marți | 16 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ARO-PALACE SA BRASOV - ARO

Hotarari AGA O & E din 24 aprilire 2018

Data Publicare: 25.04.2018 11:56:57

Cod IRIS: 8D3A8

S.C. ARO-PALACE S.A.

Bd.Eroilor nr.27, cod 500030 - Brasov, Romania

Tel **40-(0)268-477664, Fax **40-(0)268-475250 P.O.BOX 123,

C.F. RO1102041, Inreg. la R.C. J/08/13/1991, Cont B.C.R

 RO22 RNCB 0053 0094 6774 0001; e-mail: office@aro-palace.ro.

                                                                                    

 

Catre

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI

Departament Operatiuni Emitenti Piete Reglementate

 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare

 

Hotarari AGOA si AGEA

 

Raport curent conform: Regulamentului CNVM/ASF nr.1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, Legii 24/2017 si Codului Bursei de Valori Bucuresti

 

Data raportului: 25.04.2018

Denumirea unitatii emitente: Societatea ARO-PALACE SA

Sediul social: Bd.Eroilor nr.27, cod postal 500030, Brasov, jud. Brasov, Romania.

Numar de telefon/fax: 0268-477664 / 0268-475250

Cod unic de inregistrare fiscala: RO1102041

Numarul de inregistrare la Registrul Comertului: J08/13/1991

Capital subscris si varsat: 40.320.157,10 lei.

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Sistemul alternativ de tranzactionare administrat de Bursa de Valori Bucuresti

 

Evenimente importante de raportat:

Hotararea nr.2 din 24.04.2018 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si Hotararea nr.3 din 24.04.2018 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor

 

Hotararile sunt puse la dispozitia publicului spre consultare pe site-ul www.aro-palace.ro si, pe suport letric, la sediul societatii incepand cu data de 25.04.2018. De asemenea, hotararile pot fi consultate si pe site-ul BVB accesand linkul de mai jos.

 

 

HOTARAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE A

ACTIONARILOR Nr.2 din 24.04.2018

 

            Adunarea generala ordinara a actionarilor Aro-Palace S.A., convocata pentru data de 24/25 aprilie 2018, si-a desfasurat lucrarile la prima convocare, respectiv 24 aprilie 2018, ora 10,00, fiind indeplinite conditiile de publicitate si cvorum conform dispozitiilor legale, asa cum rezulta din procesul verbal al secretariatului tehnic al sedintei, respectiv:

            Anuntul privind convocarea adunarii generale ordinare a actionarilor a fost publicat cu 30 de zile inainte de intrunire in “Monitorul Oficial” partea a IV-a, numarul 1.186 din 22 martie 2018, cotidianul “Curierul National” si cotidianul “Buna Ziua Brasov”;

Materialele supuse dezbaterii au fost puse la dispozitia actionarilor interesati conform legii.

Din numarul total al actionarilor inscrisi in registrul actionarilor furnizati de Depozitarul Central SA la data de referinta 10.04.2018 au fost prezenti 7 actionari detinand 387.581.845 actiuni din numarul total de 403.201.571, adica 96,126075 % din capitalul social;

Dupa discutarea tuturor materialelor de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor,

In temeiul art.111 alin. 2 lit. a), b1), d), e) din Legea nr. 31/1990,

 

HOTARASTE:

            Art.1. Aprobarea cu unanimitate de voturi a situatiilor financiare individuale aferente exercitiului financiar 2017 pe baza Rapoartelor Consiliului Director, a Consiliului de Supraveghere si a auditorului financiar independent:

- LEI -

CIFRA DE AFACERI NETA

28.974.931

TOTAL VENITURI EXPLOATARE

29.481.578

TOTAL VENITURI FINANCIARE

138.950

CHELTUIELI EXPLOATARE

28.079.316

CHELTUIELI FINANCIARE

50.392

REZULTATUL INAINTE DE IMPOZITARE

1.490.820

IMPOZIT PE PROFIT/SPECIFIC

584.682

REZULTATUL NET AL EXERCITIULUI

527.474

 

Art.2. Aprobarea cu unanimitate de voturi a repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar 2017 astfel:

- fondul de rezerva legala conform art.183 din Legea 31/1990 a societatilor comerciale, republicata: 67.680 lei;

- alte rezerve – surse proprii de finantare: 450.158 lei.

Art.3. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor, membrilor Consiliului de Supraveghere  si membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar 2017 cu unanimitate de voturi.

Art.4. Se ia act de indeplinirea indicatorilor de performanta si a obiectivelor aprobate pentru exercitiul financiar 2017.

Art.5. Aprobarea criteriilor si obiectivelor de performanta pentru anul 2018, anexa la Contractul de Administrare si Contractul de Mandat cu unanimitate de voturi.

Art.6. Aprobarea cu unanimitate de voturi a datei de 18.05.2018 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.86 din Legea nr.24/2017.

Art.7. Aprobarea cu unanimitate de voturi a datei de 17.05.2018 ca ex date,  conform dispozitiilor art.1292 din Regulamentul C.N.V.M. nr.1/2006.

Art.8. Aproba in unanimitate de voturi imputernicirea doamnei Daniela Tibeica, Presedinte Executiv/Director General, pentru semnarea Hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a Hotararilor A.G.O.A. si imputernicirea domnului Socaciu Silviu-Lucian, consilier juridic, de a efectua formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.

            Prezenta hotarare face parte integranta din procesul verbal intocmit de comisia numita in acest sens si va fi data publicitatii conform dispozitiilor legale, privind informarea continua a actionarilor.

            Aceasta hotarare, adoptata cu cvorumul stabilit de lege, va fi depusa in termenul legal la Oficiul Registrului Comertului Brasov pentru a fi mentionata si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a prin grija directorului general al societatii, doamna ec. Daniela Tibeica.

 

 

HOTARAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A

ACTIONARILOR Nr.3 din 24.04.2018

 

            Adunarea generala extraordinara actionarilor Aro-Palace S.A., convocata pentru data de 24/25 aprilie 2018, si-a desfasurat lucrarile la prima convocare, respectiv 24 aprilie 2018, ora 11,00, fiind indeplinite conditiile de publicitate si cvorum conform dispozitiilor legale, asa cum rezulta din procesul verbal al secretariatului tehnic al sedintei, respectiv:

            Anuntul privind convocarea adunarii generale extraordinare a actionarilor a fost publicat cu 30 de zile inainte de intrunire in “Monitorul Oficial” partea a IV-a, numarul 1.186 din 22 martie 2018, cotidianul “Curierul National” si cotidianul “Buna Ziua Brasov”;

Materialele supuse dezbaterii au fost puse la dispozitia actionarilor interesati conform legii.

Din numarul total al actionarilor inscrisi in registrul actionarilor furnizati de Depozitarul Central SA la data de referinta 10.04.2018 au fost prezenti 7 actionari detinand 387.581.845 actiuni din numarul total de 403.201.571, adica 96,126075 % din capitalul social;

Dupa discutarea tuturor materialelor de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor,

In temeiul art.111 alin. 2 lit. a), b1), d), e) din Legea nr. 31/1990,

HOTARASTE:

            Art.1. Aprobarea cu unanimitate de voturi a modificarii  Actului Constitutiv, astfel:

            * art.17 alin (2):” Remuneratia lunara a membrilor Consiliului de Supraveghere se stabileste la nivelul maxim a 2,5 salarii medii brute pe societate  pentru fiecare membru al consiliului si maxim  3 salarii medii brute pe societate, pentru presedinte. Remuneratia  suplimentara a membrilor Consiliului de Supraveghere ce fac parte din comitetele consultative ale consiliului de supraveghere se stabileste la nivelul de 10 % din remuneratia lunara a membrului respectiv/presedintelui.”

            * art.20 alin (4)” Directoratul va putea sa incheie acte juridice in numele si in contul societatii, de dobandire, instrainare, schimb, acordare folosinta bunuri  sau de constituire in garantie de bunuri a caror valoare nu depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele”.

            * art.20 alin (6) “ Limitele remuneratiei lunare a  presedintelui  si membrilor directoratului se stabilesc intre 10 si 20 salarii medii brute pe  societate. Nivelurile efective de incadrare sunt stabilite de Consiliul de Supraveghere”.

Art.2. Aprobarea cu unanimitate de voturi a desemnarii in vederea semnarii Actului Constitutiv actualizat a doamnei Daniela Tibeica, identificat cu CI seria NT nr.604653;

Art.3. Aprobarea cu unanimitate de voturi a datei de 18.05.2018 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art.86 din Legea nr.24/2017.

Art.4. Aprobarea cu unanimitate de voturi a datei de 17.05.2018 ca ex date,  conform dispozitiilor art.1292 din Regulamentul C.N.V.M. nr.1/2006.

Art.5. Aproba in unanimitate de voturi imputernicirea doamnei Daniela Tibeica, Presedinte Executiv/Director General, pentru semnarea Hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a Hotararilor A.G.E.A. si imputernicirea domnului Socaciu Silviu-Lucian, consilier juridic, de a efectua formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.

            Prezenta hotarare face parte integranta din procesul verbal intocmit de comisia numita in acest sens si va fi data publicitatii conform dispozitiilor legale, privind informarea continua a actionarilor.

            Aceasta hotarare, adoptata cu cvorumul stabilit de lege, va fi depusa in termenul legal la Oficiul Registrului Comertului Brasov pentru a fi mentionata si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a prin grija directorului general al societatii, doamna ec. Daniela Tibeica.

 

Presedinte executiv/Director General

Daniela Tibeica

 

 

Membru al Directoratului/Director

Luminita Ana Puiu

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.