joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


OMV PETROM S.A. - SNP

Convocare AGA Anuala 25.04.2017

Data Publicare: 23.03.2017 18:25:05

Cod IRIS: F4B8A

 

 

 

In conformitate cu Legea nr. 297/2004 privind piata de capital si Regulamentul CNVM nr.1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

 

Data raportului: 23 martie 2017

Denumirea entitatii emitente: OMV Petrom S.A.

Sediul social: Bucuresti, Str. Coralilor, nr. 22, sector 1, („Petrom City”)

Numarul de telefon/fax: 0372 160697/0372 868518

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 1590082

Atribut fiscal: RO

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 40/8302/1997

Capital social subscris si varsat: 5.664.410.833,5 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti si Bursa de Valori din Londra

  

Evenimente importante de raportat:

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor OMV Petrom S.A. pentru data de 25 aprilie 2017 (prima convocare)

 

In conformitate cu Actul Constitutiv al OMV Petrom S.A., Legea Societatilor nr. 31/1990, Legea pietei de capital nr. 297/2004, si Regulamentele CNVM nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale, OMV Petrom S.A. convoaca prin prezenta actionarii societatii la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 25 aprilie 2017 (convocarea AGOA se gaseste atasata la prezenta ca Anexa).

Materialele informative aferente punctelor de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu data de 24 martie 2017, in format electronic pe website-ul societatii (www.omvpetrom.com) si in format fizic la registratura de la sediul societatii.

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor a fost aprobata de Directorat pe 16 martie 2017 si, ulterior, de catre Consiliul de Supraveghere, pe 23 martie 2017.

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor urmeaza sa fie publicata in Monitorul Oficial al Romaniei - Partea a IV-a si in doua ziare de circulatie nationala.

Anexa: Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 25 aprilie 2017 – 7 pagini

 

Mariana Gheorghe                          

Director General Executiv                 

Presedinte al Directoratului

                           

  

CONVOCARE

 

Directoratul OMV Petrom S.A., societate administrata in sistem dualist, infiintata si functionand in conformitate cu legislatia romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/8302/1997, cod de identificare fiscala 1590082, cu sediul situat in str. Coralilor nr. 22, sector 1, Bucuresti („Petrom City”), avand capitalul social subscris si varsat in cuantum de 5.664.410.833,50 RON (denumita in continuare ,,OMV Petrom” sau ,,Societatea”),

 Avand in vedere prevederile: 

  • Actului Constitutiv al OMV Petrom in vigoare de la data de 23 mai 2011 („Actul Constitutiv”),
  • Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”),
  • Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Pietei de Capital”),
  • Regulamentului Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 1 din 2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare („Regulamentul nr. 1/2006”),
  • Regulamentului Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare („Regulamentul nr. 6/2009”),
  • Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 4/2013 privind actiunile suport pentru certificate de depozit („Regulamentul nr. 4/2013”),

 convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”), la data de 25 aprilie 2017 (prima convocare), incepand cu ora 15:00 (ora Romaniei), la Hotel “JW Marriott”, Sala „Constanta”, Calea 13 Septembrie, nr. 90, Sector 5, Bucuresti, Romania, avand urmatoarea ORDINE DE ZI:

1.         Aprobarea situatiilor financiare individuale ale OMV Petrom aferente anului financiar incheiat la 31 decembrie 2016, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS), asa cum este prevazut in Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2844/2016, in baza Raportului Auditorului Independent, a Raportului Directoratului si a Raportului Consiliului de Supraveghere aferente anului financiar 2016. 

2.         Aprobarea situatiilor financiare consolidate ale OMV Petrom aferente anului financiar incheiat la 31 decembrie 2016 intocmite in conformitate cu IFRS, adoptate de catre Uniunea Europeana, in baza Raportului Auditorului Independent, a Raportului Directoratului si a Raportului Consiliului de Supraveghere aferente anului financiar 2016. 

3.         Aprobarea Raportului Anual care cuprinde de asemenea si Raportul Directoratului si Raportul Consiliului de Supraveghere pentru anul financiar 2016. 

4.         Aprobarea repartizarii profitului, determinat in conformitate cu prevederile legale, precum si distribuirea de dividende pentru anul financiar 2016, astfel cum este detaliat si prezentat in cadrul materialelor informative. 

5.         Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent anului 2017. 

6.         Descarcarea de gestiune a membrilor Directoratului si a membrilor Consiliului de Supraveghere pentru anul financiar 2016. 

7.         Numirea membrilor Consiliului de Supraveghere pentru un mandat de 4 (patru) ani, incepand cu data de 28 aprilie 2017. 

8.         Stabilirea remuneratiei membrilor Consiliului de Supraveghere pentru anul in curs si a limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Supraveghere carora le-au fost acordate functii specifice in cadrul Consiliului de Supraveghere. 

9.         Numirea auditorului financiar al Societatii, in urma expirarii contractului de prestari de servicii de audit, stabilirea duratei minime a contractului de prestari servicii de audit si a remuneratiei acordate auditorului financiar. 

10.      Aprobarea, in conformitate cu articolul 1292 din Regulamentul nr. 1/2006, a datei de 23 mai 2017 ca Data de Inregistrare, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA in conformitate cu prevederile articolului 238 alin. (1) din Legea Pietei de Capital si a datei de 22 mai 2017 ca Ex-Date, calculata in conformitate cu articolul 2 litera f) din Regulamentul nr. 6/2009. 

11.      Aprobarea, in conformitate cu articolul 2 litera g) din Regulamentul nr. 6/2009 si cu articolul 1293 din Regulamentul nr. 1/2006, a datei de 12 iunie 2017 ca Data Platii pentru plata dividendelor pentru anul financiar 2016. 

12.      Imputernicirea, in mod individual, a fiecaruia dintre Dna. Mariana Gheorghe, Presedinte al Directoratului si Director General Executiv si Dl. Andreas Matje, membru al Directoratului si Director Financiar, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea hotararilor AGOA. Oricare dintre Dna. Mariana Gheorghe si Dl. Andreas Matje pot delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat.

Doar actionarii care sunt inregistrati ca actionari ai OMV Petrom la data de 14 aprilie 2017 (Data de Referinta”) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. au dreptul de a participa si de a vota in cadrul AGOA.

Prezenta convocare, situatiile financiare aferente anului financiar incheiat la 31 decembrie 2016, Raportul Auditorului Independent, Raportul Anual care cuprinde Raportul Directoratului, Raportul Consiliului de Supraveghere, aferente anului 2016 si Raportul privind platile efectuate catre Guverne pentru anul financiar 2016, propunerea de Buget de Venituri si Cheltuieli aferent anului 2017, propunerea Directoratului de repartizare a profitului, determinat in conformitate cu prevederile legale, si de a distribui dividende pentru anul financiar 2016, impreuna cu detaliile aferente privind distribuirea de dividende, proiectele de hotarari ale AGOA, formularele de procura generala si speciala si formularele de buletin de vot pentru votul prin corespondenta („Buletinul de Vot”) pentru AGOA, precum si documentele si materialele informative referitoare la punctele incluse pe ordinea de zi a AGOA vor fi disponibile, atat in limba romana, cat si in engleza, incepand cu data de 24 martie 2017 la registratura de la sediul Societatii, situata in strada Coralilor nr. 22, cladirea Infinity, sector 1, Bucuresti („Petrom City”), cod postal 013329 („Registratura”) si pe website-ul Societatii (www.omvpetrom.com). Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a AGOA si propunerile de proiecte de hotarare (daca este cazul) primite in termen, astfel cum este detaliat prin prezenta si in conformitate cu prevederile legii, cat si lista cuprinzand informatii despre numele, domiciliul si calificarea profesionala a persoanelor propuse spre a fi alese in functia de membru al Consiliului de Supraveghere vor fi disponibile prin aceleasi mijloace de comunicare, dupa ce OMV Petrom primeste aceste informatii de la actionarii indreptatiti. Numarul total de actiuni si drepturi de vot conferite de acestea la data convocarii, vor fi disponibile prin aceleasi mijloace de comunicare dupa ce Depozitarul Central S.A. care tine registrul actionarilor OMV Petrom transmite registrul actionarilor catre OMV Petrom.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii (denumiti in continuare „Initiatori”) au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a AGOA.

Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a AGOA, insotite de o copie a actului de identitate valabil al Initiatorului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal), cat si de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre aprobare de AGOA, pot fi transmise dupa cum urmeaza:

a)    prin depunere la Registratura sau trimise prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre Registratura, pana cel tarziu la data de 10 aprilie 2017, ora 16:30, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”, sau

b)    prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 10 aprilie 2017, ora 16:30, la adresa: aga@petrom.com, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”.

Initiatorii au, de asemenea, dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA. Proiectele de hotarare pentru punctele deja incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA vor fi insotite de o copie a actului de identitate valabil al Initiatorilor (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal) impreuna cu documentele aferente pot fi transmise dupa cum urmeaza:

 a)       prin depunere la Registratura sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre Registratura, pana cel tarziu la data de 10 aprilie 2017, ora 16:30, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”, sau

b)    prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 10 aprilie 2017, ora 16:30, la adresa: aga@petrom.com, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”.

 Actionarii Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, pot prezenta propuneri de candidati pentru numirea in calitate de membru al Consiliului de Supraveghere cuprinzand informatii despre numele, domiciliul si calificarea profesionala a persoanelor propuse si insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal), dupa cum urmeaza: 

a)       prin depunere la Registratura sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre Registratura, pana cel tarziu la data de 10 aprilie 2017, ora 16:30, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”, sau

b)       prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 10 aprilie 2017, ora 16:30, la adresa: aga@petrom.com, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”.

Actionarii Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA. Actionarii pot depune asemenea intrebari doar insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal). Intrebarile in scris pot fi transmise, daca e cazul, dupa cum urmeaza: 

a)    prin depunere la Registratura sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre Registratura, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”, sau

b)    prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, la adresa: aga@petrom.com, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”.

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul AGOA de reprezentantul lor legal sau de un reprezentant desemnat („Mandatar”) caruia i s-a acordat o procura generala sau speciala.

Procura generala se acorda pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand expres Mandatarului de a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor Societatii, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca procura generala: (i) sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform Legii Pietei de Capital sau unui avocat si (ii) sa mentioneze calitatea Mandatarului de intermediar sau avocat. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Totusi, in cazul in care Mandatarul este o persoana juridica, mandatul primit poate fi exercitat prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere al Mandatarului sau care e angajat al Mandatarului. Dovada calitatii Mandatarului de intermediar sau avocat al actionarului respectiv se va face prin declaratie pe propria raspundere a Mandatarului data pe formularul publicat impreuna cu materialele suport ale AGOA pe website-ul Societatii si semnata de catre Mandatar la intrarea in sala de sedinta in fata organizatorilor adunarii. Actionarii nu pot fi reprezentati in AGOA in baza unei procuri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in cazul in care persoana respectiva este:

a)   actionar majoritar al Societatii, sau al unei alte entitati controlate de respectivul actionar;

b) membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al Societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c)   angajat sau auditor al Societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d) sotia/sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv, al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a) - c).

 Procura generala trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii: (i) numele/denumirea actionarului; (ii) numele/denumirea Mandatarului; (iii) data imputernicirii, precum si perioada de valabilitate a acesteia, cu respectarea prevederilor legale; imputernicirile purtand o data ulterioara au ca efect revocarea imputernicirilor datate anterior; (iv) precizarea clara a faptului ca actionarul imputerniceste Mandatarul sa participe si sa voteze in numele sau prin procura generala in adunarea generala a actionarilor pentru intreaga detinere a actionarului la Data de Referinta, cu specificarea expresa a societatii/societatilor pentru care se utilizeaza respectiva procura generala. Procura generala inceteaza conform prevederilor art. 151 alin. (2) ale Regulamentului nr. 6/2009.

Inainte de prima lor utilizare, procurile generale, in romana sau engleza, in copie, cuprinzand mentiunea “conform cu originalul” si semnatura Mandatarului, insotite de o copie a actului de identitate al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport a reprezentantului legal), pot fi inaintate dupa cum dupa cum urmeaza:

a)    prin depunere la Registratura sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre Registratura, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”, sau

b)    prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, la adresa: aga@petrom.com, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”.

De asemenea, un actionar poate desemna prin procura speciala unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in AGOA, in cazul in care Mandatarul desemnat prin procura speciala este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin procura speciala sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti se va specifica ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Procura speciala trebuie sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi a AGOA pentru care Mandatarul urmeaza sa voteze in numele actionarului (adica vot „pentru” sau „impotriva” sau „abtinere”). Un actionar poate fi reprezentat in AGOA de catre un singur Mandatar avand o procura speciala acordata pentru AGOA din 25/26 aprilie 2017.

Un original al procurii speciale, in romana sau engleza, completata si semnata de actionar, insotita de o copie a actului de identitate al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport a reprezentantului legal) vor fi transmise, dupa cum urmeaza: 

a)       prin depunere la Registratura sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre Registratura, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”, sau

b)    prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, la adresa: aga@petrom.com, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”.

Formularele de procura generala si de procura speciala vor fi puse la dispozitie de Societate, si pot fi obtinute incepand cu data de 24 martie 2017 de la Registratura Societatii si de pe website-ul Societatii (www.omvpetrom.com). Formularul de procura speciala va fi actualizat daca se vor adauga noi puncte pe ordinea de zi a AGOA.

La data AGOA, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, actionarii - persoane fizice, in cazul in care participa personal la AGOA si actionarii - persoane juridice/entitati fara personalitate juridica, in cazul in care participa prin reprezentantul lor legal si Mandatarii trebuie sa prezinte originalul buletinului/cartii de identitate/pasaportului pentru verificarea identitatii de catre reprezentantii responsabili cu organizarea sedintei AGOA din partea Societatii.

Actionarii Societatii inregistrati la Data de Referinta in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de AGOA, prin utilizarea Buletinului de Vot. Buletinul de Vot este disponibil si poate fi obtinut incepand cu data de 24 martie 2017 de la Registratura si de pe website-ul Societatii (www.omvpetrom.com) si va fi actualizat daca se vor adauga noi puncte pe ordinea de zi a AGOA.

In cazul votului prin corespondenta, Buletinele de Vot, in romana sau engleza, completate si semnate, insotite de o copie a actului de identitate al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal) pot fi transmise, dupa cum urmeaza: 

a)    prin depunere la Registratura sau prin posta sau curierat cu confirmare de primire catre Registratura, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”, sau

b)    prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 23 aprilie 2017, ora 13:00, la adresa: aga@petrom.com, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 25/26 APRILIE 2017”. 

Buletinele de Vot care nu vor fi primite la Registratura sau prin e-mail pana la data si ora sus mentionate nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGOA. In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin Buletin de Vot participa personal sau prin reprezentant la AGOA, votul prin corespondenta exprimat pentru acea AGOA va fi anulat, fiind luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant. Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la AGOA este alta decat cea care a exprimat votul prin Buletinul de Vot, atunci pentru valabilitatea votului sau aceasta prezinta la AGOA o revocare scrisa a votului prin corespondenta semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin Buletinul de Vot. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent in persoana la AGOA.

Va rugam sa aveti in vedere ca Registratura este deschisa intre orele 9:00 - 16:30 de luni pana joi si intre orele 9:00-14:00 vinerea si este inchisa in timpul zilelor nelucratoare si de sarbatoare legala.

Strict in scopul respectarii termenului prevazut de lege, procurile speciale sau generale si Buletinele de Vot pot fi de asemenea depuse la Registratura si in 22 aprilie 2017 si 23 aprilie 2017, intre orele 9:00 - 13:00.

La completarea procurilor speciale si a Buletinelor de Vot, va rugam sa tineti cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGOA cu noi puncte, caz in care ordinea de zi completata va fi publicata pana la data de 13 aprilie 2017. In acest caz, procurile speciale actualizate si Buletinele de Vot actualizate, atat in limba romana cat si in limba engleza, vor fi disponibile la Registratura si pe website-ul Societatii (www.omvpetrom.com) incepand cu data publicarii ordinii de zi completate.

Pentru evitarea oricarui dubiu, in cazul in care ordinea de zi va fi completata iar actionarii nu trimit  procurile speciale si/sau Buletinele de Vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si Buletinele de Vot trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi initiala.

Ca si regula generala aplicabila tuturor situatiilor mentionate mai sus, conform reglementarilor legale in vigoare, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza registrului actionarilor eliberat de catre Depozitarul Central S.A. Cu toate acestea, daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central S.A. in legatura cu reprezentantul sau legal sau aceasta informatie nu este actualizata in registrul actionarilor OMV Petrom, atunci dovada calitatii de reprezentant legal se face cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat, in original sau in copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocarii AGOA.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului, astfel cum sunt acestea detaliate in cuprinsul prezentei convocari, precum si orice alte documente care trebuie transmise Societatii pentru exercitarea anumitor drepturi conform prezentei convocari si legislatiei aplicabile, care sunt intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere intocmita de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara a fi necesara legalizarea sau apostilarea acestora.

Detinatorii de Certificate de Depozit

In conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 4/2013, persoanele care detin Certificate de Depozit (“Global Depositary Receipts” in limba engleza, denumite in continuare “GDR-uri”) la Data de Referinta pot vota in AGOA prin intermediul Citibank N.A., emitentul de GDR („Emitentul GDR-urilor”), care are calitatea de actionar al Societatii in sensul si in scopul aplicarii Regulamentului nr. 6/2009.

Emitentul GDR-urilor este responsabil integral pentru informarea corecta, completa si la timp a detinatorilor de GDR-uri cu privire la AGOA (inclusiv cu privire la materialele informative si documentele puse la dispozitie de Societate), in conformitate cu dispozitiile inscrise in documentele de emisiune si transfer al GDR-urilor si legea aplicabila.

Emitentul GDR-urilor voteaza in AGOA pentru si pe seama detinatorilor de GDR-uri in conformitate si in limita instructiunilor detinatorilor de GDR-uri inregistrati in registrul detinatorilor de GDR-uri la sau la o data cat mai aproape posibil de Data de Referinta, in conformitate cu dispozitiile inscrise in documentele de emisiune si transfer al GDR-urilor si legea aplicabila.

La calcularea cvorumului de prezenta pentru AGOA Societatea va lua in calcul numai acele actiuni suport pentru care Emitentul GDR-urilor isi exprima votul (inclusiv prin exprimarea unor optiuni de "abtinere") in conformitate cu instructiunile primite de la detinatorii de GDR-uri.

Detinatorul de GDR-uri va transmite catre Emitentul GDR-urilor sau custodele GDR-urilor, in conformitate cu dispozitiile inscrise in documentele de emisiune si transfer al GDR-urilor instructiuni de vot cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a AGOA.

Emitentul GDR-urilor este responsabil integral pentru luarea tuturor masurilor necesare, astfel incat entitatea care tine evidenta detinatorilor de GDR-uri, intermediarii implicati in prestarea serviciilor de custodie pentru acestia si/sau orice alte entitati implicate in evidenta detinatorilor GDR-uri sa ii raporteze instructiunile de vot ale detinatorilor de GDR-uri cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a AGOA.

In cazul in care la data mentionata mai sus ca fiind data primei convocari a AGOA nu se intrunesc conditiile de validitate prevazute de Legea Societatilor sau/si de Actul Constitutiv al Societatii, AGOA este convocata pentru data de 26 aprilie 2017 (a doua convocare), incepand cu ora 9:00 (ora Romaniei), la sediul OMV Petrom situat in str. Coralilor nr. 22, sector 1, Bucuresti („Petrom City”), cladirea „Infinity”, Oval B cu aceeasi ordine de zi ca la prima convocare.

Informatii suplimentare se pot obtine de la Departamentul Relatia cu Investitorii, la numerele de telefon 0800 800 064 (numar apelabil gratuit de pe teritoriul Romaniei), sau +40 214 022 206 si pe website-ul Societatii (www.omvpetrom.com).

  

Mariana Gheorghe

Presedintele Directoratului

Director General Executiv

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.