- BVB si membrii Comitetului de Nominalizare au desemnat cele 50 de companii care vor intra in etapa finala a Made in Romania, editia a II-a
- Publicul poate trimite direct in finala compania favorita prin voturile exprimate pe www.bvbleague.ro/vot pana in data de 3 aprilie
Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a finalizat procesul de selectie a celor 50 de companii care trec in etapa finala a proiectului Made in Romania: Liga BVB. Au fost inscrise 201 companii, fata de 166 in prima editie a Made in Romania, din 2017. Interesul in crestere pentru Made in Romania este datorat inclusiv sprijinului oferit de membrii Comitetului de Nominalizare, membrilor Juriului, precum si companiilor care au intrat in Liga BVB in prima editie a Made in Romania.
Cele 50 de companii selectate sunt:
- AAGES
- Active Power Solutions
- Adservio
- Allview – Visual Fan
- AMC Pixel Factory
- Angst
- Apiland
- Arobs Transilvania Software
- Ascendis Consulting
- Atelierele Pegas
- Automobile Bavaria
- Bebe Tei
- Bilka Steel
- Calirom
- Carbon Incubator
- CargoPlanning
- Aqua Carpatica (Carpathian Springs)
- City Grill Group
- Clinicile Dr.Leahu (Implant Expert)
- Cramele Recas
- Croco
- Carturesti (Direct Client Service)
- Duraziv
- Elefant.ro
- Elis Pavaje
- Elsaco
- Enevo Group
- Fabrica de Bere Buna
- Farmec
- Fintech OS
- Hofigal Export Import
- iHunt Technology Import Export
- Kiwi Finance
- LifeBox
- Millenium Insurance Broker
- Musette
- Netopia
- Paralela 45
- Qualitance
- Raureni
- Salad Box
- Secom
- Simultan
- Sport Guru
- Te-Rox Prod
- TotalSoft
- Tremend Software Consulting
- Typing DNA
- Vivre Deco
- Zitec
Succesul celei de-a doua editii a Made in Romania este deja vizibil, atat prin numarul mai mare de companii nominalizate, cat si prin diversitatea de industrii prezente in proiect, dar cel mai important, am vazut companii care spun cu mandrie ca sunt «made in Romania». Vom continua sa punem lumina reflectoarelor pe companiile romanesti cu potential considerabil si sa promovam antreprenoriatul romanesc,” a declarat Lucian Anghel, presedintele Consiliului de Administratie al BVB.
„S-au inscris companii tinere, cu idei inovatoare, precum si companii cu traditie, care sunt lideri in industria lor. Este imbucurator sa vedem ca o treime dintre aceste companii au fost si anul trecut in Made in Romania, ceea ce dovedeste ca antreprenorii considera Made in Romania un proiect util pentru companiile lor. Acest mix de industrii si de marime a companiilor dovedeste ca Made in Romania este pentru orice companie romaneasca, indiferent de nivelul afacerilor, industria in care activeaza, precum si vechimea sa”, a spus Adrian Tanase, directorul general al BVB.
Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experti va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasa pe baza votului publicului, in perioada 19 martie – 3 aprilie, pe website-ul proiectului www.bvbleague.ro/vot. Numele celor 15 finaliste vor fi anuntate in data de 25 aprilie, in cadrul Galei Made in Romania.
Aceste companii vor intra intr-un program de mentorat, derulat in perioada mai - noiembrie 2018, in care vor fi acoperite subiecte precum marketing si branding, strategie si inovare, audit si finantarea dezvoltarii. In functie de tema fiecarei luni, vor avea loc ateliere, training-uri si intalniri dedicate echipelor si angajatilor din companiile selectate.
Aflat deja la cea de-a doua editie, Made in Romania este un proiect unic care isi propune sa identifice si sa promoveze antreprenoriatul romanesc. In cursul anului 2018 partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners, Mazars, NNDKP, Tradeville si Catalyst Romania.
***
Despre Made in Romania
Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori Bucuresti in 2017 pentru a identifica si promova companiile de top din Romania. Scopul proiectului Made in Romania este identificarea viitoarelor motoare ale economiei romanesti si sprijinirea acestora timp de un an pentru a le ajuta sa-si aduca afacerile la nivelul urmator, imbunatatind transparenta, vizibilitatea, reputatia si, cel mai important, obtinerea accesului la capitalul necesar dezvoltarii si cresterii ulterioare. Participarea la acest proiect este gratuita si voluntara.