vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Hotarari AGA O & E - 27.04.2018

Data Publicare: 27.04.2018 18:30:03

Cod IRIS: 82B30

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul CNVM nr. 1/2006

Data raportului: 27 aprilie 2018

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Parc Industrial Teraplast, DN 15A, KM 45+500, Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0263/238.202; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: RO3094980

Capital social subscris si varsat: 85.691.044,2 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti

Evenimente importante de raportat:

In data de 27 aprilie 2018, cu incepere de la ora 16:30, respectiv 17:00, la sediul Societatii Teraplast a avut loc sedinta Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, care a fost legal si statutar constituita la prima convocare. In cadrul acestei sedinte au participat personal si prin intermediul votului prin corespondenta, actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central, la data de 16 aprilie 2018, stabilita ca data de referinta, cvorumul indeplinit fiind de 65,60%, din totalul de 853.339.328 drepturi de vot, aferente celor 856.910.442 de actiuni emise de Societate.

In vederea asigurarii unei informari complete si corecte a actionarilor si potentialilor investitori, redam continutul hotararilor luate de Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor TERAPLAST S.A:

HOTARAREA nr. 1 din data de 27 aprilie 2018 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art.111 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A., ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului CNVM nr. 1/2006 modificat prin Regulamentul CNVM nr. 31/2006, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in extravilanul municipiului Bistrita, “Parc Industrial Teraplast”, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, intrunita in data de 27 aprilie 2018, la sediul societatii, ora 16:30, in cvorum de 65,50% din totalul de 853.339.328 drepturi de vot aferente celor 856.910.442 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A., ceea ce reprezinta un numar total de 558.900.938 voturi exprimate,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1. Aproba Raportul Consiliului de Administratie, privind situatiile financiare individuale si consolidate, aferente exercitiului financiar 2017.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

2. Ia act de Raportul auditorului financiar ERNST & YOUNG ASSURANCE SERVICES S.R.L., privind situatiile financiare individuale si consolidate, aferente exercitiului financiar 2017.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere


3. Aproba situatiile financiare individuale aferente exercitiului financiar 2017, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii, respectiv aproba situatiile financiare individuale aferente exercitiului financiar 2017: bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, politicile contabile, precum si notele explicative cuprinse in situatiile financiare ale anului 2017. In cursul exercitiului financiar 2017 Societatea TERAPLAST S.A. a inregistrat urmatorele rezultate:

Denumirea indicatorului

2017(RON)

Venituri Total

227.365.686

Alte venituri din exploatare

466.801

Modificari in cadrul stocurilor de bunuri finite si productie in curs

5.481.277

Materiile prime, consumabile folosite si marfuri

(163.354.194)

Cheltuieli cu beneficiile angajatilor

(21.449.503)

Cheltuieli cu ajustarile pentru depreciere si amortizarea

(14.241.866)

Ajustarile pentru deprecierea activelor circulante, net

(1.806.232)

Provizioane, net

2.100.468

(Pierderi)/ Castiguri din iesirea/evaluarea imobilizarilor corporale si necorporale

71.276

Castiguri din evaluarea la valoarea justa a investitiilor imobiliare

144.867

Alte cheltuieli

(28.270.805)

Rezultat din exploatare

6.507.775

Cheltuieli financiare

(3.825.616)

Venituri financiare

12.081.008

Profitul inainte de impozitare

14.763.167

Cheltuiala cu impozitul pe profit

(647.222)

Profitul exercitiului financiar

14.115.945

Alte elemente ale rezultatului global

Rezerve din transfer de business

2.909.081

Impactul impozitului amanat

(465.453)

Alte elemente ale castigului global, net, care nu se clasifica in profit sau pierdere in perioadele ulterioare

2.433.628

Total rezultat global

16.559.573

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere


4. Aproba propunerea privind repartizarea profitului net aferent exercitiului financiar 2017, dupa cum urmeaza: Profit net de repartizat: 14.115.945 lei;

Rezerve legale: 661.151 lei;

Acordare de dividende: 10.069.404 lei, dividendul brut/actiune propus fiind de 0,0118* lei;

Rezultat reportat: 3.385.390 lei.

*La calcularea valorii dividendului brut/actiune s-a avut in vedere numarul de actiuni emise de societate, din care s-a scazut un numar de 3.571.114 actiuni pe care Teraplast S.A. le-a rascumparat si le detine la data Convocarii AGOA, in baza programului stock option plan aprobat prin Hotararea AGEA nr.1 din 21.09.2017

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

5. Aproba situatiile financiare consolidate, aferente exercitiului financiar 2017, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii, inreagistrand urmatoarele rezultate:

Denumirea indicatorului

2017 (RON)

Cifra de afaceri:

422.270.070

Alte venituri din exploatare

3.764.366

Modificari in cadrul stocurilor de produse finite si productie in curs

11.026.505

Materiile prime, consumabile folosite si marfuri

(313.344.060)

Cheltuieli cu beneficiile angajatilor

(40.348.001)

Amortizare si ajustarile pentru deprecierea activelor imobilizate, net

(19.100.355)

Ajustarile pentru deprecierea activelor circulante, net

(1.481.591)

Provizioane reversate, net

2.614.451

Castiguri/ (Pierderi) din iesirea/evaluarea imobilizarilor corporale si necorporale

82.367

Castiguri din iesirea/evaluarea la valoarea justa a investitiilor imobiliare

335

Alte cheltuieli

(41.256.634)

Rezultat operational

24.227.453

Cheltuieli financiare

(5.075.283)

Cheltuieli privind dobanzile, net

(2.560.186)

Venituri financiare

4.016.149

Venituri din dividend

81.045

Rezultat financiar

(3.538.275)

Cota parte din rezultatul aferent asocierilor in participatie,

contabilizate prin metoda punerii in echivalenta

574.147

Profitul inainte de impozitare

21.263.325

Cheltuiala cu impozitul pe profit

(2.693.989)

Profitul exercitiului financiar

18.569.336

Rezultatul exercitiului financiar

Atribuibil

Detinatorilor de capital propriu ai societatii mama

18.236.827

Interese care nu controleaza

332.509

Rezultatul exercitiului financiar

18.569.336

Rezultatul global al anului

Atribuibil

Detinatorilor de capital propriu ai societatii mama

18.236.827

Interese care nu controleaza

332.509

Total rezultat global

18.569.336

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere


6. Aproba descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie al Societatii pentru exercitiul financiar 2017.

Structura votului: 28,26% pentru, 0% impotriva, 71,74% abtinere

(voturile de abtinere sunt date de administratorii societatii care au si calitatea de actionari)

7. Aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar 2018, avand urmatorii indicatori:

Indicatori

valori in mii lei

Cifra de afaceri

332,267

Cheltuieli cu materiile prime si marfurile

227,732

Marja bruta

104,536

Cheltuieli operationale, din care:

90,615

Cheltuieli cu amortizarea

17,621

Profit operational

13,921

Rezultat financiar

8,053

Profit inainte de impozitare

21,974

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

8. Aproba Programul de Investitii aferent exercitiului financiar 2018.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

9. Aproba propunerea privind mentinerea nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul 2018 la acelasi nivel net ca si cel din anul 2017, anterior intrarii in vigoare a OUG nr. 79/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal. Remuneratia astfel stabilita va ramane valabila pana la data urmatoarei adunari generale ordinare a actionarilor prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor.

Structura votului: 97,82% pentru, 0% impotriva, 2,18% abtinere

10. Aproba plata catre administratorii societatii a unei diferente de indemnizatie rezultand din indexarea lunara cu 19.9% a remuneratiei brute stabilite prin contractul de administratie, pentru perioada cuprinsa intre data de 01.01.2018 si data de 27.04.2018, prin care s-a aprobat cuantumul indemnizatiilor administratorilor pentru anul 2018, astfel incat sa se asigure administratorilor, pentru perioada in discutie, acelasi nivel al indemnizatiilor nete precum cel anterior intrarii in vigoare a OUG nr. 79/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

11. Aproba alegerea dlui Adrian Moldovan in calitate de membru independent in Comitetul de Audit, pentru un mandat egal cu cel al Consiliului de Administratie, in conformitate cu Art. 2, punctul 12, litera A. din titlul I, capitolul I, Legea 162/2017 si Art. 65 din titlul I, capitolul IX, Legea 162/2017;

Structura votului: 89,79% pentru, 10,21% impotriva, 0% abtinere

12. Aproba data de 11 iunie 2018 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

13. Aproba data de 08 iunie 2018 ca „ex date”, respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale modificat si completat prin Regulamentul nr. 13/2014 pentru modificarea si completarea unor regulamente emise de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (denumit in continuare Regulamentul CNVM nr. 6/2009).

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

14. Aproba data de 29 iunie 2018 ca data platii, astfel cum este definita de art. 2 lit. g) din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si de art. 129 ind. 3 alin. 2 din Regulamentul CNVM nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

15. Mandateaza Consiliul de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

Structura votului: .100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

16. Mandateaza presedinte Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

17. Mandateaza consilierul juridic al Societatii, Diana Octavia Bretfelean, care se legitimeaza cu C.I. seria X.B. nr. 515915, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

HOTARAREA nr. 1 din data de 27 aprilie 2018 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art.113 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A., ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului CNVM nr. 1/2006 modificat prin Regulamentul CNVM nr. 31/2006, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in extravilanul municipiului Bistrita, “Parc Industrial Teraplast”, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, intrunita in data de 27 aprilie 2018, la sediul societatii, ora 17:00, in cvorum de 65,50% din totalul de 853.339.328 drepturi de vot aferente celor 856.910.442 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A., ceea ce reprezinta un numar total de 558.900.938 voturi exprimate,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1. Aproba autorizarea majorarii capitalului social al Societatii, cu suma de maxim 21.450.000 lei, pana la valoarea maxima de 107.141.097 lei, reprezentand capital autorizat, prin delegarea, pentru o perioada de 12 luni, catre Consiliul de Administratie, a exercitarii competentelor privind majorarea capitalului social, in baza prevederilor art. 114 alin.(1)-(2), si a art. 2201 din Legea nr. 31/1990, a prevederilor art. 85 din Legea nr. 24/2017 si a prevederilor art. 9 alin.(2) din Actul Constitutiv al societatii, in urmatoarele conditii:

- Actiunile nou emise se vor distribui gratuit tuturor actionarilor societatii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de inregistrare ce va fi stabilita de catre Consiliul de Administratie;

- Majorarea de capital se va realiza pentru sustinerea activitatii curente a societatii;

- Fiecarui actionar inregistrat in Registrul Actionarilor la data de inregistrare (care va fi stabilita de Consiliul de Administratie prin decizia prin care va aproba toate detaliile majorarii de capital social) i se vor aloca un numar de 1 actiune gratuita la 4 actiuni detinute;

- Majorarea capitalului social se va face prin incorporarea rezervelor constituite in anii anteriori.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

2. Aproba mandatarea Consiliului de Administratie pentru indeplinirea oricaror si a tuturor formalitatilor necesare pentru ducerea la indeplinire punctului 1 din prezenta ordine de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, incluzand, dar fara a se limita la: initierea, derularea (inclusiv stabilirea datei platii, stabilirea datei de inregistrare - data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange drepturile aferente majorarii de capital, stabilirea ex-date, stabilirea valorii exacte cu care se majoreaza capitalul social, stabilirea pretului la care vor fi compensate fractiunile de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor), finalizarea, inregistrarea si operarea majorarii capitalului social, modificarea corespunzatoare a actului constitutiv al Societatii, redactarea si semnarea tuturor documentelor si indeplinirea oricaror formalitati pentru punerea in aplicare si inregistrarea majorarii capitalului social la autoritatile competente.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

3. Aproba actualizarea Actului Constitutiv al Societatii, in conformitate cu cele aprobate la pct. 1 din prezenta, dupa cum urmeaza:

Art. 9. alin. (4) se introduce si va avea urmatorul continut:Consiliul de Administratie este autorizat prin Actul Constitutiv, pentru o perioada de 12 luni de la data completarii Actului Constitutiv cu prezentul articol, sa majoreze capitalul social al Societatii cu valoarea de maxim 21.450.000 lei, pana la valoarea maxima de 107.141.097 lei, reprezentand capitalul social autorizat.”

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

4. Aproba valoarea de 185.000.000 lei ca limita maxima de indatorare pe care o poate contracta societatea in exercitiul financiar 2018, inclusiv garantarea contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

5. Mandateaza Consiliul de Administratie ca, pana la limita maxima de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 3 din prezenta hotarare. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la: accesarea unor credite bancare, incheierea unor contracte de credit/de leasing, prelungirea contractelor de credit bancar/de leasing accesate, stabilirea structurii de garantii aferente contractelor de credit/de leasing accesat/prelungit, restructurarea/rescadentarea creditelor acordate, schimbarea structurii garantiilor creditelor existente in sold, imputernicirea persoanelor care vor semna in numele si pe seama Teraplast S.A. contractele de credit/contractele de leasing/contractele de garantie/actele aditionale la contractele de credit/de leasing, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit/de leasing, contractele de garantie sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

6. Aproba data de 15 iunie 2018 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

7. Aproba data de 14 iunie 2018 ca „ex date”, respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale modificat si completat prin Regulamentul nr.


13/2014 pentru modificarea si completarea unor regulamente emise de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (denumit in continuare Regulamentul CNVM nr. 6/2009).

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

8. Mandateaza Consiliul de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

9. Mandateaza presedintele Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

10. Mandateaza consilierul juridic al Societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, care se legitimeaza cu C.I. seria X.B. nr. 515915, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IVa.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

Presedinte al Consiliului de Administratie

Dorel Goia

Pentru relatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0752-101.571, e-mail: diana.bretfelean@teraplast.ro, persoana de contact Diana Bretfelean – Consilier Juridic.



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.