vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA - TEL

Completare Convocare AGAO din data de 30 aprilie 2018

Data Publicare: 17.04.2018 15:51:33

Cod IRIS: 1AE49

Catre:   Bursa de Valori Bucuresti – Departament Operatiuni Emitenti Piete Reglementate

            Autoritatea de Supraveghere Financiara - Directia Generala Supraveghere - Directia Emitenti

Raport curent conform prevederilor Legii nr. 24/2017, Codului BVB si Regulamentului nr. 1/2006 al CNVM

Data raportului: 17 aprilie 2018

Denumirea entitatii emitente: CNTEE TRANSELECTRICA SA Societate Administrata in Sistem Dualist

Sediul social: Bucuresti, Bulevardul Gheorghe Magheru nr. 33, sector 1

Punct de lucru: Bucuresti, Str. Olteni nr. 2-4, sector 3

Numar de telefon/fax: 021 30 35 611/021 30 35 610

Codul unic de inregistrare:13328043

Codul LEI: 254900OLXCOUQC90M036

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/8060/2000

Capital social subscris si varsat: 733.031.420 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

 

COMPLETAREA CONVOCATORULUI ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR (conform solicitarii actionarului Statul Roman reprezentat prin Ministerul Economiei- Departamentul pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului)

                                                                                                                                       

Directoratul Companiei Nationale de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–SA, societate administrata in sistem dualist, cu sediul social in B-dul. General Gheorghe Magheru nr. 33, sector 1, Bucuresti, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/8060/2000, Cod Unic de Inregistrare 13328043, (“Compania”), intrunit in data de 17 aprilie 2018, avand in vedere solicitarea actionarului Statul Roman reprezentat prin Ministerul Economiei, detinator a 43.020.309 actiuni reprezentand 58,6882% din capitalul social al Companiei, formulata prin adresa Ministerului Economiei - Departamentul pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului nr. 1649/16.04.2018 (inregistrata sub nr. 16470/16.04.2018), in temeiul art.1171 din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art.92 alin.(3) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale art.7 din Regulamentul Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit atributiilor legale si statutare prevazute in Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si in Actul constitutiv al Companiei actualizat la data de 09 noiembrie 2017, completeaza ordinea de zi a Adunarii generale ordinare a actionarilor care va avea loc la data de 30 aprilie 2018, ora 10.00, in Bucuresti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, cladirea „PLATINUM Center” etaj 11, Sala de sedinte nr. 1112, publicata initial in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1269/30.03.2018 si in Cotidianul Bursa nr. 60(6121)/30.03.2018, cu urmatoarele puncte:

41. Aprobarea situatiilor financiare separate ale Companiei Nationale de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–SA pentru exercitiul financiar al anului 2017, modificate prin inregistrarea pierderii, rezultata din obligatiile suplimentare de plata consemnate in raportul de inspectie fiscala al ANAF – DGAMC in suma de 75.727.088 lei detaliate in Nota de informare elaborata de Companie nr. 14134/29.03.2018, in rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile.

51. Aprobarea situatiilor financiare consolidate ale Companiei Nationale de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–SA pentru exercitiul financiar al anului 2017, modificate prin inregistrarea pierderii rezultata din obligatiile suplimentare de plata consemnate in raportul de inspectie fiscala al ANAF – DGAMC, in suma de 75.727.088 lei, detaliate in Nota de informare elaborata de Companie nr. 14134/29.03.2018, in rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile.

71. Aprobarea repartizarii profitului aferent exercitiului financiar 2017

81. Aprobarea constituirii rezervelor aferente veniturilor realizate din alocarea capacitatii de transport pe liniile de interconexiune din surplusul realizat din rezerve din reevaluare neimpozabil la modificarea destinatiei, pentru sumele ramase neacoperite in urma repartizarii profitului conform hotararii adoptate pentru punctul 71 al ordinii de zi.

91. Aprobarea acoperirii pierderii provenite din pierderile actuariale si a pierderii provenite din obligatiile suplimentare de plata consemnate in raportul de inspectie fiscala al ANAF – DGAMC in suma de 75.727.088 lei, din surplusul realizat din rezerve din reevaluare neimpozabil la modificarea destinatiei.

 

Astfel, pentru sedinta ordinara convocata pentru data de 30 aprilie 2018, ora 10.00, in Bucuresti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, cladirea „PLATINUM Center” etaj 11, Sala de sedinte nr. 1112, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor Companiei la sfarsitul zilei de 20 aprilie 2018, va fi urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

1.     Prezentarea Raportului Anual privind activitatea economico-financiara a CNTEE „Transelectrica”–SA, conform prevederilor art. 63 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Anexei nr. 32 la Regulamentul CNVM nr. 1/2006, pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31 decembrie 2017;

2.      Prezentarea Raportului semestrial al Consiliului de Supraveghere al CNTEE „Transelectrica”–S.A. asupra activitatii de administrare;

3.     Prezentarea Rapoartelor de Audit financiar asupra situatiilor financiare anuale separate si consolidate, incheiate de CNTEE „Transelectrica” S.A. la 31 decembrie 2017;

4.     Aprobarea Situatiilor financiare separate ale CNTEE „Transelectrica”–SA pentru exercitiul financiar al anului 2017;

41. Aprobarea situatiilor financiare separate ale Companiei Nationale de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–SA pentru exercitiul financiar al anului 2017, modificate prin inregistrarea pierderii, rezultata din obligatiile suplimentare de plata consemnate in raportul de inspectie fiscala al ANAF – DGAMC in suma de 75.727.088 lei detaliate in Nota de informare elaborata de Companie nr. 14134/29.03.2018, in rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile.

5.     Aprobarea Situatiilor financiare consolidate ale CNTEE „Transelectrica”–SA pentru exercitiul financiar al anului 2017;

51. Aprobarea situatiilor financiare consolidate ale Companiei Nationale de Transport al Energiei Electrice „Transelectrica”–SA pentru exercitiul financiar al anului 2017, modificate prin inregistrarea pierderii rezultata din obligatiile suplimentare de plata consemnate in raportul de inspectie fiscala al ANAF – DGAMC, in suma de 75.727.088 lei, detaliate in Nota de informare elaborata de Companie nr. 14134/29.03.2018, in rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile.

6.     Informare cu privire la diferentele dintre situatiile financiare separate preliminare intocmite la 31.12.2017 si situatiile financiare separate finale intocmite la 31.12.2017;

7.     Aprobarea acoperirii pierderii contabile inregistrate la 31 decembrie 2017 din rezultatul reportat pozitiv provenit din surplusul realizat din rezerve din reevaluare neimpozabil la modificarea destinatiei;

71. Aprobarea repartizarii profitului aferent exercitiului financiar 2017

8.     Aprobarea constituirii rezervelor aferente veniturilor realizate din alocarea capacitatii de transport pe liniile de interconexiune din surplusul realizat din rezerve din reevaluare neimpozabil la modificarea destinatiei;

81. Aprobarea constituirii rezervelor aferente veniturilor realizate din alocarea capacitatii de transport pe liniile de interconexiune din surplusul realizat din rezerve din reevaluare neimpozabil la modificarea destinatiei, pentru sumele ramase neacoperite in urma repartizarii profitului conform hotararii adoptate pentru punctul 71 al ordinii de zi.

9.     Aprobarea acoperirii pierderii provenite din pierderile actuariale din surplusul realizat din rezerve din reevaluare neimpozabil la modificarea destinatiei;

91. Aprobarea acoperirii pierderii provenite din pierderile actuariale si a pierderii provenite din obligatiile suplimentare de plata consemnate in raportul de inspectie fiscala al ANAF – DGAMC in suma de 75.727.088 lei, din surplusul realizat din rezerve din reevaluare neimpozabil la modificarea destinatiei.

10.  Descarcarea de gestiune a membrilor Directoratului si a membrilor Consiliului de Supraveghere pentru anul financiar 2017;

11.    Prezentarea Raportului Comitetului de Nominalizare si Remunerare din cadrul Consiliului de Supraveghere al CNTEE „Transelectrica”–S.A.;

12.    Prezentarea Raportului Comitetului de Audit din cadrul Consiliului de Supraveghere al CNTEE „Transelectrica”–SA asupra sistemelor de control intern si de gestiune a riscurilor semnificative din cadrul CNTEE „Transelectrica”–S.A. aferente anului 2017;

13.    Prezentarea Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2017;

14.    Prezentarea Raportului Non-financiar consolidat 2017;

15.    Informare privind intervenirea prescrierii dreptului actionarilor la dividendele aferente anului 2014;

16.    Aprobarea profilului consiliului de supraveghre;

17.    Aprobarea profilului candidatilor;

18.    Informare cu privire la operatiunea de achizitie pentru incheierea unui contract de credit pentru acordarea plafonului de garantii pentru emiterea Scrisorii de garantie bancara de plata;

19.    Stabilirea datei de 18 mai 2018 ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele Hotararii Adunarii generale ordinare a actionarilor;

20.    Imputernicirea presedintelui de sedinta pentru semnarea Hotararii Adunarii generale ordinare a actionarilor, a documentelor necesare privind inregistrarea si publicarea Hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti.

 

In cazul in care nu se va intruni cvorumul necesar la data mentionata, Adunarea generala ordinara a actionarilor se va tine la data de 02 mai 2018, ora 10.00, in Bucuresti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, cladirea „PLATINUM Center” etaj 11, Sala de sedinte nr. 1112, cu aceeasi ordine de zi.

La data convocarii, capitalul social al Companiei este de 733.031.420 lei si este format din 73.303.142 actiuni nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 10 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea generala ordinara a actionarilor.

Propunerea privind data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele Hotararii Adunarii generale ordinare a actionarilor Companiei, data ce urmeaza a fi stabilita de Adunarea generala ordinara a actionarilor, este 18 mai 2018.

Proiectul de Hotarare a Adunarii generale ordinare a actionarilor si materialele de sedinta (documentele sau informatiile vizand problemele inscrise pe ordinea de zi) sunt disponibile incepand cu data de 30 martie 2018, respectiv 18 aprilie 2018, in format electronic, atat in limba romana, cat si in limba engleza, pe website-ul Companiei (www.transelectrica.ro), pagina Relatii investitori/AGA si pot fi obtinute la adresa: „PLATINUM Center”, str. Olteni nr. 2 – 4, sector 3, Bucuresti, in zilele lucratoare, intre orele 08.00– 15.00.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii generale, la care se va raspunde prin postarea raspunsului pe website-ul Companiei. Intrebarile vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat (la adresa: Bucuresti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, cladirea PLATINUM Center), fie prin mijloace de comunicare electronice (e-mail: irina.racanel@transelectrica.ro sau fax la numarul: +4021.3035610) in atentia doamnei Irina Racanel.

Actionarii inregistrati la data de referinta in Registrul actionarilor Companiei, comunicat de Depozitarul Central, care detin direct sau indirect o participatie de cel putin 5% din capitalul social al Companiei, au obligatia sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere data in temeiul prevederilor art. 34 alin. 2 din Legea energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 17 alin. 8 si art. 40 din Actul constitutiv al Companiei. Declaratia va fi insotita de sumarul pozitiilor in cont la zi/extrasul de cont din care sa reiasa portofoliul actiunilor detinute de acesta la operatorii economici care desfasoara activitate de producere sau de furnizare de energie, emis de participant/Depozitarul Central. Modelul de declaratie va fi postat atat in limba romana, cat si in limba engleza pe site-ul Companiei, odata cu formularele de vot prin corespondenta si cu imputernicirea speciala. Totodata, modelul de declaratie poate fi obtinut si la adresa: PLATINUM Center, str. Olteni nr. 2 – 4, sector 3, Bucuresti, in zilele lucratoare, intre orele 08.00– 15.00. Responsabilitatea asupra declaratiilor in ceea ce priveste respectarea prevederilor legale si statutare aplicabile revine in exclusivitate fiecarui actionar in parte (art. 326 Codul penal aprobat prin Legea nr. 286/2009, cu modificarile si completarile ulterioare). Declaratia insotita de extrasul de cont/sumarul pozitiilor in cont la zi va fi completata, semnata de catre actionar si predata, in original Companiei, anterior sedintei Adunarii generale a actionarilor.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta/de inregistrare, primita de Companie de la Depozitarul Central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta/de inregistrare, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar, emise de depozitarul central sau de participantii definiti la art. 168 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, care furnizeaza servicii de custodie:

a) extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza. Nu este necesara legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului. Pentru identificarea actionarului persoana fizica, sau, dupa caz a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica sau entitate fara personalitate juridica, ce adreseaza intrebari, propune candidati, care face propuneri pentru completarea ordinii de zi sau propune proiecte de hotarari, acesta va anexa cererii si copii ale documentelor care sa ii ateste identitatea.

La adunare pot participa si vota numai actionarii inscrisi la data de referinta de 20 aprilie 2018, personal sau prin reprezentant.

Participarea prin reprezentant se face in baza unei imputerniciri speciale, conform formularului pus la dispozitie de catre Companie sau a unei imputerniciri generale, cu respectarea prevederilor art.92 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, in conditiile art 14, 15, 151, 16, 17, 171 si 172 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009, cu modificarile si completarile ulterioare.

Formularul de imputernicire speciala, atat in limba romana, cat si in limba engleza, va fi disponibil si in format electronic pe website-ul Companiei www.transelectrica.ro, pagina Relatii investitori/AGA incepand cu data de 18 aprilie 2018.

Imputernicirea speciala in original sau imputernicirea generala (in copie cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului), fie in limba romana, fie in limba engleza, se depune la adresa Bucuresti, Sector 3, str. Olteni nr. 2 – 4, cladirea PLATINUM Center” in atentia doamnei Irina Racanel, sau se transmite semnata electronic cu semnatura electronica extinsa, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa: irina.racanel@transelectrica.ro. Imputernicirea speciala se depune in plic inchis cu mentiunea ”Imputernicire speciala - pentru Secretariat AGOA 30 aprilie/02 mai 2018”, pana la data de 30 aprilie 2018, ora 10.00, pentru prima convocare, respectiv pana la data de 02 mai 2018, ora 10.00, pentru a doua convocare.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea generala ordinara a actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta pus la dispozitie, atat in limba romana, cat si in limba engleza, incepand cu data de 18 aprilie 2018, pe website-ul Companiei (www.transelectrica.ro), pagina Relatii investitori/AGA. Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la Companie in conditiile mai sus precizate.

Formularele de vot prin corespondenta, fie in limba romana, fie in limba engleza, completate si semnate de catre actionari si insotite de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica, sau, dupa caz, de o copie a actului de identitate a reprezentantului actionarului persoana juridica, vor trebui sa parvina in original,

in plic inchis cu mentiunea ”Vot prin corespondenta - pentru Secretariat AGOA 30 aprilie/02 mai 2018”, prin posta sau prin servicii de curierat, la adresa: cladirea PLATINUM Center, str. Olteni nr. 2-4, cod postal 030786, sector 3, Bucuresti, pana la data de 30 aprilie 2018, ora 10.00, pentru prima convocare, respectiv pana la data de 02 mai 2018, ora 10.00, pentru a doua convocare.

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon +40 722314610, Irina Racanel –secretar tehnic al Adunarii generale a actionarilor.

 

 

Georgeta - Corina POPESCU

 

Andreea - Georgiana FLOREA

Director General Executiv

Presedinte Directorat

 

Membru Directorat

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.