miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PROMATERIS S.A. - PPL

Hotarari AGA O & E 27.04.2017

Data Publicare: 27.04.2017 15:10:01

Cod IRIS: D6B9C

 

RAPORT CURENT

27 aprilie 2017

 

 

Catre:                      

 

                        AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

                        SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE

Fax: 021-659.60.51

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A. – Piata Reglementata

Fax: 021-256.92.76

 

 

 

RAPORT CURENT

conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 297/2004 privind piata de capital

 

 

Data raportului: 27.04.2017

Denumirea entitatii emitente: S.C. PRODPLAST S.A. Bucuresti

Sediul social: Bucuresti, Bd.Basarabia, nr. 256, Sector 3, Bucuresti, Romania

Numarul de telefon/fax: 021- 252.35.78/021- 252.36.17

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/161/1991

Capital social subscris si varsat: 17.072.385 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti S.A. – Categoria STANDARD (simbol de piata PPL)

Eveniment de raportat: Hotararea Adunarii Generale Extraordinare si, in continuare, Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor S.C. PRODPLAST S.A. Bucuresti din data de 27.04.2017 (prima convocare).

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. Prodplast S.A. (“Societateasau „Prodplast”),

Convocata prin convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a nr. 984/24.03.2017 si in ziarul Romania Libera din data de 24.03.2017, afisat la sediul societatii cu nr.994/23.03.2017 si pe site-ul societatii, conform Regulamentului CNVM nr.6/2009.

Intrunita in sedinta legal constituita din data de 27.04.2017, la prima convocare, in prezenta a 10 actionari, reprezentand 91,26% din capitalul social al Societatii, cu drept de vot, si-a desfasurat lucrarile la adresa sediului Societatii. Data de referinta a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii a fost 14.04.2017.

 

 

 
                                             HOTARAREA
adoptata in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii

 

 

1.       Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti) aproba mandatarea Directoratului Prodplast ca, sub supravegherea Consiliului de Supraveghere, sa poata hotari si incheia toate contractele/actele juridice/administrative necesare realizarii de investitii in limita a 1,5 [un milion si cincisute de mii] mil de euro, inclusiv prin proiecte europene si/sau nationale de finantare, pentru achizitia unor echipamente noi de productie si acoperirea tuturor cheltuielilor care se vor efectua cu mutarea sediului Societatii in Orasul Buftea, Sos. Bucuresti-Targoviste, nr.1, Judetul Ilfov.

 

2.      Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti) aproba participarea Societatii Prodplast S.A., in calitate de actionar, la constituirea unei Societati pe Actiuni in Orasul Buftea, Sos. Bucuresti-Targoviste, nr.1, Cladirea C1, Judetul Ilfov, cu un capital social total de 200.000 lei, cu urmatoarea structura a actionariatului: Societatea Prodplast S.A. 180.000 lei - 90% din capitalul social si Societatea BIO INVEST MCG S.R.L. Bucuresti 20.000 lei - 10% din capitalul social, avand ca obiect de activitate Comert cu ridicata nespecializat, Cod CAEN 4690.

 

3.      Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti) aproba ca Societatea Prodplast S.A. sa participe la capitalul social al societatii constituite conform punctului 2 din prezenta ordine de zi, cu suma de 180.000 lei, aportul la constituirea capitalului social fiind exclusiv in numerar si urmand a fi integral varsat la data constituirii.

 

4.      Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82% din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti) aproba  Actul Constitutiv al societatii care se va constitui conform punctului 2 al prezentei ordini de zi, in forma prezentata.

 

5.      Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba, pentru aducerea la indeplinire a prevederilor punctului 2 si punctului 3 al prezentei ordini de zi, mandatarea Domnului Georgescu Tudor-Alexandru in calitate de Presedinte Directorat si Director General al Societatii Prodplast S.A. in vederea reprezentarii Societatii Prodplast S.A. in fata Oficiului Registrului Comertului, a Bancii unde se deschide contul pentru depunerea capitalului social si a altor autoritati din Romania, in vederea semnarii Actului Constitutiv al Societatii care va fi constituita conform punctului 2 si punctului 3 din prezenta ordine de zi precum si in vederea semnarii oricaror alte documente si intreprinderea demersurilor

 

necesare inregistrarii si functionarii noii societati, cu posibilitatea substituirii de catre Domnul Luca Gheorghe, in calitate de Membru Directorat si Director Economic al Societatii Prodplast S.A.

 

6.      Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba mandatarea Consiliului de Supraveghere al societatii pentru a decide efectuarea de plasamente pe piata de capital in vederea valorificarii eficiente a disponibilitatilor banesti ale Prodplast si a aproba incheierea de catre Directorat a actelor juridice aferente, constand in subscrierea de actiuni in operatiuni de tip IPO si in majorari ale capitalului social al societatilor listate pe pietele reglementate/ sistemele alternative de tranzactionare, investirea in titluri de valoare si participarea la capitalizarea unor fonduri de investitii de private equity, indiferent de caracterul fix sau circulant al activelor astfel dobandite sau instrainate. Soldul acestor plasamente in orice moment (reprezentand diferenta dintre achizitiile si instrainarile, luate la valoarea medie de achizitie - in lei - si cursul mediu de achizitie pentru echivalarea in euro, pentru fiecare caz in parte,  efectuate in baza acestui mandat) nu va depasi 7,5 milioane Euro. Mandatul astfel acordat Consiliului de Supraveghere va avea o durata de un an de la data aprobarii  de catre adunarea generala extraordinara a actionarilor societatii.

 

7.       Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba data de 18.05.2017 ca Data de inregistrare, conform art. 238 alin.(1) din Legea nr.297/2004, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor si a datei de 17.05.2017 ca ex-date.

 

8.      Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba mandatarea consilierului juridic al Prodplast, doamna Gaisteanu Gabriela, cu posibilitatea de substituire, pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrarea, opozabilitatea, executarea si publicarea hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

 

 

HOTARAREA

adoptata in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii

 

1.    Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba situatiile financiare ale Societatii, intocmite conform IFRS, pentru exercitiul financiar 2016, impreuna cu Raportul Directoratului, al Consiliului de Supraveghere si al auditorului statutar si repartizarea profitului net obtinut in anul 2016, cu directionarea acestuia, in totalitate, catre surse proprii de finantare, cu urmatorii indicatori:

                                             - cifra de afaceri                                             57.670.386 lei

                                             - venituri totale                                              75.461.602 lei

                                             - cheltuieli totale                                          73.623.807 lei

                                             - profit net                                                          1.656.673 lei

                                                  din care repartizat pentru:

                                             - surse proprii de finantare                      1.656.673 lei

 

2.   Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba Raportul anual al Directoratului intocmit in conformitate cu Legea nr. 297/2004 si Regulamentul C.N.V.M. nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

3.   Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,64 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba descarcarea de gestiune a membrilor Directoratului, precum si a membrilor Consiliului de Supraveghere, pentru  exercitiul financiar 2016.

 

4.   Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba Programul de Productie si de Investitii si  Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2017, in forma prezentata, cu urmatorii indicatori:

- venituri totale                              63.031.976 lei                                                                                                 

- cheltuieli totale                          61.094.133 lei                                                                                                 

- rezultatul brut                              1.937.843 lei                                                                                                  

- cheltuieli pentru investitii - conform Notei de prezentare a programului de productie, BVC-ului si a Programului de investitii pe anul 2017, aprobata de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din 27.04.2017.

 

5.   Cu majoritate de voturi (reprezentand 69,82 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba mandatarea Consiliului de Supraveghere pentru analizarea, aprobarea si imputernicirea Directoratului cu privire la activitatile/actele juridice si administrative/investitiile/achizitiile de bunuri si servicii/cheltuielile si masurile necesare executarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2017.

 

6.   Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba incetarea, de comun acord a mandatului membrilor Consiliului de Supraveghere ales in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din 30.06.2015 si respectiv Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din 28.04.2016 si reducerea mandatului acestora cu 64 de zile.

7.     Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cumulative, cu drept de vot, detinute de actionarii prezenti), aproba alegerea membrilor Consiliului de Supraveghere, in numar de 5, alesi prin vot cumulativ, pentru un mandat de 2 ani, cu incepere de la data de 01.05.2017, in urmatoarea componenta:

        - Dl. Dimitriu Matei, cu domiciliul in Mun.Bucuresti, de profesie inginer;

        - Dl. Tonescu Florin, cu domiciliul in Mun.Bucuresti, de profesie economist;

        - Dna. Puscu Marilena - Camelia, cu domiciliul in Mun.Bucuresti, de profesie economist ;

        - Dna. Dumitrescu Daniela, cu domiciliul in Mun.Craiova, jud.Dolj, de profesie inginer;

- Dl. Gheorghiu Paul, cetatean roman, cu domiciliul in Mun.Arad, Cal.Romanilor, nr.31, bl.E1, et.10, ap.44, jud.Arad, nascut la data de 14.05.1987, in Mun.Arad, jud.Arad, identificat cu CI seria AR nr.563886, eliberat de SPCJEP Arad, la data de 02.05.2012, CNP: 1870514020106.

 

8 Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute   de actionarii prezenti), aproba remuneratia cuvenita membrilor Consiliului de Supraveghere pentru exercitiul financiar in curs [ aprilie 2017 – aprilie 2018], respectiv remuneratia membrilor Consiliului de Supraveghere sa fie echivalentul in lei a 300 Euro net/luna, iar remuneratia presedintelui Consiliului de Supraveghere sa fie echivalentul in lei a 600 Euro net/luna.

 

9.     Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba (prin vot secret) alegerea auditorului financiar Deloitte Audit S.R.L. si fixeaza durata Contractului de audit financiar pentru un an.

 

10Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni  cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba data de 18.05.2017 ca Data de Inregistrare, conform art. 238 alin.(1) din Legea nr.297/2004, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si a datei de 17.05.2017 ca ex-date.

 

11   Cu unanimitate de voturi (reprezentand 100 % din numarul de actiuni cu drept de vot detinute de actionarii prezenti), aproba mandatarii consilierului juridic al Prodplast, doamna Gaisteanu Gabriela, cu posibilitatea de substituire, pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrarea, opozabilitatea, executarea si publicarea hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

 

 

     Nu mai sunt alte evenimente importante de raportat.

 

 

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 021-252.35.78 – Dna. Gabriela Gaisteanu, fax 021-252.36.17 sau e-mail office@prodplast.ro, precum si de pe website-ul Societatii www.prodplast.ro, Sectiunea Relatia cu Investitorii/Adunarea Generala a Actionarilor.

 

 

DIRECTORAT,

 

Prin Dl. Tudor Alexandru GEORGESCU, Presedinte Directorat

 

_________________________

               

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.