joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ROPHARMA SA - RPH

Convocare AGA O & E 27.04.2017

Data Publicare: 22.03.2017 19:57:42

Cod IRIS: 41671

Convocarea

ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR
SI A Adunarii Generale EXTRAORDINARE a Actionarilor

S.C. ROPHARMA S.A.

Consiliul de Administratie al S.C. ROPHARMA S.A. (« Societatea »), intrunit in sedinta in data de 22.03.2017, orele 10.00, la sediul social al societatii, convoaca, in temeiul art. 117 alin. 1 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, ulterior modificata si completata, si al art. 14 din Actul Constitutiv al Societatii, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 27 aprilie 2017, orele 11.00 si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 27 aprilie 2017, orele 12.00 la sediul social al societatii din Brasov, str. Iuliu Maniu nr. 55, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 14.04.2017, stabilita ca data de referinta.

1. Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea :

a. Aprobarea situatiilor financiare individuale ale Societatii aferente exercitiului financiar – contabil 2016, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar si repartizarea profitului, fara distribuirea de dividende.

b. Aprobarea situatiilor financiare consolidate aferente exercitiului financiar – contabil 2016, ale Societatii si ale afiliatilor: S.C. FARMACIA TESA S.R.L., S.C. AESCULAP PROD S.R.L., ICS EUROFARMACO S.A., S.C. IMAV PHARM S.R.L., S.C. FARMACIA ECOFARM S.R.L., S.C. CAMPANULA FARM S.R.L., S.C. ROPHARMA LOGISTIC S.A., S.C. TEO HEALTH S.A.

c. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii pentru anul 2017.

d. Aprobarea bugetului de investitii pe anul 2017.

e. Analiza si pronuntarea asupra gestiunii Consiliului de Administratie si descarcarea de gestiune a administratorilor.

f. Ratificarea actelor si faptelor membrilor Consiliului de Administratie si conducerii executive ale Societatii aferente anului 2016.

g. Desemnarea persoanelor imputernicite sa participe la Adunarile Generale ale Actionarilor/Asociatilor societatilor in care Ropharma are participatie, precum si delegarea competentelor in acest sens.

h. Numirea auditorului financiar extern.

i. Numirea unui secretar tehnic atat al Consiliului de administratie cat si al Adunarii generale a actionarilor si stabilirea remuneratiei.

j. Stabilirea datei de 18.05.2017 ca data de inregistrare in sensul art. 238 alin. 1 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital.

k. Stabilirea datei de 17.05.2017 ca ex-date, conform Regulamentului CNVM nr. 6/2009.

l. Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor adunarii generale a actionarilor, inclusiv semnarea acestora.

2. Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este urmatoarea:

a. Delegarea catre Consiliului de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a competentei de a achizitiona sau vinde proprietati imobiliare, in limita valorica a maxim 20% din valoarea totala a activelor imobilizate, mai putin creantele imobilizate.

b. Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a atributiilor prevazute la art. 14, pct. 6, lit. b), c) si d) din Actul constitutiv al societatii, care privesc mutarea sediului societatii, schimbarea obiectului secundar de activitate si infiintarea sau desfiintarea unor sedii secundare.

c. Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a atributiilor de subscriere si efectuare a varsamintelor la capitalul social al afiliatilor existenti sau viitori.

d. Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a posibilitatii de a numi sau revoca administratori si de a deschide sau inchide puncte de lucru in societatile in care Ropharma detine participatii.

e. Delegarea catre Consiliului de Administratie pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a competentei de a aproba achizitionarea sau instrainarea de fonduri de comert (licente de farmacii) si/sau participatii in societati comerciale si mandatarea membrilor Consiliului de Adminsitratie pentru negocierea, stabilirea pretului si semnarea contractelor.

f. Ratificarea urmatoarelor Decizii ale Consiliului de administratie:

- Decizia CA nr. 7/11.05.2016 avand ca obiect vanzarea a 2 imobile situate in jud. Harghita;

- Decizia CA nr. 17/31.10.2016 avand ca obiect vanzarea unui imobil situat in jud. Harghita;

- Decizia CA nr. 4/07.03.2017 avand ca obiect garantarea unor credite bancare contractate de catre Ropharma Logistic S.A si Teo Health S.A. de la ING Bank.

g. Stabilirea datei de 18.05.2017 ca data de inregistrare in sensul art. 238 alin. 1 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital.

h. Stabilirea datei de 17.05.2017 ca ex-date, conform Regulamentului CNVM nr. 6/2009.

i. Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor adunarii generale a actionarilor, inclusiv semnarea acestora.

La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de referinta, personal (sau prin reprezentantii legali in cazul actionarilor persoane juridice), prin reprezentant, pe baza de procura (imputernicire) speciala sau generala, sau prin corespondenta, pe baza de buletin de vot prin corespondenta.

Actionarii pot fi reprezentati in cadrul adunarilor generale prin alte persoane, in baza unei procuri speciale sau a unei procuri (imputerniciri) generale.

Formularele de procura speciala, atat in limba romana cat si in limba engleza, se pot obtine de la sediul societatii - serviciul Actionariat sau se poate descarca de pe website-ul societatii.

Procurile (imputernicirile) generale vor fi intocmite in conformitate cu prevederile OUG nr. 90/2014 pentru modificarea si completarea Legii nr. 297/2004 privind piata de capital.

Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada de timp care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale, cu conditia ca procura (imputernicirea) generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2, alin. (1), pct. 14 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, sau unui avocat.

Procurile (imputernicirile) generale, inainte de prima lor utilizare, se depun la societate cu 48 de ore inainte de adunarile generale, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului sau transmisa pe adresa de email investitori@ropharma.ro, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. Copii certificate ale procurilor (imputernicirilor) generale sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesele verbale ale adunarilor generale.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarile generale, in baza unei procuri (imputerniciri) generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile art. 243, alin. (6) indice 4 din Legea nr. 297/2004, ce pot aparea in special in unul din urmatoarele cazuri: este actionar majoritar al societatii, sau o alta entitate, controlata de respectivul actionar; este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate; este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate; este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice mentionate mai sus.

In cazul in care persoana imputernicita prin procura (imputernicire) generala este o persoana juridica aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane care face parte din organele de administrare si conducere, sau prin oricare din angajatii sai, prezentand documente care sa ateste calitatea acestora, in original sau in copie conform cu originalul.

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini) sau, in cazul persoanelor juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, pe baza formularului de procura speciala sau generala data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea astfel:

•reprezentantul legal - pe baza unui document oficial care ii atesta aceasta calitate (ex.:act constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta);

•persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare – pe langa documentele mentionate anterior (care atesta calitatea de reprezentant legal a persoanei ce semneaza delegatia), va prezenta si procura semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Reprezentantii persoanelor fizice, precum si reprezentantii persoanelor juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini).

Formularele de procura speciala si formularele de vot prin corespondenta, disponibile atat in limba romana cat si in limba engleza, se pot obtine de la sediul societatii - serviciul Actionariat sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 27.03.2017. Un exemplar, in original, al procurii speciale si/sau formularului de vot prin corespondenta, completate si semnate insotite de documentele mentionate mai sus se vor depune/expedia astfel incat sa fie inregistrate la societate pana cel tarziu la data de 26.04.2017, orele 13.00. Procurile speciale insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, astfel incat sa fie inregistrate la societate pana cel tarziu la data de 26.04.2017, orele 13.00, la adresa investitori@ropharma.ro mentionand la subiect „pentru AGOA/AGEA din 27.04.2017”.La data desfasurarii adunarilor generale, reprezentantul desemnat va preda originalele procurilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata.

Varianta finala a procurilor speciale si a formularelor de vot prin corespondenta va fi disponibila atat pe website-ul societatii, www.ropharma.ro, cat si la sediul social al societatii din Brasov, str. Iuliu Maniu nr. 55, et. 2, incepand cu data de 20.04.2017.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al societatii au dreptul, in conditiile legii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala precum si sa prezinte proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire/curierat, in plic, astfel incat sa fie inregistrate la sediul societatii pana cel tarziu la data de 12.04.2017, orele 17.00 sau transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, astfel incat sa fie inregistrate la sediul societatii pana cel tarziu la data de 12.04.2017, orele 17.00, la adresa investitori@ropharma.ro mentionand la subiect „pentru AGOA/AGEA din 27.04.2017”.

Orice actionar interesat are dreptul sa adreseze intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi, astfel incat sa fie inregistrate la societate, pana in data de 24.04.2017, orele 15.00. Societatea va putea formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Raspunsul la intrebarile actionarilor va fi dat in cadrul sedintei sau va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.

Pentru exercitiul drepturilor mai sus mentionate, actionarii vor transmite societatii si copia actului de identitate al actionarului persoana fizica (BI/CI/Pasaport/Legitimatie de sedere), respectiv copie a certificatului constatator emis de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta privind identitatea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica.

Proiectele de hotarari si materialele informative pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00 sau pe website-ul societatii (www.ropharma.ro - Sectiunea Investitori – Informatii Actionariat), incepand cu data de 27.03.2017.

In cazul in care la data de 27.04.2017 nu se intruneste cvorumul legal si statutar pentru valida intrunirea, atat Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor cat si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor sunt convocate pentru data de 28.04.2017, in acelasi loc, la aceeasi ora si avand aceeasi ordine de zi.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul social al Societatii din Brasov, str. Iuliu Maniu nr. 55, et. 1, 500091 sau la urmatoarele numere de telefon: 0268/547233, 0268/547232, intre orele 9:00–17:00 si pe website-ul www.ropharma.ro/ Investitori/Informatii Actionariat.

Dr. Farm. MIHAI MIRON

PRESEDINTE – DIRECTOR GENERAL



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.