RAPORT CURENT
Conform Legii nr. 297/2004 privind piata de capital si Regulamentului CNVM nr. 1/2006
Data Raportului: 21.03.2017
Denumirea Emitentului: Societatea de Constructii Napoca SA
Sediul Social: Cluj Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, jud. Cluj
Tel/fax: 0264 – 425.861; 0264 – 425.053
Nr. si data inregistrarii la ORC: J 12/15/1991
CIF: RO 199117
Capital subscris si varsat: 6.231.454 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: piata reglementata BVB
Eveniment important de raportat:
Convocarea Adunarii Generale Ordinare si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii de Constructii Napoca SA
Consiliul de Administratie al SOCIETATII DE CONSTRUCTII NAPOCA S.A, cu sediul in Cluj-Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, judetul Cluj, inregistrata la ORC sub nr. J12/15/1991, CIF RO 199117, intrunit in data de 20.03.2017, in conformitate cu prevederile legii si ale actului constitutiv;
In temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare
CONVOACA
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii de Constructii Napoca SA, pentru data de 25.04.2017, ora 09:00, respectiv ora 10.00 (prima convocare), sau in data de 26.04.2017, la aceleasi ore, (a doua convocare), la sediul societatii din Cluj Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la Data de Referinta 14.04.2017.
Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor:
1. Aprobarea situatiilor financiare aferente anului 2016, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar.
2. Aprobarea Raportului anual al exercitiului financiar 2016, intocmit in conformitate cu Regulamentul CNVM 1/2006.
3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli aferent anului 2017.
4. Aprobarea repartizarii profitului net inregistrat in exercitiul financiar 2016
5. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2016.
6. Prelungirea contractului de audit financiar cu SC Intelfisc SRL.
7. Aprobarea datei de 18.05.2017 ca “data de inregistrare”.
8. Aprobarea datei de 17.05.2017 ca “ex-date”.
9. Mandatarea unei persoane pentru indeplinirea formalitatilor legale de inregistrare a hotararii adoptate.
Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor
1. Aprobarea vanzarii imobilelor:
- teren in suprafata de 16.089 mp (din masuratori si 16.110 mp din acte), inscris in Cartea Funciara nr. 256455 (CF vechi 155415) Cluj-Napoca, numar cadastral 256455 (fost nr. cad. 7787/2, top. 15905/2/2/2) – constand in teren curti-constructii si constructiile C1 – C5 ,
- teren in suprafata de 16.673 mp (din masuratori), inscris in Cartea Funciara nr. 265405 (CF vechi 155414) Cluj-Napoca, numar cadastral 265405 (fost nr. cad. 7787/1), constand in teren curti- constructii si constructiile C1 – C7,
- teren in suprafata de 9.735 mp, care va fi dezlipit din imobilul in suprafata de 24.866 mp (din masuratori), inscris in Cartea Funciara nr. 265523 (CF vechi 155416) Cluj-Napoca, numar cadastral 265523 (fost nr. cad. 7787/3, top. 15905/2/2/3);
2. Aprobarea ca pretul de vanzare de 120 euro / mp, platibil in considerarea suprafetelor masurate si nu a celor din acte, cu exceptia cazului in care acestea sunt mai mari decat cele din acte, caz in care pretul se va plati in considerarea suprafetelor din acte, la care se adauga TVA (“Pretul”), sa se achite astfel :
- dupa semnarea antecontractului de vanzare - cumparare si incepand cu data indeplinirii conditiilor stabilite, promitentul cumparator va achita lunar, pana in data de 10 a fiecarei luni, suma de 10.000 euro cu titlu de avans;
- la data incheierii contractului de vanzare cumparare in forma autentica se va achita 75% din pretul contractului, (respectiv 90 euro/mp), din care se vor deduce sumele platite cu titlu de avans, urmand ca diferenta de 25 % (respectiv 30 euro/mp) sa fie platita de Cumparator intr-un cont de escrow, in baza unui contract de escrow.
3. Aprobarea ca suma depusa in contul escrow, insemnand 25 % din pretul vanzarii, sa fie distribuita astfel:
- in cazul in care, pana la expirarea unui termen de 2 luni de la data autentificarii Contractului de Vanzare-Cumparare, conditiile asumate de catre vanzator vor fi indeplinite integral, agentul de escrow, primind in original confirmarea scrisa a Partilor ca aceste conditii au fost indeplinite, nemaiexistand nici o pretentie una fata de alta, va elibera restul de Pret din contul de escrow (i.e. 25% din Pret) catre Vanzator;
- in cazul in care, intr-un termen de cel mult 2 luni de la data autentificarii Contractului de Vanzare-Cumparare, conditiile asumate de catre vanzator nu vor fi indeplinite integral, agentul de escrow, neprimind in original confirmarea scrisa a Partilor, va elibera restul de Pret (i.e. 25% din Pret) din contul de escrow catre Cumparator;
4. Aprobarea ca in cazul in care vanzatorul nu isi indeplineste conditiile asumate, pretul platit Vanzatorului in proportie de 75% din Pret, va fi considerat platit integral, fara nici un fel de pretentie din partea Vanzatorului si fara a mai fi necesare alte confirmari din partea Partilor.
5. Aprobarea ca in cazul in care vanzatorul, in interiorul celor 2 luni mentionate la art. 3, si-a indeplinit o parte din conditiile asumate pentru plata diferentei de pret, Cumparatorul va fi obligat sa ramburseze Vanzatorului partea din procentul de 25% din Pret care excede costului justificat al indeplinirii de catre un tert a partii ramase neexecutate in termen de 10 zile de la terminarea lucrarilor.
6. Aprobarea datei de 30.10.2017 pentru incheierea contractul de vanzare - cumparare in forma autentica, acest termen putand fi prelungit prin acordul partilor.
7. Imputernicirea d-lui Director General, Canta Danut Dorel, pentru stabilirea tuturor clauzelor si conditiilor, pentru incheierea si semnarea contractului de vanzare - cumparare in forma autentica, pentru semnarea contractului de depozit escrow si a tuturor documentelor/actelor necesare ducerii la indeplinire a tranzactiei.
8. Aprobarea datei de 18.05.2017 ca “data de inregistrare”.
9. Aprobarea datei de 17.05.2017 ca “ex-date”.
10. Mandatarea unei persoane pentru indeplinirea formalitatilor legale de inregistrare a hotararii adoptate.
Unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii, inregistrati la data de referinta, au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara (fiecare punct nou va fi insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara) si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii prezentului convocator, respectiv pana la data de 07.04.2017. Aceste drepturi vor fi exercitate numai in scris.
Actionarii au dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a celor doua Adunari Generale, raspunsurile urmand a fi publicate pe pagina de Internet a Societatii www.sccnapoca.ro. Intrebarile vor fi depuse sau expediate la sediul Societatii, astfel incat sa fie inregistrate la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 14.04.2017, ora 16.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI/SAU EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”.
Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor direct, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire speciala/generala. Imputernicirea generala va putea fi acordata de actionar, in calitate de client, doar unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 14 din legea 297/2004 privind piata de capital, sau unui avocat.
In cazul in care actionarii isi desemneaza reprezentanti pentru a participa si vota in cadrul Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor, notificarea desemnarii acestora va fi transmisa Societatii numai in scris.
Formularele de buletin de vot prin corespondenta si formularele de imputerniciri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor se pot obtine de la sediul Societatii, precum si de pe pagina de Internet a Societatii www.sccnapoca.ro.
Formularele de vot prin corespondenta, completate de actionari fie in limba romana, fie in limba engleza vor fi depuse sau expediate la registratura Societatii, in original, prin scrisoare recomandata, impreuna cu copia actului de identitate pentru actionarii - persoane fizice sau copia actului de identitate a reprezentantului legal al actionarului - persoana juridica, semnatar al Formularului de vot prin corespondenta, astfel incat sa fie inregistrate la Registratura Societatii:
- pana cel tarziu la data de 21 aprilie 2017, ora 16.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”;
- pana cel tarziu la data de 21 aprilie 2017, ora 16.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”;
Buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt primite in forma si in termenul stipulat mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si vot precum si la numaratoarea voturilor in Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor.
Imputernicirile pentru reprezentarea actionarilor in Adunarile Generale, completate de actionari fie in limba romana, fie intr-o limba straina de larga circulatie in domeniul financiar international, insotite de copia actului de identitate al reprezentantului desemnat, vor fi depuse sau expediate, la registratura Societatii, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, prin scrisoare recomandata, astfel incat sa fie inregistrate la registratura Societatii:
- pana cel tarziu la data de 21 aprilie 2017, ora 16.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”;
- pana cel tarziu la data de 21 aprilie 2017, ora 16.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”;
De asemenea, imputernicirile se pot transmite prin e-mail, la adresa sccnapoca@yahoo.com.
Numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la data de referinta au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor din data de 25/26 APRILIE 2017, personal, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire generala/speciala.
Documentele si materialele informative referitoare la subiectele aflate pe ordinea de zi a celor doua Adunari Generale, precum si proiectele de hotarari pentru punctele de propuneri de pe ordinea de zi a celor doua Adunari Generale, formularele de buletin de vot prin corespondenta si de imputernicire speciala pentru reprezentarea actionarilor in Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor, precum si Regulamentul pentru exercitarea dreptului de vot in Adunarile Generale de catre actionarii Societatii de Constructii Napoca SA, se afla la dispozitia actionarilor la sediul Societatii din din Cluj Napoca, Piata 1 mai, nr. 1-2, judetul Cluj, Romania si sunt postate pe pagina de Internet a Societatii www.sccnapoca.ro incepand cu data de 23.03.2017.
Informatii suplimentare se pot obtine la tel. 0264.42.58.61.
Presedintele Consiliului de Administratie
Ec. Cachita Floarea Doina