joi | 25 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ALUMIL ROM INDUSTRY S.A. - ALU

Convocare AGA O & E in 23/24 Aprile 2021

Data Publicare: 22.03.2021 8:27:40

Cod IRIS: CA590

 

Raport curent

Nr. 3  din 22 Martie 2021

Conform prevederilor Regulamentului ASF   nr. 5 / 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv ale Legii nr. 24 / 2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

 

Data raportului: 22 Martie 2021

Denumirea entitatii emitente:  Alumil Rom Industry SA

Sediul social: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines& Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1

Numarul de telefon/fax: 021 4243456 , fax: 021 423 39 32

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO10042631

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/8540/1997

Capital social subscris si varsat: 6.250.000 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori       Bucuresti, Titluri de capital – Categoria Standard

 

I. Evenimente importante de raportat:

 

A.                 In data de 19 Martie 2021,  Consiliul de administratie al Societatii ALUMIL ROM INDUSTRY S.A.  a adoptat decizia in legatura cu convocarea Adunarii generale ordinare si extraordinare a Actionarilor, dupa cum urmeaza:

 

Consiliul de Administratie al societatii comerciale ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., societate comerciala infiintata in conformitate cu legislatia romana, cu sediul social in Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/8540/1997, CUI 10042631, Atribut fiscal RO, capital social subscris si integral varsat 6.250.000 RON (denumita in continuare ,,ALUMIL" sau ,,Societatea"), convoaca

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

in data de 23.04.2021 incepand cu ora 11.00 a.m., la sediul ALUMIL din Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines & Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, Bucuresti, avand urmatoarea

ORDINE DE Zl:

1.     Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2020, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2020;

2.     Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie  cu privire la repartizarea profitului net si distribuirea catre actionarii ALUMIL ROM IDUSTRY SA, inregistrati in registrul actionarilor la Data de inregistrare, a unui dividend cu o valoare bruta pe actiune de 0.11 RON;

3.     Descarcarea de gestiune a administratorilor Societatii pentru exercitiul financiar 2020;

4.     Prelungirea mandatului auditorului financiar al Societatii Societatea Accordserve Advisory S.R.L. pentru o perioada de 1 an;

5.     Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2021;

6.     Stabilirea datei de 25.05.2021 ca ,,data de inregistrare", data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor;

7.     Stabilirea datei de 24.05.2021 ca data ,,ex date", data calendaristica de la care actiunile ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., obiect al Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare;

8.      Stabilirea datei de 15.06.2021 ca ,,data platii", data calendaristica la care distribuirea dividendelor aferente actiunilor ALUMIL ROM INDUSTRY SA, asa cum a fost stabilita prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, devine certa;

9.     Mandatarea Dlui. Michail Sotiriou, Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea in numele actionarilor a hotararilor luate in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si efectuarea tuturor formalitatilor cerute de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari.

 

Doar persoanele inregistrate ca actionari la data de 13.04.2021 care este data de referinta a adunarii, conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., pot participa si vota in cadrul adunarii generale.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati in cadrul sedintei fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau generala, in conditiile art. 92 alin 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Continutul minim al procurii speciale este conform cu art. 201 din Regulamentul nr. 5/2018 emis de ASF.  Modelul de procura speciala, in limba romana si engleza, poate fi obtinut de la sediul societatii sau poate fi descarcat de pe site-ul www.alumil.com/ro  incepand cu data de 23.03.2021, ora 11.00.

 

Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor din  Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

 

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a) este un actionar majoritar al societatii sau o alta entitate controlata de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

 

Data limita a depunerii procurilor este 21.04.2021 ora 11.00. O copie a procurii/imputernicirii generale, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (in limba romana sau engleza), insotit de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului reprezentat, vor fi depuse la sediul societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines& Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, sector 1 sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro. Copiile certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul verbal al adunarii generale.

 

Actionarii pot imputernici o institutie de credit care presteaza servicii de custodie in baza unei procuri speciale intocmita conform Regulamentului 5/2018  si semnata de respectivul actionar care va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar;

iii) procura speciala este semnata de actionar.

Procura speciala si declaratia mentionate mai sus trebuie depuse la sediul Societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, in original, semnate si, dupa caz, stampilate, sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor,  prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta in limba romana sau limba engleza. Formularul de vot prin corespondenta semnat in original sau purtand semnatura electronica extinsa impreuna cu copia actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului, vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la data de 21.04.2021, ora 11.00. Conform art 92 alin 20 din legea 24/2017 in situatia in care un actionar care si-a exprimat votul prin corepondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta  exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat, fiind luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

 

In cazul actionarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data  de 22.03.2021.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara alte formalitati suplimentare.

 

Documentele, materialele vizand ordinea de zi, proiectul de hotarare si formularul de vot prin corespondenta, disponibile in limba romana si engleza vor fi puse la dispozitia actionarilor pentru a fi consultate si, daca este cazul, completate in conformitate cu prevederile art 117 alin 6 din Legea 31/1990, incepand cu data de 23.03.2021, ora 11.00, la sediul ALUMIL, la Secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, precum si pe site-ul societatii, www.alumil.com/ro.

 

Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

(i) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Aceste drepturi pot fi exercitate in scris pana la data de 06.04.2021.

 

Actionarii societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi, acestea urmand a fi depuse la sediul societatii impreuna cu copii dupa acte care permit identificarea actionarului pana la data de 21.04.2021 ora 11.00.

 

In cazul in care la data mentionata mai sus pentru desfasurarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nu se vor intruni conditiile de validitate prevazute de Legea societatilor comerciale si de Actul Constitutiv al Societatii, sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este convocata pentru data de 24.04.2021 incepand  cu orele 11.00 a.m. la aceeasi adresa si avand aceeasi ordine de zi.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la Secretariatul Societatii, la tel. +4021 424 3456.

 

 

*****

 

Consiliul de Administratie al societatii comerciale ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., societate comerciala infiintata in conformitate cu legislatia romana, cu sediul social in Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/8540/1997, CUI 10042631, Atribut fiscal RO, capital social subscris si integral varsat 6.250.000 RON (denumita in continuare ,,ALUMIL" sau ,,Societatea"), convoaca

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

 

in data de 23.04.2021 incepand cu ora 11.30 a.m., la sediul ALUMIL din Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines & Technology Park, Cladirea A,  Aripa A1, parter, Bucuresti, avand urmatoarea

 

ORDINE DE Zl:

 

1.        Aprobarea prelungirii facilitatii de credit in sold in suma de 2.000.000 eur la Banca Transilvania, conform contractului de credit nr 2/BWI/2014 si a actelor aditionale ulterioare, cu mentinerea garantiilor deja constituite si mentinerea mandatului acordat domnului Michail Sotiriou, prin hotararea AGEA nr.3/21.04.2016, pentru semnarea tuturor actelor aditionale ulterioare, necesare pentru prelungirea facilitatii de credit la Banca Transilvania.

  1. Aprobarea ratificarii actului/actelor aditionale la Contractul de imprumut nr.6007 din 13.03.2014 prin care s-a prelungit si majorat creditul in suma initiala de 3.000.000 RON pana la suma de 9.600.000 RON, contractat de Societate la OTP Bank Romania SA, avand ca destinatie finantarea cheltuielilor curente pentru o perioada de 12 luni si emiterea de Scrisori de Garantie pentru o perioada de 24 luni  precum si prelungirea cu noi perioade de creditare, daca va fi cazul, cu aprobarea prealabila a Bancii, pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.

3.       Aprobarea ratificarii constituirii unor garantii suplimentare in vederea garantarii creditului mentionat la punctul 2, asupra bunurilor proprietatea Societatii, dupa cum urmeaza:

a.     ipoteca mobiliara asupra unor echipamente aflate in proprietatea Societatii asa cum sunt acestea detaliate in anexa la procesul verbal de sedintaal adunarii generale extraordinare;

b.    cesiunea creantelor banesti platite in temeiul tuturor politelor de asigurare incheiata de Alumil Rom Industry S.A. in legatura cu echipamentele mai sus mentionate;

4.       Aprobarea mentinerii in garantie si ratificarea actelor aditionale la contractele de garantie si/sau contractele de garantie prin care s-au mentinut/constituit garantiile aferente precum si constituirea de noi garantii in vederea garantarii creditului mentionat la punctul 2, asupra bunurilor proprietatea Societatii si a tertilor, dupa cum urmeaza:

a.       ipoteca mobiliara asupra soldurilor creditoare ale conturilor curente deschise de Societate la Banca;

b.       ipoteca   asupra imobilului, situat  in Comuna Filipestii de Padure, sat Minieri, nr. 149, jud. Prahova, compusa din teren intravilan in suprafata totala de 50.003 mp, tarla 68, parcela nr. 1781/14, 1781/15, 1781/16, 1781/17, 1781/18, 1781/19, 1781/20, 1781/21 avand nr. cadastral 20481 (nr. cadastral vechi 10297) si constructiile edificate pe aceasta respectiv:

- C1- hala industriala productie si depozitare profile din aluminiu si accesorii, suprafata construita desfasurata de 8836 mp, anul constructiei 2013, cu pereti din panouri sandwich cu finisaj exterior tabla cutata fara certificat de performanta energetica si lift, aflata in categoria de folosinta constructii administrative si social-culturale, in suprafata de 8835 mp din acte si 8836 masurata, avand nr. cadastral 20481-C1, 1781/14, 1781/15, 1781/16, 1781/17, 1781/18, 1781/19, 1781/20, 1781/21, 1781/22 si 1781/23  inscrise in Cartea Funciara 20481 a localitatii Filipestii de Padure,

- C2: - platforma betonata in suprafata construita de 4915 mp, an constructie 2013, avand nr. cadastral 20481-C2, 1781/14, 1781/15, 1781/16, 1781/17, 1781/18, 1781/19, 1781/20, 1781/21, 1781/22 si 1781/23, inscrise in Cartea Funciara 20481 a localitatii Filipestii de Padure, impreuna cu toate amelioratiunile imobilului.

c.       scrisoare de confort avand forma si continutul acceptate de Banca, constituita de Alumil        Aluminium Industry S.A. pentru o suma agreata de Banca ce va acoperi valoarea totala a creditelor contractate de Societate la OTP Bank Romania SA, inclusiv dobanzi, comisioane, speze etc. pana la acoperirea integrala a obligatiilor contractuale;

d.       cesiunea creantelor banesti platite in temeiul tuturor politelor de asigurare incheiata de Alumil Rom Industry S.A. in legatura cu garantiile mai sus mentionate;

5.       Aprobarea ratificarii tuturor actelor aditionale la contractele de credit, contractele de garantie si/sau actele aditionale la acestea, a oricaror acte/documente subsecvente acestora, incheiate si semnate pana in prezent intre Societate si OTP Bank Romania SA in legatura cu creditul mentionat la punctul 1 din prezenta hotarare.

6.       Stabilirea datei de 25.05.2021 ca ,,data de inregistrare", data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor;

7.       Stabilirea datei de 24.05.2021 ca data ,,ex date", data calendaristica de la care actiunile ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., obiect al Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare;

8.       Mandatarea Dlui. Michail Sotiriou, cetatean elen, domiciliat in Romania, Bucuresti, Str. Ale. Botorani, nr. 17, bl. V50, ap. 50, sect. 5, identificat cu pasaport seria AN, nr. 5493581, eliberat de GRECIA la data de 20.06.2017, valabil pana la data de 19.06.2022, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie al Societatii, pentru semnarea in numele actionarilor a hotararilor luate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si efectuarea tuturor formalitatilor cerute de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari,  pentru semnarea contractului/lor de credit, a contractelor de garantii (mobiliare/imobiliare), a tuturor actelor aditionale aferente acestora, precum si a tuturor cererilor, documentelor ce tin de ducerea la indeplinire a prezentei Hotarari, inclusiv dar nelimitandu-se la reprezentarea Societatii cu depline puteri in fata institutiilor de credi in vederea derularii in bune conditii a facilitatilor  contractate (de la respectiva institutie bancara), avand dreptul de a semna orice act(e) aditional (e)  la contractele de credit, ce  pot avea ca obiect, inclusiv dar fara a se limita la, prelungirea termenelor, operatiuni de restructurare, reesalonare, diminuare, modificarea si completarea structurii de garantii la nivelului necesarului de garantat conform negocierilor cu banca,  precum si orice alte documente necesare derularii in bune conditii a facilitatii de credit contractate. 

Mandatul este acordat inclusiv pentru instituirea si notarea interdictiilor de instrainare, grevare cu  sarcini, inchiriere, dezmembrare si alipire, construire si demolare, restructurare si amenajare asupra imobilelor constituite in garantie.

De asemenea, mandatul se considera dat si pentru orice alte modificari care vor interveni pe parcursul derularii creditului mentionat in prezenta hotarare, cu privire la contractul de credit si/sau de garantie aferente acestora, incheiate/ce se vor incheia cu institutiile de credit sus mentionate, cum ar fi, dar fara a se limita la  prelungirea perioadei de valabilitate a creditului, majorari/diminuari/restructurari ale sumei acordate a creditului, majorari/diminuari de dobanda, constituire a unor noi garantii/inlocuirea acestora sau orice alte modificari ale raportului de creditare si/sau garantare, mandatul fiind dat pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.

 

 

Doar persoanele inregistrate ca actionari la data de 13.04.2021 care este data de referinta a adunarii, conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., pot participa si vota in cadrul adunarii generale.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati in cadrul sedintei fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau generala, in conditiile art. 92 alin 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Continutul minim al procurii speciale este conform cu art. 201 din Regulamentul nr. 5/2018 emis de ASF.  Modelul de procura speciala, in limba romana si engleza, poate fi obtinut de la sediul societatii sau poate fi descarcat de pe site-ul www.alumil.com/ro  incepand cu data de cu data de 23.03.2021, ora 11.00.

 

Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor din  Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

 

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a) este un actionar majoritar al societatii sau o alta entitate controlata de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

 

Data limita a depunerii procurilor este 21.04.2021 ora 11.00. O copie a procurii/imputernicirii generale, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (in limba romana sau engleza), insotit de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului reprezentat, vor fi depuse la sediul societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines& Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, sector 1, sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul verbal al adunarii generale.

 

Actionarii pot imputernici o institutie de credit care presteaza servicii de custodie in baza unei procuri speciale intocmita conform Regulamentului 5/2018  si semnata de respectivul actionar care va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar;

iii) procura speciala este semnata de actionar.

Procura speciala si declaratia mentionate mai sus trebuie depuse la sediul Societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Bussines&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, sector 1, in original, semnate si, dupa caz, stampilate, sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  inainte de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor,  prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta in limba romana sau limba engleza. Formularul de vot prin corespondenta semnat in original sau purtand semnatura electronica extinsa impreuna cu copia actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului, vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la data de 21.04.2021, ora 11.00. Conform art 92 alin 20 din legea 24/2017 in situatia in care un actionar care si-a exprimat votul prin corepondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat, fiind luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

 

In cazul actionarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data de 22.03.2021.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara alte formalitati suplimentare.

 

Documentele, materialele vizand ordinea de zi, proiectul de hotarare si formularul de vot prin corespondenta, disponibile in limba romana si engleza vor fi puse la dispozitia actionarilor pentru a fi consultate si, daca este cazul, completate in conformitate cu prevederile art 117 alin 6 din Legea 31/1990, incepand  cu data de 23.03.2021, ora 11.00, la sediul ALUMIL, la Secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, precum si pe site-ul societatii, www.alumil.com/ro.

 

Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

(i) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Aceste drepturi pot fi exercitate in scris pana la data de 06.04.2021.

 

Actionarii societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi, acestea urmand a fi depuse la sediul societatii impreuna cu copii dupa acte care permit identificarea actionarului pana la data de 21.04.2021 ora 11.00.

 

In cazul in care la data mentionata mai sus pentru desfasurarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor nu se vor intruni conditiile de validitate prevazute de Legea societatilor comerciale si de Actul Constitutiv al Societatii, sedinta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este convocata pentru data de 24.04.2021 incepand  cu orele 11.30 a.m. la aceeasi adresa si avand aceeasi ordine de zi.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la Secretariatul Societatii, la tel. +4021 424 3456.

 

 

Consiliul de Administratie

Presedinte,

Michail Sotiriou

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.