ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania
Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367;
R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei
IBAN : RO70 BTRL 0140 1202 F767 76XX –Banca Transilvania ,Sucursala Constanta
Catre : AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE
Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax : 021 312 47 22
RAPORT CURENT
conform Regulamentului CNVM nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 297/2004 privind piata de capital
Data raportului: 17.02.2017
Denumirea societatii emitente: S.C. ARGUS S.A. CONSTANTA
Sediul social: Str. Industriala, nr. 1
Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67
Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO
Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;
Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB-ATS AeRO
Actiuni (simbol de piata UARG)
Evenimente importante de raportat:
Convocarea Adunarii Generala Ordinare a Actionarilor pentru data de 31.03/01.04.2017, conform deciziei Consiliului de administratie nr.11 din data de 17.02.2017
CONVOCATOR
Consiliul de administratie al ARGUS S.A. CONSTANTA, in temeiul art.111 din Legea 31/1990, republicata si modificata, ale Legii nr.297/2004, Regulamentelor C.N.V.M. si dispozitiilor Actului constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor care vor avea loc in data de 31.03.2017, orele 11:00 la sediul societatii din Constanta – Str.Industriala nr.1
Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 20.03.2017, care este data de referinta.
In caul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunarile Generale se reprogrameaza pe data de 01.04.2017, orele 11:00 la sediul S.C. ARGUS SA din Constanta, Str.Industriala nr.1.
ORDINEA DE ZI A.G.O.A
1. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare individuale la 31.12.2016, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
2. Aprobarea modalitatii de acoperire a pierderii inregistrate de societate la data de 31.12.2016;
3. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar 2016;
4. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a Programului de investitii pentru anul 2017;
5. Aprobarea indemnizatiei administratorilor si a nivelului la care se incheie asigurarea pentru raspundere profesionala a administratorilor, valabile de la data de 01.05.2017;
6. Aprobarea intocmirii situatiilor financiare anuale conform IFRS la 31.12.2016, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
7. Aprobarea datei de 20.04.2017 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 238 din Legea nr. 297/2004, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 19.04.2017 ca data “ex date”, conform art.2 litera f si art. 5 pct.11 din Regulamentul C.N.V.M. nr. 6/2009, astfel cum a fost modificat si completat prin Regulamentul ASF nr. 13/2014;
8. Aprobarea imputernicirii d-nului Robu Sabin, director general si/sau a d-nei Alina Pirjan, avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor AGOA, si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.
Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa solicite introducerea de puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi.
Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii, insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica si a dovezii calitatii de actionar, emisa de catre Depozitarul Central.
Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii solicitarii.
Dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi poate fi exercitat pana cel mai tarziu la data de 20.03.2017, prin adresa, in original, insotita de dovada calitatii de actionar emisa de Depozitarul Central si de dovada calitatii de reprezentant legal, prin certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii adresei.
Informatiile privind exercitarea acestor drepturi se gasesc pe website-ul societatiii www.argus-oil.ro, la rubrica “Relatia cu investitorii”.
Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 29.03.2017 , ora 15:00.
Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.
Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 29.03.2017, ora 15:00.
Formularul de imputernicire speciala sau generala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora , se vor obtine, incepand cu data de 20.03.2017, de pe website-ul societatii www.argus-oil.ro sau de la compartimentul actionariat.
Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari de pe website-ul oficial al societatii www.argus-oil.ro, la rubric “Relatia cu investitorii” , incepand cu data de 01 martie 2017.
Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I./C.I., pentru persoanele fizice, iar, pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persoanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.
p. PRESEDINTE CA
Ioan Pauna