Catre,
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTE SI INVESTITII FINANCIARE
BURSA DE VALORI BUCURESTI – Piata reglementata
RAPORT CURENT
conform Regulamentului nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si
Legii nr. 297/2004 privind piata de capital
Data raportului: 20.04.2017
Societatea emitenta Societatea de Investitii Financiare Banat-Crisana SA (SIF Banat-Crisana) | Sediul social Calea Victoriei nr. 35 A, Arad 310158 | Tel +40257 304 438 | Fax +40257 250 165 | Web www.sif1.ro | Email sifbc@sif1.ro | CUI 2761040 | Nr. ORC J02 / 1898 / 02.09.1992 | Nr. in Registrul ASF PJR09SIIR/020002/02.02.2006 | Cap. soc. 54.884.926,80 lei | Piata reglementata BVB - categoria Premium (simbol: SIF1)
Eveniment important de raportat:
Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 20 aprilie 2017
Adunarea generala extraordinara a actionarilor Societatii de Investitii Financiare Banat-Crisana S.A., cu participarea directa, prin reprezentant sau prin corespondenta a actionarilor ce detin 172.759.207 actiuni, reprezentand 33,35% din numarul total de drepturi de vot,
Cu ordinea de zi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a nr. 804 din 10 martie 2017 si nr. 1043 din 29 martie 2017, cotidianul national Bursa nr. 46 (5870) din 10 martie 2017 si nr. 60 (5884) din 30 martie 2017, cotidianul local Jurnal Aradean nr. 7783 din 10 martie 2017 si nr. 7797 din 30 martie 2017, pe site-ul societatii la adresa www.sif1.ro si pe site-ul Bursei de Valori Bucuresti,
Cu cvorumul si cu majoritatea necesare, prevazute de lege si de Actul Constitutiv, consemnate in procesul verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale extraordinare, hotaraste:
HOTARAREA NR.1 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 20.04.2017
Art.1 Se aproba modificarea Actului constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza:
- art. 7 alin. (13) lit. c) se modifica si va avea urmatorul continut: „c) supune spre aprobare adunarii generale a actionarilor modificarea bugetului de venituri si cheltuieli, functie de fluctuatiile din economie”;
- art. 7 alin. (15) se modifica si va avea urmatorul continut: „(15) Consiliul de administratie deleaga o parte din puterile sale directorilor, fixandu-le in acelasi timp si remuneratia, in limitele generale aprobate de Adunarea Generala a Actionarilor. Directorii societatii vor indeplini cerintele minime privind integritatea, calificarea si experienta profesionala prevazute de reglementarile si dispozitiile legale in vigoare aplicabile”.
- se introduce in cadrul art. 7 un nou alineat, alineatul (21), care va avea urmatorul continut: „(21) Consiliul de administratie are responsabilitatea de a asigura stabilirea si aplicarea principiilor guvernantei corporative in ceea ce priveste, dar fara a se limita la:
a) managementul strategic al societatii si indeplinirea obiectivelor stabilite;
b) elaborarea planului de afaceri al societatii si evaluarea pozitiei financiare a acesteia;
c) asigurarea existentei unui cadru adecvat de verificare a informatiilor transmise catre entitatea de reglementare si supraveghere, la solicitarea acesteia, privind anumite actiuni intreprinse de societate si de verificare a modului in care se aplica legislatia specifica in domeniul transmiterii raportarilor catre entitatea de reglementare si supraveghere;
d) adecvarea, eficienta si actualizarea sistemului de administrare a riscului;
e) adecvarea, eficienta si actualizarea sistemului de control intern-conformitate, astfel incat sa asigure independenta acestuia fata de structurile organizatorice operationale si cele de suport din cadrul societatii;
f) respectarea cerintelor privind externalizarea/delegarea unor activitati operationale sau functii;
g) stabilirea si analizarea politicii de remunerare astfel incat sa se asigure ca toate angajamentele referitoare la remunerare sunt structurate corect si responsabil si ca politica de remunerare permite si promoveaza o administrare eficienta a riscurilor fara a conduce la o asumare de riscuri care sa depaseasca nivelul tolerantei la risc al societatii;
h) stabilirea strategiei de comunicare cu partile interesate care sa respecte cerintele legale aplicabile;
i) stabilirea criteriilor relevante de monitorizare a rezultatelor activitatii conducerii executive si a societatii in ansamblu si de a evalua anual modul de aplicare a criteriilor;
j) aprobarea apetitului si limitelor tolerantei la risc ale societatii, precum si procedura pentru identificarea, evaluarea, monitorizarea, gestionarea si raportarea riscurilor semnificative la care este sau poate fi expusa societatea;
k) asigurarea elaborarii si implementarii unor planuri clare de actiune pentru asigurarea continuitatii activitatii si pentru situatiile de urgenta precum si evaluarea semestriala a acestora in vederea eliminarii riscurilor sau minimizarii acestora;
l) asigurarea dezvoltarii standardelor etice si profesionale pentru a se asigura un comportament profesional si responsabil la nivelul societatii in vederea prevenirii aparitiei conflictelor de interese.”
Hotararea a fost adoptata cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 144.753.860 voturi exprimate.
Art.2 Se aproba data de 12 mai 2017 ca data de inregistrare (11 mai 2017 ca ex date) in conformitate cu prevederile art. 238 alin. 1 din Legea nr. 297/2004, ale Regulamentului CNVM nr. 6/2009 si ale Regulamentului CNVM nr. 1/2006, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 144.367.326 voturi exprimate.
Presedinte, Director General, Bogdan-Alexandru Dragoi
Vicepresedinte, Director General Adjunct, Octavian Avramoiu
Avizat Control Intern, Eugen Cristea, RCCI