Catre : Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF nr. 5 / 2018
Data raportului : 06.01.2020
Denumire societate: SOCEP SA
Sediul social: Constanta, Incinta Port Nou Dana 34, jud.Constanta
Telefon/fax: 0241/693856; 0241/693759
Cod unic de inregistrare: 1870767
Nr. de ordine in Reg.Com: J 13/643/1991
Piata de tranzactionare: BVB. Standard, simbol SOCP
Capital social: 34.342.574,4 lei impartit in 343.425.744 actiuni nominative dematerializate cu valoare nominala de 0,10 lei/actiune
Eveniment de raportat: Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor societatii SOCEP nr. 64 din 06.01.2020.
Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor societatii SOCEP SA, cu sediul in mun.Constanta, Incinta Port Nou, Dana 34, judetul Constanta, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J13/643/1991, CIF RO 1870767, s-a intrunit in sedinta in data de 06.01.2020, la prima convocare, cu un cvorum de prezenta de 81,03% din capitalul social.
Hotararile au fost luate cu 278.265.379 voturi din totalul de 278.265.379 voturi valabil exprimate, dupa cum urmeaza: voturi PENTRU = 278.265.379, adica 100 %, voturi IMPOTRIVA = 0, Voturi ABTINERE = 0.
Art.1. Se aproba Proiectul de fuziune privind fuziunea prin absorbtie de catre societatea SOCEP SA, in calitate de societate absorbanta, J13/643/1991, CUI RO 1870767, cu sediul social in mun.Constanta, Incinta Port Nou Dana 34, jud. Constanta, a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA, in calitate de societate absorbita, J13/703/1991, CUI RO 1878000, cu sediul in mun.Constanta, Incinta Port, jud.Constanta si rapoartele de evaluare intocmite de societatea CMF Consulting SA cu conditia aprobarii de catre ASF a documentului prevazut la art. 19, alin. 3, lit b) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
Art.2. Se imputerniceste Directoratul sa incheie Protocolul de predare primire a tuturor elementelor de activ si pasiv din patrimonial societatii absortite in schimbul atribuirii catre actionarii societatii absorbite de actiuni nou emise de societatea absorbanta, in conditiile prezentate in Proiectul de fuziune.
Art.3. Se aproba majorarea capitalului social al societatii SOCEP SA ca urmare a procesului de fuziune cu suma de 1.056.574,6 lei, de la suma de 34.342.574,40 lei la suma de 35.399.149 lei, prin emiterea a 10.565.746 actiuni noi cu valoare nominala de 0,1 lei fiecare si distribuirea acestoara catre actionarii societatii Casa de Expeditii Phoenix SA pe baza raportului de schimb de 4.4464 (1 actiune Casa de Expeditii Phoenix SA = 4.4464 actiuni SOCEP SA) conform proiectului de fuziune.
Art.4. Se aproba modificarea art.7 din Actul constitutiv al societatii precum si Actul constitutiv actualizat.
Art.7 va avea urmatorul continut: “Capitalul social subscris si varsat este de 35.399.149 lei, divizat in 353.991.490 actiuni nominative, dematerializate cu valoarea nominala de 0,1 lei fiecare”.
Art.5. Se aproba procedura de retragere a actionarilor in conformitate cu prevederile art. 134 din Legea 31/1990, prevazuta in anexa la prezenta hotarare. Se aproba ca pretul platit de societate pentru actiunile celor care isi exercita dreptul de retragere este de 0,5262 lei / actiune.
Art.6. Se imputerniceste Presedintele Directoratului – Dorinel Cazacu, cu drept de subdelegare, pentru a lua toate masurile, pentru a efectua toate operatiunile de ordin administrativ, economic, financiar sau juridic, considerate necesare sau adecvate de acesta, pentru semnarea tuturor actelor in vederea ducerii la indeplinire a hotararilor adoptate, precum si pentru semnarea Actului constitutiv actualizat.
Art.7. Se aproba data de 28.01.2020 ca data de inregistrare conform art. 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.
Art.8. Se aproba data de 27.01.2020 ca ex-date, conform art. 2 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
Art.9. Se imputerniceste d-na cons.jur.Ileana Graur sa depuna la Oficiul Registrului Comertului Constanta hotararea adunarii generale extraordinare a actionarilor si sa efectueze mentiunile ce se impun.
Presedinte Directorat
si
Director General
Dorinel Cazacu
ANEXA LA HOTARAREA AGEA nr.64 din 06.01.2020
Procedura privind retragerea din societate a actionarilor
in conformitate cu prevederile art. 134, alin. 1, lit. d)
din Legea 13/1990
Actionarii care nu au votat in favoarea Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SOCEP SA din data de 06.01.2020 privind fuziunea prin absorbtie de catre societatea SOCEP SA, in calitate de societate absorbanta, J13/643/1991, CUI RO 1870767, cu sediul social in mun.Constanta, Incinta Port Nou Dana 34, jud. Constanta, a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA, in calitate de societate absorbita, J13/703/1991, CUI RO 1878000, cu sediul in mun.Constanta, Incinta Port, jud.Constanta, au dreptul de a se retrage din societate si de a solicita cumpararea actiunilor lor de catre societate.
Actionarii au dreptul de a solicita retragerea din societate in termen de 30 de zile de la data adoptarii hotararii adunarii generale prin depunerea/transmiterea declaratiei de retragere si a documentelor necesare conform precizarilor de mai jos.
Declaratiile depuse dupa termenul maxim nu vor fi luate in considerare.
Pretul platit de societate pentru actiunile celor care isi exercita dreptul de retragere este de 0,5262 lei / actiune, pret determinat in conformitate cu prevederile art. 91 din Legea 24/2017.
Plata contravalorii actiunilor pentru care s-a execitat dreptul de retragere se va efectua in conformitate cu prevederile art. 182, alin. 5 din Regulamentul ASF nr. 5/2018, in termen de 4 luni de la data depunerii solicitarii de retragere insa nu mai inainte de data aprobarii de catre ASF a documentului prevazut la art. 19, alin. 3, lit b) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.
In situatia in care ASF nu va aproba documentul prevazut la art. 19, alin. 3, lit b) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, declaratia de retragere ramane fara obiect.
Actionarii isi pot exercita dreptul de retragere dupa cum urmeaza:
· Actionari persoane fizice
Ø Prin prezentare la sediul societatii, situatie in care vor semna declaratia anexa 1 si informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal anexa 3 in fata reprezentantului societatii si vor depune documentele precizate in declarataia anexa 1
Ø Prin transmitere la sediul societatii prin posta/curier, situatie in care vor transmite declaratia anaxa 1 si informarea privind prelucrarea datelor cu carcater personal anexa 3, in original, autentificate de un notar public precum si documentele precizate in declaratia anexa 1
Ø Prin depunerea solicitarii de retragere prin intermediul Depozitarului Central SA in conformitate cu prevederile art. 182 din Regulamentul ASF nr. 5/2018
· Actionari peroane juridice
Ø Prin prezentare la sediul societatii, situatie in care reprezentantul actionarului persoana juridica va semna declaratia anexa 2 si informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal anexa 3 in fata reprezentantului societatii si va depune documentele precizate in declarataia anexa 2
Ø Prin transmitere la sediul societatii prin posta/curier, situatie in care vor transmite declaratia anaxa 2 si informarea privind prelucrarea datelor cu carcater personal anexa 3, in original, autentificate de un notar public precum si documentele precizate in declaratia anexa 2
Ø Prin depunerea solicitarii de retragere prin intermediul Depozitarului Central SA in conformitate cu prevederile art. 182 din Regulamentul ASF nr. 5/2018
Presedinte Directorat
si
Director General
Dorinel Cazacu
Anexa 1 pentru actionarii persoane fizice.
Declaratie privind retragerea din societate
Subsemnatul(a) _________________________, domiciliat in ____________, str. __________________, nr. ___, bl. ___, et.___, ap.___, jud.____________, posesor al CI/BI/PAS, seria ___ nr. _____________, emis de _____________________, la data de _________, CNP ___________________, cont bancar __________________________________, deschis la _______________________, detinator (oare), al unui numar de _________ actiuni SOCEP SA,
avand in vedere Hotararea din data de 06.01.2020 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SOCEP SA prin care a fost aprobata fuziunea prin absorbtie a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA de catre societatea SOCEP SA, intrucat nu am votat in favoarea acestei hotarari,
Imi exprim prin prezenta intentia ferma, de a ma retrage din societatea SOCEP SA in baza dreptului conferit de art. 134 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale.
Solicit prin prezenta ca actiunile pe care le detin la societatea SOCEP SA sa fie blocate de catre Depozitarul Central SA pana la efectuarea de catre acesta a transferului direct al Actiunilor catre societate sau pana la inregistrarea deblocarii lor in evidentele Depozitarului Central SA.
Declar prin prezenta ca am luat la cunostinta faptul ca dreptul de retragere apartine persoanelor determinate potrivit prevederilor art.134 din Legea nr. 31/1990 (si anume actionarii care nu au votat in favoarea Hotararii AGEA din data de 06.01.2020) si ca imi revine obligatia de a suporta contravaloarea tarifelor/comisioanelor percepute de Depozitarul Central SA pentru cererea de blocare si de deblocare (daca este cazul) a actiunilor mele, respectiv obligatia de a suporta orice alte sume prevazute de lege in sarcina subsenatului (ei) aferente procedurilor legale care trebuie indeplinite.
Mandatez irevocabil prin prezenta societatea SOCEP SA sa faca toate diligentele necesare pentru a inregistra in registrul actionarilor modificarile care se impun pentru inregistrarea societatii SOCEP SA ca proprietar al actiunilor mele, potrivit prezentei.
Prin semnarea prezentei Declaratii imi dau consimtamantul si autorizez societatea SOCEP SA sa prelucreze datele mele cu caracter personal, cu respectarea prevederilor regulamentului General (UE) nr. 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (GDPR) intrat in vigoare incepand cu data de 25.05.2018 in scopul finalizarii procesului de fuziune.
Prin semnarea prezentei Declaratii de retragere imi dau consimtamantul si autorizez societatea SOCEP SA sa imi retina din suma ce mi se cuvine ca pret de rascumparare, sumele prevazute de lege in sarcina mea aferente procedurilor legale care trebuie indeplinite ca urmare a depunerii prezentei Declaratii.
Solicit sa mi se vireze suma ce mi se cuvine ca urmare a prezentei cereri in contul bancar indicat in preambulul cererii si in extrasul de cont anexat in original prezentei cereri.
Declar in mod ferm ca in situatia in care ASF nu va aproba documentul prevazut la art. 19, alin. 3, lit b) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, prezenta declaratie de retragere ramane fara obiect si nu mai produce nici un efect.
Atasam prezentei :
Daca declaratia este depusa la sediul SOCEP SA, se vor atasa si urmatoarele acte:
- act de identitate – in copie certificata “conform cu originalul”. Se va prezenta originalul la momentul depunerii Declaratiei.
- Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- extrasul de cont/adresa de confirmare cont IBAN semnata de Banca emitenta pe numele actionarului titular al dreptului de retragere – in original.
Daca declaratia este expediata prin curier/posta se vor depune urmatoarele acte:
- Declaratie privind retragerea din societate autentificata la un noatr public – in original.
- Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal autentificata la un notar public – in original
- extrasul de cont/adresa de confirmare cont IBAN semnata de Banca emitenta pe numele actionarului titular al dreptului de retragere – in original.
Am comunicat prezenta Declaratie societatii SOCEP SA prin (se va bifa caseta corespunzatoare):
o prin completare si semnare in fata reprezentantului desemnat al societatii si depunere la sediul societatii;
o prin serviciul de expediere postal/curierat asigurat de ________________________(se va completa denumirea firmei prin care s-a facut expedierea) .
Nume si prenume / Denumire Semnatura Data
Anexa 2 pentru actionarii persoane juridice.
Declaratie privind retragerea din societate
Subscrisa __________________________, cu sediul social in ____________, str. __________________, nr. ___, bl. ___, et.___, ap.___, jud.____________, CUI ___________________, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul _________ sub nr. __________, reprezentata legal prin _______________________, cont bancar ____________________________, deschis la ________________________, detinatoare a unui numar de ______________ actiuni SOCEP SA,
avand in vedere Hotararea din data de 06.01.2020 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SOCEP SA prin care a fost aprobata fuziunea prin absorbtie a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA de catre societatea SOCEP SA, intrucat nu am votat in favoarea acestei hotarari,
Imi exprim prin prezenta intentia ferma, de a ma retrage din societatea SOCEP SA in baza dreptului conferit de art.134 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale.
Solicit prin prezenta ca actiunile pe care le detin la societatea SOCEP SA sa fie blocate de catre Depozitarul Central SA pana la efectuarea de catre acesta a transferului direct al Actiunilor catre societate sau pana la inregistrarea deblocarii lor in evidentele Depozitarului Central SA.
Declar prin prezenta ca am luat la cunostinta faptul ca dreptul de retragere apartine persoanelor determinate potrivit prevederilor art.134 din Legea nr. 31/1990 (si anume actionarii care nu au votat in favoarea Hotararii AGEA din data de 06.01.2020) si ca imi revine obligatia de a suporta contravaloarea tarifelor/comisioanelor percepute de Depozitarul Central SA pentru cererea de blocare si de deblocare (daca este cazul) a actiunilor mele, respectiv obligatia de a suporta orice alte sume prevazute de lege in sarcina subscrisei aferente procedurilor legale care trebuie indeplinite.
Mandatez irevocabil prin prezenta societatea SOCEP SA sa faca toate diligentele necesare pentru a inregistra in registrul actionarilor modificarile care se impun pentru inregistrarea societatii SOCEP SA ca proprietar al actiunilor mele, potrivit prezentei.
Prin semnarea prezentei Declaratii imi dau consimtamantul si autorizez societatea SOCEP SA sa prelucreze datele mele cu caracter personal, cu respectarea prevederilor regulamentului General (UE) nr. 679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal (GDPR) intrat in vigoare incepand cu data de 25.05.2018 in scopul finalizarii procesului de fuziune.
Prin semnarea prezentei Declaratii de retragere imi dau consimtamantul si autorizez societatea SOCEP SA sa imi retina din suma ce mi se cuvine ca pret de rascumparare, sumele prevazute de lege in sarcina mea aferente procedurilor legale care trebuie indeplinite ca urmare a depunerii prezentei Declaratii.
Solicit sa mi se vireze suma ce mi se cuvine ca urmare a prezentei cereri in contul bancar indicat in preambulul cererii si in extrasul de cont anexat in original prezentei cereri.
Declar in mod ferm ca in situatia in care ASF nu va aproba documentul prevazut la art. 19, alin. 3, lit b) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, prezenta declaratie de retragere ramane fara obiect si nu mai produce nici un efect.
Atasam prezentei :
a. Daca declaratia este depusa la sediul SOCEP SA, se vor atasa si urmatoarele acte:
- certificat de inregistrare - in copie certificata “conform cu originalul”;
- informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
- certificat constatator de la ORC din care sa reiasa persoana imputernicita sa reprezinte societatea - in original;
- Procura speciala a mandatarului persoanei juridice (daca este cazul), in original.
- actului de identitate al mandatarului persoanei juridice - in copie certificata “conform cu originalul”;
- Extrasul de cont/Adresa de confirmare cont IBAN semnata de Banca emitenta pe numele actionarului titular al dreptului de retragere - in original.
b. Daca declaratia este expediata prin curier / posta se vor depune urmatoarele acte:
- Declaratie privind retragerea din societate autentificata notarial – in original.
- Infromare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – in original.
- certificat de inregistrare - in copie certificata “conform cu originalul”;
- certificat constatator de la ORC din care sa reiasa persoana imputernicita sa reprezinte societatea - in original;
- extrasul de cont/adresa de confirmare cont IBAN semnata de Banca emitenta pe numele actionarului titular al dreptului de retragere - in original.
Am comunicat prezenta Declaratie societatii SOCEP SA prin (se va bifa caseta corespunzatoare) :
o prin completare si semnare in fata reprezentantului desemnat al societatii si depunere la sediul societatii;
o prin serviciul de expediere postal/curierat asigurat de ________________________(se va completa denumirea firmei prin care s-a facut expedierea) .
Nume si prenume / Denumire Semnatura Data
Anexa 3
Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
privind actionarii companiei
Societatea SOCEP S.A., cu sediul in Constanta, Incinta Port, dana 34, judetul Constanta, cod unic de inregistrare RO 1870767, numar de inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului J13/643/1991, legal reprezentata prin dl.Dorinel Cazacu, in calitate de Presedinte al Directoratului, prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul 679 si Ghidul 249 al Grupului de lucru 29.
1. Date cu caracter personal: Pe toata perioada in care detineti calitatea de actionar al societatii SOCEP S.A., colectam si procesam datele care va privesc in vederea gestionarii, actualizarii si mentenantei Registrului Actionarilor SOCEP S.A..
Astfel de date pot include: datele din cartea de identitate • Ibanul contului dvs si banca la care este deschis • o situatie a actiunilor detinute de dvs. in Societate si suma platita pentru actiuni • detalii privind dividendele dvs. • data la care ati fost inscris in registrul actionarilor • data la care incetati sa mai fiti actionar in cadrul Companiei; • orice alte informatii personale pe care ni le-ati furnizat direct; • acte de cesiune ale actiunilor; • extrase de cont; • orice alte modificari intervenite in situatia juridica a actiunilor pe care le detineti la societatea noastra.
2. Scopurile prelucrarii si bazele juridice: vom folosi datele personale referitoare la dvs. in diverse scopuri.
• mentinerea si administrarea evidentei Registrului de actionari al Companiei; • depunerea declaratiilor anuale si a situatiilor financiare; facilitarea consultarilor actionarilor sau a solicitarilor de mandat; • mentinerea inregistrarilor privind intalnirile, voturile si rezolutiile membrilor si furnizarea de servicii de vot; • contactarea dvs. pentru a va face cunoscute adunarile generale ale companiei si pentru a va oferi documentele companiei; • solicitarea minutelor in legatura cu hotararile adresate membrilor in cadrul unei sedinte aga-agea; • implicarea in consultari cu actionarii in probleme de companie; • oferte de majotare de capital; • procesarea cererilor actionarilor in legatura cu modificarea datelor lor; • tratarea notificarilor privind decesul unui actionar; • plata dividende sau orice alte sume platibile, daca este cazul; • prelucrarea cumpararii sau vanzarii de actiuni/cesiunii in cadrul societatii si inregistrarea transferurilor de actiuni; • orice reorganizare a capitalului social al societatii care va afecteaza drepturile de actionar; • orice reorganizare a societatii cum ar fi: fuziuni, achizitii,divizari etc ;• combaterea spalarii banilor, prevenirea fraudelor, investigarea si detectarea• facilitarea sau punerea in aplicare a unei reorganizari de afaceri sau a unui transfer / vanzare a tuturor sau a unei parti a activelor sau activitatilor societatii sau a unei investitii generale; • rezolvarea corespondentei de rutina cu secretarul aga al societatilor si gestionarea actionarilor prin telefon, scrisoare sau e-mail; • respectarea oricaror obligatii impuse societatii prin legea aplicabila. Acest lucru ne este necesar pentru respectarea obligatiilor legale care ne sunt aplicabile.
3. Destinatarii datelor. Am putea dezvalui datele dvs. personale destinatarilor terta parte in legatura cu scopurile de mai sus, inclusiv: • consilierii profesionisti, auditorii si furnizorii de servicii, externalizati; • autoritatilor si organismelor de reglementare competente, conform cerintelor legale• birourilor notariale imputernicite de dumneavoastra pentru a dezbatere succesiuni, daca este cazul, altor autoritati si institutii avizate sa solicite aceste date.
4. Pastrarea datelor: Va vom pastra datele personale in conformitate cu masurile interne de securitate a datelor cu caracter personal pe toata durata in care detineti actiuni in cadrul Companiei SOCEP S.A. si dupa ce veti inceta sa fiti actionar in cadrul Companiei, in conformitate cu legea aplicabila si, daca este cazul, vom rezolva orice reclamatie sau disputa care ar putea aparea in legatura cu aceasta calitate pe care dvs. o detineti.
5. Drepturile persoanei vizate in legatura cu prelucrarea datelor personale
Persoana vizata poate exercita toate drepturile prevazute de lege privind protectia datelor cu carcater personal, in special: dreptul de a fi informat cu privire la prelucrare, dreptul de acces la date, dreptul de a interveni in ceea ce priveste datele si de a solicita modificarea, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, precum si dreptul de a se adresa justitiei/si/sau autoritatii de supraveghere.
Pentru a va exercita oricare dintre drepturile mentionate mai sus, si pentru orice alta situatie legata de prelucrarea datelor dumneavoastra personale in calitate de actionar al societatiI SOCEP S.A. ne puteti contacta la adresa de mail dpo@socep.ro.
Am luat la cunostinta,
Pentru actionar persoana fizica,
Nume/prenume
_____________________________ Data
Semnatura _____________________
_____________________________
Pentru actionar persoana juridica,
Denumire actionar persoana juridica
_____________________________
Reprezentant persoana juridica
_____________________________ Data ____________________
Semnatura
_____________________________