sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


BUCUR SA Bucuresti - BUCV

Convocare AGA Anuala 21/22.04.2021

Data Publicare: 16.03.2021 10:37:51

Cod IRIS: FEA48

                              

 

 

 

 

 

 

RAPORTUL CURENT

conform prevederilor Legii 24/2017 si ale Regulamentului ASF nr.5/2018

 

 

Denumirea entitatii emitente: BUCUR S.A.

Sediul social: Bucuresti, str. Visinilor, nr.25, sector 2

Numar de telefon/fax: 021 323.67.30; 021 323.67.36 

Codul unic de inregistrare: RO 1584234

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/392/1991

Capital social subscris si varsat: 8.327.559,4  lei

Cod CNVM emitent: 27235

Pozitia in registrul CNVM: 3469

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS ( AeRO)

 

             Eveniment important de raportat:

 

Decizia Consiliului de Administratie al BUCUR S.A. din data de 15.03.2021 privind convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor BUCUR S.A. pentru data de 21/22 aprilie 2021.

 

CONVOCATOR

pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si BUCUR S.A.

 

 

Consiliul de Administratie al BUCUR S.A., intrunit in sedinta din data de 15.03.2021, in conformitate cu prevederile art. 106, coroborate cu cele ale art. 77 alin. 1 si art. 92 alin. 1 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, art. 117 din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, si ale Actului Constitutiv al Societatii

 

convoaca

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”) pentru data de 21.04.2021, ora 1000, sau pentru data de 22.04.2021, la aceeasi ora, in cazul neintrunirii conditiilor legale si statutare de cvorum la prima convocare, la adresa din Mun. Bucuresti, Str. Visinilor nr. 25, Sector 2, la care au dreptul de a participa si de a vota toti actionarii Societatii inregistrati in Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru sfarsitul zilei de 09.04.2021, considerata data de referinta.

 

I.                     Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ORDINE DE ZI:

 

1.       Prezentarea Raportului Administratorilor BUCUR S.A. privind activitatea desfasurata in anul 2020 si a Raportului auditorului financiar pentru anul 2020. Aprobarea  situatiilor financiare anuale complete pentru anul 2020 (bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxului de trezorerie, politici si note explicative).

2.           Aprobarea repartizarii profitului aferent anului 2020, in suma de 1.522.210 lei, pe urmatoarele destinatii:

a)            rezerva legala – 76.110 lei,

b)           acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti – 535.019 lei.

c)            alte rezerve – 911.081 lei.

3.           Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020.

4.      Numirea unui administrator, membru al Consiliului de Administratie al Bucur S.A., ca urmare a demisiei d-lui Sergiu Mihailov si desemnarii/numirii in calitate de administrator provizoriu a dlui Dan Florin Marinescu pana la intrunirea primei AGA Bucur S.A., conform dispozitiilor art. 1372 din Legea Societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Mandatul noului adminstrator va fi valabil pana la data expirarii mandatelor actualilor administratori, numiti prin Hotararea AGOA din 27.04.2020 pentru perioada 2020 -2022.

Actionarii pot face propuneri de candidaturi pentru functia de administrator, pana la data de 31.03.2021, inclusiv.

Lista cuprinzand informatiile  cu privire la numele, localitatea de domiciliu si pregatirea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator va fi pusa la dispozitia actionarilor, putand fi consultata de acestia, in conditiile legii, incepand cu 01.04.2021.

5.          Imputernicirea unei persoane pentru negocierea si semnarea Contractului de administrare din partea societatii Bucur S.A. cu administratorul desemnat/numit membru al Consiliului de Administratie, conform puctului 4 al ordinii de zi.

6.        Aprobarea Politicii de remunerare a conducatorilor societatii (administratori si director), in conformitate cu prevederile art. 92 indice 1 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

7.       Aprobarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar in curs, respectiv stabilirea primei de asigurare pentru raspundere civila profesionala precum si a oricaror alte avantaje acordate in conformitate cu prevederile art. 153 indice 18  din Legea 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare .

8.            Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021.

9.            Aprobarea Planului de investitii si reparatii pentru anul 2021.

10.         Aprobarea mandatarii dlui Mihoci Claudiu Lucian Dumitru, sa efectueze toate demersurile legale si sa semneze toate actele necesare privind indeplinirea formalitatilor de publicitate a prezentelor Hotarari la ORCTB, respectiv Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

11.    Aprobarea datei de 12.05.2021 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGOA. Aprobarea datei de 11.05.2021 ca data „ex date”, in conformitate cu prevederile art. 2, alin. 2, lit. l ) din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

 

La Adunarea Generala a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii Societatii inregistrati la sfarsitul zilei de 09.04.2021, considerata data de referinta, in Registrul Actionarilor tinut de „DEPOZITARUL CENTRAL S.A.”

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

 

a)      de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

b)      de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la lit. a) si b), in scris, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial, respectiv pana la data de 31.03.2021, inclusiv.

 

Cererile intocmite in vederea exercitarii drepturilor mai sus mentionate vor cuprinde in mod obligatoriu, dupa caz, mentiunea scrisa clar cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A  ACTIONARILOR DIN DATA DE 21/22.04.2021”, si vor fi transmise:

 

1. prin posta sau curierat, la adresa BUCUR S.A. din Bucuresti, Str. Visinilor nr. 25, sector 2, - in original;

2. prin e-mail, la adresa office@bucurcom.ro, in format .pdf,  avand incorporat, atasat sau asociat logic semnatura electronica extinsa  a actionarului solicitant, cu respectarea conditiilor prevazute de Legea nr.455/2001.

 

Pentru ca propunerile de completare a ordinii de zi sa fie considerate valabile este obligatoriu ca acestea sa fie insotite de:

i.                    dovada calitatii de actionar – in original ( extras de cont emis de Depozitarul Central cu cel mult 48 de ore anterior depunerii cererii ) precum si de;

ii.                  documentatia relevanta din care sa reiasa calitatea de  reprezentant legal al semnatarului cererii actionarului/actionarilor solicitant/i, conform urmatoarelor reguli de identificare:

 

a)         pentru actionarii persoane fizice este necesara copia actului de identitate, certificata conform cu originalul ( prin mentionarea „ conform cu originalul ” urmata de semnatura olografa). In cazul actionarilor persoane fizice fara capacitate legala de exercitiu vor fi prezentate: copia actului de identitate al persoanei fizice care are calitatea de reprezentant legal si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal, ambele certificate prin mentionarea „conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal;

 

b)     pentru actionarii persoane juridice romane:

                                          i.   copia actului de identitate al reprezentantului legal, certificata conform cu originalul ( prin mentionarea „ conform cu originalul ”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal );

                                        ii.   calitatea de reprezentant legal va fi verificata in lista actionarilor intocmita de Depozitarul Central pentru data de referinta. In cazul in care informatiile din lista actionarilor intocmita de Depozitarul Central pentru data de referinta nu permit identificarea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica romana, identificarea poate fi facuta in baza unui certificat constatator eliberat de registrul comertului, in original sau copie conforma cu originalul, sau in baza oricarui alt document cu rol similar, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate romana competenta. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal trebuie sa fie emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii.

 

c)      pentru actionarii persoane juridice straine:

                                          i.   copia actului de identitate al reprezentantului legal, certificata conform cu originalul ( prin mentionarea „ conform cu originalul ”, urmata de semnatura olografa );

                                        ii.   calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice straine va fi verificata in lista actionarilor intocmita de Depozitarul Central pentru data de referinta. In cazul in care informatiile din lista actionarilor intocmita de Depozitarul Central pentru data de referinta nu permit identificarea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica straina, identificarea poate fi facuta in baza unui document cu rol similar certificatului constatator emis de registrul comertului, in original sau in copie conforma cu originalul, prin mentionarea „conform cu originalul” in limba engleza, urmata de semnatura olografa, emis de catre autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal trebuie sa fie emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii;

 

             d)     pentru actionari de tipul organismelor fara personalitate juridica:

                                        i.     copie act de identitate al reprezentantului legal, certificata conform cu originalul ( prin mentionarea „ conform cu originalul ”, urmata de semnatura olografa );

                                      ii.     calitatea de reprezentant legal va fi verificata in lista actionarilor intocmita de Depozitarul Central pentru data de referinta. In cazul in care informatiile din lista actionarilor intocmita de Depozitarul Central pentru data de referinta nu permit identificarea reprezentantului legal al actionarului de tipul entitatilor fara personalitate juridica, aceasta calitate poate fi dovedita pe baza altor documente care atesta calitatea de reprezentant legal, emise de autoritatea competenta sau orice alt document care atesta aceasta calitate, in conformitate cu prevederile legale.

 

 In situatia in care cererea este semnata de un  mandatar al actionarului, altul decat reprezentantul legal, se vor depune si urmatoarele documente:

-          actul prin care a fost mandatat /imputernicit in acest sens, in original sau copie certificata cu mentiunea „ conform cu originalul;

-          copia actului de identitate al mandatarului/imputernicitului, certificata conform cu originalul (prin mentionarea „ conform cu originalul ”, urmata de semnatura olografa).

 

Toate documentele prezentate intr-o limba straina, cu exceptia documentelor de identitate, vor fi insotite de traducerea acestora realizata de catre un traducator autorizat, si trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de legea romana pentru a fi recunoscute.

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data de 19.04.2021, ora 9.00. Intrebarile vor fi transmise, in scris, prin una din modalitatile prevazute mai sus ( posta, curierat, email). Societatea are obligatia de a raspunde la intrebarile adresate de actionari. Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde sunt conditionate de posibilitatea de identificare a actionarilor, conform regulilor de identificare prezentate mai sus, de buna desfasurare si pregatire a adunarii generale si de protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale societatii. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Se considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.

 

Materialele informative, formularele de imputernicire speciala, buletinele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarari ale adunarii, precum si Procedura privind exercitarea  dreptului de vot vor fi puse la dispozitia actionarilor cu cel putin 30 de zile inaintea datei adunarii generale, conform art. 188 alin.1 din Regulamentul ASF 5/2018.

 

Documentele mai sus mentionate vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii din Bucuresti, Str. Visinilor nr. 25, Sector 2, in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 16:00, respectiv pot fi consultate/descarcate si de pe pagina de internet a societatii:  www.bucurcom.ro, sectiunea Actionariat-Documente – AGOA 21/22.04.2021.

 

Actionarii pot solicita, in scris, copii ale acestor documente, contra unei sume de 0,1 lei/pagina. Exercitarea acestui drept se va face cu respectarea modalitatilor de transmitere si a procedurii de identificare a actionarilor mentionate.

 

Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa si vota in cadrul Adunarii generale ordinare direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. 10 - 13 din Legea 24/2017, respectiv isi pot exercita votul prin corespondenta.

 

Accesul actionarilor persoane fizice indreptatiti sa participe la Adunare este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate, prezentat in original.

 

Actionarii persoane juridice, entitatile fara persoanalitate juridica precum si persoanele fizice fara capacitate de exercitiu participa la adunare prin reprezentantul legal, in baza documentelor atestand calitatea de reprezentant legal, conform regulilor de identificare prezentate mai sus.

 

Actionarii pot fi reprezentati in adunarea generala pe baza unei imputerniciri speciale sau generale.

 

Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a adunarii generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 alin. (5) din Legea nr. 31/1990 nu sunt aplicabile. In situatia discutarii in cadrul adunarii generale a actionarilor, in conformitate cu prevederile legale, a unor puncte neincluse pe ordinea de zi publicata, imputernicitul poate vota pe marginea acestora conform interesului actionarului reprezentat.

 

Formularul de imputernicire  speciala va fi completat  in 3 ( trei ) exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul societatii sau transmis, prin posta, curier sau electronic insotite de semnatura electronica extinsa la adresa de mail www.office@bucurcom.ro, pana cel mai tarziu la data de 19.04.2021, ora 9.00,  un exemplar va fi inmanat imputernicitului si al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat.

In cazul actionarilor fara capacitate de exercitiu, formularul de imputernicire speciala este semnat de catre reprezentantul legal al acestora. Identificarea reprezentantului persoana fizica se va face in baza actului de identitate, iar a reprezentantului legal al persoanei juridice in baza documentului atestand aceasta calitate, conform regulilor de identificare.

 

Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017, sau unui avocat.

 

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare, se depun la societate cu 48 de ore inainte de adunare, in copie, cuprizand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul verbal al adunarii generale.

 

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese , in conformitate cu prevederile art. 92 alin. 15  din Legea 24/2017.

 

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar in imputernicire. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. Prevederile prezentului alineat nu afecteaza dreptul actionarului de a desemna prin imputernicire unul sau mai multi imputerniciti supleanti, care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala, in conformitate cu reglementarile emise de A.S.F. in aplicarea prezentelor dispozitii.

 

Vor fi luate in considerare doar formularele de imputernicire depuse la sediul BUCUR S.A., precum si notificarile electronice de desemnare a reprezentantilor, primite pana cel tarziu 19.04.2021, ora 09.00

Actionarii pot vota in cadrul Adunarii si prin corespondenta.

Buletinele de vot completate, semnate si dupa caz, stampilate pot fi transmise la sediul Bucur S.A. prin una din metodele specificate in cadrul prezentului convocator, respectiv:

1.            prin posta sau curierat, transmise in plic care va avea mentiunea „ vot prin corespondenta AGOA 21/22.04.2021” la adresa BUCUR S.A. din Bucuresti, Str. Visinilor nr. 25, sector 2;

2.            prin e-mail, ca mijloc electronic, la adresa office@bucurcom.ro, in format .pdf  avand incorporat, atasat sau asociat logic semnatura electronica extinsa  a actionarului solicitant, cu respectarea conditiilor prevazute de Legea nr.455/2001.

Buletinele de vot vor fi insotite de documente care sa permita identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora cu respectarea regulilor de identificare specificate in cadrul prezentului convocator. Vor fi luate in considerare doar buletinele de vot prin corespondenta primite pana la data de 19.04.2021, ora 9.00. In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala este anulat si va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant. Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a semnat olograf/electronic buletinul de vot prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau, aceasta trebuie sa prezinta la adunare o revocare scrisa a votului prin corespondenta. Revocarea trebuie sa fie semnata de actionar sau de reprezentantul care a semnat buletinul de vot prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generala.

 

 

 

PRESEDINTE

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

Hrisca Bogdan Iustin

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.