RAPORT CURENT CONFORM LEGII NR.297/2004 SI A REGULAMENTULUI CNVM NR.1/2006
Data raportului: 07.04.2017
Societatea Comerciala : SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A.;
Sediul social principal: Str. TUFARI, Nr.4, Loc. ORSOVA, Jud. MEHEDINTI;
Telefon: 0252/362399; Fax: 0252/360648
Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1614734;
Numarul si data inreg. la Oficiul Registrului Comertului: J25/150/03.04.1991;
Capital subscris si varsat: 28.557.297,5 lei
Numar de actiuni: 11.422.919 actiuni comune, a cate 2,5 lei fiecare;
Este listata la Bursa de Valori Bucuresti, categoria STANDARD, simbol: SNO;
EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT:
HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE A
ACTIONARILOR Nr . 44 din 07.04.2017
Adunarea generala ordinara a actionarilor de la S.C. Santierul Naval Orsova-S.A., convocata pentru data de 07/08 aprilie 2017, si-a desfasurat lucrarile la prima convocare, respectiv 07 aprilie 2017, ora 10,00, fiind indeplinite conditiile de publicitate si cvorum conform dispozitiilor legale (Legea societatilor comerciale nr.31/1990, republicata, cu modificarile ulterioare; Legea nr.297/2004 privind piata de capital si Regulamentul CNVM nr.1/2006), asa cum rezulta din procesul verbal al secretariatului tehnic al sedintei, respectiv:
-
Anuntul privind convocarea adunarii generale ordinare a actionarilor a fost publicat cu cel putin 30 de zile inainte de intrunire in:
- « Monitorul Oficial » partea a IV –a, numarul 718 din 03.03.2017
- Cotidianul ’’Datina’’ nr.6836 din 03.03.2017;
- Cotidianul ’’BURSA’’ nr.41 din 03.03.2017
· Materialele supuse dezbaterii au fost publicate pe site-ul societatii www.snorsova.ro, la termenul anuntat in convocator, respectiv 03.03.2017, cu drept de acces pentru toti cei interesati.
· Din numarul total al actionarilor inscrisi in registrul actionarilor, furnizat de S.C. Depozitarul Central SA Bucuresti, la data de referinta 24.03.2017, si-au exprimat voturile – atat direct cat si prin corespondenta, actionarii detinand 89,09% din capitalul social, fiind indeplinite conditiile de cvorum, conform prevederilor art.112 din Legea societatilor comerciale nr.31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.15 alin. (3) din Actul constitutiv al societatii.
Dupa discutarea tuturor materialelor de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:
HOTARASTE:
Art.1. Se aproba, cu unanimitate de voturi, rezultatele reevaluarii imobilizarilor corporale din grupa de nave existente la Sucursala Agigea si inregistrarea diferentelor din reevaluare la 31.12.2016, asa cum rezulta din raportul prezentat, respectiv:
Total diferente din reevaluare 69.983,83 lei
Cresteri 227.490,93 lei
Descresteri, din care: 157.507,10 lei
- Suportate din cresteri anterioare 157.507,10 lei
Se aproba inregistrarea deprecierilor la mijloacele fixe in conservare, la 31.12.2016, in valoare totala de 287.458,76 lei.
Art.2. Se aproba, cu unanimitate de voturi, situatiile financiare anuale incheiate la 31.12.2016, pe baza Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar independent:
- LEI -
TOTAL VENITURI OPERATIONALE
|
75.841.447
|
TOTAL VENITURI FINANCIARE
|
1.140.542
|
CHELTUIELI OPERATIONALE
|
72.363.795
|
CHELTUIELI FINANCIARE
|
1.053.540
|
REZULTATUL INAINTE DE IMPOZITARE
|
3.564.654
|
IMPOZITULUI PE PROFIT
|
771.795
|
PROFIT NET
|
2.792.859
|
REZERVE LEGALE (5%)
|
178.216
|
PROFIT NET DE REPARTIZAT
|
2.614.643
|
Art.3. Se aproba, cu unanimitate de voturi, in conformitate cu art.19 din Legea nr.82/1991 Legea contabilitatii, a punctelor 176 -178 din anexa nr.1 la Ordinul nr. 2844/2016 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu IFRS, precum si a art.73 din Legea nr.31/1990, Legea societatilor comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare:
• Acoperirea pierderii ramasa neacoperita din anii precedenti in valoare de 5.907.571,68 lei, precum si a pierderii din corectarea erorilor contabile in valoare de 11.339 lei, din alte rezerve (cont 1068 reprezentand profit net repartizat in exercitiile financiare precedente ca sursa proprie de finantare).
• Acoperirirea pierderii contabile reportata provenita din adoptarea pentru prima data a IAS 29, respectiv a sumei de 40.458.523,95 lei, existenta in debitul contului 118 „Rezultatul reportat provenit din adoptarea pentru prima data a IAS 29” utilizand urmatoarele elemente de capitaluri proprii:
§ Contul 1028 ”Ajustari ale capitalului social” pentru suma de 23.496.413,77 lei
§ Contul 1061.02 ”Rezerve legale din aplicarea IAS 29” pentru suma de 6.618.312,95 lei
§ Contul 1068.02 ”Alte rezerve din aplicarea IAS 29” pentru suma de 10.343.797,23 lei
• Repartizarea sumei de 33.995,30 lei, profit rezultat din trecerea la aplicarea IFRS, ca sursa proprie de finantare;
• Repartizarea profitului net aferent anului 2016 in valoare de 2.614.643 lei, determinat conform celor de mai sus, pe urmatoarele destinatii:
§ 2.284.583,80 lei, sub forma de dividende, reprezentand 0,2 lei/actiune dividend brut
§ 330.059,20 lei, ca sursa proprie de finantare (la dispozitia societatii)
Art.4. Se aproba, descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2016.
- Voturi ”pentru” : 10.165.980, reprezentand 99,89% din numarul de voturi exprimate
- Voturi ”impotriva” 0
- Abtineri : 11.000
Art.5. Adunarea Generala a Actionarilor ia act de raportul privind gradul de realizare a indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobati pentru anul 2016 ; aproba plata de remuneratii/bonificatii pentru adminsitratori si director, conform contractelor de administrare si de mandat.
- Voturi pentru : 10.148.270, reprezentand 99,72% din numarul de voturi exprimate
- Voturi impotriva : 0
- Abtineri : 28.710
Art.6. Se aproba cu unanimitate de voturi proiectul bugetului de venituri si cheltuieli si programul de investitii pe anul 2017, conform propunerii Consiliului de Administratie: - LEI -
Venituri totale
|
62.270.800
|
Cheltuieli totale
|
59.139.800
|
Profit brut
|
3.131.000
|
Profit net
|
2.655.088
|
Cheltuieli pentru investitii
|
5.274.000
|
Art.7. Se aproba criteriile si obiectivele de performanta pentru anul 2017, anexa la contractul de administrare si de mandat.
- Voturi pentru: 10.148.270 reprezentand 99,72% din numarul de voturi exprimate
- Voturi impotriva: 0
- Abtineri: 28.710
Art.8. Se aproba alegerea firmei ABA Audit Timisoara ca auditor extern si mandatarea Consiliului de administratie pentru negocierea si incheierea contractului de audit statutar pe o perioada de 3 ani.
- Voturi ”pentru” : 10.148.270 reprezentand 99,72% din numarul de voturi exprimate
- Voturi ”impotriva” : 0
- Abtineri : 28.710
Art.9. Se aproba cu unanimitate de voturi data de 10 august 2017 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor si a datei de 09 august 2017 ca ex date, conform art 129² din Regulamentul CNVM nr.1/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.10. Se aproba cu unanimitate de voturi data de 17 august 2017 ca data de plata a dividendelor, in conformitate cu art.1293 alin. (2) din Regulamentul CNVM nr.1/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se aproba ca toate costurile ocazionate de plata dividendelor sa fie suportate de actionarii beneficiari, din valoarea dividendului net.
Art.11. Se aproba cu unanimitate de voturi imputernicirea d-lui Mircea Ion Sperdea, director general al societatii, pentru semnarea hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor (AGOA) si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a hotararii AGOA si de a efectua formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.
Prezenta hotarare face parte integranta din procesul verbal intocmit de comisia numita in acest sens si va fi data publicitatii conform dispozitiilor legale, privind informarea continua a actionarilor.
Aceasta hotarare, adoptata cu cvorumul stabilit de lege, va fi depusa in termenul legal la Oficiul Registrului Comertului Mehedinti pentru a fi mentionata in registru si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, iar un exemplar insotit de celelalte documente prevazute in normele legale va fi inaintat Autoritatii de Supraveghere Financiara si Bursei de Valori Bucuresti, prin grija directorului general al societatii, domnul Ing. Sperdea Mircea Ion.
PRESEDINTE DE SEDINTA,
Dr.Ec. Fercala Mihai
COMISIA DE INTOCMIRE A PROCESULUI VERBAL:
1. Ing. Dumitrica Mihaela__________________________
2. Ec. Cirstoiu Maria______________________________
3. Ing. Mangu Marin______________________________