joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - SNG

Convocare AGEA 18(19).10.2018

Data Publicare: 11.09.2018 14:32:19

Cod IRIS: BC074

RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018

 

Data Raportului: 11 septembrie 2018

Denumirea entitatii emitente: Societatea Nationala de Gaze Naturale ROMGAZ S.A.

Sediul Social: Medias, Piata Constantin I. Motas, nr.4, jud. Sibiu – Romania, 551130

Numar de telefon/fax: 004-0269-201020 / 004-0269-846901

Codul unic de inregistrare fiscala: RO14056826

Cod LEI: 2549009R7KJ38D9RW354

Numar de ordine in Registrul Comertului: J32/392/2001

Capital social subscris si varsat: 385.422.400 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti (BVB), Bursa de Valori Londra (LSE)

 

Eveniment important de raportat:

 

·         Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii Nationale de Gaze Naturale ROMGAZ S.A. pentru data de 18 (19) octombrie 2018, ora 14:00 (ora Romaniei)

 

In conformitate cu Legea societatilor nr. 31/1990, Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, S.N.G.N. ROMGAZ S.A. isi convoaca actionarii la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) in data de 18 (19) octombrie 2018.

 

Data de Referinta pentru identificarea actionarilor care au dreptul de a participa si vota in AGEA este 5 octombrie 2018.

 

Documentele informative aferente ordinii de zi a AGEA vor fi disponibile actionarilor incepand cu data de 14 septembrie 2018 la Registratura ROMGAZ, precum si pe pagina de internet a societatii, www.romgaz.ro, Sectiunea Relatia cu InvestitoriiAdunarea Generala a Actionarilor.

 

Convocarea AGEA ROMGAZ a fost aprobata in Sedinta Consiliului de Administratie din data de 10 septembrie 2018. Convocatorul AGEA se publica in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a si in cel putin un ziar de circulatie nationala.

 

Anexat:

 

Convocatorul AGEA la data de  18 (19) octombrie 2018

Hotararea Consiliului de Administratie nr. 40 din 10 septembrie 2018

 

 

Director General,

Adrian Constantin VOLINTIRU

 

---------------------------------------------------------------

  

 C O N V O C A T O R

 

Consiliul de Administratie al Societatii Nationale de Gaze Naturale „ROMGAZ” – S.A., societate comerciala administrata in sistem unitar, infiintata si functionand in conformitate cu legislatia romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu sub nr. J32/392/2001, cod de inregistrare fiscala RO 14056826, cu sediul situat in municipiul Medias, Piata Constantin Motas, nr. 4, avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 385.422.400 lei (denumita in continuare „ROMGAZ” sau „Societatea”),

 

CONVOACA

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) la data de 18 octombrie 2018, ora 14:00 (ora Romaniei), la sediul Societatii Nationale de Gaze Naturale „ROMGAZ” – S.A., situat in Medias, Piata Constantin Motas, nr. 4, jud. Sibiu, Sala de conferinte, cu urmatoarea:

ORDINE DE ZI

Punctul 1      Aprobarea majorarii capitalului social al SNGN Romgaz SA – Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL prin aportul in natura al asociatului unic SNGN Romgaz SA a bunurilor mobile de natura stocurilor de materiale consumabile, piese de schimb, obiecte de inventar cu valoarea de 16.056.160 lei

Punctul 2      Aprobarea emiterii unui numar de 1.605.616 parti sociale, cu o valoare nominala de 10 lei fiecare, ca urmare a aportului in natura a asociatului unic SNGN Romgaz SA

Punctul 3      Aprobarea inregistrarii diferentei de 2,20 lei, diferenta dintre valoarea evaluata a stocurilor  si  cea cu care se face majorarea, in rezervele constituite la nivelul SNGN Romgaz SA – Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL

 

Punctul 4      Aprobarea modificarii CAP. III. CAPITALUL SOCIAL, PARTILE SOCIALE - art. 3.1. din Actul Constitutiv (Statutul) al SNGN Romgaz SA – Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL, in forma prezentata in anexa 1, dupa cum urmeaza:

 

„Capitalul social subscris si varsat al societatii este de 66.056.160 lei, fiind impartit intr-un numar de 6.605.616 parti sociale, cu o valoare nominala de 10 lei/parte sociala, apartinand in totalitate asociatului unic.”

 

Punctul 5      Imputernicirea Directorului General SNGN Romgaz SA pentru semnarea Actului constitutiv al SNGN Romgaz SA - Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL, actualizat cu modificarile aprobate

Punctul 6      Imputernicirea presedintelui de sedinta si a secretarului de sedinta, pentru semnarea hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor

 

Doar actionarii care sunt inregistrati ca actionari ai ROMGAZ la data de 5 octombrie 2018 („Data de Referinta”) in Registrul Actionarilor Societatii tinut si eliberat de Depozitarul Central S.A. au dreptul de a participa si vota in cadrul AGEA.                       

 

Documentele informative referitoare la punctele incluse pe ordinea de zi a AGEA, proiectele de hotarari propuse spre adoptarea AGEA vor fi disponibile incepand cu data de 14 septembrie 2018, in zilele lucratoare la registratura de la sediul social al Societatii situat in Piata Constantin Motas, nr. 4, Medias, jud. Sibiu, Romania,  cod postal 551130 („Registratura ROMGAZ”), precum si pe pagina de internet a Societatii (https://www.romgaz.ro/ro/aga). Registratura ROMGAZ este deschisa, cu exceptia zilelor nelucratoare si de sarbatoare legala, intre orele 07:30 – 15:30 (ora Romaniei). Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor informative referitoare la punctele incluse pe ordinea de zi a AGEA.                                                                                                                                                         

 

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii, pot solicita printr-o cerere adresata Consiliului de Administratie al Societatii:

 

     a)      introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGEA;

    b)     supunerea spre aprobarea AGEA  a unor proiecte de hotarare, pentru punctele incluse pe ordinea de zi a AGEA sau pentru punctele solicitate a fi incluse pe ordinea de zi.

 

Cererea privind introducerea unuia sau mai multor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGEA trebuie sa fie formulata, in scris, si, in plus, sa indeplineasca, in mod cumulativ, urmatoarele conditii:

 

a)      sa cuprinda numele, prenumele, tipul actului de identitate, seria si numarul actului de identitate, adresa de domiciliu si, dupa caz, de resedinta si cetatenia actionarului/actionarilor, in  cazul in care cererea este formulata de unul sau mai multi actionari persoane fizice, si/sau denumirea, adresa sediului social, numarul de inregistrare al actionarului/actionarilor si denumirea institutiei/autoritatii publice unde s-a inregistrat actionarul, persoana juridica, pentru dobandirea personalitatii juridice, in cazul in care cererea este formulata de unul sau mai multi actionari, persoane juridice;

b)     dupa caz, sa cuprinda numele, prenumele, codul numeric personal si cetatenia reprezentantului/reprezentantilor legali, care formuleaza cererea in numele si pe seama actionarului/actionarilor;

c)      dupa caz, sa cuprinda numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu si cetatenia reprezentantului/reprezentantilor conventionali, persoane fizice, si/sau denumirea, numarul de inregistrare al actionarului/actionarilor si denumirea institutiei/autoritatii publice unde s-a inregistrat actionarul, persoana juridica, pentru dobandirea personalitatii juridice, si numele si prenumele reprezentantului legal al reprezentantului/reprezentantilor conventionali ai actionarului/actionarilor, persoane juridice, care formuleaza cererea, in numele si pe seama actionarului/actionarilor;

d)     sa cuprinda solicitarea de introducere a unuia sau mai multor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGEA;

e)      sa cuprinda solicitarea de supunere spre aprobarea AGEA a unuia sau mai multor proiecte de hotarari, pentru punctele solicitate a fi introduse pe ordinea de zi;

f)       sa cuprinda semnatura actionarului, reprezentantului legal sau, dupa caz, a reprezentantului conventional;

g)      sa aiba anexat proiectul/proiectele de hotarari care se solicita a fi supuse spre aprobarea AGEA si, dupa caz, imputernicirea in baza careia reprezentantul conventional formuleaza cererea privind introducerea unuia sau mai multor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGEA, in numele si pe seama actionarului/actionarilor;

h)     sa fie transmisa, in limba romana sau engleza, si inregistrata la Registratura ROMGAZ prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, sau transmisa, prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail investor.relations@romgaz.ro, pana la data de 1 octombrie 2018, ora 15:30 (ora Romaniei). Ambele modalitati de transmitere trebuie sa contina mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 18 OCTOMBRIE 2018”.

 

Cererea de supunere spre aprobarea AGEA  a unor proiecte de hotarare, pentru punctele incluse pe ordinea de zi a AGEA va trebui sa fie formulata, in scris, si, in plus, sa indeplineasca, in mod cumulativ, urmatoarele conditii:

 

a)      sa cuprinda numele, prenumele, tipul actului de identitate, seria si numarul actului de identitate, adresa de domiciliu si, dupa caz, de resedinta si cetatenia actionarului, in  cazul in care cererea este formulata de un actionar, persoana fizica, sau denumirea, adresa sediului social, numarul de inregistrare al actionarului si denumirea institutiei/autoritatii publice unde s-a inregistrat actionarul, persoana juridica, pentru dobandirea personalitatii juridice, in cazul in care cererea este formulata de un actionar, persoana juridica;

b)     dupa caz, sa cuprinda numele, prenumele, codul numeric personal si cetatenia reprezentantului legal, care formuleaza cererea, in numele si pe seama actionarului;

c)      dupa caz, sa cuprinda numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu si cetatenia reprezentantului conventional, persoana fizica, sau denumirea, numarul de inregistrare al actionarului si denumirea institutiei/autoritatii publice unde s-a inregistrat actionarul, persoana juridica, pentru dobandirea personalitatii juridice, precum si numele si prenumele reprezentantului legal al reprezentantului conventional, persoana juridica, care formuleaza cererea, in numele si pe seama actionarului;

d)     sa cuprinda solicitarea de supunere spre aprobarea AGEA a unuia sau mai multor proiecte de hotarari, pentru punctele de pe ordinea de zi;

e)      sa cuprinda semnatura actionarului, reprezentantului legal sau, dupa caz, a reprezentantului conventional;

f)       sa aiba anexat proiectul/proiectele de hotarari care se solicita a fi supuse spre aprobarea AGEA si, dupa caz, imputernicirea in baza careia reprezentantul conventional formuleaza cererea de supunere spre aprobarea AGEA a unuia sau mai multor proiecte de hotarari, pentru punctele de pe ordinea de zi, in numele si pe seama actionarului/actionarilor;

g)      sa fie transmisa, in limba romana sau engleza, si inregistrata la Registratura ROMGAZ prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, sau transmisa, prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail investor.relations@romgaz.ro, pana la data de 1 octombrie 2018, ora 15:30 (ora Romaniei). Ambele modalitati de transmitere trebuie sa contina mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 18 OCTOMBRIE 2018”.

 

Incepand cu data de 4 octombrie 2018, cererile privind introducerea unuia sau mai multor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGEA, precum si cele privind supunerea spre aprobarea AGEA  a unor proiecte de hotarare, pentru punctele incluse pe ordinea de zi a AGEA, vor putea fi consultate, la Registratura ROMGAZ, sau prin accesarea paginii de internet a Societatii (https://www.romgaz.ro/ro/aga).

 

Actionarii Societatii pot adresa intrebari si solicita raspuns la intrebarile adresate, in legatura cu punctele de pe ordinea de zi a AGEA.

 

Cererea prin care se solicita raspuns la intrebarile adresate, in legatura cu punctele de pe ordinea de zi a AGEA, va trebui sa fie formulata, in scris, si, in plus, sa indeplineasca, in mod cumulativ, urmatoarele conditii:

 

a)      sa cuprinda numele, prenumele, tipul actului de identitate, seria si numarul actului de identitate, adresa de domiciliu si, dupa caz, de resedinta si cetatenia actionarului, in  cazul in care cererea este formulata de un actionar, persoana fizica, sau denumirea, adresa sediului social, numarul de inregistrare al actionarului si denumirea institutiei/autoritatii publice unde s-a inregistrat actionarul, persoana juridica, pentru dobandirea personalitatii juridice, in cazul in care cererea este formulata de un actionar, persoana juridica;

b)     dupa caz, sa cuprinda numele, prenumele, codul numeric personal si cetatenia reprezentantului legal, care formuleaza cererea, in numele si pe seama actionarului;

c)      dupa caz, sa cuprinda numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu si cetatenia reprezentantului conventional, persoana fizica, sau denumirea, numarul de inregistrare al actionarului si denumirea institutiei/autoritatii publice unde s-a inregistrat actionarul, persoana juridica, pentru dobandirea personalitatii juridice, precum si numele si prenumele reprezentantului legal al reprezentantului conventional, persoana juridica, care formuleaza cererea, in numele si pe seama actionarului;

d)     sa cuprinda solicitarea de raspuns, la intrebarile formulate, in legatura cu punctele de pe ordinea de zi a AGEA, si indicarea intrebarilor pentru care se solicita raspuns;

e)      sa cuprinda semnatura actionarului, reprezentantului legal sau, dupa caz, a reprezentantului conventional;

f)       dupa caz, sa aiba anexat imputernicirea in baza careia reprezentantul conventional formuleaza cererea de raspuns la intrebarile adresate in legatura cu punctele de pe ordinea de zi a AGEA, in numele si pe seama actionarului;

g)      sa fie transmisa, in limba romana sau engleza, si inregistrata la Registratura ROMGAZ prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, sau transmisa, prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail investor.relations@romgaz.ro, pana la data de 13 octombrie 2018, ora 15:30 (ora Romaniei).  Ambele modalitati de transmitere trebuie sa contina mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 18 OCTOMBRIE 2018”.

 

Actionarii inscrisi la Data de Referinta in Registrul actionarilor Societatii tinut si eliberat de Depozitarul Central S.A. pot participa la AGEA si pot vota:

 

     i)       personal – vot direct;

     ii)     prin reprezentant, cu imputernicire speciala sau generala;

     iii)   prin corespondenta.

 

Formularul de imputernicire speciala:

 

a)      poate fi obtinut, in limba romana si limba engleza, incepand cu data de 14 septembrie 2018, de la Registratura ROMGAZ si de pe pagina de internet a Societatii (https://www.romgaz.ro/ro/aga);

b)     va contine modalitatea de identificare a calitatii de actionar si numarul de actiuni detinute, precum si mentiunea de vot „pentru” sau „impotriva” sau „abtinere” a fiecarei probleme supuse aprobarii; 

c)      va fi actualizat de Societate daca se vor adauga noi puncte pe ordinea de zi a AGEA;

d)     va fi completat si semnat, de catre actionar, in trei exemplare: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru Societate.

 

Imputernicirea generala va putea fi acordata de actionar, in calitate de client, doar unui intermediar definit conform art. 2, alin. 1, pct. 20 din Legea nr. 24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

 

In cazul in care reprezentantul actionarului/actionarilor este o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, institutia de credit poate participa si vota in cadrul AGA in conditiile in care prezinta o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal al institutiei de credit, in care se precizeaza:

 

     a)      in clar, numele/denumirea actionarului in numele caruia institutia de credit participa si voteaza in cadrul AGA;

     b)     institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar.
 

Imputernicirile speciale, imputernicirile generale, precum si declaratiile pe proprie raspundere a institutiilor de credit care presteaza servicii de custodie, pentru unul sau mai multi actionari, vor fi transmise/depuse, in original, in limba romana sau limba engleza, de actionar sau, dupa caz, de institutia de credit, la Registratura ROMGAZ, prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, nu mai tarziu de 17 octombrie 2018, ora 12:00 (ora Romaniei), in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 18 OCTOMBRIE 2018”.

 

Imputernicirile speciale, imputernicirile generale, precum si declaratiile pe proprie raspundere a institutiilor de credit care presteaza servicii de custodie, pentru unul sau mai multi actionari, pot fi transmise, catre Societate, si prin e-mail la adresa de e-mail investor.relations@romgaz.ro cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 17 octombrie 2018, ora 12:00 (ora Romaniei).

 

Calitatea de reprezentant legal se poate dovedi si prin prezentarea unui certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau de catre alta institutie avand o autoritate similara din tara de rezidenta a actionarului persoana juridica straina), in original sau copie certificata de conformitate cu originalul, in masura in care actionarul nu a furnizat, indiferent de motiv, Depozitarului Central S.A./participantului informatii corespunzatoare privind reprezentantul sau legal, in termen de cel mult 3 luni, de la data numirii/schimbarii acestuia.

 

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

Actionarii Societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de AGEA, prin utilizarea formularului de buletin de vot, pentru votul prin corespondenta („Buletin de vot prin corespondenta”).

 

Buletinul de vot prin corespondenta:

a)      poate fi obtinut, in limba romana si limba engleza, incepand cu data de 14 septembrie 2018, de la Registratura ROMGAZ si de pe pagina de internet a Societatii (https://www.romgaz.ro/ro/aga);

b)     va contine modalitatea de identificare a calitatii de actionar si numarul de actiuni detinute, precum si mentiunea de vot „pentru” sau „impotriva” sau „abtinere” a fiecarei probleme supuse aprobarii;

c)      va fi actualizat de Societate daca se vor adauga noi puncte pe ordinea de zi a AGEA.

 

Buletinele de vot prin corespondenta vor fi transmise, in original, in limba romana sau limba engleza, prin orice forma de curierat cu confirmare de primire la Registratura ROMGAZ, sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica la adresa de e-mail investor.relations@romgaz.ro, pana la data de 17 octombrie 2018, ora 12:00 (ora Romaniei), cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 18 OCTOMBRIE 2018”.

 

In cazul introducerii unor noi puncte, dupa publicarea convocatorului, modelul de imputernicire speciala si modelul de buletin de vot pot fi obtinute de la Registratura ROMGAZ si de pe pagina de internet a Societatii (https://www.romgaz.ro/ro/aga), incepand cu data de 4 octombrie 2018.

 

Buletinele de vot/imputernicirile speciale sau generale care nu sunt primite la Registratura ROMGAZ sau prin e-mail pana la data de 17 octombrie 2018, ora 12:00 (ora Romaniei) nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si a voturilor valabil exprimate, in AGEA.

 

In cazul in care ordinea de zi va fi completata/actualizata iar actionarii nu trimit imputernicirile speciale si/sau Buletinele de vot prin corespondenta actualizate, imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii/actualizarii  ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele de pe ordinea de zi initiala, pentru care au fost emise, si care se regasesc, in continuare, pe ordinea de zi completata/actualizata.

Accesul, in sala de sedinta, a actionarilor indreptatiti sa participe la AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora, dupa cum urmeaza:

 

     a)      in cazul actionarilor, persoane fizice, pe baza de actului de identitate;

    b)     in cazul reprezentantuluil egal al actionarului, persoana  juridica, pe baza actului de identitate si a documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului, persoana juridica;

     c)      in cazul participarii prin reprezentant conventional, documentele prevazute la lit. a) sau b), la care se adauga imputernicirea speciala sau generala.

 

In cazul in care la data primei convocari a AGEA, respectiv 18 octombrie 2018, nu se vor indeplini conditiile de validitate a desfasurarii AGEA, atunci AGEA este convocata pentru data de 19 octombrie 2018, la ora 14:00 (ora Romaniei), in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei noi convocari, Data de Referinta stabilita pentru identificarea actionarilor indreptatiti sa participe si sa voteze in cadrul AGEA este aceeasi, respectiv 5 octombrie 2018.

 

Regulile stabilite prin prezentul convocator, pentru organizarea sedintei AGEA, din data de 18 octombrie 2018, vor fi completate de prevederile legale aplicabile intreprinderilor publice ale caror actiuni sunt tranzactionate pe piata valorilor mobiliare.

 

In caz de conflict intre regulile stabilite prin prezentul convocator si prevederile legale, vor fi aplicate prevederile legale aplicabile intreprinderilor publice ale caror actiuni sunt tranzactionate pe piata valorilor mobiliare.

 

Datele cu caracter personal colectate, de catre Societate, in mod direct, de la actionari si/sau reprezentantii acestora si, in mod indirect, de la Depozitarul Central S.A., cu ocazia organizarii si desfasurarii sedintei Adunarii Generale Extraordinara a Actionarilor, din data de 18 octombrie 2018, sunt prelucrate, in scopul identificarii persoanelor care sunt indreptatite sa exercite drepturile de actionariat, in legatura cu organizarea sedintei si cu ocazia desfasurarii sedintei, si pentru stabilirea hotarilor adoptate, de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, in sedinta din data de 18 octombrie 2018.

 

Informatii suplimentare, in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale actionarilor si reprezentantilor actionarilor, persoane fizice, se pot obtine consultand Nota informativa privind prelucrarea datelor cu caracter personal, postata pe pagina de internet a Societatii (https://www.romgaz.ro/ro/aga), pentru sedinta Adunarii Generale Extraordinara a Actionarilor, din data de 18 octombrie 2018.

 

Informatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Secretariat Adunarea Generala a Actionarilor si Consiliul de Administratie, la numarul de telefon 0040 374 401643 si de pe pagina de internet a Societatii (https://www.romgaz.ro/ro/aga).

 

 

PRESEDINTELE

CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

NISTORAN DORIN – LIVIU

 

 

Anexa 1

 

STATUTUL

SNGN ROMGAZ SA – FILIALA DE INMAGAZINARE GAZE NATURALE DEPOGAZ PLOIESTI S.R.L.

                                                                  

                S.N.G.N. ROMGAZ S.A., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Medias, P-ta C.I. Motas nr.4, jud. Sibiu, inregistrata la ORC de pe langa Tribunalul Sibiu, cu numar de ordine J32/392/2001, CIF RO 14056826, reprezentata prin domnul Volintiru Constantin Adrian, cetatean roman, nascut la data de 31.03.1967, in Mun. Bucuresti, domiciliat in Mun. Bucuresti, str. Mihail Sebastian, nr. 11, bl. S30, sc. C, et. 1, ap. 69, Sector 5, posesor al CI seria EP nr. 003167 eliberat de D.E.P.A.B.D, la data de 12.01.2012, CNP 1670331434515, in calitate de Director General conform Hotararii Consiliului de Administratie nr. 29/14.06.2018.

 

In mod liber si prin unica vointa am hotarat sa constitui o societate in Romania in urmatoarele conditii:

 

CAP.I.  FORMA JURIDICA, DENUMIREA, DURATA  SOCIETATII, SEDIUL SOCIAL 

Art. 1.1. Forma Juridica:

                Societatea este cu raspundere limitata cu asociat unic, persoana juridica romana, care isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si prezentul statut.

                Modificarea formei juridice se realizeaza prin decizia asociatului unic, cu respectarea conditiilor si formalitatilor prevazute de lege .

                Societatea este titulara de drepturi si obligatii si raspunde fata de terti cu intreg patrimoniul.

 

Art. 1.2. Denumirea:

                Se constituie de catre subscrisa o societate a carei denumire este SNGN ROMGAZ SA – FILIALA DE INMAGAZINARE GAZE NATURALE DEPOGAZ PLOIESTI S.R.L., conform dovezii privind disponibilitatea firmei nr.2634, din 27.01.2015, eliberata de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu.

                In toate actele - facturi, oferte, comenzi, tarife, prospecte si alte documente intrebuintate in comert, emanand de la societate, trebuie sa se mentioneze denumirea, forma juridica, sediul social, numarul de inregistrare in  registrul comertului, codul unic de inregistrare si capitalul social. Sunt exceptate bonurile fiscale, emise de aparatele de marcat electronice, care vor cuprinde elementele prevazute de legislatia din domeniu.

                Daca societatea isi creeaza o pagina de internet proprie, aceste informatii vor fi publicate si pe pagina de internet a societatii.

                Modificarea denumirii societatii se realizeaza in urma deciziei asociatului unic si numai dupa ce, in prealabil, s-a efectuat operatiunea de verificare a disponibilitatii  firmei.

 

Art. 1.3. Durata:

                Durata de functionare a societatii este nedeterminata.

 

Art. 1.4. Sediul social:

                Sediul societatii este in mun. Ploiesti, Str. Ghe. Gr. Cantacuzino, nr. 184, judetul Prahova.

                Prin vointa asociatului unic, sediul societatii poate fi mutat in orice loc, cu respectarea conditiilor de forma si publicitate prevazute de lege.

                Societatea va putea infiinta sedii secundare si la alte adrese, in alte localitati din Romania si alte state, in baza deciziei asociatului unic, cu respectarea prevederilor legale in materie.

 

CAP.II. OBIECTUL DE ACTIVITATE AL SOCIETATII

Art. 2.1. Obiectul de activitate al societatii este:

-          Domeniul principal de activitate este « Depozitari », caruia ii corespunde grupa CAEN 521

-          activitatea principala:

clasa CAEN  5210 Depozitari

-          activitati secundare

clasa CAEN 0910 - activitati de servicii anexe extractiei petrolului brut si gazelor naturale;

clasa CAEN 7022 - activitati de consultanta pentru afaceri si management;

clasa CAEN 4221 – lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide;

clasa CAEN 7112 – activitati de inginerie si de consultanta tehnica legate de acestea;

clasa CAEN 4321 – lucrari de instalatii electrice;

clasa CAEN 7120 – activitati de testari si analize tehnice, inclusiv cele ale gazelor naturale;

clasa CAEN 2562 – operatiuni de mecanica generala;

clasa CAEN 5224 – activitati de manipulare.

 

Art. 2.2. In realizarea obiectului de activitate, societatea va plati taxele si impozitele prevazute de legislatia in vigoare. Obiectul de activitate al societatii poate fi modificat, prin extinderea sau restrangerea sa, conform deciziei asociatului unic

 

CAP.III. CAPITALUL SOCIAL, PARTILE SOCIALE

Art. 3.1. Capitalul social subscris si varsat al societatii este de 66.056.160 lei, fiind impartit intr-un numar de 6.605.616  parti sociale, cu o valoare nominala de 10 lei/parte sociala, apartinand in totalitate asociatului unic.

Art. 3.2. Capitalul social poate fi modificat prin decizia asociatului unic, cu respectarea normelor legale in materie.

Art. 3.3. Reducerea capitalului social va putea fi facuta numai dupa trecerea a doua luni  din ziua in care decizia a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a. Orice creditor poate face opozitie in termenul prevazut la art. 62 alin. (1) din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 3.4. Capitalul social poate fi majorat, in baza deciziei asociatului unic prin aport in natura sau in numerar. Daca majorarea capitalului  social se face prin aport in natura, asociatul unic va dispune efectuarea unei expertize pentru evaluarea bunului mobil sau imobil.

                Partile sociale nou constituite vor fi subscrise in totalitatea lor, libere de orice sarcini.

Art. 3.5. Obligatiile sociale sunt garantate cu patrimoniul social si nu pot fi grevate de datorii sau alte obligatii personale si sunt indivizibile. Asociatul unic este raspunzator pana la concurenta sumei reprezentand partile sociale pe care le poseda.

Art. 3.6. Cesiunea partiala sau totala a partilor sociale catre terti se poate face pe baza deciziei asociatului unic.

                Cesionarea partilor sociale se inregistreaza in registrul comertului si in registrul de asociati al societatii.

                Pentru a fi opozabile societatii si tertilor, actele de cesiune trebuie sa fie publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, si inscrise in registrul comertului.

               

                CAP. IV. ASOCIATUL UNIC

 

Art. 4.1. Asociatul unic, are urmatoarele atributii:

                - sa aprobe situatia financiara anuala, repartizarea beneficiului net, si sa stabileasca limitele globale de indatorare a societatii;

                - sa desemneze pe administratori, sa-i revoce si sa le dea descarcare de activitatea lor, precum si sa decida si contractarea auditului financiar, atunci cand acesta nu are caracter obligatoriu potrivit legii;

                - sa modifice actul constitutiv;

                - orice alte atributiuni prevazute de legislatia in materie, conferite calitatii de asociat unic.

Art. 4.2. Pentru respectarea conditiilor imperative impuse de art. 141 al.3 din Legea nr.123/2012 – a energiei electrice si a gazelor naturale, asociatul unic va asigura respectarea urmatoarelor cerinte:

- persoanele care asigura conducerea societatii nu vor face parte din structurile asociatului unic, care raspund direct sau indirect de coordonarea activitatii de productie si furnizare a gazelor naturale;

- se va asigura de catre asociatul unic conditiile in care persoanele cu atributii de conducere din cadrul societatii sa aiba posibilitatea de a actiona independent;

- societatea sa dispuna de competente de luare a deciziilor independent de asociatul unic cu privire la elementele de active necesare pentru exploatarea intretinerea si dezvoltarea instalatiilor de inmagazinare;

- asociatul unic nu va da instructiuni societatii privind gestionarea activitatii curente, si nici cu privire la deciziile individuale referitoare la construirea sau modernizarea instalatiilor de inmagazinare, care nu depasesc limitele din planul financiar aprobat sau orice alt document echivalent;

- societatea va intocmi un program de conformitate, care va contine masurile luate pentru a garanta excluderea practicilor discriminatorii si va stabili si obligatiile specifice impuse angajatilor pentru realizarea obiectivului de independenta;

- societatea va desemna o persoana/organism denumit agent de conformitate, ca va asigura monitorizarea adecvata a respectarii programului de conformitate si care va transmite autoritatii competente in luna decembrie a fiecarui an un raport cu privire la masurile luate, raport ce se va publica pe site-ul societatii.

 

CAP. V. ADMINISTRAREA SOCIETATII

 

Art. 5.1. Administratorii societatii vor fi selectati si numiti de asociatul unic cu respectarea prevederilor legale in materie.

Art. 5.2. Consiliul de Administratie al SNGN Romgaz SA – Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL va fi format din 5 (cinci) persoane, dintre care o persoana va fi numita Presedinte al Consiliului de Administratie, selectate in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

Art. 5.3. Consiliul de Administratie numit, va fi insarcinat cu indeplinirea tuturor actelor necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al Filialei de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL si se va intrunii ori de cate ori este necesar, insa cel putin o data la 3 luni.

Art. 5.4. Competentele administratorilor vor fi exercitate de acestia impreuna, ele putand fi si delegate, cu conditia ca aceste competente sa nu fie, potrivit legii, de competenta exclusiva a administratorilor.

Art. 5.5. Organizarea Consiliului de Administratie

1. Consiliul de Administratie alege, dintre membri sai, pe Presedintele Consiliului de Administratie. Mandatul de presedinte poate fi revocat oricand de catre Consiliul de Administratie.

 

2. O persoana nu va putea, in acelasi timp, sa fie numita si Presedinte al Consiliului de Administratie si director sau sa exercite si mandatul de presedinte si cel de director, in cadrul filialei.

 

3. Pe perioada in care Presedintele Consiliului de Administratie se afla in imposibilitate temporara de a-si exercita atributiile, Consiliul de Administratie poate insarcina un alt administrator pentru exercitarea mandatului de presedinte.

 

4. Pe perioada in care Consiliul de Administratie nu are numit un presedinte si/sau un inlocuitor al acestuia sau, desi numiti, niciunul nu poate exercita mandatul de presedinte, acesta va fi exercitat, ca inlocuitor, de catre administratorul cel mai inaintat in varsta, dintre membri Consiliului de Administratie care isi pot exercita mandatul.

 

5. Atunci cand, prin prezentul Act constitutiv, se face referire la Presedintele Consiliului de Administratie, se va intelege ca se face referire si la inlocuitorul acestuia in masura in care acesta din urma exercita mandatul de presedinte.

 

6. Consiliul de Administratie va numi un Secretar care va indeplini lucrarile de grefa si secretariat in legatura cu activitatea Consiliului de Administratie si va sprijini activitatea acestuia.

 

7. Durata mandatului de administrator si a mandatului de presedinte incepe sa curga de la data prevazuta prin decizia de numire sau, in lipsa prevederii acesteia, din ziua urmatoare deciziei de numire a persoanei care este insarcinata cu exercitarea mandatului de administrator sau, dupa caz, a mandatului de presedinte.

 

8. Mandatul de administrator inceteaza prin implinirea duratei mandatului de administrator, prin revocarea mandatului de administrator, prin renuntarea la mandatul de administrator, precum si pentru orice alte cauze de incetare prevazute de lege, de prezentul Act constitutiv  sau de contractul de mandat.

 

9. Mandatul de presedinte inceteaza prin implinirea duratei mandatului de presedinte, prin revocarea mandatului de presedinte, prin renuntarea la mandatul de presedinte, precum si in toate cazurile de incetare a mandatului de administrator.

 

10. Vacantarea postului de administrator si a postului de presedinte al Consiliului de Administratie are loc prin incetarea mandatului de administrator sau, dupa caz, a mandatului de presedinte.

 

11. Vacantarea postului de administrator si a postului de presedinte se constata prin decizie a Consiliului de Administratie.

 

12. Atunci cand postul de administrator se vacanteaza inainte de implinirea duratei mandatului, durata mandatului noului administrator va fi egala cu durata ramasa de executat din mandatul predecesorului sau.

 

13. Atunci cand Asociatul unic decide suplimentarea numarului membrilor Consiliului de Administratie, durata mandatelor primilor administratori numiti pe posturile suplimentare va fi egala cu durata ramasa de executat din mandatele de administrator care sunt in curs de executare, la data deciziei de suplimentare a numarului membrilor Consiliului de Administratie.

 

14. Pentru ca numirea unui administrator sa fie valabila, persoana numita trebuie sa o accepte, in mod expres, in termen de cel mult 15 zile, de la data deciziei de numire sau de la data la care a luat cunostinta de decizia de numire, prin declaratie scrisa si transmisa catre filiala.

 

15. Renuntarea la mandatul de administrator sau de presedinte, se va notifica, in prealabil, Consiliului de Administratie, cu cel putin 30 zile inainte de data avuta in vedere pentru vacantarea postului, prin renuntare la mandat, sub sanctiunea platii de daune - interese.

 

16. Consiliul de Administratie  deleaga conducerea societatii unuia sau mai multor directori numind pe unul dintre ei director general.

 

17. Consiliul de Administratie are urmatoarele competente de baza care nu pot fi delegate directorilor:

a) stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale filialei;

b) aprobarea planului de management al filialei

c)  stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar precum si aprobarea planificarii financiare ;

d) numirea si revocarea directorilor , inclusiv a directorului general si stabilirea remuneratiei acestora;

e)  supravegherea activitatii directorilor;

f)  pregatirea raportului anual al administratorilor;

g) organizarea sedintelor adunarii generale a actionarilor precum si implementarea hotararilor acesteia;

h) introducerea cererilor pentru deschiderea procedurilor de prevenire a insolventei si de insolventa a filialei;

i)   elaborarea de reguli privind activitatea proprie, a adunarii generale a actionarilor, a comitetelor consultative si a directorilor, fara a contraveni prevederilor legale sau prezentului Act constitutiv;

j)   infiintarea sau desfiintarea de sedii secundare

k) alte competente ale Consiliului de Administratie care nu pot fi delegate potrivit legii

 

18. Directorul general este responsabil cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii societatii in limita obiectului de activitate al societatii cu respectarea competentelor exclusive rezervate Consiliului de Administratie si Adunarii Generale.

 

Art.5.6. Presedintele Consiliului de Administratie are urmatoarele competente:

a)  sa prezideze sedintele adunarii generale a actionarilor;

b) sa convoace, sa stabileasca ordinea de zi si sa prezideze sedintele Consiliului de Administratie;

c)  sa coordoneze activitatea Consiliului de Administratie;

d) sa vegheze la buna functionare a organelor filialei;

e)  sa reprezinte Consiliul de Administratie, in relatiile cu directorii filialei;

f)  alte competente prevazute de lege sau de prezentul Act constitutiv. 

 

Art. 5.7 Convocarea sedintelor Consiliului de Administratie

1. Sedintele Consiliului de Administratie vor fi convocate de Presedinte: din oficiu, la cererea motivata a cel putin 2 administratori sau la cererea Directorului General.

2. In situatia solicitarii de convocare a Consiliului de Administratie de catre administratori ori de catre Directorul General, ordinea de zi este stabilita de catre autorii cererii, Presedintele fiind obligat sa dea curs unei astfel de cereri.

3. Sedintele Consiliului de Administratie vor fi tinute, de regula, prin intrunirea efectiva a administratorilor la sediul social al Societatii sau intr-o alta locatie stabilita prin convocator.

4. Sedintele Consiliului de Administratie vor putea fi tinute si prin teleconferinta sau videoconferinta, in conditiile stabilite prin decizie a Consiliului de Administratie.

5. Convocatorul va cuprinde, in mod obligatoriu, locul sedintei, cu indicarea adresei locatiei si data tinerii sedintei, ora de incepere, ordinea de zi a sedintei si modalitatile in care se va putea exercita dreptul de vot.

6. In cazul prevazut la pct.5, convocatorul va cuprinde, in mod obligatoriu, data si ora tinerii sedintei, ordinea de zi, modalitatea in care se va realiza comunicarea si modalitatile in care se va putea exercita dreptul de vot.

7. Convocatorul, insotit de materialele aferente punctelor de pe ordinea de zi, va fi transmis administratorilor, cu cel putin 5 zile, inainte de data stabilita pentru sedinta Consiliului de Administratie.

8. Consiliul Administratie poate adopta, fiind intrunit in sedinta, decizii asupra unor probleme care nu sunt incluse pe ordinea de zi propusa prin convocatorul sedintei doar in cazuri exceptionale, justificate prin urgenta situatiei si prin interesul Societatii. Consiliul de Administratie va decide daca urgenta situatiei si interesul Societatii impune ca deciziile sa fie adoptate in respectiva sedinta.

9. In cazuri exceptionale, justificate prin urgenta situatiei si prin interesul Societatii, Consiliul de Administratie va putea lua decizii prin votul unanim exprimat in scris al administratorilor, fara intrunire in sedinta. Presedintele Consiliului de Administratie va decide daca urgenta situatiei si interesul filialei impune ca deciziile sa fie adoptate in scris, fara intrunire.

 

Art.5.8. Desfasurarea sedintelor de Consiliu de Administratie

1. Sedintele Consiliului de Administratie vor fi prezidate de Presedinte.

2. Administratorii, au obligatia de a se prezenta si participa, in mod activ, la sedintele Consiliului de Administratie.

3. Pentru valabilitatea deciziilor, este necesara prezenta la sedinta Consiliului de Administratie a majoritatii membrilor iar decizia sa fie luata cu majoritatea voturilor valabil exprimate.

4. Votul in sedintele Consiliului de Administratie va putea fi exercitat, in mod direct sau prin reprezentant.

5. Votul prin reprezentant nu poate fi exercitat, decat prin intermediul unui alt administrator si doar pe baza de mandat special.

6. Un administrator nu poate sa reprezinte la vot, decat un singur administrator absent.

7. Votul direct se va putea exercita si prin corespondenta sau prin mijloace electronice, in conditiile stabilite prin decizie a Consiliului de Administratie.

8. Fiecare administrator are dreptul de a exprima, in mod direct sau prin reprezentant, un singur vot cu ocazia luarii unei decizii de catre Consiliul de Administratie.

9. In caz de paritate de voturi, votul Presedintelui Consiliului de Administratie este decisiv.

10. Administratorul care are intr-o anumita operatiune, direct sau indirect, interese contrare intereselor filialei trebuie sa ii instiinteze despre asta pe ceilalti administratori si auditorul intern si sa nu ia parte la nicio deliberare privitoare la aceasta operatiune. Aceeasi obligatie o are administratorul in cazul in care, intr-o anumita operatiune, stie ca sunt interesate sotul sau sotia sa, rudele ori afinii sai pana la gradul al IV-lea inclusiv.

Art. 5.9. Atributiile de baza ale consiliului de administratie si fara a se limita la acestea, sunt:

• aprobarea directiilor principale de activitate si de dezvoltare a filialei,

•  verifica functionarea sistemului de control intern/ managerial,

•  implementarea politicilor contabile si realizarea planificarii financiare,

•  numeste si revoca directorii si stabileste remuneratia lor,

•  evalueaza activitatea directorilor,

•  aproba planul de management al filialei,

•  pregatirea raportului anual al administratorilor,

•  alte competente ale Consiliului de Administratie care nu pot fi delegate, potrivit legii

 

Art. 5.10. Societatea trebuie sa tina, prin grija administratorilor, un registru al societatii in care se vor inscrie numele si prenumele asociatului, domiciliul, aportul la capitalul social, transferul partilor sociale sau alte modificari privitoare la acestea.

                Administratorul/administratorii este/sunt raspunzator/i fata de societate pentru:

            - realitatea varsamintelor ;

            - existenta reala a dividendelor platite;

            - existenta registrelor cerute de lege si corecta lor tinere;

            - exacta indeplinire a hotararilor asociatului unic;

            - stricta indeplinire a indatoririlor pe care legea si actul constitutiv le impun;

 

Art. 5.11. Reprezentarea si administrarea societatii comerciale se realizeaza impreuna de catre administratori in limitele competentei stabilite de asociatul unic.

Art. 5.12. Societatea este administrata pe perioade de 4 ani, cu puteri depline de reprezentare si administrare.

Art. 5.13. Drepturile si obligatiile administratorilor, precum si situatiile de incompatibilitate ale acestora, vor fi prevazute in contractul de administrare incheiate cu societatea, de prezentul act constitutiv si de prevederile legale aplicabile administratorilor intreprinderilor publice.

Art.5.14. Administratorii vor indeplini toate actele necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al societatii cu exceptia celor care sunt prevazute de lege in competenta asociatului unic.

 

                CAP.VI. ACTIVITATEA SOCIETATII

Art. 6.1. Exercitiul economico - financiar incepe la 1 ianuarie si se termina la 31 decembrie ale fiecarui an.

                Primul exercitiu va incepe la data constituirii societatii.

Art. 6.2. Angajarea personalului societatii se face cu respectarea legislatiei in vigoare.

Art. 6.3. Societatea va intocmi situatii financiare si contul de profit si pierderi, va tine evidenta activitatilor economico - financiare, conform dispozitiilor legale in materie.

Art. 6.4. Beneficiul societatii se stabileste prin situatia financiara anuala aprobata de asociatul unic.

Art. 6.5. Societatea va organiza serviciile auditorului in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

 

                CAP. VII. DIZOLVAREA SI LICHIDAREA SOCIETATII

Art. 7.1. Au ca efect dizolvarea societatii:

                - trecerea timpului stabilit pentru durata societatii;

                - imposibilitatea realizarii obiectului de activitate al societatii sau realizarea acestuia;

                - declararea nulitatii societatii;

                - decizia asociatului unic;

                - hotararea tribunalului;

                - falimentul;

                - alte cauze prevazute de lege.

Art. 7.2. Dizolvarea societatii, inainte de expirarea termenului fixat, pentru durata sa, are efect fata de terti, numai dupa trecerea a 30 zile de la publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a.               

Art. 7.3. Dizolvarea si lichidarea societatii cu asociat unic se face conform Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

CAP. VIII. LITIGII

Art. 8.1. Litigiile societatii cu persoane fizice sau juridice sunt de competenta instantelor judecatoresti.

Art. 8.2. Litigiile societatii nascute din contractele economice incheiate cu persoane fizice sau juridice vor fi solutionate de instantele competente prin aplicarea dreptului material roman.

Art. 8.3. Litigiile personalului angajat izvorate din raporturile juridice de munca se solutioneaza potrivit legislatiei muncii in vigoare in Romania.

 

                CAP. IX. DISPOZITII FINALE

 

Art. 9.1. Prevederile statutului se completeaza cu normele Codului Civil, Codului Muncii, Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si a legislatiei civile in vigoare.

Art. 9.2. Prezentul statut intra in vigoare la data semnarii de catre asociatul unic si a dobandirii de catre societate a personalitatii juridice, conform legii, constituind actul constitutiv al acesteia.

 

 

ASOCIAT UNIC

S.N.G.N. ROMGAZ S.A.

Director General

Volintiru Constantin Adrian

 

 

-----------------------------------------------------

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

 

­ H O T A R A R E A   NR. 40/ 2018

a Consiliului de Administratie al  Societatii Nationale de Gaze Naturale  

„ROMGAZ” - S.A. Medias,

luata in sedinta din data de 10 septembrie 2018

 

Consiliul de Administratie al Societatii Nationale de Gaze Naturale „ROMGAZ” – S.A., intrunit in sedinta,  in data de 10 septembrie 2018, ora 13:00, la punctul de lucru SNGN ROMGAZ SA, situat in Bucuresti, Sectorul 1, Strada Grigore Alexandrescu nr. 59, etajul 4, adopta urmatoarea:

 

H O T A R A R E:

 

Articol unic

In temeiul prevederilor art. 117(1) din Legea societatilor nr. 31/1990,  republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art. 13(1) din Actul constitutiv al Societatii Nationale de Gaze Naturale „ROMGAZ” – S.A., actualizat, Consiliul de administratie decide urmatoarele:

 

a)            Aproba convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor a SNGN  ROMGAZ SA, pentru data de 18 octombrie 2018, ora 14:00, la sediul SNGN ROMGAZ SA, situat in Medias, Piata Constantin Motas, nr. 4, jud. Sibiu, Sala de conferinte.

 

b)            Stabileste data de 19 octombrie 2018, ora 14:00, pentru a doua convocare a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, in cazul in care, la data de 18 octombrie 2018, ora 14:00, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor nu se va putea tine.

 

c)             Stabileste data de 5 octombrie 2018 ca data de referinta, pentru identificarea actionarilor care au dreptul de a participa la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 18 octombrie 2018 si de a vota in cadrul acesteia.

 

d)            Aproba ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 18 octombrie 2018:

 

 „Punctul 1      Aprobarea majorarii capitalului social al SNGN Romgaz SA – Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL prin aportul in natura al asociatului unic SNGN Romgaz SA a bunurilor mobile de natura stocurilor de materiale consumabile, piese de schimb, obiecte de inventar cu valoarea de 16.056.160 lei

Punctul 2        Aprobarea emiterii unui numar de 1.605.616 parti sociale, cu o valoare nominala de 10 lei fiecare, ca urmare a aportului in natura a asociatului unic SNGN Romgaz SA

Punctul 3        Aprobarea inregistrarii diferentei de 2.20 lei, diferenta dintre valoarea evaluata a stocurilor  si  cea cu care se face majorarea, in rezervele constituite la nivelul SNGN Romgaz SA – Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL

 

Punctul 4        Aprobarea modificarii CAP. III. CAPITALUL SOCIAL, PARTILE SOCIALE - art. 3.1. din Actul Constitutiv (Statutul) al SNGN Romgaz SA – Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL, in forma prezentata in anexa 1, dupa cum urmeaza:

 

„Capitalul social subscris si varsat al societatii este de 66.056.160 lei, fiind impartit intr-un numar de 6.605.616 parti sociale, cu o valoare nominala de 10 lei/parte sociala, apartinand in totalitate asociatului unic.”

 

Punctul 5        Imputernicirea Directorului General SNGN Romgaz SA pentru semnarea Actului constitutiv al SNGN Romgaz SA - Filiala de Inmagazinare Gaze Naturale Depogaz Ploiesti SRL, actualizat cu modificarile aprobate

Punctul 6        Imputernicirea presedintelui de sedinta si a secretarului de sedinta, pentru semnarea hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor

 

e)     Imputerniceste pe Domnul Nistoran Dorin-Liviu, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie al Societatii Nationale de Gaze Naturale „ROMGAZ” – S.A., pentru semnarea Convocatorului pentru AGEA care va avea loc in data de 18 octombrie 2018.

 

 

PRESEDINTELE

CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

NISTORAN DORIN-LIVIU

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.