vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ZENTIVA S.A. - SCD

Convocare AGA O & E - 7/8 martie 2019

Data Publicare: 28.01.2019 18:16:26

Cod IRIS: 72969

 

Catre:

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti

Piata Reglementata, Categoria Standard (Actiuni)

De la:

ZENTIVA S.A. 

 

RAPORT CURENT

conform prevederilor art. 122 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si art. 234 alin. (1) lit. a) Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiare nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului:

28 ianuarie 2019

Denumirea Emitentului:

ZENTIVA S.A. („Societatea”)

Sediul social:

Bd. Theodor Pallady nr. 50

Sector 3, Bucuresti

Romania

Numarul de telefon/fax:

+4021.304.72.00/ +4021.345.40.04

Webpage:

www.zentiva.ro 

Numarul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti si codul unic de inregistrare:

J40/363/1991

336206

Capital Social:

RON 41.696.115

Numarul de actiuni:

416.961.150 actiuni

Piata Reglementata pe care se tranzactioneaza instrumentele financiare emise:

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Standard (Actiuni)

Evenimente importante de raportat: Hotararea consiliului de administratie al Societatii („Consiliul de Administratie) privind convocarea Adunarii Generale Ordinare si a Adunarii Generale Extraordinare ale Actionarilor stabilite pentru data de 7 martie 2019 (prima convocare) si respectiv 8 martie 2019 (a doua convocare)

Societatea informeaza actionarii si investitorii ca in data de 28 ianuarie 2019, Consiliul de Administratie a aprobat convocarea (i) Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor („AGOA) pentru data de 7 martie 2019, de la ora 10:00 a.m. si (ii) a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor („AGEA) pentru data de 7 martie 2019, de la ora 11:00 a.m.

In situatia in care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si de actul constitutiv al Societatii, Consiliul de Administratie a aprobat convocarea (i) unei a doua AGOA pentru data de 8 martie 2019, de la ora 10:00 a.m. si (ii) a unei a doua AGEA pentru data de 8 martie 2019, de la ora 11:00 a.m., fiecare cu aceeasi ordine de zi si data de referinta ca prima AGOA, respectiv AGEA.

Ambele adunari (atat pentru prima, cat si pentru a doua convocare) urmeaza sa aiba loc la sediul social al Societatii, in Municipiul Bucuresti, Sector 3, bulevardul Theodor Pallady nr. 50.

Convocatorul se regaseste in Anexa 1 la prezentul raport si urmeaza sa fie publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a si in cel putin un ziar de circulatie nationala la data sau in jurul datei de 31 ianuarie 2019.

Materialele informative aferente punctelor incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA vor fi disponibile incepand cu data de 4 februarie 2019, in zilele lucratoare, la sediul social al Societatii, intre orele 09:00 si 18:00 (ora Romaniei), precum si pe pagina oficiala de Internet a Societatii la https://www.zentiva.ro/investors/general-meetings-shareholders . Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA.

 

Simona Cocos

Director General


 

Anexa 1

CONVOCATOR

AL ADUNARII GENERALE ORDINARE SI AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR

ZENTIVA S.A.

Societatea ZENTIVA S.A., inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/363/1991, Cod Unic de Inregistrare 336206, cu sediul social in bulevardul Theodor Pallady nr. 50, Sector 3, Bucuresti, Romania (fiind denumita in continuare „Societatea”), prin consiliul de administratie („Consiliul de Administratie”),

In temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul nr. 5/2018”) si a actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”),

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGOA”) la sediul social al Societatii, in Municipiul Bucuresti, Sector 3, bulevardul Theodor Pallady nr. 50, in data de 7 martie 2019, de la ora 10:00 a.m., pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 22 februarie 2019, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare; in situatia in care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si de Actul Constitutiv, Consiliul de Administratie a convocat si a fixat, in temeiul art. 118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA pentru data de 8 martie 2019, de la ora 10:00 a.m., la aceeasi adresa, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta,

si

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGEA”) la sediul social al Societatii, in Municipiul Bucuresti, Sector 3, bulevardul Theodor Pallady nr. 50, in data de 7 martie 2019, de la ora 11:00 a.m., pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 22 februarie 2019, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare; in situatia in care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si de Actul Constitutiv, Consiliul de Administratie a convocat si a fixat, in temeiul art. 118 din Legea Societatilor, o a doua AGEA pentru data de 8 martie 2019, de la ora 11:00 a.m., la aceeasi adresa, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta,

 

ORDINEA DE ZI A AGOA ESTE URMATOAREA:

1.             Numirea a cinci (5) membri in Consiliul de Administratie al Societatii ca urmare a expirarii  mandatelor membrilor Consiliului de Administratie la data de 21 martie 2019. Mandatul noilor membri este valabil pentru o perioada de patru (4) ani incepand cu data mentionata mai sus, sub rezerva acceptarii mandatului de catre membrii numiti de AGOA. Propunerile actionarilor pentru cele cinci (5) mandate care urmeaza sa expire pot fi depuse pana la data de 25 februarie 2019 la adresa sediului social al Societatii sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, in conformitate cu reglementarile emise de Autoritatea de Supraveghere Financiara („ASF”), la adresa marius.neagu@zentiva.com. Candidatii pentru Consiliul de Administratie trebuie sa depuna o copie a cartii de identitate, CV-ul care sa prezinte detalii ale activitatii profesionale curente, certificatul de cazier fiscal si certificatul de cazier judiciar sau declaratia pe proprie raspundere, daca acesta nu este cetatean roman. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu, calificarea profesionala, calitatea de actionar, cazierul fiscal si cazierul judiciar pentru fiecare candidat propus va fi publicata pe pagina oficiala de internet a Societatii si va fi actualizata pe baza propunerilor primite.

2.             Stabilirea datei de 26 martie 2019 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 86 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 25 martie 2019 ca ex-date”. Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGOA, actionarii nu decid asupra „datei participarii garantate”, astfel cum este definita la art. 2 alin. (2) litera j) din Regulamentul nr. 5/2018 si nici asupra „datei platii”, astfel cum este definita la art. 2 alin. (2) litera h) din Regulamentul nr. 5/2018.

3.             Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a oricarui membru al Consiliului de Administratie si/sau al Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGOA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

 

ORDINEA DE ZI A AGEA ESTE URMATOAREA:

 

1.             Aprobarea operatiunilor de transfer in legatura cu activitatea de distributie (inclusiv marketing si vanzare) de produse farmaceutice generice de la Sanofi Romania S.R.L. catre Societate, precum si incheierea de catre Societate a contractului cu privire la aceste transferuri („Contractul de Transfer”), inclusiv, dar fara a se limita la:

(i)     transferul unor contracte si/sau relatii comerciale incheiate de Sanofi Romania S.R.L. ce privesc activitatea sus-mentionata;

(ii)   transferul informatiei si a know-how-ului asociate cu marketingul, vanzarea si/sau distribuirea de produse farmaceutice generice;

(iii) transferul registrelor si evidentelor, indiferent de forma de stocare, folosite sau detinute exclusiv in legatura cu activitatea transferata; si

(iv) transferul fondului de comert asociat bunurilor enumerate la punctele (i)(iii) de mai sus.

Contractul de Transfer este supus urmatorilor termeni si conditii:

a)      valoarea tranzactiei este de 46.141.201 RON; si

b)      tranzactia urmeaza sa isi produca efectele retroactiv, de la data de 1 septembrie 2018.

Consiliul de Administratie si/sau Directorul General al Societatii va fi imputernicit sa emita orice hotarare si sa incheie toate actele si sa indeplineasca toate faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA cu privire la Contractul de Transfer inclusiv, dar fara a se limita la:

(i)     sa negocieze, stabileasca si aprobe conditiile si termenii finali ai Contractului de Transfer;

(ii)   sa aprobe orice contracte privind Contractul de Transfer sau orice alte aranjamente, contracte auxiliare, orice certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente necesare, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline Contractului de Transfer; si

(iii) sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si orice astfel de actiuni.

2.             Stabilirea datei de 26 martie 2019 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 86 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 25 martie 2019 ca ex-date”. Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGEA, actionarii nu decid asupra „datei participarii garantate”, astfel cum este definita la art. 2 alin. (2) litera j) din Regulamentul nr. 5/2018 si nici asupra „datei platii”, astfel cum este definita la art. 2 alin. (2) litera h) din Regulamentul nr. 5/2018.

3.             Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a oricarui membru al Consiliului de Administratie si/sau al Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

 

***

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGOA si AGEA

a)            Dreptul actionarilor de a participa la AGOA si AGEA

La AGOA si AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale aplicabile societatilor pe actiuni listate pe o piata reglementata si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini).

Reprezentantii actionarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la Data de Referinta, primita de Societate de la Depozitarul Central S.A.

In situatia in care: a) actionarii persoane fizice nu si-au inregistrat in sistemul Depozitarului Central S.A. datele de identificare valabile si actualizate, atunci vor prezenta si copia actului de identitate actualizat (buletin/ carte de identitate/ pasaport/ permis de sedere); b) reprezentantul legal al actionarilor persoane juridice nu este mentionat in lista actionarilor de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci va prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului imputernicirii speciale (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 12 luni inainte de data publicarii convocatorului AGOA si AGEA).

Informatii privind imputernicirile speciale si generale si votul prin corespondenta sunt mentionate la punctele c) si d) de mai jos.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea acestora, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

b)            Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGOA si AGEA

Incepand cu data de 4 februarie 2019 toate materiale de prezentare referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA, conform prevederilor art. 188 din Regulamentul nr. 5/2018, precum si proiectele de hotarari propuse spre adoptare adunarii generale vor fi disponibile in zilele lucratoare, la sediul social al Societatii, intre orele 09:00 si 18:00 (ora Romaniei), precum si pe pagina oficiala de Internet a Societatii la https://www.zentiva.ro/investors/general-meetings-shareholders .  Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGOA si AGEA.

c)             Imputernicirile generale

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare, se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 5 martie 2019, ora 10:00 a.m. Imputernicirile generale in copie certificata vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesul-verbal al adunarilor generale.

Imputernicirile generale pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa marius.neagu@zentiva.com, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 5 martie 2019, ora 10:00 a.m.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (20) din Legea 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, cum ar fi:

a)         este actionar majoritar al Societatii sau al unei alte entitati, controlata de respectivul actionar;

b)        este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al Societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlata de respectivul actionar;

c)         este un angajat sau un auditor al Societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlata de respectivul actionar;

d)        este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute mai sus.

Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

(i)        imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii)      imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

Verificarea si validarea imputernicirilor generale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand sa pastreze in siguranta inscrisurile.

d)            Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „pentru”, vot „impotriva” sau „abtinere”).

Pentru toate punctele de pe ordinea de zi se va folosi un singur formular de imputernicire speciala/ buletin de vot prin corespondenta, pus la dispozitie de catre Societate.

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent. In aceasta situatie, prevederile art. 125 alin. 5 din Legea Societatilor, nu sunt aplicabile.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente, se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 5 martie 2019, ora 10:00 a.m., mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor din data de 7/8 martie 2019”.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta, completate de actionari cu optiunile de vot ale acestora („Pentru", „Impotriva” sau „Abtinere”), semnate, precum si documentele aferente, pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa marius.neagu@zentiva.com, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 5 martie 2019, ora 10:00 a.m., mentionand la subiect „Pentru Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor din data de 7/8 martie 2019”.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

La completarea imputernicirilor speciale/ buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGOA si AGEA cu noi puncte sau propuneri de hotarari, caz in care ordinea de zi va fi completata si pusa la dispozitie conform prevederilor legale aplicabile. In aceasta ipoteza, imputernicirile speciale/ buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la pct. b).

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt inregistrate la registratura Societatii pana la termenele mentionate mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si de vot in AGOA si AGEA.

Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei buletinelor de vot prin corespondenta, precum si verificarea si validarea Imputernicirilor speciale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand sa pastreze in siguranta inscrisurile, pana la momentul supunerii la vot a subiectelor corespunzatoare aferente ordinii de zi.

e)             Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

In conformitate cu prevederile art. 1171 alin. (1) din Legea Societatilor si art. 189 din Regulamentul nr. 5/2018, unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

a)         de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

b)        de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la sediul Societatii sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa marius.neagu@zentiva.com) in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.

Cerintele de identificare mentionate mai sus la litera a) sunt aplicabile si pentru actionarul/actionarii persoana fizica si/sau pentru reprezentantul legal al actionarului persoana juridica care solicita completarea ordinii de zi AGOA si AGEA. In vederea identificarii si dovedirii calitatii de actionar, Societatea poate solicita respectivei persoane extrasul de cont din care rezulta respectiva calitate, in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018.

In cazurile in care exercitarea dreptului prevazut la lit. a) de mai sus determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, Societatea va trebui sa faca disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de Data de Referinta de 22 februarie 2019 si cu respectarea termenului prevazut de Legea Societatilor, astfel incat sa permita celorlalti actionari sa desemneze un reprezentant sau, daca este cazul, sa voteze prin corespondenta, tinand cont de ordinea de zi revizuita.

f)              Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor. Intrebarile vor putea fi transmise Societatii in format fizic la sediul social al Societatii sau prin e-mail, la adresa marius.neagu@zentiva.com, astfel incat acestea sa fie primite de catre Societate pana la data de 5 martie 2019, ora 10:00 a.m. Societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari.

Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018), buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale Societatii. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Se va considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

 

LASSERRE XAVIER PIERRE CHRISTIAN

Presedintele Consiliului de Administratie al Zentiva S.A.

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.