sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SOCEP S.A. - SOCP

Raport trim 3 2019

Data Publicare: 15.11.2019 18:00:10

Cod IRIS: 0F6CD

 

RAPORTUL TRIMESTRIAL

PRIVIND REZULTATELE FINANCIARE

CONFORM  REGULAMENTULUI  A.S.F.  NR.5/2018

PENTRU TRIMESTRUL  III  2019

 

 

Data raportului …………………………............................................. 15.11.2019

Denumirea emitentului ……………......................................….......... SOCEP S.A.

Sediul social …………………………….........    Constanta, Incinta Port, Dana 34

Nr. telefon/fax ………………………….................   0374.416142 / 0241.693759

Cod unic de inregistrare …………….................................................. RO 1870767

Nr. ordine Registrul Comertului ……............................................ J 13 / 643 / 1991

Capital social subscris si varsat …….... 34.342.574,40 lei impartit in 343.425.744 actiuni   nominative dematerializate cu valoare nominala de 0,10 lei/actiune

Piata tranzactionare ………………….. B.V.B., categoria Standard, simbol SOCP

 

SINTEZA A INDICATORILOR ECONOMICO – FINANCIARI

 

1.                 SITUATIA ECONOMICO – FINANCIARA

a) Principalele elemente de bilant si ale contului de profit si pierdere, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, se prezinta dupa cum urmeaza:                                                                                                  

 

 

INDICATORI

U.M.

30.09.2018

30.09.2019

I.         ACTIVE TOTALE

lei

180.810.364

212.760.119

1.1.

Active imobilizate

126.671.006

151.727.010

1.2.

Stocuri

1.862.498

1.321.304

1.3.

Creante

13.348.473

17.952.783

1.4.

Casa si conturi banci

21.778.108

32.185.052

1.5.

Cheltuieli in avans

196.895

220.252

1.6.

Investitii pe termen scurt

16.953.384

9.353.718

II.        PASIVE TOTALE

lei

180.810.364

212.760.119

2.1.

Capitaluri proprii

146.536.482

182.135.917

2.2.

Datorii totale

33.761.305

30.087.665

2.3.

Venituri in avans

26.220

18.214

2.4.

Provizioane

486.357

518.323

 

b) Contul de profit si pierderi

 

 

INDICATORI

U.M.

30.09.2018

30.09.2019

I.

CIFRA DE AFACERI

lei

53.962.945

57.637.415

II.

VENITURI TOTALE

56.348.652

70.116.952

III.

CHELTUIELI TOTALE

46.874.534

46.112.068

IV.

PROFIT BRUT

9.474.118

24.004.884

 

 

Dintre activele cu pondere de cel putin 10% din total active fac parte constructiile si terenurile (16,09 %), instalatiile si masinile (21,54 %), iar ca elemente de cheltuieli cu o pondere de cel putin 10% din vanzarile nete (cifra de afaceri) fac parte cheltuiala cu personalul (33,77 %), cheltuiala cu prestatiile externe (20,00 %), cheltuielile cu materii prime si materiale (10,11 %) si cheltuieli cu amortizarea (12,70 %).

           La trimestrul III 2019 societatea inregistreaza provizioane in suma totala de 518.323 lei, dupa cum urmeaza:

- Provizioane pentru beneficii angajati                      = 512.539 lei

- Alte provizioane                                                     =     5.784 lei

Provizionul pentru beneficii angajati in suma de 512.539 lei este constituit pentru sumele ce urmeaza a fi acordate personalului societatii, la nivelul a trei salarii de incadrare pentru fiecare, primite la data pensionarii.

c) Indicatori economico-financiari

INDICATORI

MODUL DE CALCUL

REZULTATE

30.09.2018

30.09.2019

1.

Lichiditatea curenta

Active curente/Datorii curente

4,47

4,55

2.

Grad indatorare

Capital imprumutat

--------------------------- x 100

Capital propriu

 

Capital imprumutat

--------------------------- x 100

Capital angajat

 

15,13

 

 

 

13,14

 

9,46

 

 

 

8,64

3.

Viteza de rotatie a debitelor clienti

Sold mediu clienti

------------------------ x 90

Cifra de afaceri

 

56,18

 

77,00

4.

Viteza de rotatie a activelor imobilizate

Cifra afaceri/Active imobilizate

0,43

0,38

 

1.      ANALIZA ACTIVITATII

2.1.     In perioada de referinta traficul portuar a inregistrat o crestere fata de aceeasi perioada a anului precedent cu 2,07%, respectiv 47 mii tone marfuri.  Situatia comparativa pe grupe de marfuri se prezinta astfel:

 

 

GRUPE MARFURI

U.M.

30.09.2018

30.09.2019

I. TRAFIC PORTUAR TOTAL

mii to

2.265

2.312

1.1.

Marfuri generale

978

879

1.2.

Marfuri containerizate

785

844

1.3.

Produse minerale

502

589

II. NUMAR CONTAINERE

 

60.837

62.730

III. TEU-ri CONTAINERE

 

102.603

106.735

 

Din structura pe grupe de marfuri se constata o scadere a ponderii marfurilor generale, o crestere a ponderii marfurilor containerizate si a produselor minerale. Prima a inregistrat o scadere de 10,12% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce celelalte doua au marcat o crestere, marfuri containerizate cu 7,52% si produse minerale cu 17,33%.

Pe grupe de servicii situatia comparativa a cifrei de afaceri se prezinta astfel:

 

GRUPE SERVICII

U.M.

30.09.2018

30.09.2019

I.         TOTAL CIFRA DE AFACERI

lei

53.963.035

57.637.415

1.1.

Manipulari

46.575.269

45.409.050

1.2.

Depozitari

6.758.800

11.540.841

1.3.

Alte servicii

465.982

522.160

1.4.

Zona Sud Agigea

162.984

165.364

 

 

In total cifra de afaceri, se inregistreaza o modificare a ponderii fata de aceeasi perioada a anului precedent, a tuturor elementelor. Fata de aceeasi perioada a anului 2018, societatea a inregistrat o crestere atat a cifrei de afaceri,cu 6,80% cat si a profitului brut, cu 24,43%.

 

2.2. Cheltuielile de capital efectuate pana la 30.09.2019 au vizat in principal achizitionarea unor echipamente, insa ponderea importanta este reprezentata de demararea investitiei privind Terminalul de cereale.

Societatea isi continua politica de investitii prin achizitionarea de noi echipamente in vederea imbunatatirii productivitatii muncii.

Cheltuielile de capital se regasesc in Programul de investitii si au fost finantate din surse proprii.

 

2.3.     Pentru perioada imediat urmatoare nu intrevedem evenimente, tranzactii sau schimbari economice care sa afecteze in mod semnificativ veniturile din exploatare, cu exceptia faptului ca: in AGEA din data de 05.03.2019 s-a aprobat de principiu fuziunea prin absorbtie de catre societatea SOCEP SA a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA cu sediul in mun. Constanta, Incinta Port, jud.Constanta, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J13/703/1991 si cod unic de inregistrare RO 1878000, la valoarea evaluata.

 

2.     TRANZACTII SEMNIFICATIVE                                                                                                                                                                                         

           In AGEA din data de 05.03.2019 s-a aprobat de principiu fuziunea prin absorbtie de catre societatea SOCEP SA a societatii Casa de Expeditii Phoenix SA cu sediul in mun. Constanta, Incinta Port, jud.Constanta, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J13/703/1991 si cod unic de inregistrare RO 1878000, la valoarea evaluata.

                                  

3.     APROBARI SI ANEXE

 

           Prezentul raport a fost autorizat pentru publicare de catre Directorat, la data de 15.11.2019. Notele explicative fac parte integranta din situatiile financiare individuale. Anexe:

-    Situatia pozitiei financiare la 30.09.2019

-    Situatia rezultatului global la 30.09.2019

-    Notele explicative la situatiile financiare intocmite la 31.03.2019

Situatiile financiare individuale la 30.09.2019 sunt intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare financiara adoptate de Uniunea Europeana si O.M.F.P. NR.2844/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.

Raportarile financiar-contabile nu sunt auditate.

 

 Director General                                                                   Director economic

Dorinel Cazacu                                                                     Cristian-Mihai Ududec



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.