vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


LIFE IS HARD S.A. - LIH

Convocare AGA O & E - 24 Aprilie 2018

Data Publicare: 22.03.2018 18:32:23

Cod IRIS: F10EC

Catre,

 

SC Bursa de Valori Bucuresti SA,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Subscrisa SC LIFE IS HARD S.A. cu sediul in Municipiul Cluj Napoca, Str. Macului, Nr. 19-21, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr. J/12/1403/2004, C.I.F. RO16336490, reprezentata legal de D-l. Barna Erik in calitate de Director General si Administrator Unic, va transmite alaturat Raportul Curent, privind:

 

CONVOCAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR LIFE IS HARD S.A. DIN DATA DE 24.04.2018

 

Raport curent conform Rulebook BVB privind piata AeRO

Data raportului: 22 MARTIE 2018

Numele Emitentului: LIFE IS HARD S.A.

Adresa: Str. Macului, Nr. 19-21, Cluj-Napoca

Telefon/fax: T: +40 364 404 454, F: +40 378 107 275

Cod Unic Inregistrare:RO 16336490

Nr Reg.Com:J12/1403/2004

Capital subscris si varsat:1.680.000 LEI

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: AeRO ATS

 

Evenimente importante de raportat:

a) Schimbari in controlul asupra societatii – nu este cazul

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul

c) Procedura falimentului – nu este cazul

d) alte evenimenteCONCOVATOR AGEA si AGOA

 

CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR LIFE IS HARD S.A

Administratorul unic al Societatii LIFE IS HARD - S.A., societate comerciala administrata in sistem unitar, infiintata si functionand in conformitate cu legislatia romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/1403/2004, cod de inregistrare fiscala RO16336490, cu sediul situat in Cluj-Napoca, Strada Macului nr. 19-21, judetul Cluj, (denumita in continuare „Societatea”), in conformitate cu dispozitiile art. 117 din Legea nr. 31/1990, cu prevederile Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu prevederile Regulamentul nr. 6/2009 al ASF, precum si cu prevederile actului constitutiv al societatii ;

CONVOACA

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Societatii, in data de 24.04.2018 ora 11.00, la INVEST CAFFE, din Cluj-Napoca, str. Republicii Nr. 7, ap 1, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 16.04.2018, considerate data de referinta, in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A.

In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor conditii de validitate, AGOA se va tine in data de 25.04.2018 ora 11.00., in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la aceeasi data de referinta.

ORDINEA DE ZI

1. Aprobarea raportului de gestiune al Administratorului Unic, precum si raportului de audit financiar, aferente exercitiului financiar 2017.

2. Aprobarea situatiilor financiare anuale aferente exercitiului financiar 2017, pe baza rapoartelor prezentate de Administratorul Unic si auditorul financiar.

3. Aprobarea descarcarii de gestiune a Administratorului Unic in exercitiul financiar 2017.

4. Aprobarea modului de distribuire a profitului net aferent exercitiului financiar 2017, dupa cum urmeaza:

a) Din profitul net distribuibil, aferent perioadei de raportare incheiata la 31 decembrie 2017, va fi utilizata suma de 420.000 lei pentru majorarea capitalului social si emiterea de noi actiuni care vor fi distribuite gratuit actionarilor, conform reglementarilor aplicabile.

b) Diferenta ramasa dupa deducerea din profitul net distribuibil, aferent perioadei de raportare incheiata la 31 decembrie 2017, a sumei cu care se majoreaza capitalul social potrivit punctului a) de mai sus, ramane la dispozitia Societatii sub forma profitului nerepartizat.

5. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a programului de activitate pentru exercitiul financiar 2018.

6. Alegerea Consiliului de administratie al Societatii format dintr-un numar de 3 administratori si numirea Presedintelui Consilului de administratie, pentru un mandat de 2 ani fiecare si fixarea remuneratiei cuvenite pentru anul in curs. Propunerea administratorilor, respectiv inregistrarea candidaturilor se va face conform instructiunilor si cu respectarea conditiilor afisate pe site-ul  www.lifeishard.ro/agoa2018. Data limita pentru depunerea candidaturilor este 13.04.2018, ora 17.00.

7. Numirea auditorului financiar, stabilirea duratei minime a contractului de audit financiar si a remuneratiei aferente activitatii de audit financiar.

8. Aprobarea datei de 27.07.2018 ca data de inregistrare​, definita ca fiind data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de dividende sau alte drepturi si asupra carora se rasfrang hotararile adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, a ex-date in data de 26.07.2018.

9. Aprobarea imputernicirii, cu posibilitate de substituire, a d-nului Erik Barna, Administrator Unic al Societatii si Director General, pentru ducerea la indeplinire a Hotararii AGOA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau la orice alta institutie publica.

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGOA

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea adunarii se pot obtine de la sediul Societatii acesteia, telefon nr. +40 364 404 454 sau prin e-mail: office@lifeishard.ro, la adresa http://www.lifeishard.ro/agoa2018.

 

CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR LIFE IS HARD S.A.

Administratorul unic al Societatii LIFE IS HARD - S.A., societate comerciala administrata in sistem unitar, infiintata si functionand in conformitate cu legislatia romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J12/1403/2004, cod de inregistrare fiscala RO16336490, cu sediul situat in Cluj-Napoca, Strada Macului nr. 19-21, judetul Cluj, (denumita in continuare „Societatea”), in conformitate cu dispozitiile art. 117 din Legea nr. 31/1990, cu prevederile Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu prevederile Regulamentul nr. 6/2009 al ASF, precum si cu prevederile actului constitutiv al societatii 

CONVOACA

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR Societatii, in data de 24.04.2018 ora 10:00, la INVEST CAFFE, din Cluj-Napoca, str. Republicii Nr. 7, ap 1, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 16.04.2018, considerata data de referinta, in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A.  In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor conditii de validitate, AGEA se va tine in data de 25.04.2018 ora 10.00, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la aceeasi data de referinta.

ORDINEA DE ZI

1. Aprobarea majorarii capitalului social al Societatii cu suma de 420.000 lei, prin emiterea unui numar de 420.000 actiuni noi, cu valoarea nominala de 1 leu/actiune, in beneficiul actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare stabilita de AGEA. Rata de alocare a actiunilor este de 1 actiune nou emisa la 4 actiuni detinute la data de inregistrare. Majorarea capitalului social se va realiza prin incorporarea unei cote parti in cuantum de 420.000 lei, din profitul net distribuibil aferent perioadei de raportare incheiata la 31 decembrie 2017.

2. Aprobarea prelunigirii/refinantarii liniilor de credit deschise de catre Societate la:

 ALPHA BANK SA pentru o durata suplimentara de 12 luni, respectiv pana la data de 8 decembrie 2019. Discutia poarta asupra liniei de credit in valoare de 450.000 lei, aprobata de institutia de credit ALPHA BANK SA in baza Contractului de creditare nr. 383/18.12.2015

 Raiffeisen Bank SA, pentru o durata suplimentara de 12 luni, respectiv pana la data de 30.11.2019. Discutia poarta asupra liniei de credit in valoare de 450.000 lei, aprobata de institutia de credit Raiffeisen Bank in baza Contractului de creditare nr 57061/2017.

In cazul in care nu se ajunge la un acord cu oricare dintre bancile de mai sus, Societatea, prin Consiliul de administratie, va putea contracta o noua linie de credit de la o alta institutie bancara in limita a maxim 300.000 Euro sau contravaloarea in lei.

3. Schimbarea sediului social al Societatii la adresa: Str Avram Iancu Nr 322, Floresti, Jud. Cluj.

4. Aprobarea/ratificarea modificarilor efectuate in cadrul Societatii Barandi Solutions SRL, la care Societatea Life is Hard SA detine calitatea de asociat, dupa cum urmeaza: aprobarea/ratificarea cesiunii de parti sociale a d-lui Barabas Andrei catre dl. Chis Ioan Catalin, conform Adunarii Generale a Asociatilor Barandi Solutions SRL si schimbarea structurii asociatilor din cadrul Societatii Barandi Solutions SRL, precum si aprobarea schimbarii denumirii Societatii Barandi Solutions SRL.

5. Aprobarea unui program de rascumparare a propriilor actiuni emise de Societate in urmatoarele conditii:

 Numarul maxim de actiuni ce urmeaza a fi rascumparate se va incadra in limita a maxim 1.35% din capitalul social al Societatii;

 Pretul minim de rascumparare va fi egal cu valoarea nominala a actiunilor Societatii (1 leu/actiune), iar pretul maxim va fi de 12 lei/actiune;

 Durata programului de rascumparare: 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a ;

 Programul de rascumparare are ca scop alocarea de actiuni catre angajatii si conducerea Societatii, cu titlu de bonificatie;

  Plata actiunilor rascumparate se face din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale Societatii, inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale.

6. Atragere unor surse de finantare din fonduri europene nerambursabile, in limita a maxim 6.000.000 Euro, cu urmatoarele obiective (cumulate sau luate individual):

   dezvoltarea de noi produse software

   accelerarea dezvoltarii si desfacerii  unor produse existente

   implementarea de standarde ISO

   angajarea de personal

   achizitia de software si hardware in scopul cresterii competitivitatii companiei

 Imputernicirea Directorului General al Societatii pentru depunerea, ridicarea si semnarea cu drept de semnatura unica:

   cererea de finantare, planul de afaceri si toate anexele acestora pentru accesarea de fonduri nerambursabile cu finantare europeana (Programul Operational Regional, Programul Operational Competitivitate, alte fonduri cu finantare europeana si/sau guvernamentala) si / sau nationala (ajutoare de minimis si/sau ajutoare de stat).

  contractul de finantare, documentele aferente procedurilor de achizitii, contractele comerciale care deriva din contractarea si implementarea proiectului, cererile de plata / rambursare, rapoartele de progres, orice alt document necesar pentru buna implementare a proiectului.

    toate platile necesare derivate din contractele semnate cu institutiile care vor fi implicate in procesul de implementare a proiectului;

  Directorul General va putea sa reprezinte Societatea, cu drept de semnatura unica, pentru orice alte activitati si documente necesare bunei implementari ale proiectului in cadrul limitarilor valorice stabilite mai sus, dar care nu au fost mentionate specific.

7. Aprobarea datei de 27.07.2018 ca data de inregistrare​, definita ca fiind data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de drepturile de alocare a actiunilor nou emise si asupra carora se rasfrang hotararile adoptate de Adunarea Generala Extraordinar a Actionarilor, a ex-date in data de 26.07.2018.

8. Aprobarea datei de 30.07.2018 ca data a platii pentru actiunile gratuite care se vor emite in urma majorarii capitalului social.

9. Aprobarea imputernicirii, cu posibilitate de substituire, a d-nului Erik Barna, Administrator Unic al societatii si Director General, pentru ducerea la indeplinire a Hotararii AGEA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau la orice alta institutie publica.

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGEA

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea adunarii se pot obtine de la sediul Societatii acesteia, telefon nr. +40 364 404 454 sau prin e-mail: office@lifeishard.ro, la adresa http://www.lifeishard.ro/agea2018.

 

LIFE IS HARD S.A.

Prin Administrator Unic Erik Barna

 

Convocatoarele Adunarii Generale Ordinale si Extraordinare sunt disponibile la link-ul de mai jos: 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.