vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


OIL TERMINAL S.A. - OIL

Litigii

Data Publicare: 17.03.2017 13:37:52

Cod IRIS: 65520

Nr. 154/17.03.2017

Catre

     BURSA DE VALORI BUCURESTI

             Fax: 021/2569276

     AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

            Fax: 021/659.64.36

 

 

RAPORT CURENT

conform Regulamentului CNVM nr. 1/2006

Data raportului: 17.03.2017

 

 

Societatea OIL TERMINAL S.A

Sediul social: strada Caraiman, nr. 2, Constanta

Telefon: 0241/702600, Fax: 0241/694833

Numarul inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului: J13/512/1991

Cod unic de inregistrare: 2410163

 

Eveniment important de raportat:  Informare litigii

 

Societatea OIL TERMINAL informeaza actionarii cu privire la urmatoarele litigii:

 

1.     Dosar nr. 5826/2/2012**

 

Prin  Decizia nr. 1064/16.03.2017, Inalta Curte de Casatie si Justitie a pronuntat urmatoarea solutie:

-       respinge recursul declarat de paratul Ministerul Finantelor Publice – Directia Generala de Inspectie Economico-Financiara impotriva sentintei civile nr. 2708 din 23 septembrie 2016 pronuntata de Curtea de Apel Bucuresti – Sectia a VIII-a contencios administrativ si fiscal, ca nefondat.

-       admite recursul declarat de reclamanta S.C. „Oil Terminal” S.A. impotriva aceleiasi sentinte.

-       modifica, in parte, sentinta atacata, in sensul ca dispune anularea in parte a Deciziei nr. 1/200476/28.05.2012 emisa de Directia Generala de Inspectie Economico-Financiara a Ministerului Finantelor Publice si anularea in parte a Procesului verbal de control financiar nr. 853.525/29.03.2012 emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala – Directia Generala de Control Financiar, precum si a Dispozitiei Obligatorii nr. 853.535/30.03.2012 emisa de aceeasi institutie in ceea ce priveste masurile 15, 18, 19, 20, 27, 37-49, 50, 51, 52, 53, 55, 56, 57, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 si 67.

-       mentine celelalte dispozitii ale sentintei atacate.

-       obliga recurentul-parat Ministerul Finantelor Publice la plata sumei de 2,15 lei cheltuieli de judecata catre recurenta-reclamanta S.C. „Oil Terminal” S.A. Constanta.

 

Hotararea este irevocabila.

 

Reamintim ca prin Dispozitia Obligatorie nr. 853.535/30.03.2012, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a dispus 85 de masuri in sarcina societatii, iar instanta a dispus dupa cum urmeaza:

 

A.    inlatura masurile 15, 18, 19, 20, 27, 37-49, 50, 51, 52, 53, 55, 56, 57, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 si 67, care constau in:

 

Masura

 

MASURA nr. 15:

Conducerea Societatii va dispune elaborarea de norme interne privind mecanismul de elaborare si aprobare a tarifelor reglementate.           

MASURA nr. 18:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea Statutului Societatii cu atributii precise privind elaborarea si aprobarea tarifelor reglementate.                        

MASURA nr. 19:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea Regulamentului de Organizare si Functionare al Societatii, conform Statului Societatii, privind elaborarea si aprobarea tarifelor reglementate.                         

MASURA nr. 20:

Conducerea Societatii va dispune modificarea si completarea fiselor de post, atat la nivelul conducerii Societatii, cat si al personalului de executie, in conformitate cu atributiile din Regulamentul de organizare si functionare, privind elaborarea si aprobarea tarifelor reglementate.                     

MASURA nr. 27:

Conducerea  Societatii  va  asigura revizuirea Procedurii de sistem – „Analiza cerintelor clientului”, in conformitate cu ordinele A.N.R.M. privind tarifele aplicate.                         

MASURA nr. 37:

Consiliul de administratie va analiza activitatea Serviciului juridic si  va dispune masuri necesare pentru eliminarea deficientelor constatate in derularea Contractului nr. 134/2009.              

MASURA nr.38:

 Consiliul de administratie va analiza activitatea Serviciului de contabilitate si va dispune masuri necesare de eliminare a deficientelor constatate la inregistrarea unor operatiuni economice in evidenta contabila si  elaborarea de proceduri interne in acest sens (Contractul nr 134/2009).               

MASURA nr.39:

 Conducerea  Societatii  va  lua  masurile  necesare  pentru recuperarea sumei de 231.850 lei (fara TVA), achitata nejustificat Societatii de avocati Frangeti, Popescu si Grigore, de la prestator sau de la persoanele responsabile.               

MASURA nr. 40:

Consiliul de administratie va analiza activitatea Serviciului juridic si  va dispune masuri necesare pentru eliminarea deficientelor constatate in derularea Contractului nr. 111/2010.            

 

MASURA nr.41:

 Consiliul  de administratie va analiza activitatea Serviciului de contabilitate si va dispune masuri necesare de eliminare a deficientelor constatate la inregistrarea unor operatiuni economice in evidenta contabila si  elaborarea de proceduri interne in acest sens (Contractul 111/2010).                

MASURA nr.42:

Conducerea  Societatii  va  lua  masurile  necesare  pentru recuperarea sumei de 75.050 lei (fara TVA), achitata nejustificat Societatii de avocati Frangeti, Popescu si Grigore, de la prestator sau de la persoanele responsabile.               

MASURA nr. 43:

Consiliul de administratie va analiza activitatea Serviciului juridic si  va dispune masuri necesare pentru eliminarea deficientelor constatate in derularea Contractului nr. 11/134/23.07.2009.

MASURA nr.44:

Consiliul de administratie va analiza activitatea Serviciului de contabilitate si va dispune masuri necesare de eliminare a deficientelor constatate la inregistrarea unor operatiuni economice in evidenta contabila si  elaborarea de proceduri interne in acest sens (Contractul nr.11/134/2009).               

MASURA nr.45:

Conducerea  Societatii  va  lua  masurile  necesare  pentru recuperarea sumei de 111.157 lei (fara TVA), achitata nejustificat Cabinetului de avocatura Alexandrescu, de la prestator sau de la persoanele responsabile.               

MASURA nr. 46:

Consiliul de administratie va analiza activitatea Serviciului juridic si  va dispune masuri necesare pentru eliminarea deficientelor constatate in derularea Contractului nr. 20/90/28.12.2009.              

MASURA nr.47:

Consiliul de administratie va analiza activitatea Serviciului de contabilitate si va dispune masuri necesare de eliminare a deficientelor constatate la inregistrarea unor operatiuni economice in evidenta contabila si  elaborarea de proceduri interne in acest sens (Contractul nr.20/90/2009).               

MASURA nr.48:

Conducerea  Societatii  va  lua  masurile  necesare  pentru recuperarea sumei de 242.632 lei (fara TVA), achitata nejustificat cabinetului de avocatura Alexandrescu, de la prestator sau de la persoanele responsabile.

MASURA nr. 49:

Consiliul de administratie va analiza necesitatea, oportunitatea si legalitatea incheierii in perioada 2009-2010 a unor contracte de asistenta juridica cu acelasi obiect pentru aceeasi perioada de timp cu mai multe societati civile de avocatura si va dispune masuri de intrare in legalitate, inclusiv de recuperare a sumelor achitate necuvenit de la persoanele raspunzatoare.   

MASURA nr. 50:

Conducerea societatii va dispune masuri de elaborare a unei proceduri interne privind acordarea de sponsorizari.

MASURA nr. 51:

Conducerea societatii va dispune masuri pentru fundamentarea  bugetului de venituri si cheltuieli in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. Totodata va analiza cauzele depasirii nejustificata a cheltuielilor de sponsorizare prevazute in bugetele de venituri si cheltuieli aprobate pentru perioada 2009 – 2010, cu suma de 38 mii lei si va dispune masuri de recuperare de la persoanele raspunzatoare.

MASURA nr. 52:

Conducerea Societatii va dispune masuri pentru recuperarea sumei de 209 mii lei cheltuita nejustificat peste suma aprobata prin bugetul de venituri si cheltuieli in anul 2009, de la persoanele raspunzatoare.

MASURA nr. 53:

Conducerea Societatii va dispune masuri pentru recuperarea sumei de 145 mii lei cheltuita nejustificat peste suma aprobata prin bugetul de venituri si cheltuieli in anul 2010, de la persoanele raspunzatoare.                         

MASURA nr.55:

Consiliul de administratie va analiza activitatea de protocol efectuata de Societate in perioada 2009 – 2010 si va dispune masuri pentru remedierea deficientelor constatate.

MASURA nr. 56:

Consiliul de administratie va analiza depasirea prevederilor din bugetele de venituri si cheltuieli in anul 2009 referitoare la cheltuielile de reclama si publicitate constate de control si va dispune, dupa caz, recuperarea sumelor de la persoanele responsabile.                            

MASURA nr. 57:

Conducerea societatii va lua masuri de elaborare a unei proceduri interne privind activitatea de reclama si publicitate, prin care sa se asigure organizarea si functionarea in mod unitar a acestei activitati.                      

MASURA nr. 60: Conducerea Societatii va dispune masuri pentru recuperarea sumei de 904.000 lei cheltuita peste suma aprobata prin bugetul de venituri si cheltuieli, de la persoanele raspunzatoare.

MASURA  nr. 61:

Conducerea Societatii va analiza  modul de fundamentare si efectuare a cheltuielilor cu actiuni sociale, culturale si sportive in anul 2009 si va dispune masuri de prevenire pe viitor a unor astfel de abateri.   

MASURA nr. 62:

Conducerea Societatii va dispune masuri pentru recuperarea          sume de 1.188.000 lei cheltuita peste limita aprobata prin bugetul de venituri si cheltuieli, de la persoanele raspunzatoare.

MASURA  nr.63:

Conducerea Societatii va analiza modul de fundamentare si efectuare a cheltuielilor cu actiuni sociale, culturale si sportive in anul 2010 si va dispune masuri de prevenire pe viitor a unor astfel de abateri.

MASURA nr.64:

Conducerea Societatii va lua masuri imediate pentru identificarea si inventarierea tuturor mijloacelor fixe de natura rezervoarelor, conductelor de transport al titeiului si al produselor petroliere, statiilor de pompare si a celorlalte instalatii si echipamente aferente acestora, in valoare de 4,9 mil.lei, care intra sub incidenta O.U.G. nr.15/2001.

MASURA nr.65:

Conducerea Societatii va lua masuri imediate pentru reevaluarea mijloacelor fixe de natura rezervoarelor, conductelor de transport al titeiului si al produselor petroliere, statiilor de pompare si a celorlalte instalatii si echipamente aferente acestora, in valoare de 4,9 mil.lei (neactualizata din anul 2000), care intra sub incidenta O.U.G. nr.15/2001                 

MASURA nr.66:

Conducerea Societatii va solicita Ministerului Economiei si Industriei si Agentiei Nationale a Resurselor Materiale pentru  incheierea unui nou contract de concesiune pentru mijloacele fixe de natura rezervoarelor, conductelor de transport al titeiului si al produselor petroliere, statiilor de pompare si a celorlalte instalatii si echipamente aferente acestora, in valoare de 4,9 mil.lei care intra sub incidenta O.U.G. nr.15/2001.                 

MASURA nr.67:

Conducerea Societatii va lua masuri, ca dupa incheierea contractului de concesiune, sa modifice capitalul social in functie de valoarea totala a bunurilor din domeniul public al statului concesionate.

 

 

B.    mentine masurile care sunt deja implementante de societate 1-14, 16, 17,21-26,28-36,54,58,59,68-85, care constau in:

 

 

 

Masura

MASURA nr. 1:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea Statutului Societatii cu atributii precise privind elaborarea, avizarea si aplicarea strategiilor generale ale Societatii.      

MASURA nr. 2:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea Regulamentului de Organizare si Functionare al Societatii cu atributii si sarcini precise privind elaborarea, aprobarea si aplicarea Strategiei proprii de dezvoltare pe termen scurt, mediu si lung.

MASURA nr. 3:

Conducerea Societatii va dispune masuri privind elaborarea strategiei proprii de dezvoltare pe termen scurt, mediu si lung.

MASURA nr. 4: 

Conducerea Societatii va dispune modificarea si completarea fiselor de post, atat la nivelul conducerii Societatii, cat si al personalului de executie, in conformitate cu atributiile privind elaborarea, avizarea, executia si urmarirea indeplinirii obiectivelor din Strategia de dezvoltare

MASURA nr. 5:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea Regulamentului de Organizare si Functionare al Societatii privind elaborarea, aprobarea si aplicarea programelor anuale.

MASURA nr. 6:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea fiselor de post, atat la nivelul conducerii cat si al personalului cu sarcini in elaborarea, avizarea, executia si urmarirea indeplinirii programelor anuale de activitate, din Regulamentul de Organizare si Functionare modificat.                            

MASURA nr. 7:

Conducerea Societatii va dispune masuri privind elaborarea de programe anuale.       

MASURA nr. 8:

Conducerea Societatii va dispune modificarea si completarea fiselor de post, atat la nivelul conducerii Societatii, cat si al personalului de executie, in conformitate cu atributiile privind elaborarea, de programe anuale.

MASURA nr. 9:

Conducerea Societatii va dispune modificarea Statutului in acord cu prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, cat si din atributiile ce deriva din particularitatile activitatii Societatii.          

MASURA nr. 10:

Conducerea Societatii va actiona pentru incasarea tuturor  creantelor.

MASURA nr.11:

Conducerea Societatii va lua masuri privind intocmirea normelor si procedurilor interne pentru elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli.                            

MASURA nr.12:

Conducerea Societatii va lua masuri de urmarire a modului de aplicare a normelor si procedurilor interne privind elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli.

MASURA nr.13:

Conducerea Societatii va lua masuri pentru imbunatatirea fundamentarii bugetelor de venituri si cheltuieli pe baza principiilor de economicitate, eficienta si eficacitate.  

MASURA nr. 14:

 Conducerea Societatii va dispune elaborarea politicii de tarif pe termen scurt, mediu si lung.

MASURA nr. 16:

Conducerea Societatii va dispune inventarierea si analiza oportunitatii reglementarii tuturor tarifelor din activitatea comerciala derulata prin terminalul petrolier.                                

MASURA nr. 17:

Conducerea Societatii va dispune ca toate propunerile de tarife sa fie prezentate spre aprobare Consiliului de Administratie. 

MASURA nr. 21:

Conducerea Societatii va dispune elaborarea de norme interne privind mecanismul de elaborare si aprobare a tarifelor nereglementate.                                

  MASURA nr. 22:

Consiliul de Administratie va analiza modul de fundamentare a tarifelor nereglementate in perioada 2009-2010 pentru serviciile de transport si depozitare prin terminalul petrolier (titei, motorina, benzina, biodiesel, produse chimice,etc) si in cazul in care aceste tarife nu au asigurat efectuarea unor servicii in conditii de eficienta, va dispune masuri de sanctionare a persoanelor vinovate.

MASURA nr. 23:

Conducerea Societatii va dispune masura ca toate propunerile de tarife nereglementate sa fie prezentate spre aprobare Consiliul de administratie.                           

MASURA nr.24:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea Statutului Societatii cu atributii precise privind elaborarea si aprobarea tarifelor nereglementate.

MASURA nr.25:

Conducerea Societatii va actiona pentru modificarea si completarea Regulamentului de Organizare si Functionare al Societatii, conform Statului Societatii, privind elaborarea si aprobarea tarifelor nereglementate.                   

MASURA nr. 26:

Conducerea Societatii va dispune modificarea si completarea fiselor de post, atat la nivelul conducerii Societatii, cat si al personalului de executie, in conformitate cu atributiile din Regulamentul de organizare si functionare, privind elaborarea si aprobarea tarifelor nereglementate.                     

MASURA nr. 28:

Conducerea  Societatii  va  asigura completarea Procedurii de sistem – „Analiza cerintelor clientului”, cu un model de contract prestari servicii – produse petrochimice.

MASURA nr. 29:

Conducerea  Societatii  va  analiza oportunitatea includerii in contractele comerciale, a unei clauze privind valoarea estimata a serviciilor contractate.                            

MASURA nr.30:

Conducerea Societatii va lua masuri ca prin controlul intern/managerial sa se analizeze periodic, derularea contractelor comerciale si activitatea persoanelor cu atributii in derularea si urmarirea contractelor comerciale.

MASURA nr. 31:

Consiliul  de administratie va analiza periodic activitatea conducerii executive a Societatii, privind contractele comerciale incheiate cu tertii, precum si modul de derulare inclusiv respectarea clauzelor contractuale.               

MASURA nr.32:

Conducerea societatii va dispune recuperarea sumei de 152.349,09 lei reprezentand penalitati pentru neincasarea la termen a sumelor datorate aferente contractului incheiat cu S.C. Chimcomplex S.A.,  de la persoanele raspunzatoare.          

MASURA nr. 33:

Conducerea societatii va lua masuri ca toate contractele de inchiriere incheiate sa fie avizate de Consiliul de administratie si aprobate de Adunarea Generala a Actionarilor. 

MASURA nr. 34:

Conducerea societatii va lua masuri ca inchirierea sa se faca in mod transparent, astfel incat sa se maximizeze venituri obtinute de Societate.

MASURA nr.35:

Conducerea societatii va dispune intocmirea unei proceduri privind metodologia de inchiriere.

MASURA nr.36:

Conducerea societatii va dispune masuri de actualizare a Regulamentului de Organizare si Functionare si a fiselor de post  pentru personalul angajat, in vederea punerii de acord cu responsabilitatile prevazute in regulamentele interne si procedurile aprobate.

MASURA nr.54:

Conducerea  Societatii  va dispune masuri pentru elaborarea unor norme interne in domeniul activitatii de protocol astfel incat acestea sa constituie un cadrul normativ care sa elimine deficientele constatate de organele de control.

MASURA nr. 58:

Conducerea societatii va lua masuri de aliniere a prevederilor din Contractul colectiv de munca privind ajutoarele sociale acordate cu cele din Codul Fiscal referitoare la limita de ductibilitate fiscala a cheltuielilor cu actiunile sociale, culturale si sportive.       

MASURA nr. 59:

Conducerea societatii va lua masuri de elaborare a unei proceduri interne privind actiunile sociale, prin care sa se asigure organizarea si functionarea in mod unitar a acestei activitati.                      

MASURA nr.68:

Conducerea Societatii va analiza cauzele care au condus la nerealizarea programelor anuale de reabilitare si modernizare a terminalului petrolier in conformitate cu prevederile din Acordul petrolier.           

MASURA nr.69:

 Adunarea Generala a Actionarilor va analiza activitatea Consiliului de administratie si a conducerii executive a Societatii si va lua masuri pentru respectarea contractului de concesiune referitor la folosirea fondurilor pentru reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea a terminalului petrolier si va informa Agentia  Nationala pentru Resurse Minerale, Ministerul Economiei si Industriei si Ministerul Finantelor Publice asupra masurilor luate.

MASURA nr. 70:

Conducerea Societatii va dispune corectarea inregistrarilor contabile efectuate, pe baza constatarilor din prezentul act de control. 

MASURA nr. 71:        

Societatea va lua masuri pentru inregistrarea veniturilor si a cheltuielilor stabilite prin prezentul Proces-verbal de control financiar, recalcularea impozitului pe profit datorat pentru anii 2009 si 2010 si depunerea declaratiei rectificative la agentul fiscal competent.

MASURA nr. 72:

Conducerea Societatii va lua masuri pentru actualizarea Regulamentului de organizare si functionare cu atributii clare si precise obiectivele individuale, atributiile si competentele in concordanta cu sarcinile efectiv realizate in vederea acordarii vizei C.F.P.                   

MASURA nr. 73:

Conducerea Societatii va lua masuri pentru completarea  si  actualizarea  fiselor de post, in corelatie cu atributiile din Regulamentul de organizare si functionare.

MASURA nr. 74:

Consiliul de administratie si Adunarea Generala a Actionarilor va analiza activitatea de control financiar preventiv si va dispune masuri pentru imbunatatirea calitatii activitatii, in conformitate cu prevederile legale in materie.

MASURA nr.75:

Conducerea societatii  va  dispune  elaborarea  unor proceduri operationale, pentru urmatoarele obiective:

-       acordarea vizei de control financiar preventiv pentru contracte;

-       acordarea vizei CFP pentru facturile emise de  furnizorii de produse, prestari servicii si executie lucrari in relatia lor contractuala cu Societatea;

-       acordarea vizei CFP pentru facturile emise catre clientii Societatii ;

MASURA nr. 76:

Conducerea Societatii va analiza periodic activitatea de control financiar preventiv si va dispune masuri pentru eliminarea abaterilor constatate si pentru ca acestea sa vina in ajutorul conducerii Societatii.

MASURA nr. 77:

Conducerea Societatii va lua masuri imediate pentru intocmirea Registrului operatiunilor supuse vizei de control financiar preventiv si a Registrului de refuz de viza.  

MASURA nr.78:

 Conducerea societatii va dispune masuri de elaborare a procedurii operationale privind Programarea si efectuarea controlului financiar de gestiune.

MASURA nr.79:

Conducerea Societatii va dispune includerea in Programul de control intern a unor actiuni de verificare a activitatilor cu risc si la care au fost constatate abateri de la respectarea prevederilor legale si contractuale. 

MASURA nr.80:

Consiliul de Administratie va analiza activitatea de control financiar intern si va dispune masuri pentru transformarea acesteia intr-un instrument util in activitatea manageriala.

MASURA  nr. 81:

Conducerea Societatii va analiza activitatea Biroului de Audit public intern si va dispune efectuarea, in perioada imediat urmatoare, a unor misiuni de audit care sa vizeze deficientele constatate, in vederea formularii unor recomandari utile managementului Societatii.

MASURA nr.82: Adunarea Generala a Actionarilor va analiza calitatea managementului Societatii din perioada verificata si va lua masurile corective si/sau preventive ce se impun.                        

MASURA  nr. 83:

Conducerea Societatii  va actualiza Regulamentul de organizare si functionare cu atributii clare si precise privind competentele personalului de specialitate, rezultate ca urmare a elaborarii si aplicarii de proceduri operationale /metodologii in activitatea de achizitii publice, juridic,  reclama si publicitate, de programare si efectuare a controlului financiar de gestiune.                       

MASURA  nr. 84:  

Conducerea Societatii va completa  si  actualiza  fisele de post, in corelatie cu atributiile din Regulamentul de organizare si functionare.                                 

MASURA  nr. 85:

Adunarea Generala a Actionarilor si Consiliul de Administratie va  informa conducerea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri asupra deficientelor consemnate in prezentul act de control si asupra masurilor dispuse pentru remedierea acestora.     

 

2.    2. Dosar nr. 7264/118/2016:

 

Prin sentinta pronuntata in 16.03.2017, Tribunalul Constanta a luat act de renuntarea la judecata cererii de interventie formulata de intervenienta FONDUL PROPRIETATEA SA., a admis, in principiu, cererea de interventie in interes propriu formulata de intervenienta BROADHURST INVESTMENTS LIMITED, a admis cererea de interventie in interes propriu formulata de intervenienta BROADHURST INVESTMENTS LIMITED si a respins ca nefondata, cererea principala formulata de petenta OIL TERMINAL SA privind efectuarea de mentiuni in registrul comertului, inregistrata pe rolul Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Constanta”.

Hotararea este executorie, ea urmeaza a fi redactata si comunicata partilor.

Mentionam ca datele sunt preluate de pe portalul instantelor de judecata.

Oil Terminal S.A. va formula apel in temen legal, dupa comunicarea sentintei civile.

Reamintim faptul ca obiectul dosarului nr. 7264/118/2016 consta in cererea de interventie formulata de catre Fondul Proprietatea si Broadhurst INV LTD care se opun inregistrarii la ONRC a Hotararii AGEA nr. 6/10.10.2016 de majorare a capitalului social al Oil Terminal S.A. si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a.

 

  1. Dosar nr. 7293/118/2016

 

Prin sentinta civila nr. 163/15.03.2017, Curtea de Apel Constanta a respins apelul declarat de catre Oil Terminal S.A. ca ramas fara obiect obligand apelanta la plata cheltuielilor de judecata in favoarea intimatei, in cuantum de 600 lei.

Hotararea este executorie si definitiva, urmeaza a fi redactata si comunicata partilor.

 

Precizam ca in sedinta AGOA din data de 10.03.2017, actionarii au numit prin vot cumulativ un nou Consiliu de Administratie pe o perioada de 4 luni sau pana la desemnarea administratorilor de catre AGA in conditiile lui OUG 109/2011.

 

Reamintim ca in data de 26.10.2016 actionarul Andone Nicusor si Sindicatul Oil Terminal au fomulat o ordonanta presedentiala prin care solicita suspendarea aplicarii Hotararii AGOA nr. 7/10.10.2016  de numire si revocare a membrilor Consiliului de Administratie, pana la solutionarea definitiva a actiunii in anulare aflat pe rolul Tribunalului Constanta.

 

Cererea de chemare in judecata a format obiectul dosarului nr. 7293/118/2016 aflat spre solutionare pe rolul Tribunalului Constanta.

Prin Sentinta civila nr. 2434/13.12.2016 Tribunalul Constanta a suspendat executarea hotararii A.G.O.A. Oil Terminal S.A. nr. 7/10.10.2016 pana la solutionarea definitiva a actiunii in anulare ce face obiectul dosarului nr. 7167/118/2016 al Tribunalului Constanta.

 

 

 

Director General,

Sorin Viorel CIUTUREANU

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.