miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


BRAICONF SA BUCURESTI - BRCR

Convocare AGOA si AGEA - 12/13.04.2021

Data Publicare: 05.03.2021 8:41:53

Cod IRIS: 1BCDD

CATRE,

 

 

 

I.       AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA,

 

SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE

Fax ASF: 021.6596051/6596414 si

II.    BVB SA BUCURESTI – Piata AeRO Premium,

 

Raport curent conform: Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Data raportului: 05.03.2021

Denumirea entitatii emitente: BRAICONF SA, cod BVB: BRCR

Sediul social: Braila, str. Scolilor, nr. 53, judetul Braila

Numarul de telefon/fax: 0239.69.22.00/0239.68.51.63

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 2266085

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J09/5/1991

Capitalul social subscris si varsat: 4.481.550 lei                     

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB - piata AeRO premium.     

 

Evenimente importante de raportat:

 

Consiliul de Administratie Braiconf SA, aduce la cunostinta actionarilor si eventualilor investitori convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Braiconf SA pentru data de 12.04.2021, ora 10.00 (prima convocare) si 13.04.2021, ora 10.00 (a doua convocare) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Braiconf SA pentru data de 12.04.2021, ora 11.00 (prima convocare) si 13.04.2021, ora 11.00 (a doua convocare).

Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale extraordinare si ordinare toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 01.04.2021, care este data de referinta.

In cazul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunarea Generala Ordinara se reconvoaca pentru data de 13.04.2021, ora 10.00, iar Adunarea Generala Extraordinara se reconvoaca pentru data de 13.04.2021, ora 11.00, la sediul societatii din Braila, Str. Scolilor nr. 53, Judetul Braila.                  

Atasam prezentei Convocatorul cuprinzand ordinea de zi aferenta celor doua adunari generale ale actionarilor Braiconf SA (Anexa 1).

 

CONVOCATOR

            Consiliul de Administratie Braiconf SA (Societatea) cu sediul in Braila, Str. Scolilor nr. 53, Judetul Braila, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J09/5/1991, CIF RO 2266085, reprezentat prin Silviu-Bogdan Dumitrache – Presedintele Consiliului de Administratie, in conformitate cu prevederile Legii 31/1990 a societatilor, ale Legii 24/2017, ale reglementarilor ASF pentru aplicarea acesteia si cu prevederile Actului Constitutiv Braiconf SA, convoaca la sediul societatii din Braila, Str. Scolilor nr. 53, Judetul Braila:

  1. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, pentru data de 12.04.2021, ora 10.00;
  2. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, pentru data de 12.04.2021, ora 11.00;

            Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale extraordinare si ordinare toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 01.04.2021, care este data de referinta.

In cazul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunarea Generala Ordinara se reconvoaca pentru data de 13.04.2021, ora 10.00, iar Adunarea Generala Extraordinara se reconvoaca pentru data de 13.04.2021, ora 11.00, la sediul societatii din Braila, Str. Scolilor nr. 53, Judetul Braila.                  

ADUNAREA GENERALA ORDINARA a ACTIONARILOR

are urmatoarea ORDINE DE ZI:

1. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale, bilantul contabil si a contului de profit si pierdere, intocmite la 31.12.2020, in baza Raportului Consiliului de Administratie Braiconf SA si al Raportului Auditorului Financiar;

2. Descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie Braiconf SA, pentru exercitiul financiar 2020;

3. Prezentarea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021;

4. Aprobarea Programului de investitii pentru relocarea productiei si a birourilor intr-o cladire nou construita, sau, dupa caz, intr-o cladire modernizata/renovata, pentru achizitia de echipamente si utilaje necesare relocarii, cu un buget total de cel mult 8.750.000 Euro(plus TVA) si imputernicirea Consiliului de Administratie sa aprobe modificarea acestui program si sa semneze toate documentele necesare, inclusiv, dar fara limitare la semnarea contractelor de achizitionare a imobilelor, utilajelor si echipamentelor, precum si a oricaror altor documente, inclusiv in forma autentica in fata notarului public.

5. Aprobarea datei de 04.05.2021, ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. 1, din Legea 24/2017 si a datei de 29.04.2021, ex-data;

6. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie si/sau a Directorului General, cu posibilitatea de substituire, pentru semnarea tuturor documentelor necesare si ducerea la indeplinire a hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, Bursa de Valori Bucuresti, sau oriunde va fi necesar, conform hotararilor adoptate.

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA a ACTIONARILOR

are urmatoarea ORDINE DE ZI:

1. Aprobarea majorarii capitalului social al societatii in urmatoarele conditii:

1.1. Majorarea capitalului social intr-o singura etapa prin contributii in numerar cu suma maxima de 2.240.775 RON, de la valoarea curenta de 4.481.550 RON la valoarea maxima de 6.722.325 RON, prin emiterea de maxim 22.407.750 noi actiuni cu valoarea nominala de 0,10 RON fiecare actiune, la un pret de emisiune egal cu valoarea nominala, cu scopul de a obtine lichiditati suplimentare pentru programul de investitii.

1.2. Majorarea de capital social se va efectua cu respectarea dreptului de preferinta al actionarilor societatii inregistrati la data inregistrarii in Registrul Actionarilor societatii tinut de Depozitarul Central SA (data la care se determina care sunt actionarii indreptatiti sa subscrie in majorarea de capital social proportional cu detinerile lor in capitalul social al societatii de la data inregistrarii aprobata prin prezenta AGEA). Numarul drepturilor de preferinta este egal cu jumatate din numarul de actiuni inregistrate la data de inregistrare la Depozitarul Central SA, conform datei de inregistrare aprobata de prezenta AGEA. Fiecare 2(doua) actiuni detinute la data de inregistrare confera 1(unu) drept de preferinta in baza caruia se pot achizitiona 1(una) actiune noua.

1.3. Perioada in care va putea fi exercitat dreptul de preferinta va fi de o luna, astfel cum va fi indicate in prospectul de oferta cu privire la majojrarea de capital social. Drepturile de preferinta nu sunt tranzactionabile.

1.4. Plata actiunilor se va face integral la momentul subscrierii, in contul bancar al societatii indicat in procedura de subscriere.

1.5. Noile actiuni care nu au fost subscrise de catre actionarii societatii inregistrati la Depozitarul Central SA la data inregistrarii pe parcursul perioadei de exercitare a dreptului de preferinta vor fi anulate printr-o decizie a Consiliului de Administratie.

              2. Aprobarea Procedurii de subscriere anexata prezentei Hotarari AGEA.

              3. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa modifice procedura de subscriere aprobata la punctul anterior, daca este cazul, sa ia toate masurile, sa intreprinda toate actiunile si sa indeplineasca toate formalitatile necesare sau recomandate in vederea aducerii la indeplinire a hotararii cu privire la majorarea capitalului social si sa finalizeze majorarea de capital social conform celor de mai sus prin reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati, organisme de reglementare si registre in vederea implementarii majorarii de capital social, incluzand fara a se limita la: SSIF, Registrul Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central SA, Bursa de Valori Bucuresti.

            4. Aprobarea datei de 04.05.2021, ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. 1, din Legea 24/2017, a datei de 29.04.2021, ex-data si 05.05.2021 ca data platii;

            5. Aprobarea actualizarii actului constitutiv al societatii in conformitate cu hotararea de majorare a capitalului social.

            6. Aprobarea, validarea si ratificarea Antecontractului de Vanzare - Cumparare incheiat cu Kaufland Romania Societate in Comandita (Kaufland Romania SCS), persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Str. Barbu Vacarescu nr. 120-144, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/17052/2003, avand codul unic de inregistrare 15991149 ("Kaufland Romania"), la data de 14.01.2021 conform incheierii de autentificare nr. 59 ("Antecontractul") si a oricaror alte contracte si documente legate in mod direct sau indirect de tranzactia mentionata mai sus, incheiate sau care vor fi incheiate de Societate, pentru si/sau in legatura cu semnarea si incheierea celor de mai sus si/sau, dupa caz, ratificarea tuturor actelor si masurilor (inclusiv, dar fara limitare la ipoteca legala de care beneficiaza Kaufland Romania asupra Terenului pentru garantarea restituirii avansului platit in cuantum de suma de de 900.000 EUR plus TVA, in cazul in care contractul de vanzare nu se va mai perfecta, astfel cum este detaliat in Antecontract) intreprinse de acesta sau de oricare imputernicit caruia i-a subdelegat puteri de reprezentare specifice, cu privire la toate documentele si operatiunile mentionate mai sus.

            7. Aprobarea vanzarii catre Kaufland Romania a imobilulului Societatii din intravilanul Municipiului Braila, Strada Scolilor nr. 53 judetul Braila, in suprafata de cel putin 10.049 mp, ale carui limite sunt descrise in Antecontract, format de parcela de teren in suprafata de 10.049 mp, avand nr. cadastral 71027 (nr. cadastral vechi: 19841), intabulata in Cartea Funciara nr. 71027 (CF vechi 46159) a localitatii Braila, impreuna cu urmatoarele constructii aflate in prezent pe Teren: 71027-C1, 71027-C2, 71027-C3, 71027-C4, 71027-C5, 71027-C6, 71027-C7, 71027-C8, 71027-C9, 71027-C10, 71027-C11, 71027-C12, 71027-C13, 71027-C14, 71027-C15, 71027-C16, 71027-C17, 71027-C18, 71027-C19, 71027-C20, 71027-C21, 71027-C22, in conditiile prevazute in Antecontract (pretul de cumparare fiind in cuantum total de 7.475.000 EUR plus TVA in cota prevazuta de lege, respectiv de 743,856 EUR pe metru patrat plus TVA).

            8. Aprobarea vanzarii terenului in suprafata totala de 272 mp din masuratori si 236 mp din actele de proprietate(si a constructiilor de pe acesta), situat in Municipiul Braila, Str. Grivitei, nr. 101, judetul Braila, inscris in Cartea Funciara nr. 90224 a localitatii Braila, avand numar cadastral 5373, la pretul total de 163.200 Euro, respectiv 600 Euro/mp, plus TVA in cota prevazuta de lege, in situatia in care Societatea va dobandi dreptul de proprietate asupra acestuia, conform Antecontractului.

            9. Aprobarea vanzarii terenului in suprafata totala de 468 mp(si a constructiilor de pe acesta), situat in Municipiul Braila, Str. Mihai Bravu, nr. 102, judetul Braila, la pretul total de 280.800 Euro, respectiv 600 Euro/mp, plus TVA in cota prevazuta de lege, in situatia in care Societatea va dobandi dreptul de proprietate asupra acestuia, conform Antecontractului.

            10. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie si/sau a Directorului General, cu posibilitatea de substituire prin mandat autentic scris, pentru semnarea tuturor documentelor necesare, inclusiv, dar fara limitare la semnarea contractelor de vanzare descrise mai sus si a altor documente in forma autentica in fata notarului public, si ducerea la indeplinire a hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, Bursa de Valori Bucuresti, sau oriunde va fi necesar, in fata oricaror persoane fizice sau juridice, de drept public sau privat, conform hotararilor adoptate; in exercitarea mandatului sau, imputernicitul va putea sa negocieze/renegocieze si sa accepte clauzele contractuale.

Dreptul actionarilor de a participa la adunarile generale

Actionarii inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la data de referinta pot participa la adunarea generala personal, prin reprezentantii legali (in cazul persoanelor juridice) sau prin reprezentant pe baza de imputernicire speciala sau imputernicire generala, ori pot vota prin corespondenta (prin formular de vot in format scris sau prin mijloace electronice). Actionarii pot fi asistati de avocati/consilieri juridici in cadrul adunarii generale a actionarilor.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie si a prevederilor continute in prezentul convocator.

In cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, din Registrul Actionarilor si actul de identitate al reprezentantului legal. In cazul in care registrul actionarilor la data de referinta nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original, sau copie conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor.

Actionarii care nu au capacitate de exercitiu, precum si persoanele juridice, pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care la randul lor pot da imputernicire altor persoane.

Actionarii pot fi reprezentati in adunarea generala prin alte persoane, in baza unei imputerniciri speciale sau a unei imputerniciri generale.

Actionarii persoane fizice sau juridice inregistrati la data de referinta pot fi reprezentati in adunarea generala si prin alte persoane decat actionarii, pe baza unei imputerniciri speciale.

Pentru acest tip de vot trebuie utilizate formularele de imputernicire speciala, care vor fi puse la dispozitie de consiliul de administratie al societatii, sau o imputernicire generala, intocmita in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Actionarii persoane juridice sau entitatile fara personalitate juridica care participa la adunarea generala prin alta persoana decat reprezentantul legal, vor utiliza, in mod obligatoriu, o imputernicire speciala sau generala, in conditiile anterior precizate.

Modelele formularelor de imputernicire speciala vor fi disponibile incepand cu data de 12.03.2021 la sediul societatii, si pe pagina de internet braiconf.ro/investitori.

Actionarii vor completa si semna imputernicirile speciale in trei exemplare originale: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru societate. Exemplarul pentru societate, completat si semnat, se depune personal sau se transmite:

  • prin orice forma de curierat, in original, impreuna cu documentele insotitoare, la sediul societatii, astfel incat sa poata fi inregistrat la societate cel tarziu cu 48 de ore anterior adunarii generale a actionarilor, pana la data de 10.04.2021, ora 10.00, pentru AGOA, respectiv ora 11, pentru AGEA, sub sanctiunea pierderii dreptului de vot.
  • prin e-mail - cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica la adresa office@1braiconf.ro si actionariat@braiconf.ro, cel tarziu cu 48 de ore anterior adunarii generale a actionarilor, respectiv pana la data de 10.04.2021, ora 10.00, pentru AGOA, respectiv ora 11, pentru AGEA, sub sanctiunea pierderii dreptului de vot.

Societatea va accepta o imputernicire generala, emisa pentru o perioada de maximum trei ani, pentru participarea si votarea in cadrul adunarii generale a actionarilor, data de un actionar, in calitate de client, unui intermediar, definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017, sau unui avocat, fara a solicita alte documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, daca imputernicirea generala respecta prevederile art. 92, alin. (13) din Legea nr. 24/2017, este semnata de respectivul actionar si este insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicirea generala, din care sa reiasa ca:

(i) imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

Declaratia data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicire generala trebuie depusa la societate in original, semnata si, dupa caz, stampilata, odata cu imputernicirea generala, cel tarziu cu 48 de ore anterior adunarii generale a actionarilor (10.04.2021, ora 10.00, pentru AGOA, respectiv ora 11, pentru AGEA), in cazul primei utilizari.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor, pe baza unei imputerniciri generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (15) din Legea nr. 24/2017.

Imputernicirile generale se depun la societate cu 48 de ore inainte de adunarea generala (cel tarziu pana la data de 10.04.2021, ora 10.00, pentru AGOA, respectiv ora 11, pentru AGEA), in copie legalizata la notar sau cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul, sub semnatura reprezentantului.

Votul prin corespondenta

Actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta anterior adunarii generale a actionarilor, prin utilizarea buletinelor de vot prin corespondenta puse la dispozitie de societate.

Modelele formularelor de buletin de vot prin corespondenta vor fi disponibile incepand cu data de 12.03.2021, la sediul societatii, sau pe site-ul societatii braiconf.ro/investitori.

Sub sanctiunea pierderii dreptului de vot, buletinele de vot prin corespondenta, completate si semnate de actionari, impreuna cu toate documentele insotitoare, se transmit la sediul societatii pentru a fi inregistrate, pana la data de 10.04.2021, ora 10.00, pentru AGOA, respectiv ora 11, pentru AGEA, astfel:

(i) prin orice forma de curierat - buletinul de vot prin corespondenta in original, pe suport de hartie;

(ii) prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresele office@1braiconf.ro si actionariat@braiconf.ro.

Buletinul de vot prin corespondenta se transmite impreuna cu urmatoarele documente:

(i) in cazul actionarilor persoane fizice, solicitarile trebuie sa fie insotite de o copie a actului de identitate si de extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Registrul Actionarilor;

(ii) in cazul actionarilor persoane juridice, trebuie sa fie insotit de extras de cont eliberat de Registrul Actionarilor din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute impreuna cu documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Registrul Actionarilor, precum si copia actului de identitate al reprezentantului legal.

In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, cu o vechime de cel mult 30 de zile raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale, care atesta calitatea de reprezentant legal.

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal, sau prin reprezentant, la adunarea generala, votul exprimat prin corespondenta va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau, aceasta va prezenta la adunare o revocare scrisa a votului prin corespondenta semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generala.

ATENTIE!

Avand in vedere situatia epidemiologica determinata de raspandirea COVID-19 pe teritoriul Romaniei si a masurilor luate de catre autoritati:

  • recomandam actionarilor sa utilizeze mijloacele de vot prin corespondenta, astfel cum sunt mentionate in prezentul convocator,
  • solicitam tuturor actionarilor ce doresc sa participe la adunarea generala prin prezenta fizica la adresa mentionata in Convocator pentru tinerea sedintei adunarii generale, sa anunte Consiliul de Administratie asupra acestei intentii cu cel putin 5 (cinci) zile inainte datei adunarii, la adresele de e-mail office@1braiconf.ro si actionariat@braiconf.ro, in vederea efectuarii tuturor pregatirilor necesare pentru a proteja sanatatea participantilor, precum si pentru a asigura respectarea cu strictete a masurilor dispuse de autoritati.

Dreptul actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale si de a face propuneri de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Potrivit dispozitiilor art. 117^1 alin. (1) din Legea nr. 31/1990 si ale art. 92 alin. (3) din Legea nr. 24/2017, unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii, pot solicita Consiliului de administratie al societatii introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a adunarii generale si/sau prezentarea de proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, cu respectarea urmatoarelor conditii:

(i) in cazul actionarilor persoane fizice, solicitarile trebuie sa fie insotite de o copie a actului de identitate si de extrasul din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Registrul Actionarilor;

(ii) in cazul actionarilor persoane juridice, solicitarile trebuie sa fie insotite de extras eliberat de Registrul Actionarilor din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute impreuna cu documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Registrul Actionarilor si copia actului de identitate al reprezentantului legal.

In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, cu o vechime de cel mult 30 de zile, raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale, care atesta calitatea de reprezentant legal.

(iii) sa fie insotite de o justificare si/sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare;

(iv) sa fie transmise si inregistrate la sediul social al societatii, prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, in cel mult 15 zile de la publicarea convocarii, in original, semnate si, dupa caz, stampilate de catre actionari sau reprezentantii legali ai acestora.

Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

Actionarii pot adresa intrebari societatii, printr-un inscris care va fi transmis si inregistrat la sediul social al societatii, prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, pana cel tarziu a cincea zi de la momentul publicarii convocatorului in Monitorul Oficial, in original, semnat si, dupa caz, stampilat de catre actionari sau reprezentantii legali ai acestora.

Inscrisul cuprinzand intrebarile trebuie sa fie insotit:

  1. in cazul actionarilor persoane fizice, solicitarile trebuie sa fie insotite de o copie a actului de identitate si de extrasul din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Registrul Actionarilor;

(ii) in cazul actionarilor persoane juridice, solicitarea trebuie sa fie insotita de extras eliberat de Registrul Actionarilor din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute impreuna cu documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Registrul Actionarilor, precum si copia actului de identitate al reprezentantului legal.

In cazul in care Registrul Actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, cu o vechime de cel mult 30 de zile raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale, care atesta calitatea de reprezentant legal.

Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe site-ul propriu, sau in cadrul lucrarilor adunarii generale.

Formularele de imputerniciri speciale, buletine de vot prin corespondenta, precum si proiectele de hotarari ale Adunarii Generale, referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, vor fi disponibile si vor putea fi consultate de actionari la sediul societatii incepand cu data de 12.03.2021, in zilele lucratoare, intre orele 09.00–15.00 sau pe site-ul societatii braiconf.ro/investitori.

 

PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE,

SILVIU-BOGDAN DUMITRACHE

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.