vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


OLTCHIM S.A. RM. VALCEA - OLT

Raport auditor S1,2017 - art. 82, Legea 24/2017

Data Publicare: 28.07.2017 11:59:10

Cod IRIS: 044DF

Nr.inregistrare 8439/28.07.2017

 

OLTCHIM S.A. – in reorganizare judiciara, in judicial reorganisation,en redressement

 

RAPORT INDEPENDENT DE ASIGURARE LIMITATA LA 30 IUNIE 2017

 

 

RAPORT INDEPENDENT DE ASIGURARE LIMITATA EMIS IN CONFORMITATE

CU CERINTELE REGULAMENTULUI CNVM NR. 1/2006

 

 

Catre Actionarii Oltchim S.A. – in reorganizare judiciara, in judicial reorganisation judicial, en redressement

 

 Scopul raportului de independent de asigurare limitata

Urmare a cererii dumneavoastra, am efectuat proceduri, enumerate mai jos, cu privire la contractele incheiate de Oltchim S.A. – in reorganizare judiciara, in judicial reorganisation judicial, en redressement („Societatea”) cu administratorii, angajatii, actionarii care detin controlul, precum si cu entitatile afiliate acestora, si raportate conform articolului 225 al Legii nr. 297/2004, cu privire la perioada 1 ianuarie 2017 – 31 martie 2017 si a articolului 82 al Legii nr. 24/2007, cu privire la perioada 1 aprilie 2017 – 30 iunie 2017 conform Anexei 1. Responsabilitatea intocmirii acestei Anexe revine conducerii Societatii (denumita in continuare „Conducerea”).

 

Misiunea noastra a fost efectuata in conformitate cu Standardul International pentru Misiuni de Asigurare („ISAE”) 3000, Misiuni de asigurare, altele decat audituri, revizuiri sau informatii financiare din perioade anterioare. Conform acestui standard, noi efectuam procedurile noastre astfel incat sa obtinem o asigurare limitata cu privire la obiectivele procedurilor specifice enumerate mai jos. Avand in vedere ca aceste proceduri limitate nu sunt considerate un audit sau o revizuire a situatiilor financiare sau a oricaror parti ale acestora, date fiind limitarile inerente ale acestor proceduri, nu dam nici o opinie de audit sau de revizuire limitata asupra acestora.

 

Societatea a raportat la Autoritatea de Supraveghere Financiara („ASF”) 2 acte juridice incheiate in prima jumatate a anului 2017 cu partile afiliate cu valoare mai mare de 50.000 EUR.

 

Procedurile efectuate

1.         Obtinerea Anexei 1 cuprinzand lista tranzactiilor raportate pentru primul semestru al anului 2017 si agrearea detaliilor contractele din primul semestru al anului 2017, raportat in Anexa 1 cu contractul in sine.

2.         Obtinerea si revizuirea contractelor din primul semestru al anului 2017, pentru a verifica daca acestea au fost autorizate corespunzator de partile contractante si verificarea acestora in ceea ce priveste: partile care au incheiat actul juridic, data incheierii si natura actului, descrierea obiectului acestuia, valoarea totala a actului juridic, creantele reciproce, garantiile constituite, termenele si modalitatile de plata.

3.         Obtinerea unei intelegeri corespunzatoare prin discutii cu conducerea asupra felului in care este stabilita relatia contractuala (pretul) pentru contractele raportate.

4.         Discutii cu conducerea asupra politicilor interne ale Societatii cu privire la tranzactiile cu administratorii, angajatii, actionarii care detin controlul, precum si cu entitatile afiliate acestora.


Rezultatele procedurilor

1.         Am obtinut Anexa 1 semnata de management si am agreat detaliile contractelor aferente primului semestru al anului 2017, raportat in Anexa 1, cu contractele in sine. Procedurile noastre au fost aplicate doar contractelor listate in Anexa 1. Nu am efectuat nici o procedura pentru a verifica daca aceasta lista include toate tranzactiile pe care Societatea trebuie sa le raporteze conform articolului 225 al Legii nr. 297/2004, cu privire la perioada 1 ianuarie 2017 – 31 martie 2017 si a articolului 82 al Legii nr. 24/2007, cu privire la perioada 1 aprilie 2017 – 30 iunie 2017 conform Anexei 1.

 

2.         Am obtinut si revizuit contractele si am verificat daca acestea au fost autorizate corespunzator de partile contractante, partile care au incheiat actele juridice, data incheierii si natura actului, descrierea obiectului acestuia, valoarea totala a actului juridic, creantele reciproce, garantiile constituite, termenele si modalitatile de plata.

 

3.         Cu privire la punctul 3, Conducerea declara ca preturile agreate intre partile contractante au fost stabilite conform punctului 4 mai jos.

 

4.         Cu privire la punctul 4 mai sus, pe baza discutiilor noastre cu Conducerea, intelegem ca Societatea a adoptat urmatoarea politica de preturi:

 

Contractul DA 17023/28802/06.02.2017 raportat conform articolului 225 al Legii nr. 297/2004, cu privire la perioada 1 ianuarie 2017 – 31 martie 2017:

 

a)        Societatea a contractat de la Sistemplast S.A. pentru servicii de executare lucrari de protectie anticoroziva interioara si exterioara pentru 15 vagoane cisterna de transport lesie soda.

 

b)        Atribuirea contractului s-a realizat ca rezultat al unui proces de cerere de oferte pe baza unor criterii care combina componenta financiara si tehnica. Cererea de oferta s-a transmis catre 5 companii iar o invitatie de participare nepersonalizata a fost prezentata si pe pagina web a companiei.

 

Contractul DA 17195/30201/16.06.2017 raportat conform articolului 82 al Legii nr. 24/2007, cu privire la perioada 1 aprilie 2017 – 30 iunie 2017:

 

c)         Societatea a contractat de la Sistemplast S.A. pentru:

 

-            servicii de executare intretinere, reparatii utilaje statice, cisterne CF, supape de siguranta, armaturi, conducte tehnologice si refacere izolatii termice.

-            servicii de executare intretinere si reparatii utilaje dinamice

-            servicii de executare lucrari de mentenante a echipamentelor electro AMA si a instalatiilor de climatizare

-            servicii de executare intretinere, revizii tehnice si reparatii la masini de ridicat macarale, mecanisme de ridicat, elevatoare pentru vehicule si masini de ridicat de tip special, ascensoare de persoane, ascensoare de marfuri cu comanda interioara si cu schip.

 

d)        Atribuirea contractului s-a realizat ca rezultat al unui proces de cerere de oferte pe baza unor criterii care combina componenta financiara  si tehnica. Cererea de oferta s-a transmis catre 12 companii iar o invitatie de participare nepersonalizata a fost prezentata si pe pagina web a companiei.

 

Concluzie

Pe baza procedurilor efectuate de noi descrise in acest raport, cu privire la contractele ce sunt cuprinse in Anexa 1 pentru perioada 1 ianuarie 2017 – 30 iunie 2017, nu am identificat nimic care sa ne faca sa credem ca Oltchim S.A nu a respectat sub toate aspectele semnificative urmatoarele:

 

a)        Detaliile contractuale raportate de catre Conducere catre ASF, cuprinse in Anexa 1 nu sunt in conformitate cu contractele selectate.

 

b)        Contractele nu au fost autorizate corespunzator de partile contractante.

 

c)         Contractele nu contin prevederi privind termenii si conditiile care guverneaza relatiile contractuale intre partile afiliate, cum ar fi: partile care au incheiat actul juridic, data incheierii si natura actului, descrierea obiectului acestuia, valoarea totala a actului juridic, creantele reciproce, garantiile constituite, termenele si modalitatile de plata.

 

d)        Preturile convenite intre parti nu au fost acceptate de comun acord pe baza tipului de produse si a altor termeni si conditii.

 

Intrucat procedurile de mai sus nu constituie un audit sau o revizuire efectuate in conformitate cu Standardele Internationale pentru Audit sau Standardele Internationale pentru misiunile de revizuire, nu ne exprimam nici o opinie asupra oricaror situatii financiare ale Societatii ca urmare a efectuarii acestor proceduri. In consecinta, acest raport  se refera numai la documentele, informatiile financiare precizate mai sus si nu se extinde asupra oricaror situatii financiare ale Societatii, in intregime sau oricaror parti ale acestora.

 

In cazul in care am fi efectuat proceduri aditionale sau in cazul in care am fi efectuat un audit sau revizuire a situatiilor financiare in conformitate cu Standardele Internationale pentru Audit sau Standardele Internationale pentru misiunile de revizuire, este posibil sa fi avut constatari aditionale, pe care vi le-am fi raportat. Munca noastra este limitata la proceduri efectuate cu privire la informatiile prezentate si raportul nostru se refera la constatari faptice.

                                           

Procedurile si constatarile din acest raport trebuie considerate in contextul scopului pentru care aceste proceduri sunt efectuate si, in consecinta, nu trebuie considerate ca baza unica pentru formarea de concluzii.

 

Prezentul raport este adresat conducerii Societatii si actionarilor. Raportul nostru are exclusiv scopul unic prezentat in paragrafele de mai sus si nu este menit folosirii de alte persoane decat cele care au convenit asupra procedurilor sau care inteleg suficienta procedurilor pentru scopurile lor. In limita maxima permisa de lege, nu acceptam sau nu ne asumam responsabilitatea fata de nici o parte, alta decat Societatea, pentru munca noastra sau pentru constatarile raportate. Prezentul raport a fost emis exclusiv cu scopul prezentat in prima sectiune a acestui raport si nu poate fi utilizat sau distribuit pentru nici un alt scop sau utilizat ca referinta de catre nici o alta parte externa cu exceptia unor scopuri interne ale Societatii si a depunerii la Autoritatea de Supraveghere Financiara si Bursa de Valori Bucuresti.

 

 

 

 

Deloitte Audit S.R.L.

Bucuresti, Romania

27 iulie 2017

 


ANEXA 1

Raport curent conform prevederilor art.225 din Legea nr.297/2004  si  Regulamentului CNVM  nr.1/2006

 Data raportului : 20.02.2017                  

Denumirea societatii comerciale: Oltchim S.A. Rm. Valcea

Fax:0250/735030/736188

Telefon:0250/701200

Codul fiscal:RO1475261

Numarul de ordine in Registrul Comertului :J38/219/1991

Capital social subscris si varsat :34.321.138,30 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:BVB,categoria standard,

simbol  OLT

Eveniment de raportat :

Tranzactii de tipul celor enumerate la art.225 din Legea nr.297/2004 privind piata de capital

 Oltchim SA raporteaza urmatorul contract incheiat cu societatea Sistemplast SA Rm. Valcea la care detine 94,4% din capitalul social:

 

Numar contract si data incheierii

DA 17023 / 28802 / 06.02.2017

Natura contractului

Prestari servicii

Durata

contractului

De la data semnarii  pana la indeplinirea obligatiilor de catre parti

Descrierea obiectului

contractului

Executare lucrari de protectie anticoroziva interioara si exterioara pentru 15 vagoane cisterna de transport lesie soda

Valoarea estimativa, fara TVA

301.053,60 lei

Garantii

Executantul garanteaza lucrarile pe o perioada de 2 ani de la data semnarii procesului verbal de receptie.Din situatiile de plata se va retine de catre beneficiar 3% din valoarea de plata ca garantie de buna executie care se va restitui dupa 12 luni de la receptie

Penalitati

0,01% pe zi de intarziere calculate la valoarea obligatiei neexecutata sau executata necorespunzator, incepand cu ziua urmatoare a scadentei. Cuantumul penalitatilor nu va depasi valoarea obligatiei neexecutata total sau partial, necorespunzator sau executata cu intarziere

Termene si modalitati de plata

Ordin de plata sau prin compensare, in termen de 60 de zile de la data emiterii facturii

Creante reciproce la 31.01.2017

Oltchim SA datoreaza societatii Sistemplast SA  suma de 644.680,13 lei

Oltchim SA are de incasat de la Sistemplast SA suma de 1.999,90 lei

 

Administrator judiciar,

ROMINSOLV SPRL

 

 

Administrator judiciar,

BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL           

 

Administrator Special,

Stanescu Bogdan

 

Director General Adjunct,

Avram Victor

 

 

Director Economic,

Smeu Alin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Raport curent conform prevederilor art.82 din Legea nr.24/2017

 Data raportului: 20.06.2017                  

Denumirea societatii comerciale: Oltchim S.A. Rm. Valcea

Fax:0250/735030/736188

Telefon:0250/701200

Codul fiscal:RO1475261

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J38/219/1991

Capital social subscris si varsat: 34.321.138,30 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB, categoria standard,

simbol  OLT

Eveniment de raportat:

Tranzactii de tipul celor enumerate la art.82 din Legea nr.24/2017

Oltchim SA informeza actionarii si investitorii asupra unui contract cu valoare estimata mai mare de 50.000 euro, incheiat cu societatea Sistemplast SA Rm. Valcea la care detine 94,4% din capitalul social:

Numar contract si data incheierii

DA 17195 / 30201 / 16.06.2017

Natura contractului

Prestari servicii

Durata

contractului

01.07.2017-30.06.2018

Descrierea obiectului

contractului

Executare servicii de intretinere, reparatii utilaje statice, cisterne CF, supape de siguranta, armaturi, conducte tehnologice si refacere izolatii termice;

Executare servicii de intretinere si reparatii utilaje dinamice;

Executare lucrari de mentenanta a echipamentelor electro-AMA si a instalatiilor de climatizare;

Executare servicii de intretinere, revizii tehnice si reparatii la masinile de ridicat-macarale, mecanisme de ridicat, elevatoare pentru vehicule si masini de ridicat de tip special, ascensoare de persoane, ascensoare de marfuri cu comanda interioara si cu schip.

Valoarea estimativa, fara TVA

5.364.512 lei

Garantii

Executantul garanteaza 6 luni de la data receptiei pentru lucrarile de reparatii si 12 luni de la data receptiei pentru lucrarile noi (confectii).

Beneficiarul va opri 5% garantie de buna executie, din valoarea fiecarei facturi, garantia urmand a fi eliberata dupa expirarea termenului de garantie al lucrarii, in conditiile in care toate prevederile contractuale au fost respectate de executant.

Penalitati

0,01% pe zi de intarziere din valoarea obligatiei neexecutate sau executate cu intarziere ori necorespunzator. Cuantumul penalitatilor nu va depasi valoarea debitului restant.

Termene si modalitati de plata

Ordin de plata sau compensare, in termen de 30 de zile de la data primirii facturii.

Creante reciproce la 31.05.2017

Oltchim SA datoreaza societatii Sistemplast SA  suma de 525.683 lei

Oltchim SA are de incasat de la Sistemplast SA suma de 4.407 lei

 

Administrator judiciar,

ROMINSOLV SPRL

 

Administrator judiciar,

BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL           

 

Administrator Special,

Stanescu Bogdan

 

Director General Adjunct,

Avram Victor

 

 

Director Economic,

Smeu Alin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.