joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ROMPETROL WELL SERVICES S.A. - PTR

Completare ordine de zi AGAO 27(30) Aprilie 2018

Data Publicare: 13.04.2018 15:17:06

Cod IRIS: 378E6

Catre: BURSA DE VALORI BUCURESTI

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

Raport curent conform Regulamentului C.N.V.M. nr.1/2006

Data raportului: 13.04.2018

S.C.ROMPETROL WELL SERVICES S.A. PLOIESTI

Sediul social: Ploiesti str. Clopotei nr. 2 bis (Pavilion Administrativ), jud. Prahova

Numar tel/fax: 0244 544 101 / 0244 522 913

Cod de identificare fiscala: RO 1346607

Numar de ordine in Registrul Comertului: J29/110/1991

Capital social subscris si varsat: 27.819.090 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti (simbol de piata PTR)

Eveniment important de raportat: Decizia Consiliului de Administratie din 13.04.2018 cu privire la completarea ordinei de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Rompetrol Well Services S.A. din data de 27/30.04.2018

Consiliul de Administratie al societatii Rompetrol Well Services S.A. denumita in continuare “Societatea”, cu sediul in Ploiesti, Str. Clopotei nr. 2 bis, jud. Prahova, avand nr. de ordine la Registrul Comertului J29/110/1991, cod unic de inregistrare 1346607

Avand in vedere convocarea ( „ Convocatorul”) Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii (AGOA), care va avea loc in data de 27 aprilie 2018, ora 11:00 a.m, la sediul Societatii din Ploiesti, str. Clopotei, nr.2Bis, jud.Prahova, convocator publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1244 din 27 martie 2018 si in ziarul de circulatie nationala "Bursa" nr. 57 (nr. istoric 6118) din 27 martie 2018,

In conformitate cu art. 1171 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, coroborate cu dispozitiile art. 7 alin. 1 lit. A din Regulamentul C.N.V.M. nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza solicitarii nr. 57/05.04.2018 a actionarului semnificativ KMG International NV, detinator al unui numar de 203.110.150 actiuni/drepturi de vot reprezentand 73,0111% din capitalul social, se introduc pe ordinea de zi a AGOA doua puncte noi si anume:

1. Alegerea Ernst & Young Assurance Services SRL ca auditor financiar al Societatii pentru auditarea situatiilor financiare ale Societatii pentru anul financiar 2018, in urma expirarii contractului de prestari de servicii de audit, durata contractului de audit fiind de 1(un) an.

2. Numirea dlui Dan Alexandru Iancu, auditor financiar inscris la camera auditorilor Financiari din Romania, in calitate de membru independent in Comitetul de Audit, pentru un mandat egal cu cel al Consiliului de Administratie ales conform punctului 6 de pe ordinea de zi al prezentei AGOA, respectiv din 29 aprilie 2018 pana in 28 aprilie 2022, in conformitate cu art 2 punctul 12 , litera A din titlul I capitolul I al Legii 162/2017 si art 65 din titlul I, capitolul IX al Legii nr. 162/2017.

Punctele sus mentionate vor fi introduse dupa punctul 6 de pe ordinea de zi asa cum aceasta a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 1244 din 27 martie 2018 si in ziarul "Bursa" nr. 57 (nr. istoric 6118) din 27 martie 2018.

Prin urmare, ordinea de zi a AGOA este urmatoarea:

1. Aprobarea situatiilor financiare anuale aferente exercitiului financiar 2017 intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (“IFRS”), astfel cum este prevazut in Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 2844/2016, modificat si completat ulterior, pe baza Raportului Anual al Consiliului de Administratie intocmit in conformitate cu prevederile Regulamentului CNVM nr. 1/2006 cu modificarile ulterioare, si a Raportului Auditorului financiar intocmit de Ernst & Young Assurance Services S.R.L

2. Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie privind repartizarea profitului net aferent exercitiului financiar 2017 pe urmatoarele destinatii: , (i) dividende - suma de 723.296 lei respectiv 0,0026 lei brut/actiune si (ii) alte rezerve- suma de 1.719.150 lei; aprobarea datei platii dividendelor ca fiind data de 05.06.2018i;

3.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru exercitiul financiar 2017, pe baza rapoartelor prezentate;

4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli aferent anului 2018 si a programului de investitii pentru anul 2018;

5. Fixarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie cuvenita pentru exercitiul financiar 2018;

6. Alegerea membrilor ce vor forma noul Consiliu de Administratie al Societatii pentru un mandat de 4 ani incepand cu data de 29.04.2018 ca urmare a expirarii mandatelor la data de 28.04.2018 a actualilor membri ai Consiliului de Administratie.

61. Alegerea Ernst & Young Assurance Services SRL ca auditor financiar al Societatii pentru auditarea situatiilor financiare ale Societatii pentru anul financiar 2018, in urma expirarii contractului de prestari de servicii de audit, durata contractului de audit fiind de 1(un) an.

62. Numirea dlui Dan Alexandru Iancu, auditor financiar inscris la camera auditorilor Financiari din Romania, in calitate de membru independent in Comitetul de Audit, pentru un mandat egal cu cel al Consiliului de Administratie ales conform punctului 6 de pe ordinea de zi al prezentei AGOA, respectiv din 29 aprilie 2018 pana in 28 aprilie 2022, in conformitate cu art 2 punctul 12 , litera A din titlul I capitolul I al Legii 162/2017 si art 65 din titlul I, capitolul IX al Legii nr. 162/2017.

7. Stabilirea datei de 16 mai.2018 ca data de inregistrare, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor ce urmeaza a fi adoptate si a datei de 15 mai 2018 ca ex date, data calendaristica de la care actiunile Rompetrol Well Services obiect al Hotararilor AGOA se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectivele hotarari.

8. Imputernicirea d-lui Timur Zhetpisbayev, Director General, cu posibilitatea submandatarii de terte persoane, pentru a incheia si/sau semna in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile care urmeaza a fi adoptate de prezenta AGOA si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

Numai persoanele care sunt actionari ai Societatii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii, tinut si eliberat de Depozitarul Central S.A. la data de referinta 18 aprilie 2018 sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot in cadrul AGOA, conform prevederilor legale, personal (prin reprezentantii legali) sau prin reprezentant (pe baza de Imputernicire speciala sau Imputernicire generala) ,sau inainte de AGOA, prin corespondenta (pe baza de Formular de vot prin corespondenta).

Materialul informativ pentru AGOA, Proiectele de Hotarari ale AGOA si ordinea de zi revizuita impreuna cu formularul actualizat de Procura speciala si cel de Buletin de vot prin corespondenta ale AGOA pot fi obtinute de la sediul Societatii, camera 15, in fiecare zi lucratoare intre orele 9:00 – 15:30 si de pe website-ul Societatii www. petros.ro, sectiunea Relatia cu Investitorii, subsectiunea Adunarea Generala a Actionarilor, incepand cu data de 17 aprilie 2018.

In cazul in care la data de 27 aprilie 2018, ora 11:00 AM ca fiind data primei convocari a adunarii generale , nu se intrunesc conditiile de validitate prevazute de Legea societatilor comerciale sau/si Actul Constitutiv al Societatii, AGOA este convocata, pentru data de 30 aprilie 2018, ora 11:00 AM, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

Atat ordinea de zi a AGOA convocata pentru data de 27/30 aprilie 2018, or 11:00 AM, cat si restul continutului convocatorului AGOA Rompetrol Well Services SA, publicat initial in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1244 din 27 martie 2018 si in ziarul de circulatie nationala "Bursa" nr. 57 (nr. istoric 6118) din 27 martie 2018, raman neschimbate.

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon +40244/52.20.09 in zilele lucratoare intre orele 9:00 – 15:30 si de pe website-ul Societatii www. petros.ro, sectiunea Relatia cu Investitorii, subsectiunea Adunarea Generala a Actionarilor.

Director General

Dl. Timur Zhetpisbayev



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.