

sumei de 601 130,32 lei

- inregistrarea unei ajustari de depreciere pentru mijloacele fixe scoase din conservare in

valoare de 52 350 lei;

- valorificarea prin vanzare a bunurilor cu miscare lenta care nu-si mai gasesc utilitatea in

activitatea societatii in valoare totala de 241 911,65 lei.

- casarea mijloacelor fixe de natura constructiilor  si a obiectelor de inventar amortizate

integral, care nu-si mai gasesc utilitatea in societate;

       12. S-au ales auditorii interni, prin vot secret, respectiv  Caunii Mihai si Orban Eniko-Edit.

13.S-au  aprobat retributiile membrilor C.A si a auditorilor interni

14.S-a numit auditorului financiar extern independent,in peroana firmei de audit SC EXPERT

LEX SRL Tg.Mures. Durata contractului se stabiliste pe trei ani, cu posibilitatea de reziliere la sfarsitul fiecarui exercitiu financiar, iar valoarea contractului de 14 000 lei/ exercitiu financiar.

       15. S-a aprobat  date de 08.06. 2017  ca data de inregistrare, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si stabilirea datei de  07.06. 2017 ca ex-date conf. Art (2) lit. f) din Regulamentul CNVM nr.6/2009.

16.  S-a aprobat mandatarea presedintelui Consiliului de Administratie –Director general, domnul

Chiciudean Ioan, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

17. S-a aprobat mandatarea doamnei Muresan Gabriela Felicia –Sef compartiment Actionariat

Resurse Umane, care se legitimeaza cu C.I. seria XB nr.525007 sa indeplineasca  toate  formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

      

Prededinte C.A.

Ing. Chiciudean Ioan

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.