RAPORT CURENT
22 Ianuarie 2020
Catre:
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE
Fax: 021-659.60.51
BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A. – Piata Reglementata
Fax: 021-256.92.76
RAPORT CURENT
conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind privind emitentii de instrumente
financiare si operatiuni de piata
Data raportului: 22.01.2020
Denumirea entitatii emitente: S.C. PRODPLAST S.A.
Sediul social: Buftea, jud.Ilfov, Sos.Bucuresti-Tirgoviste, Nr.1
Numarul de telefon/fax: 021- 252.35.78/021- 252.36.17
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108
Numar de ordine in Registrul Comertului: J23/835/2018
Capital social subscris si varsat: 17.072.385 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti S.A. – Categoria STANDARD (simbol de piata PPL)
Eveniment de raportat: Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor S.C. PRODPLAST S.A. din data de 22.01.2020 (prima convocare).
Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. Prodplast S.A. (“Societatea” sau „Prodplast”),
Convocata prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 5227/20.12.2019 si in ziarul Romania Libera din data de 20.12.2019, afisat la sediul societatii cu nr.160/19.12.2019 si pe site-ul societatii, conform Regulamentului ASF nr.6/2009.
Intrunita in sedinta legal constituita din data de 22.01.2020, la prima convocare, in prezenta a 6 actionari si a 4 actionari care au votat prin corespondenta, reprezentand 64,30 % din capitalul social al Societatii, cu drept de vot, si-a desfasurat lucrarile la adresa sediului Societatii. Data de referinta a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii a fost 10.01.2020.
HOTARAREA
adoptata in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii
-
Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti si vot prin corespondenta), aproba negocierea, semnarea, incheierea, indeplinirea, perfectarea, executarea, comunicarea si transmiterea de catre Societate, in calitate de imprumutat, a doua facilitati de credit de la Banca Comerciala Intesa Sanpaolo Romania S.A.(„Banca”), avand ca scop finantarea activitatii curente a Societatii, dupa cum urmeaza:
i. Un plafon de creditare non-cash in suma maxima de 1.000.000 Euro;
ii. Linie de credit revolving in suma de maxim 5.000.000 RON,
(denumite in continuare impreuna „Imprumuturile”)
-
Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti si vot prin corespondenta), aproba negocierea, semnarea, incheierea, indeplinirea, perfectarea, executarea, comunicarea si transmiterea de catre Societate, in calitate de debitor ipotecar si Banca, in calitate de creditor ipotecar, in vederea garantarii de catre Societate a rambursarii Imprumuturilor, a unui contract de ipoteca mobiliara asupra tuturor conturilor bancare in lei si/ sau valuta deschise de Societate la Banca si asupra tuturor disponibilitatilor aflate in aceste conturi (denumit in continuare „Contractul de Ipoteca Mobiliara asupra Conturilor Bancare”).
-
Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti si vot prin corespondenta), aproba negocierea, semnarea, incheierea, indeplinirea, perfectarea, executarea, comunicarea si transmiterea de catre Societate, in calitate de debitor ipotecar si Banca, in calitate de creditor ipotecar, in vederea garantarii de catre Societate a rambursarii Imprumuturilor, a unui contract de ipoteca mobiliara asupra echipamentelor tehnologice aflate, bunuri mobile, proprietate a Societatii, indiferent de valoarea contabila a acestora (denumit in continuare „Contractul de Ipoteca Mobiliara asupra Echipamentelor”).
4. Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti si vot prin corespondenta), aproba negocierea, semnarea, incheierea, indeplinirea, perfectarea, executarea, comunicarea si transmiterea de catre Societate, in calitate de debitor ipotecar si Banca, in calitate de creditor ipotecar, in vederea garantarii de catre Societate a rambursarii Imprumuturilor, a unui contract de ipoteca mobiliara asupra tuturor creantelor libere de orice alte sarcini, rezultate din relatia Societatii cu societatea BIODECK S.A. (denumit in continuare „Contractul de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor”), (documentele descrise si aprobate la punctele 1-4 din prezenta hotarare fiind denumite impreuna „Documentele”).
5. Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti si vot prin corespondenta), aproba mandatarea dlui. Tudor Alexandru Georgescu, director general al Societatii, pentru ca, in numele si pe seama Societatii, cu drepturi si autoritate depline, sa reprezinte Societatea in relatia cu Banca si oricare entitati publice sau private, in vederea negocierii, semnarii, executarii, incheierii, transmiterii, ridicarii, primirii Documentelor, a oricaror acte aditionale la acestea precum si orice acte accesorii in legatura cu Documentele si orice acte aditionale la acestea, si sa indeplineasca oricare si toate actiunile necesare, utile sau recomandabile in vederea incheierii valabile a Documentelor si asigurarii caracterului opozabil ala acestora, precum si cu dreptul de a reprezenta Societatea, cu drept de subdelegare, in fata oricarei entitati publice sau private, incluzand, dar fara a se limita la Oficiul Registrului Comertului, Monitorul Oficial, Arhiva de Garantii Reale Mobiliare, notari, banci, etc., precum si pentru a indeplini orice masuri necesare in vederea ducerii la indeplinire a hotararilor adoptate de actionari prin presenta hotarare a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.
-
Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti si vot prin corespondenta), aproba ca Data de Inregistrare a zilei de 10.02.2020, conform prevederilor art. 86 din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Extraordinara a actionarilor si a datei de 07.02.2020 ca Ex-Date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.
-
Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti si vot prin corespondenta), aproba mandatarea Directorului General al Societatii, Dl. TUDOR ALEXANDRU GEORGESCU, pentru a semna Hotararea prezentei Adunari Generale Extraordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrarea, publicitatea, opozabilitatea si executarea hotararilor adoptate prin prezenta Hotarare a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii, in relatia cu Registrul Comertului, ASF, BVB, Depozitarul Central precum si orice alte entitati publice sau private.
Nu mai sunt alte evenimente importante de raportat.
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 021-252.35.78, fax 021-252.36.17 sau e-mail office@prodplast.ro, precum si de pe website-ul Societatii www.prodplast.ro, Sectiunea Relatia cu Investitorii/Adunarea Generala a Actionarilor.
DIRECTOR GENERAL, Tudor Alexandru GEORGESCU