miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. - SIF5

Convocare AGOA si AGEA pentru data de 25/26.04.2018

Data Publicare: 22.03.2018 15:26:49

Cod IRIS: 591C2

RAPORT CURENT

conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006

privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

 

Data raportului: 22.03.2018

Denumirea emitentului: Societatea de Investitii Financiare OLTENIA S.A.

Sediul social: judetul Dolj, Craiova, Str. Tufanele nr. 1, cod postal 200767

Tel./Fax: 0251-419.335 / 0251-419.340

CUI/CIF: RO 4175676

Numar de ordine la Registrul Comertului: J16/1210/30.04.1993

Numar Registru A.S.F.:PJR071AFIAA/160004/15.02.2018  

ISIN: ROSIFEACNOR4
Cod LEI: 254900VTOOM8GL8TVH59
Depozitar-Custode: Raiffeisen Bank S.A.
Depozitar: Depozitarul Central Bucuresti

Capital social subscris si varsat: 58.016.571 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – categoria Premium (simbol de piata SIF5)

 

Evenimente importante de raportat:

Convocarea Adunarii Generale Extraordinare  si a Adunarii Generale Ordinare     a Actionarilor S.I.F. Oltenia S.A. pentru data de 25.04.2018

 
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A.

cu sediul in judetul Dolj, Craiova, str. Tufanele nr. 1,

Nr. Reg. Com.: J16/1210/1993

Cod Unic de Inregistrare: RO 4175676

Cod LEI 254900VTOOM8GL8TVH59

Capital social: 58.016.571 lei

intrunit in sedinta din data de 22.03.2018

 

CONVOACA ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR
ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

in data de 25.04.2018

 

Adunarile isi vor desfasura lucrarile la sediul S.I.F. Oltenia S.A. din Craiova, str. Tufanele nr.1, judetul Dolj, fiind indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 12.04.2018, considerata data de referinta.

Ora stabilita pentru inceperea lucrarilor ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE este ora 10:00.

Ora stabilita pentru inceperea lucrarilor ADUNARII GENERALE ORDINARE este ora 11:00.

 

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 297/2004, Legii nr. 24/2017, ale reglementarilor A.S.F. date in aplicarea acestora, ale Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si reglementarile proprii ale S.I.F. Oltenia S.A.

Capitalul social al societatii este format din 580.165.714 actiuni nominative, cu valoare nominala de 0,1 lei, dematerializate si indivizibile, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarilor generale ale actionarilor, cu exceptia actiunilor al caror drept de vot este suspendat conform prevederilor art. 2861 alin. 1 si 2 din Legea nr. 297/2004.

Informatiile referitoare la numarul actiunilor cu dreptul de vot suspendat vor fi facute publice conform Instructiunii CNVM nr. 6/2012.

 

ORDINEA DE ZI

A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

1. Alegerea secretariatului de sedinta format din 3 membri, respectiv Dna. Baltateanu Nadia Florentina - Auditor intern, dl.  Nedelcu Ion Eugen si dl. Pauna Ioan cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, domnul Pauna Ioan urmand sa fie ales secretarul sedintei care va intocmi Procesul verbal al adunarii. Persoanele propuse au  calitatea de actionari ai SIF Oltenia SA.

2. Alegerea comisiei de numarare a voturilor exprimate in cadrul AGEA compusa din trei membri, respectiv dl. Vigaru Ion, dl. Patrichi Ion si dna. Talea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii. Persoanele propuse au  calitatea de actionari ai SIF Oltenia SA.

3. Aprobarea unui program de rascumparare de catre societate a propriilor actiuni, in baza hotararii nr.3 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 06.09.2017, in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, in urmatoarele conditii:

(i) dimensiunea programuluimaxim 32.704.308 actiuni cu valoare nominala de 0,10 lei/actiune reprezentand maxim 5,637 % din capitalul social;

(ii) pretul de dobandire a actiunilor ( conform hotararii nr. 3 a AGOA din 06.09.2017) – pretul minim va fi de 1,50 lei/actiune iar pretul maxim va fi 2,50 lei/actiune;

(iii) durata programului – perioada de maxim 12 luni de la data publicarii hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a;

(iv) plata actiunilor rascumparate si marimea fondului aferent- din rezervele disponibile, suma maxima afectata rascumpararilor fiind de 49.056.462,55 lei, conform hotararii nr.3 a AGOA din 06.09.2017;

(v) destinatia programului – reducerea capitalului social.

4) Aprobarea mandatarii Conducerii Superioare a SIF OLTENIA SA pentru ducerea la implinire a programului de rascumparare.

5) Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare (ex date 14.05.2018), in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

           

ORDINEA DE ZI

A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

1. Alegerea secretariatului de sedinta format din 3 membri, respectiv Dna. Baltateanu Nadia Florentina - Auditor intern, dl.  Nedelcu Ion Eugen si dl. Pauna Ioan cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, domnul Pauna Ioan urmand sa fie ales secretarul sedintei care va intocmi Procesul verbal al adunarii. Persoanele propuse au  calitatea de actionari ai SIF Oltenia SA.

2. Alegerea comisiei de numarare a voturilor exprimate in cadrul AGOA compusa din trei membri, respectiv dl. Vigaru Ion, dl. Patrichi Ion si dna. Talea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii. Persoanele propuse au  calitatea de actionari ai SIF Oltenia SA.

3. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare anuale individuale si consolidate ale SIF Oltenia SA pentru anul 2017, intocmite si prezentate in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS), pe baza Rapoartelor Consiliului de Administratie si a Rapoartelor Auditorului Financiar.

4. Aprobarea repartizarii profitului net in suma de 74.303.963,75 lei, pe urmatoarele destinatii:

a). Dividende: 40.611.600 lei (54,66 % din profitul net), ceea ce asigura un dividend brut pe actiune de 0,07 lei.

b). Alte rezerve (surse proprii de finantare): 33.692.363,75 (45,34 % din profitul net).

Dividendul propus asigura o rata de remunerare a actionarilor de 3,70% calculata la pretul mediu de tranzactionare al actiunilor in 2017 (1,8900 lei/actiune) si 3,21 % calculata la pretul de inchidere pentru anul 2017 (2,1800 lei/actiune).

5. Aprobarea datei de 24.10.2018 ca DATA PLATII dividendelor in conformitate cu dispozitiile art.129³ alin. (2) din Regulamentul CNVM nr. 1/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

6. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2017.

7. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2018 si a Strategiei pentru anul 2018.

8. Aprobarea efectuarii in exercitiul financiar al anului 2018 a inregistrarii contabile la ,,venituri'' a dividendelor neridicate timp de mai mult de trei ani de la data exigibilitatii  lor, pentru care dreptul la actiune se stinge prin prescriptie, respectiv dividendele aferente exercitiului financiar al anului 2014, existente in sold ca neplatite la finele zilei de 16.09.2018.

9. Numirea JPA Audit & Consultanta SRL ca Auditor Financiar Extern al SIF Oltenia SA pentru o perioada de 3ani, in vederea auditarii Situatiilor financiare individuale si consolidate, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS ), pentru exercitiile financiare ale anilor 2019, 2020, 2021 si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru incheierea contractului de servicii de audit financiar si stabilirea conditiilor de exercitare a activitatii de audit, cu respectarea tuturor prevederilor legale aplicabile acestei activitati.

10. Aprobarea datei de 03.10.2018 ca data de inregistrare (ex date 02.10.2018 ), in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

In aplicarea prevederilor Regulamentului C.N.V.M. nr. 6/2009, cu modificarile si completarile ulterioare  actionarii, reprezentand singuri sau impreuna 5 % din capitalul social, au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarile generale;

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale.

Data limita pana la care pot exercita aceste drepturi este 09.04.2018, orele 1000.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel mai tarziu la data de 09.04.2018, orele 1000, data numarului de registratura. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea intrebari frecvente.

Solicitarile vor fi depuse in forma scrisa, in original, la sediul societatii pe adresa S.I.F. Oltenia S.A. Craiova, Str. Tufanele nr.1, judetul Dolj, sub semnatura actionarului sau reprezentantului legal al acestuia. De asemenea, actionarii sau reprezentantii legali pot transmite solicitarile cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa ,,public@sifolt.ro”. Actionarii, indiferent de modalitatea de transmitere aleasa au obligatia mentionarii in clar, cu majuscule: PENTRU AGEA/AGOA SIF OLTENIA SA DIN DATA DE 25/26.04.2018.

Pentru identificare, actionarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, vor anexa solicitarii documente care sa le ateste identitatea (act de identitate pentru persoane fizice iar pentru persoana juridica, actul de identitate al reprezentantului legal, insotit de dovada calitatii de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal) si un extras de cont din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute la data solicitarii, emis de Depozitarul Central sau dupa caz, de catre participantii definiti la art.168 alin. (1) lit.b) din Legea nr. 297/2004 care furnizeaza servicii de custodie. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite   intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau engleza. 

Aceleasi documente se vor depune si de catre actionarii care inainteaza intrebari Consiliului de Administratie.

Documentele anexate la solicitarea transmisa prin posta sau curierat vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de catre semnatarii cererilor iar pentru cele transmise in format electronic, titularii semnaturii electronice extinse (actionar sau reprezentant legal) vor transmite o declaratie pe proprie raspundere ca documentele transmise sunt conforme cu originalul.           

 

Participarea la lucrarile adunarilor se face in nume propriu sau prin reprezentare. Reprezentarea se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, potrivit Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a Adunarii Generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 (5) din Legea nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, nu sunt aplicabile. 

Imputernicirea generala se poate acorda de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar (definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea 24/2017) sau unui avocat, in conditiile prevazute de Legea nr. 24/2017, pentru o perioada care nu poate depasi 3 ani. Imputernicirea generala se depune, inainte de prima ei utilizare, la S.I.F. Oltenia S.A. in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului.

Reprezentantul desemnat de actionar prin imputernicire generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de S.I.F. Oltenia S.A. pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale. De asemenea, imputernicitul, intermediar sau avocat, va face dovada indeplinirii conditiei de client a actionarului care a emis imputernicirea generala cu contract (extras copie, vizata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentant) valabil la data emiterii imputernicirii generale si  care sa cuprinda partile si sa aiba valabilitate cel putin perioada pentru care actionarul a emis imputernicirea generala.

Imputernicitul nu poate fi substituit de catre o alta persoana, decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar, in imputernicire. In conditiile in care imputernicitul este persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. Daca persoana fizica participanta este reprezentantul legal, atunci aceasta va face dovada calitatii sale prin aceleasi inscrisuri solicitate si in cazul formularii de cereri privind completarea ordinii de zi sau adresarea de intrebari. Daca mandatul este exercitat prin intermediul unei alte persoane care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii persoanei juridice, la documentele anterior mentionate se va adauga si o imputernicire, IN ORIGINAL, semnata de reprezentantul legal pentru desemnarea persoanei care sa participe la adunarea generala in care sa fie mentionata si calitatea/ functia detinuta in cadrul persoanei juridice desemnata de catre actionar ca reprezentant al sau.

Actionarii pot revoca sau modifica votul sau mandatele emise, pana cel mai tarziu 23.04.2018 orele 10°° pentru AGEA, respectiv 23.04.2018 orele11°° pentru AGOA,   fiind luat in considerare ultimul vot sau ultima imputernicire speciala sau generala inregistrata  la S.I.F. Oltenia S.A. De asemenea, in situatia participarii personale a actionarului in cadrul adunarilor, voturile sau mandatele transmise anterior vor deveni nule.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarile generale este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau, aceasta prezinta la adunari o revocare scrisa a votului prin corespondenta, semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarile generale.

In cazul reprezentarii unui actionar printr-o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, se vor aplica prevederile Legii nr. 24/2017, custodele avand obligatia respectarii cerintelor prevazute in Procedura de vot, aprobata de Consiliul de Administratie.

 

Procedura de vot, in functie de optiunea de exprimare a votului aleasa de actionari, va fi adusa la cunostinta acestora, impreuna cu formularul de imputernicire  speciala si buletin de vot prin corespondenta, pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A., incepand cu data de 22.03.2018, in limba romana si limba engleza.

Imputernicirile speciale, IN ORIGINAL, si cele generale in conditiile descrise mai sus, vor fi depuse (prin registratura sau corespondenta) la S.I.F. Oltenia S.A. incepand cu data de 13.04.2018 pana cel mai tarziu la data de 23.04.2018, orele 10°° pentru AGEA, respectiv orele 11ºº pentru AGOA, data numarului de registratura sau sub forma de document electronic cu semnatura electronica extinsa, transmis in aceleasi termene, la adresa de e-mail: aga@sifolt.ro.

De asemenea, Votul prin corespondenta va fi depus, in original, sau transmis prin mijloace electronice la S.I.F. Oltenia S.A., in acelasi termen, respectiv perioada 13.04.2018 – 23.04.2018, orele 1000 pentru AGEA, respectiv orele 11ºº pentru AGOA .

 In situatia depasirii termenului specificat mai sus, voturile nu vor fi luate in consideratie. Actionarii au obligatia respectarii procedurii stabilite de Consiliul de Administratie pentru exprimarea votului, in functie de modalitatea aleasa, sub sanctiunea anularii votului.

In vederea primirii si centralizarii voturilor prin corespondenta exprimate de actionari, precum si a imputernicirilor speciale va fi desemnata o Comisie speciala. Membrii comisiei vor avea obligatia pastrarii inscrisurilor in siguranta si de asemenea vor asigura confidentialitatea votului, in baza unui Angajament de confidentialitate, pana la momentul centralizarii votului, nepermitand deconspirarea acestuia decat membrilor comisiei insarcinate cu numararea voturilor exprimate si numai in momentul in care sunt cunoscute si celelalte voturi exprimate de actionarii prezenti sau de reprezentantii actionarilor care participa la sedinta.

Dreptul de vot aferent actiunilor detinute de actionari peste limita de 5% din capitalul social se suspenda prin limitare ,,pro-rata” aplicata detinerilor de la data de referinta. Lista actionarilor care, singuri sau impreuna cu persoane cu care actioneaza in mod concertat, detin actiuni peste limita de 5% din capitalul social al S.I.F. Oltenia S.A., se va stabili in conformitate cu prevederile Instructiunii CNVM nr. 6/2012 si va fi publicata pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A.

Materialele aferente ordinii de zi, proiectele de hotarari, precum si materialele necesare desfasurarii adunarilor in conditiile legii,  pot fi consultate sau procurate de catre actionari, contra cost, de la sediul societatii din Craiova, str. Tufanele nr.1 sau de pe site-ul oficial,  dupa cum urmeza:

- Situatiile financiare individuale si consolidate, Rapoartele Consiliului de Administratie, celelalte materiale aferente ordinii de zi, proiectele de  hotarari, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondenta  si imputernicire speciala - de la data de 22.03.2018.

- formularele de buletin de vot prin corespondenta  si imputernicire speciala actualizate – in conditiile in care vor exista cereri de completare a ordinii de zi din partea actionarilor sau solicitari din partea ASF - de la data de 11.04.2018.

Accesul in sala de sedinta este permis:

-  actionarilor, numai pe baza actului de identitate pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice in baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat in  lista actionarilor la data de referinta primita de la Depozitarul Central. In situatia in care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de catre actionarul persoana juridica, corespunzator datei de referinta, dovada calitatii de reprezentant legal se face pe baza unui Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in  original, sau in copie conforma cu originalul emis de autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica.  Documentul care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica este valabil daca a fost emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului Adunarii Generale.

- reprezentantilor, pentru care actionarii au emis imputerniciri speciale sau generale care se  vor prezenta, in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A., pe baza actului de identitate.

- institutiilor de credit care presteaza servicii de custodie ( prin reprezentant legal sau imputernicit al acestuia ) - pe baza actului de identitate, in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A.

In cazul in care la data de 25.04.2018 nu se intruneste cvorumul necesar desfasurarii in conditiile legii a lucrarilor AGEA si AGOA, acestea se vor desfasura la a doua convocare, in data de 26.04.2018, in locul si la orele indicate pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi, cvorumul pentru AGEA fiind de cel putin o cincime din numarul total de drepturi de vot iar pentru AGOA  deliberarile au loc indiferent de cvorumul intrunit. Hotararile vor fi luate in AGOA cu majoritatea voturilor exprimate iar in AGEA cu majoritatea voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

Informatii suplimentare pot fi obtinute la sediul SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A. din Craiova, str. Tufanele nr. 1, telefon 0251-419.335, 0251-419.338, precum si pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A. - www.sifolt.ro.

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

conf.univ.dr.ec. Tudor CIUREZU

Presedinte/Director General

                                                                                                

Ofiter de Conformitate

ec. Viorica BALAN

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.