vineri | 26 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SSIF BRK FINANCIAL GROUP SA - BRK

Convocare AGA O & E 26/27 aprilie 2021

Data Publicare: 25.03.2021 18:11:21

Cod IRIS: 7E9BF

Nr.1218/25.03.2021

Catre                                                                                                                                          

 

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti

 

 

RAPORT CURENT

conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

si Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului: 25 martie 2021

Denumirea societatii: SSIF BRK Financial Group S.A.

Sediul social: Cluj-Napoca, Calea Motilor nr. 119, jud.  Cluj

Nr. Tel/fax: 0364.401.709/0364.401.710

Numarul si data inregistrarii la ORC: J12/3038/1994

Cod fiscal: 6738423, Capital social: 54.039.987,04 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB, categoria premium, simbol BRK

 

Evenimente importante de raportat: Hotararea Consiliului de Administratie privind convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru 26/27 aprilie 2021.

 

 

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

 

In temeiul Hotararii  din data 25.03.2021, Consiliul de Administratie al SSIF BRK FINANCIAL GROUP S.A., inregistrata la ORC Cluj sub nr. J12/3038/1994, CUI 6738423, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119, (denumita in cele ce urmeaza “Societatea”), in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, Legii nr. 126 / 2018 privind  pietele de instrumente financiare si ale reglementarilor ASF pentru aplicarea acesteia, precum si cu prevederile actului constitutiv al Societatii, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (folosita prescurtat in cele ce urmeaza sub denumirea “AGOA”), conform prevederilor legale si ale actului constitutiv, pentru data de 26.04.2021, ora 12:00, la sediul societatii, Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119, jud. Cluj, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfasitul zilei de 14.04.2021, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor conditii de validitate, AGOA se va tine in data de 27.04.2021, ora 12:00, in acelasi loc, avand aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la aceeasi data de referinta.

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:

 

1. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale auditate ale Societatii, aferente exercitiului financiar al anului 2020 si intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

 

2. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale consolidate auditate ale Societatii, aferente exercitiului financiar al anului 2020 si intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

 

3. Ratificarea deciziilor de investitii in subsidiarele Romlogic Technology SA, GoCab Software SA, Firebyte Games SA din anul 2020 si a finantarilor acordate subsidiarelor.

 

4. Aprobarea repartizarii profitului net aferent exercitiului financiar 2020 astfel: suma de 93.954 lei (5% din profit) se repartizeaza pentru constituirea rezervei legale si diferenta ramanand nerepartizata.

 

5. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2020, pe baza rapoartelor prezentate.

 

6. Stabilirea si aprobarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie si a remuneratiilor suplimentare ale membrilor C.A. insarcinati cu functii specifice, pentru exercitiul financiar 2021 si pana la prima AGOA de bilant din 2022.

 

7. Aprobare politica de remunerare a administratorilor neexecutivi si a conducatorilor societatii in conformitate cu art. 92^1 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si mandatarea CA pentru ducerea la indeplinire a formalitatilor.

 

8. Alegerea auditorului financiar pentru exercitiile financiare 2022 si 2023 si mandatarea Consiliului de Administratie pentru semnarea contractului cu auditorul financiar.

 

9. Prezentarea, discutarea si aprobarea Programului de investitii si a Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021.

 

10. Aprobarea datei de 17.05.2021 ca data de inregistrare (ex-date 14.05.2021) a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, conform art. 86 din Legea nr. 24/2017.

 

11. Aprobarea mandatarii, cu posibilitate de substitutie, a doamnei Ivan Monica-Adriana si a domnului Rat Razvan Legian, pentru ca impreuna sau separat, sa efectueze toate procedurile si formalitatile prevazute de lege, inclusiv modificarea actului constitutiv pentru ducerea la indeplinire a hotararilor Adunarii, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii, in relatia cu Registrul Comertului, ASF, BVB, precum si cu alte entitati publice sau private.

 

La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor sunt indreptatiti sa participle si sa voteze toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 14.04.2021 stabilita ca data de referinta.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la “AGOA”, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu procura speciala sau generala, data persoanei fizice care-i reprezinta si actul de identitate al reprezentantului. Formularul de procura poate fi obtinut de la sediul Societatii incepand cu data de 26.03.2021 si de pe site-ul www.brk.ro, fiind disponibil atat in limba romana cat si in limba engleza.

Procura speciala sau generala se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant, unul pentru mandatar). Procurile si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi depuse/transmise in original la sediul Societatii sau transmise prin e-mail pana la data de 23.04.2021 ora 12, la adresa de email office@brk.ro  .

In cazul procurii speciale acordata de catre un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va fi semnata de respectivul actionar si va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

- institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar,

- instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar,

- procura speciala este semnata de actionar.

La data adunarii, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, reprezentantul desemnat va preda originalul procurii, in cazul in care aceasta a fost transmisa prin e-mail cu semnatura electronica incorporata, si o copie a actelor sale de identificare.

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarilor Generale.

Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale, respectiv proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, vor fi insotite de copiile actelor de identificare ale initiatorilor. Acestea se refera la actele de identitate (buletin/carte de identitate) in cazul persoanelor fizice si certificatele de inmatriculare si constatatoare sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 2 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) indicand detinatorii calitatii de reprezentanti legali pentru persoanele juridice actionari ai Societatii. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, iar constatarea calitatii de reprezentant legal se va face in baza listei actionarilor pusa la dispozitie de catre Depozitarul Central. Propunerile vor fi depuse la sediul Societatii pana cel tarziu la data de 09.04.2021, ora 17.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR” sau transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica incorporata conform Legii nr.455/2001, privind semnatura electronica, in acelasi termen la adresa: office@brk.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR”.

Se aduce la cunostinta actionarilor ca in ceea ce priveste propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii, este necesar ca pentru fiecare punct propus de initiatori sa existe o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.

Ultima varianta actualizata a procurilor si buletinelor de vot prin corespondenta va fi disponibila pe siteul societatii incepand cu data de 12.04.2021, ora 17.00.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, privind punctele de pe ordinea de zi, conform art 198-199 din Regulamentul ASF nr. 5/2018. Raspunsul se considera dat daca informatia solicitata este publicata pe pagina de internet a societatii.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor, au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data sedintei adunarilor prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta, impreuna cu copia actului de identitate si/sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator emis de ORC sau orice alt document al actionarului, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi transmise Societatii, in original, la sediul acesteia sau prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa, incorporata conform Legii nr. 455/2001, la adresa de email office@brk.ro, pana la data de 23.04.2021 ora 12.00. Formularele vor fi redactate fie in limba romana fie in limba engleza. Actionarii care au votat prin procuri speciale sau buletine de vot prin corespondenta isi pot modifica optiunea initiala de vot sau mijlocul de exprimare a votului, fiind considerat valabil ultimul vot exprimat si inregistrat pana in data 23.04.2021, ora 12.00.

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Formularele de buletin de vot prin corespondenta, formularele de procuri speciale (ambele disponibile in limba romana si in limba engleza), documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv proiectele de hotarari, se pun la dispozitia actionarilor incepand cu data de 26.03.2021, ora 17.00 pe website-ul societatii la adresa www.brk.ro si la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119.

Consiliul de Administratie recomanda actionarilor sa consulte materialele suport pentru AGOA, disponibile pe site-ul www.brk.ro incepand cu data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a.

 

 

Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor

 

In temeiul Hotararii din data 25.03.2021, Consiliul de Administratie al SSIF BRK FINANCIAL GROUP S.A., inregistrata la ORC Cluj sub nr. J12/3038/1994, CUI 6738423, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119, (denumita in cele ce urmeaza “Societatea”), in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, Legii nr. 126 / 2018 privind  pietele de instrumente financiare si ale reglementarilor ASF pentru aplicarea acesteia, precum si cu prevederile actului constitutiv al Societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (folosita prescurtat in cele ce urmeaza sub denumirea “AGEA”), conform prevederilor legale si ale actului constitutiv, pentru data de 26.04.2021, ora 11:00, la sediul societatii, Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119, jud. Cluj, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfasitul zilei de 14.04.2021, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor conditii de validitate, AGEA se va tine in data de 27.04.2021, ora 11:00, in acelasi loc, avand aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la aceeasi data de referinta.

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:

 

1.        Aprobarea reducerii capitalului social al SSIF BRK Financial Group SA, in temeiul art. 207 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 31/1990, de la 54.039.987,44 lei la 53.988.792,32 lei, ca urmare a anularii unui numar de 319.967 actiuni proprii dobandite de catre societate, in cadrul programului de rascumparare a actiunilor proprii.

 

2.        Aprobarea incheierii de catre administratorii societatii a actelor de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a caror valoare depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, pentru fiecare din exercitiile financiare 2021, 2022 si 2023.

 

3.        Aprobarea emisiunii de obligatiuni neconvertibile de catre Societate (indiferent daca sunt garantate sau negarantate, in forma materializata sau de-materializata, daca vor fi listate la orice bursa sau nu si/sau denominate in RON, EUR, orice alta moneda sau orice combinatie a celor de mai sus), avand o valoare nominala maxima totala de 50.000.000 RON sau echivalentul acestei sume in orice alta moneda, calculata la cursul oficial de schimb publicat de Banca Nationala a Romaniei in data de emisiune a obligatiunilor, cu o dobanda anuala maxima de 8% si cu o scadenta de minim 3 (trei) ani, maxim 7 (sapte) ani, calculata de la data fiecarei emisiuni ("Obligatiunile"), in una sau mai multe emisiuni si/sau transe (fie ca au aceleasi caracteristici si/sau caracteristici diferite, inclusiv in ceea ce priveste forma obligatiunilor, valoarea nominala, rata dobanzii, modalitatea de plata a dobanzii si a principalului, posibilitatea rascumpararii anticipate, modalitatea de garantare si/sau data scadentei). Obligatiunile vor fi plasate in conformitate cu: (i) una sau mai multe oferte publice adresate publicului si/sau anumitor investitori calificati si/sau profesionali si/sau in baza oricaror altor exceptii de la publicarea unui prospect in legatura cu emisiunea de astfel de Obligatiuni; si/sau (ii) unul sau mai multe plasamente private catre investitori printr-o oferta adresata investitorilor calificati si/sau catre un numar mai mic de 150 de persoane fizice sau juridice, altele decat investitorii calificati, pe un stat membru, cu respectarea prevederilor legale. Aprobarea de mai sus este valabila in legatura cu Obligatiunile cu scadenta maxima de mai sus, pana la valoarea nominala maxima totala de 50.000.000 RON sau echivalentul acestei sume in orice alta moneda, indiferent daca emisiunea acestor Obligatiuni se va incheia pe parcursul unuia sau mai multor ani calendaristici.

 

4.        Autorizarea si imputernicirea Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare a acestei autorizari si imputerniciri, oricarei persoane, dupa cum considera necesar si/sau oportun, dupa caz:

i.                      sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA Societatii in conformitate cu punctul 3 de mai sus, inclusiv, fara a se limita la, negocierea precum si stabilirea si aprobarea urmatoarelor in legatura cu fiecare emisiune sau transa de Obligatiuni: (a) valoarea emisiunii sau a transei, dupa caz; (b) pretul Obligatiunilor; precum si (c) orice alti termeni si conditii ale Obligatiunilor, incluzand, fara limitare, forma obligatiunilor, maturitatea, rascumpararea anticipata, dobanzile, impozitele si comisioanele, garantiile si/sau ipotecile emise si/sau instituie in legatura cu emiterea Obligatiunilor si, dupa caz, prospectul pregatit in legatura cu emiterea Obligatiunilor; si (d) intermediarii pentru emisiunea si vanzarea Obligatiunilor, dupa caz;

ii.                     sa negocieze, sa aprobe si sa semneze orice contracte si/sau aranjamente privind Obligatiunile si/sau pe baza carora Obligatiunile sunt emise, vandute si/sau admise la tranzactionare pe o bursa de valori, contracte de garantie, angajamente de garantare, documente de oferta, orice contracte de subscriere, vanzare, agentie, trust, de consultanta, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente necesare, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii Obligatiunilor si/sau ofertei in legatura cu acestea si vanzarii acestora si/sau garantiilor aferente (dupa caz) si sa negocieze, sa aprobe si sa semneze orice alte documente si sa indeplinineasca orice alte operatiuni si/sau formalitati care sunt necesare sau utile pentru a implementa si a acorda efecte depline celor mentionate mai sus si emiterii de Obligatiuni;

iii.                    sa decida daca Obligatiunile sau orice emisiune si/sau transa a acestora vor fi listate pe orice bursa de valori si, daca este cazul, sa negocieze, sa aprobe si sa semneze orice document si sa efectueze orice operatiuni si/sau formalitati care sunt necesare in legatura cu admiterea Obligatiunilor pe o astfel de bursa de valori (inclusiv, daca este cazul, negocierea si aprobarea prospectului pregatit in legatura cu admiterea acestor obligatiuni la tranzactionare pe bursa de valori);

iv.                   sa negocieze si aprobe si sa semneze orice contracte si/sau aranjamente privind operatiunile mentionate la punctul 3 de mai sus, si sa efectueze orice actiuni si/sau formalitati care sunt necesare in legatura cu aceste operatiuni.

 

5.        Aprobarea implementarii unui program de tip “stock option plan” din actiunile proprii detinute de Societate, catre administratorii, directorii si  salariatii Societatii, prin alocare a maxim 1% din totalul actiunilor emise de societate in conditiile urmatoare:

(a)     Membrii Consiliului de Administratie au dreptul de a participa la programul de tip „stock option plan”, aceasta reprezentand remuneratie suplimentara conform art. 153^18 (2) din Legea societatilor nr. 31/1990, fiindu-le repartizat un numar maxim total de 10% din actiunile rascumparate de societate.

(b)     Consiliului de Administratie va fi imputernicit sa adopte toate masurile necesare si sa indeplineasca toate formalitatile cerute pentru aprobarea si implementarea planului de tip „stock option plan”, cum ar fi, dar fara a se limita la (i) determinarea criteriilor in baza carora vor fi acordate actiunile directorilor si personalului Societatii, (ii) determinarea pozitiilor din organigrama pentru care programul de tip „stock option plan” va fi aplicabil; (iii) conditiile pentru dobandirea de actiuni; (iv) intocmirea si publicarea documentelor de informare in conditiile legii etc.

 

6.        Aprobarea rascumpararii de catre Societate a propriilor actiuni, in cadrul pietei unde actiunile sunt listate sau prin desfasurarea de oferte publice de cumparare, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, in urmatoarele conditii: reprezentand maximum 1% din capitalul social),

A.       in cazul rascumpararii in cadrul pietei unde actiunile sunt listate, la un pret minim egal cu pretul de piata de la BVB din momentul efectuarii achizitiei si un pret maxim egal cu valoarea cea mai mica dintre (i) 2 lei per actiune si (ii) valoarea cea mai mare dintre pretul ultimei tranzactii independente si pretul cel mai ridicat din momentul respectiv al ofertei de achizitionare, in conformitate cu prevederile art.3 alin. (2) din Regulamentul Delegat (UE) 2016/1052 al Comisiei din 8 martie 2016 de completare a Regulamentului (UE) nr. 596/2014 al Parlamentului European si al Consiliului in ceea ce priveste standardele tehnice de reglementare pentru conditiile aplicabile programelor de rascumparare si masurilor de stabilizare.

B.       in cazul rascumpararii prin desfasurarea de oferte publice de cumparare, la un pret minim egal cu prevederile legale aplicabile.

Valoarea agregata a programului de rascumparare este de pana la 1.600.000 lei. Programul se va desfasura pentru o perioada de maxim 18 luni de la data publicarii Hotararii adoptate in acest sens in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, in vederea implementarii planului de alocare a actiunilor catre salariatii si directorii Societatii, precum si catre membrii Consiliului de Administratie aprobat de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor; acordarea unui mandat Consiliului de Administratie  pentru aducerea la indeplinire a acestei Hotarari. Tranzactiile de rascumparare pot avea drept obiect doar actiuni platite integral si vor fi efectuate doar din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale Societatii, inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale.

 

7.        Aprobarea modificarii actului constitutiv dupa cum urmeaza:

 

Forma actuala

Forma propusa

Articolul 13 : Consiliul de administratie

 

1.  Consiliul de administratie este format dintr-un numar de 3 membri neexecutivi alesi pentru un mandat de 4 ani. Membrii consiliului de administratie sunt reeligibili.

La data prezentului Act Constitutiv, Consiliul de Administratie are urmatoarea componenta: Danila Robert Iulian-Presedinte CA, Goia Gabriel-Vicepresedinte CA si  Constantin Sorin.

 

2. Inainte de intrarea in functie, membrii consiliului de administratie vor fi autorizati de catre ASF.

 

3.(1) Consiliul de administratie se intruneste cel putin o data pe luna

(2) Consiliul de administratie va avea un regulament propriu de organizare si functionare.

 

4. Deciziile consiliul de administratie se iau cu majoritatea simpla a membrilor in conditii de cvorum. Pentru a fi cvorum, la sedinta consiliul de administratie trebuie sa participe cel putin trei administratori. In caz de paritate, presedintele consiliului de administratie are votul decisiv.

5. Participarea la sedintele consiliului de administratie poate avea loc si prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta: videoconferinta, conferinta telefonica etc.

6. In cazuri exceptionale, justificate prin urgenta situatiei si pentru interesul BRK FINANCIAL GROUP S.A., cu acordul unanim al membrilor obtinut in prealabil, se poate convoca o sedinta prin intermediul emailului. Votul si eventualele obiectiuni la punctele de pe ordinea de zi se vor transmite in scris prin posta electronica, fara a mai fi necesara o intrunire a lor. Nu se poate recurge la aceasta procedura in cazul hotararilor consiliului de administratie referitoare la situatiile financiare anuale ori la capitalul autorizat.

7. Remuneratia membrilor consiliului de administratie, forma si continutul contractului de administrare se stabilesc si se aproba de catre adunarea generala ordinara a actionarilor.

8. La sedintele consiliului de administratie pot fi convocati sa participe fara drept de vot directorii  societatii, directorii de departamente, alti salariati si invitati.

Articolul 13 : Consiliul de administratie

 

1.  Consiliul de administratie este format dintr-un numar de 3 membri neexecutivi alesi pentru un mandat de 4 ani. Membrii consiliului de administratie sunt reeligibili.

La data prezentului Act Constitutiv, Consiliul de Administratie are urmatoarea componenta: Danila Robert Iulian-Presedinte CA, Goia Gabriel-Vicepresedinte CA si  Constantin Sorin.

 

2. Inainte de intrarea in functie, membrii consiliului de administratie vor fi autorizati de catre ASF.

 

3. Consiliul de administratie va avea un regulament propriu de organizare si functionare. Deciziile consiliul de administratie se iau cu majoritatea simpla a membrilor in conditii de cvorum. Pentru a fi cvorum, la sedinta consiliul de administratie trebuie sa participe cel putin trei administratori. Participarea la sedintele consiliului de administratie poate avea loc si prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta: videoconferinta, conferinta telefonica etc. In cazuri exceptionale, justificate prin urgenta situatiei si pentru interesul BRK FINANCIAL GROUP S.A., cu acordul unanim al membrilor obtinut in prealabil, se poate convoca o sedinta prin intermediul emailului. Votul si eventualele obiectiuni la punctele de pe ordinea de zi se vor transmite in scris prin posta electronica, fara a mai fi necesara o intrunire a lor. Nu se poate recurge la aceasta procedura in cazul hotararilor consiliului de administratie referitoare la situatiile financiare anuale ori la capitalul autorizat. La sedintele consiliului de administratie pot fi convocati sa participe fara drept de vot directorii  societatii, directorii de departamente, alti salariati si invitati.

 

4. Remuneratia membrilor consiliului de administratie, forma si continutul contractului de administrare se stabilesc si se aproba de catre adunarea generala ordinara a actionarilor, prin politica de remunerare.

Articolul 16 :  Auditorii societatii

1. BRK FINANCIAL GROUP S.A. va contracta auditori financiari care indeplinesc criteriile si conditiile stabilite de legislatia specifica in vigoare

2. Atributiile, responsabilitatile si competentele auditorilor financiari sunt cuprinse in  legislatia specifica in vigoare si vor fi prevazute in contractul de asigurare a serviciilor de audit financiar incheiat cu societatea, prin persoanele imputernicite in acest sens.

3. Auditorul financiar este ales de AGA la propunerea consiliului de administratie. Adunarea generala ordinara voteaza conform prevederilor legale auditorul financiar pentru un mandat de maximum 3 ani.

4. La data prezentului Act Constitutiv, Auditorul financiar al societatii este societatea JPA AUDIT&CONSULTANTA SRL, societate romana , cu sediul in municipiul Bucuresti – sector 3, Bd. Mircea Voda, nr 35, et. 3, sect.3, inregistrat la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti cu numarul J40/8636/2002, avand CUI RO14863621, reprezentata prin domnul Toma Florin, pentru exercitiile financiare 2019, 2020 si 2021.

 

Articolul 16 :  Auditorii societatii

1. BRK FINANCIAL GROUP S.A. va contracta auditori financiari care indeplinesc criteriile si conditiile stabilite de legislatia specifica in vigoare

2. Atributiile, responsabilitatile si competentele auditorilor financiari sunt cuprinse in  legislatia specifica in vigoare si vor fi prevazute in contractul de asigurare a serviciilor de audit financiar incheiat cu societatea, prin persoanele imputernicite in acest sens.

3. Auditorul financiar este ales de AGA la propunerea consiliului de administratie. Adunarea generala ordinara voteaza conform prevederilor legale auditorul financiar pentru un mandat de maximum 3 ani,  cu posibilitate de prelungire.

4. La data prezentului Act Constitutiv, Auditorul financiar al societatii este societatea JPA AUDIT&CONSULTANTA SRL, societate romana , cu sediul in municipiul Bucuresti – sector 3, Bd. Mircea Voda, nr 35, et. 3, sect.3, inregistrat la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti cu numarul J40/8636/2002, avand CUI RO14863621, reprezentata prin domnul Toma Florin, pentru exercitiile financiare 2019, 2020 si 2021.

 

Articolul 17:  Comitetul investitonal

1. La nivelul subordonat Consiliului de Administratie, este infiintat comitetul Investitional privind fondurile proprii ale societatii, compus din trei persoane  numite de catre Consiliul de Admnistratie al societatii,  care are rol decizional privitor la administrarea si investitia fondurilor proprii si a tuturor operatiunilor si activitatilor derulate in care sunt implicate fondurile proprii sau active imobiliare ale companiei, in limite legale aprobate.

 

Plafonul de competenta al CIH, modul cum se iau deciziile respectiv cerintele de raportare si formalizare a deciziilor vor fi stabilite de Consiliul de Administratie prin intermediul politicilor, procedurilor si a reglementarilor interne.

 

2. Deciziile Comitetului vor fi formalizate si raportate lunar si ori de cate ori este cazul Consiliului de Administratie.

 

Articolul 17:  Comitetul investitonal

1. La nivelul subordonat Consiliului de Administratie, este infiintat comitetul Investitional privind fondurile proprii ale societatii, compus din trei persoane  numite de catre Consiliul de Admnistratie al societatii,  care are rol decizional privitor la administrarea si investitia fondurilor proprii si a tuturor operatiunilor si activitatilor derulate in care sunt implicate fondurile proprii sau active imobiliare ale companiei, in limite legale aprobate.

Plafonul de competenta al CIH, modul cum se iau deciziile respectiv cerintele de raportare si formalizare a deciziilor vor fi stabilite de Consiliul de Administratie prin intermediul politicilor, procedurilor si a reglementarilor interne.

 

 

2. Deciziile Comitetului vor fi formalizate si raportate lunar si ori de cate ori este cazul Conducerii Superioare.

 

 

8.         Diminuare capital social cu pierderea in valoare de 3.374.299,52 prin reducerea valorii nominale a actinilor .

Aprobarea reducerii capitalului social al SSIF BRK FINANCIAL GROUP  SA cu suma de 3.374.299,52 lei, prin diminuarea valorii nominale  actiunilor BRK  cu 0.01lei/ actiune. Noua valoare nominala va fi 0.15 lei/actiune, noua valoare a capitalului social BRK va fi  de 50.614.492,76 lei. Diminuarea capitalului social are ca scop acoperirea pierderilor din exercitiile financiare anterioare.

 

9.        Aprobarea datei de 17.05.2021 ca data de inregistrare ( ex-date 14.05.2021) a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, conform art. 86 din Legea nr. 24/2017.

 

10.     Aprobarea mandatarii, cu posibilitate de substitutie, a doamnei Ivan Monica-Adriana si a domnului Rat Razvan Legian, pentru ca impreuna sau separat, sa efectueze toate procedurile si formalitatile prevazute de lege, inclusiv modificarea actului constitutiv pentru ducerea la indeplinire a hotararilor Adunarii, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii, in relatia cu Registrul Comertului, ASF, BVB, precum si cu alte entitati publice sau private.

 

La Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor sunt indreptatiti sa participle si sa voteze toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 14.04.2021 stabilita ca data de referinta.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la “AGEA”, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu procura speciala sau generala, data persoanei fizice care-i reprezinta si actul de identitate al reprezentantului. Formularul de procura poate fi obtinut de la sediul Societatii incepand cu data de 26.03.2021 si de pe site-ul www.brk.ro, fiind disponibil atat in limba romana cat si in limba engleza.

Procura speciala sau generala se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant, unul pentru mandatar). Procurile si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi depuse/transmise in original la sediul Societatii sau transmise prin e-mail pana la data de 23.04.2021 ora 12, la adresa de email office@brk.ro  .

In cazul procurii speciale acordata de catre un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va fi semnata de respectivul actionar si va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

- institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar,

- instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar,

- procura speciala este semnata de actionar.

La data adunarii, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, reprezentantul desemnat va preda originalul procurii, in cazul in care aceasta a fost transmisa prin e-mail cu semnatura electronica incorporata, si o copie a actelor sale de identificare.

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarilor Generale.

Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale, respectiv proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, vor fi insotite de copiile actelor de identificare ale initiatorilor. Acestea se refera la actele de identitate (buletin/carte de identitate) in cazul persoanelor fizice si certificatele de inmatriculare si constatatoare sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 2 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) indicand detinatorii calitatii de reprezentanti legali pentru persoanele juridice actionari ai Societatii. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, iar constatarea calitatii de reprezentant legal se va face in baza listei actionarilor pusa la dispozitie de catre Depozitarul Central. Propunerile vor fi depuse la sediul Societatii, pana cel tarziu la data de 09.04.2021, ora 17.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR” sau transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica incorporata conform Legii nr.455/2001, privind semnatura electronica, in acelasi termen la adresa: office@brk.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR”.

Se aduce la cunostinta actionarilor ca in ceea ce priveste propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarii, este necesar ca pentru fiecare punct propus de initiatori sa existe o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.

Ultima varianta actualizata a procurilor si buletinelor de vot prin corespondenta va fi disponibila pe siteul societatii incepand cu data de 12.04.2021, ora 17.00.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, privind punctele de pe ordinea de zi, conform art 198-199 din Regulamentul ASF nr. 5/2018. Raspunsul se considera dat daca informatia solicitata este publicata pe pagina de internet a societatii.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data sedintei adunarilor prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta, impreuna cu copia actului de identitate si/sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator emis de ORC sau orice alt document al actionarului, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi transmise Societatii, in original, la sediul acesteia sau prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa, incorporata conform Legii nr. 455/2001, la adresa de email office@brk.ro, pana la data de 23.04.2021 ora 12.00. Formularele vor fi redactate fie in limba romana fie in limba engleza. Actionarii care au votat prin procuri speciale sau buletine de vot prin corespondenta isi pot modifica optiunea initiala de vot sau mijlocul de exprimare a votului, fiind considerat valabil ultimul vot exprimat si inregistrat pana in data 23.04.2021, ora 12.00.

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Formularele de buletin de vot prin corespondenta, formularele de procuri speciale (ambele disponibile in limba romana si in limba engleza), documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv proiectele de hotarari, se pun la dispozitia actionarilor incepand cu data de 26.03.2021, ora 17.00 pe website-ul societatii la adresa www.brk.ro si la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119.

 

Documentele prevazute intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei), vor fi insotite de traducerea realizata de catre un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Consiliul de Administratie recomanda actionarilor sa consulte materialele suport pentru AGEA, disponibile pe site-ul www.brk.ro incepand cu data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a.

 

 

Monica Ivan

Director General

                                                                                                                                  

 

 

                                                         

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.