vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


IMOTRUST SA ARAD - ARCV

Convocare AGA O & E pentru data de 27.04.2018

Data Publicare: 26.03.2018 18:05:09

Cod IRIS: 2A30E

Raportul curent conform Reg.   1 /2006

 

 

Data raportului:

26.03.2018

Denumirea entitatii emitente:

SC IMOTRUST SA

Sediul social:

Arad, Poetului nr.1/C

Numarul de telefon/fax:

0357/100.000

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului:

1680630

Numar de ordine in Registrul Comertului:

J02/541/1991

Capital social subscris si varsat:

42.574.482.20 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

AeRo

 

I. Evenimente importante de raportat

Enumerarea evenimentelor importante care au avut loc in legatura cu respectiva societate comerciala si care pot, au sau vor avea un impact semnificativ asupra pretului valorilor mobiliare sau asupra detinatorilor de valori mobiliare. Asemenea evenimente importante sunt, fara a se limita, la urmatoarele:

 

 

a)     Schimbari in controlul asupra societatii comerciale

Descrierea oricarei schimbari in controlul asupra societatii comerciale ce va cuprinde cel putin urmatoarele informatii: modificari survenite in structura actionariatului (actionari care detin procente de 5%,
10%, 33%, 50%, 75% sau 90%); numele persoanei sau al entitatii care a preluat controlul; daca controlul a fost preluat de o entitate, precizarea numelui persoanei care controleaza acea entitate; forma de control existenta (de exemplu: numarul de actiuni detinute, legaturi etc.), gradul de control sau motivul pentru care se considera ca exista un astfel de control; suma achitata sau modalitatea utilizata pentru obtinerea acestui control; descrierea tranzactiilor prin intermediul  carora persoana sau  entitatea a obtinut controlul; detalii privind sursa si conditiile in care s-a efectuat finantarea utilizata pentru a obtine controlul asupra societatii comerciale; descrierea oricaror aspecte legate de tranzactie, care ar putea face ca aceasta sa fie temporara, sau a oricaror schimbari care se anticipeaza in pozitia de control.

 

 

Nu este cazul

 

 

b)     Achizitii sau instrainari substantiale de active

Informatiile furnizate cu privire la orice achizitii sau instrainari substantiale de active facute de societatea comerciala sau de oricare dintre filialele sale se vor referi la: data achizitiei sau a instrainarii; descrierea activului; volumul/valoarea platii/incasarii pentru activ; descrierea tranzactiei privind activul; sursa finantarii pentru orice achizitie; scopul sau modul de utilizare anticipat al activelor achizitionate; modificarile estimate a interveni in activitatea societatii comerciale ca urmare a utilizarii respectivelor active (reduceri de personal, cresterea productivitatii, reducerea costurilor de productie, cresterea cifrei de afaceri).

 

Nu este cazul

 

c)     Procedura falimentului

Descrierea oricarei proceduri incepute sau evolutii in cadrul procedurilor in curs conform Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventiei si de insolventa cu precizarea a cel putin urmatoarelor informatii: autoritatea judecatoreasca implicata; identitatea judecatorului sindic sau a administratorului ori a lichidatorului; modul de stabilire si descrierea membrilor comitetului creditorilor si a activitatilor
intreprinse de acestia; descrierea procedurilor initiate conform legii de mai sus; descrierea planurilor propuse sau aprobate; descrierea oricaror ordine sau masuri emise in timpul procedurii. La finalizarea procedurii falimentului lichidatorul va avea obligatia transmiterii la C.N.V.M. a unei notificari in acest sens insotita de certificatul de radiere a respectivei societati comerciale.

 

 

Nu este cazul

 

 

d)     Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017

Descrierea oricarei tranzactii de natura celor mentionate la art.82 din Legea nr.24/2017 ce va cuprinde informatii referitoare la: partile care au incheiat contractul; data incheierii si natura actului; descrierea obiectului contractului; valoarea totala a actului juridic, pretul unitar; cantitatea marfurilor livrate/ serviciile prestate; creantele reciproce; garantiile constituite, penalitatile stipulate; termenele si modalitatile de plata. Rapoartele vor mentiona si orice alte informatii necesare pentru determinarea efectelor actelor juridice respective asupra situatiei financiare a societatii.

 

Nu este cazul

 

 

e)     Alte evenimente

 

·         Convocator pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. IMOTRUST S.A.  din data de 27/28.04.2018

 

f) Anexe

 

·         Convocator pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. IMOTRUST S.A. din data de 27/28.04.2018

     

 

      

 

 

CONVOCATOR

pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. IMOTRUST S.A. din data de 27.04.2018

 

Directoratul S.C. IMOTRUST S.A., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad sub nr. J02/541/1991, C.U.I. RO 1680630, intrunit in sedinta din data 26.03.2018, convoaca in temeiul art. 117 din  Legea nr. 31/1990 republicata si modificata, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor  si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor S.C. IMOTRUST S.A. pentru ziua de 27.04.2018, ora 14:00, respectiv ora 15:00. In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea AGOA si AGEA este convocata pentru data de 28.04.2018 in acelasi loc si la aceeasi ora, cu mentinerea ordinii de zi.

Adunarile generale se vor tine la sediul societatii din Arad, str.Poetului, nr.1/C, jud. Arad, pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor, tinut de S.C. Depozitarul Central S.A., la sfarsitul zilei de 12.04.2018 (data de referinta), care au dreptul sa participe la deliberarile AGOA si AGEA si sa voteze in cadrul acestora, cu urmatoarea cu urmatoarea

ORDINE DE ZI :

     Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor este:

1.      Supunerea spre aprobare a raportului  Consiliului de Supraveghere pe anul  2017 si descarcarea de gestiune a Consiliului de Supraveghere pentru exercitiul financiar al anului 2017.

  1. Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului de gestiune al Directoratului pe  anul 2017 si descarcarea de gestiune a acestuia pentru exercitiul financiar al anului 2017.
  2. Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului auditorului financiar pe anul 2017.
  3. Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare anuale aferente anului 2017  si aprobarea rezultatului financiar corespunzator anului 2017.
  4. Supunerea spre aprobare a bugetului de venituri si cheltuieli al anului 2018.
  5. Supunerea spre aprobare a prelungirii mandatelor Consiliului de Supraveghere al societatii.

7.      Aprobarea numirii unui auditor statutar, stabilirea duratei mandatului si a onorariului; mandatarea unei persoane pentru a negocia si semna contractul de audit statutar.

8.      Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor   asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. nr.86 din Legea nr. 24/2017.

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor este:

1.      Supunerea spre aprobare a inchiderii sediului secundar situat in Mun.Arad, str.Barabas Bela, nr.23, jud.Arad.

2.      Supunerea spre aprobare a ratificarii deciziei Directoratului cu numarul 442 din 22.09.2017 privind semnarea Actelor Aditionale nr. 29 si 30 la contractul de limita de creditare nr. 3/13.05.2008, acte aditionale intre IMOTRUST SA (in calitate de imprumutat/garant ipotecar) de CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA.

3.      Supunerea spre aprobare a ratificarii deciziei Directoratului cu numarul 443 din 25.09.2017 privind incheierea unui contract de vanzare cu titlu de dare in plata prin care Debitoarea S.C. IMOTRUST S.A. transmite definitiv si irevocabil Creditoarei S.C. ROMANA RESIDENCE DEVELOPMENT S.A., in baza art. 1.492 Cod Civil, cu titlu de DARE IN PLATA, dreptul sau de proprietate asupra unui numar de 20 (douazeci) Imobile, la valoare de dare in plata a tuturor Imobilelor in suma totala de 548.057 euro (cincisutepatruzecisioptmiicincizecisisapteeuro), la care se adauga TVA conform dispozitiilor legale aplicabile, cu aplicarea regimului taxarii inverse, in masura in care este aplicabil,  (valoare de dare in plata ce a fost preluata in mod corespunzator din Promisiunea bilaterala de dare in plata nr. 566/30.09.2013 incheiata anterior intre cele doua Parti).

4.      Supunerea spre aprobare a ratificarii deciziei Directoratului cu numarul 446 din 24.10.2017 privind semnarea Actelor Aditionale nr. 31 si 32 la contractul de limita de creditare nr. 3/13.05.2008, acte aditionale ce vor aduce urmatoarele modificari contractului de limita de creditare:

-          maturitatea creditului acordat societatii IMOTRUST S.A. (in calitate de imprumutat/garant ipotecar/garant) de CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) S.A. prin Sucursala Cluj va fi prelungita pana la data de 19.09.2022.

5.      Supunerea spre aprobare a ratificarii deciziei Directoratului cu numarul 462 din 28.02.2018 privind retragerea societatii, conform art. 202 alin (1) din L31/1991, din societatea SC ARCVIA CARMINA SRL.

6.      Supunerea spre aprobarea de principiu privind operatiunea de fuziune a societatii IMOTRUST SA in calitate de societate absorbanta, cu societatile S.C. VIA CARMINA BUSINESS S.A., inmatriculata la ORCT Arad sub nr.J02/361/2012, avand CUI:30026711; si S.C.  ZONA 5 VIA CARMINA S.A., inregistrata la ORC Arad sub J2/293/2013, avand CUI RO 31376960, in calitate de societati absorbite, urmand ca societatea absorbanta sa fie desemnata in proiectul de fuziune care se va intocmi si va fi aprobat de AGEA .

7.      Supunerea spre aprobare a mandatarii Directoratului sa intocmeasca in colaborare cu administratorii societatiilor implicate   un proiect de fuziune .

8.    Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor   asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. nr.86 din Legea nr. 24/2017.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul :

a) De a introduce noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA si/sau AGEA. Solicitarea trebuie transmisa in scris, la sediul societatii, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei.

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi  incluse pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA pana data de 20.04.2018, ora 14,00.

Materialele informative cu privire  la punctele inscrise pe ordinea de zi, proiectele de hotarari, formularele procurilor speciale precum si formularele de vot prin corespondenta vor putea fi studiate la sediul societatii din Arad, str.Poetului, nr.1/C, jud.Arad, eliberate actionarilor la cerere, intre orele 10-14 sau pe site-ul www.imotrust.ro incepand cu data de 27.03.2018.

Accesul actionarilor la adunarile generale se face in cazul actionarilor persoane-fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane-juridice, prin prezentarea unui certificat constatator eliberat de registrul comertului in original, nu mai vechi de 15 zile, din care sa rezulte calitatea de reprezentant legal sau procura speciala data de reprezentantul legal unei alte persoane imputernicite. In cazul actionarilor persoane-fizice reprezentate, accesul se face cu procura speciala data persoanei fizice care ii reprezinta.

Procura speciala se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant si unul pentru mandatar). Procurile speciale si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat vor fi depuse in original la sediul societatii sau transmise prin e-mail, la adresa office@imotrust.ro cu semnatura electronica extinsa pana la data de 25.04.2018 ora 16,00.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta cu legalizare de semnatura de catre un notar public impreuna cu copia actului de identitate sau certificatul de inregistrare al actionarului vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la 25.04.2018, ora 16,00.

Procurile sau buletinele de vot neconforme, care nu indeplinesc conditiile legale sau care sunt depuse dupa expirarea termenului mentionat mai sus vor fi considerate nule de drept.

 

Arad, 26.03.2018    

 

 

 

 

III. Semnaturi

 

SC IMOTRUST SA

Presedinte al Directoratului

Deac Ana Cristina

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.