joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ANTIBIOTICE S.A. - ATB

Convocare AGA Anuala 20/21.04.2021

Data Publicare: 18.03.2021 18:00:17

Cod IRIS: C604E

 

 

 

 

RAPORT CURENT

                                                                                          

Data raportului: 18.03.2021

Denumirea entitatii emitente: Antibiotice SA

Sediul social: Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, cod postal 707410, 

http://www.antibiotice.ro

E-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro

Numarul de telefon/fax: 0232 209000 / 0372 065 633

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1973096

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J22/285/1991

Capital social subscris si varsat: 67.133.804 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Numar de actiuni: 671.338.040

Numar de voturi: 671.338.040

Principalele caracteristici ale

valorilor mobiliare emise de societatea comerciala: actiuni nominative, valoarea nominala: 0,10 lei

 

Eveniment important de raportat:

 

 

CONVOCAREA

 

 

Adunarii Generale a Actionarilor Ordinara

 

Consiliul de Administratie al societatii comerciale “Antibiotice” S.A., intrunit in sedinta din 17.03.2021 conform  art. 234, A, alin. (1) a) Regulamentul ASF nr. 5/2018 convoaca online pentru data de 20.04.2021, Adunarea Generala a Actionarilor Ordinara la ora 1000  la sediul societatii, cu  urmatoarea ordine de zi:

 

I.      Adunarea Generala a Actionarilor Ordinara

 

1.    Aprobarea Situatiilor financiare ale societatii pentru anul financiar 2020, in baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar.

2.    Aprobarea repartizarii profitului net pe anul 2020, fixarea dividendului brut pe actiune si stabilirea datei platii ca fiind 20.09.2021.

3.    Aprobarea inregistrarii pe venituri a dividendelor nesolicitate si neridicate, aferente anului financiar 2016.

4.    Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021.

5.    Aprobarea gradului de realizare al obiectivelor si criteriilor de performanta pentru anul 2020, pentru membrii Consiliului de Administratie.

6.    Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor, pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2020, in baza rapoartelor prezentate.

7.    Aprobarea obiectivelor cuprinse in planul de administrare, pentru  membrii Consiliului de Administratie pentru anul 2021.

8.    Aprobarea politicii de remunerare pentru administratorii societatii in conformitate cu Art. 921 alin. (2) din Legea 158/2020 pentru modificarea, completarea si abrogarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2017/2.402 al Parlamentului European si al Consiliului din 12 decembrie 2017 de stabilire a unui cadru general privind securitizarea si de creare a unui cadru specific pentru o securitizare simpla, transparenta si standardizata si de modificare a Directivelor 2009/65/CE, 2009/138/CE si 2011/61/UE, precum si a Regulamentelor (CE) nr. 1.060/2009 si (UE) nr. 648/2012

9.    Aprobarea remuneratiilor membrilor Consiliului de Administratie, stabilite conform dispozitiilor OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice si HG nr. 722/ 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

10. Constatarea incetarii mandatului administratorului neexecutiv provizoriu, ca urmare a expirarii termenului pentru care a fost incheiat contractul nr. 9009 P/02.11.2020 .  

11. Completarea componentei consiliului de administratie prin desemnarea unui administrator si aprobarea contractului de mandat pentru acesta.

 

In conformitate cu prevederile art. 117, alin. 6 din Legea nr. 31/1990, privind  societatile comerciale, lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor putand fi consultata si completata de acestia, la sediul societatii Antibiotice S.A. - Relatii cu Investitorii. Data limita pana la care se pot face propunerile privind candidatii pentru postul de nou membru al Consiliului de Administratie este 12.04.2021.

 12. Aprobarea datei de inregistrare 03.09.2021, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang  efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, si stabilirea ex-date pentru 02.09.2021.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in Adunarile Generale, direct, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 92  din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Accesul actionarilor se face pe baza Buletinului de Identitate/Cartii de Identitate, a Procurii speciale si generale, a Procurii speciale autentificate sau a Mandatului, in cazul reprezentantilor legali.

 

Formularul de vot prin corespondenta in original, impreuna cu copia buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificat constatator, sau orice alt document care atesta calitatea de reprezentant legal in cazul actionarilor persoane juridice sau extras de cont, vor fi transmise societatii pana la 18.04.2021, ora 1000.

 

Incepand cu data de 19.03.2021, formularele de imputerniciri speciale sau generale, formularul de vot prin corespondenta, in limba romana si in limba engleza, proiectul de hotarari, precum si materialele si documentele care vor face obiectul deliberarilor se pot obtine de la sediul societatii (Relatii cu Investitorii – telefon 0232.209.570 / 0372.065.583, fax: 0372.065.633, e-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro) si de pe site-ul societatii noastre (www.antibiotice.ro/Investitori / Informatii Actionari / AGA 20/21.04.2021).

 

Pana la data de 18.04.2021, ora 1000, imputernicirile speciale sau generale de reprezentare in limba romana sau in limba engleza, vor fi depuse in original, insotite de o copie a actului de identitate sau a certificatului constatator de inregistrare al actionarului reprezentat, la sediul societatii sau transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa. In cazul in care un actionar mandateaza o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, pentru participarea si votarea in cadrul adunarilor generale, este necesara doar procura speciala originala, care trebuie 

sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere, in original, data de institutia de credit [conform Dispunerii de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 2 (1) i), ii) si iii)].

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele de pe ordinea de zi, pana la data de 02.04.2021, orele 1600.

 

Actionarii societatii pot pune intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale de la data de 19.03.2021 si pana la data de 20.04.2021, ora 1000 pe adresa relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro.

 

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia imputernicirii speciale sau generale data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, actionarii persoane juridice, dovedesc calitatea de reprezentant legal cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Aceste documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara sa fie legalizate sau apostilate [conform Dispunerii de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 4 (1), (2) si (3)].

In conformitate cu Dispunerea de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 5 si Dispunerea de masuri nr. 3/2012, Art. 1, in cazul actionarilor care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, acestia pot atesta identitatea si cu extrasul de cont din care sa rezulte calitatea de actionar precum si numarul de actiuni detinute, emis de depozitarul central sau, dupa caz, de catre participantii indirecti care furnizeaza servicii de custodie [conform art. 168 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 297/2004 modificata si completata de prevederile L10/2015].

 

Informatii mai detaliate cu privire la drepturile actionarilor vor putea fi consultate pe site-ul societatii (www.antibiotice.ro).

 

In cazul neindeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberarilor la prima convocare, adunarea generala se reprogrameaza pentru data de 21.04.2021, ora 1000   in sedinta Ordinara la aceeasi adresa si cu aceeasi ordine de zi.

 

La aceasta Adunare Generala a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 08.04.2021, stabilita ca data de referinta.

 

 

Vicepresedintele Consiliului de Administratie,

Ec. Ioan NANI

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.