Data: 25.04.2018
Catre: BURSA DE VALORI BUCURESTI
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
RAPORTUL CURENT
conform prevederilor REGULAMENTULUI C.N.V.M. nr.1/2006
Denumirea entitatii emitente: BUCUR S.A.
Sediul social: Bucuresti, str. Visinilor, nr.25, sector 2
Numar de telefon/fax: 021 323.67.30; 021 323.67.36
Codul unic de inregistrare: RO 1584234
Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/392/1991
Capital social subscris si varsat: 8.327.559,4 lei
Cod CNVM emitent: 27235
Pozitia in registrul CNVM: 3469
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS ( AeRO)
Eveniment important de raportat:
HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR BUCUR S.A. adoptate in sedinta din data de 25.04.2018.
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor BUCUR S.A. s-a intrunit la a doua convocare, in data de 25.04.2018, ora 10.00, la adresa din Aleea Alexandru nr. 32, ap.2, sector 1, Bucuresti, fiind legal convocata in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Actului Constitutiv al Societatii.
La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor au participat actionari detinand un numar de 60.953.899 de actiuni, din totalul de 83.275.594 de actiuni, reprezentand 73,1953 % din capitalul social.
Ordinea de zi a fost stabilita prin Convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1077/15.03.2018 si in ziarul ” Jurnalul National ” nr. 81 (7393)/15.03.2018, respectiv prin Convocatorul completat, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 1311/03.04.2018 si in ziarul ” Jurnalul National ” nr. 94(7406)/03.04.2018.
Sedinta a fost prezidata de dl Stefan Paraschiv, Presedinte al Consiliului de Administratie.
In urma deliberarilor, actionarii au luat urmatoarele hotarari:
1. Se aproba situatiile financiare anuale complete pentru anul 2017 (bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxului de trezorerie, politici si note explicative).
Cu [58.450.126] voturi „pentru”, reprezentand 95,8923% din totalul voturilor valabil exprimate, [140.806] voturi „impotriva” si [2.362.967] „abtineri”.
|
Nr.
Crt.
|
Sold la:
|
01.01.2017
|
31.12.2017
|
A
|
B
|
|
|
A.
|
ACTIVE IMOBILIZATE
I. IMOBILIZARI NECORPORALE
|
01
|
820
|
470
|
|
II. IMOBILIZARI CORPORALE
|
02
|
104.031.700
|
101.558.232
|
|
III. IMOBILIZARI FINANCIARE
|
03
|
75.075
|
686.543
|
|
ACTIVE IMOBILIZATE – TOTAL
(rd. 01 la 03)
|
04
|
104.107.595
|
102.245.245
|
B.
|
ACTIVE CIRCULANTE
I. STOCURI
|
05
|
542.079
|
364.685
|
|
II. CREANTE
|
06
|
1.837.662
|
1.754.301
|
|
III. INVESTITII FINANCIARE PE TERMEN SCURT
|
07
|
396
|
1.074.332
|
|
IV. CASA SI CONTURI LA BANCI
|
08
|
2.543.050
|
2.042.438
|
|
ACTIVE CIRCULANTE – TOTAL
(rd. 05 la 08)
|
09
|
4.923.187
|
5.235.756
|
C.
|
CHELTUIELI IN AVANS
|
10
|
91.456
|
94.818
|
D.
|
DATORII CE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA DE PANA LA UN AN
|
11
|
924.065
|
1.214.739
|
E.
|
ACTIVE CIRCULANTE NETE, RESPECTIV DATORII CURENTE NETE
|
12
|
3.701.450
|
3.736.711
|
F.
|
TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE
(rd. 04 + 12)
|
13
|
107.809.045
|
105.981.956
|
G.
|
DATORII CE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA MAI MARE DE UN AN
|
14
|
166.733
|
107.297
|
H.
|
PROVIZIONE PENTRU RISCURI SI CHELTUIELI
|
15
|
2.792
|
0
|
I.
|
VENITURI IN AVANS (rd. 17 + 20),
din care:
|
16
|
422.726
|
408.950
|
|
- subventii pentru investitii
|
17
|
37.370
|
33.598
|
|
Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an
|
18
|
3.772
|
3.772
|
|
Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an
|
19
|
33.598
|
29.826
|
|
- venituri inregistrate in avans
|
20
|
385.336
|
375.352
|
|
Sume de reluat intr-o perioada de pana la un an
|
21
|
385.336
|
375.352
|
|
Sume de reluat intr-o perioada mai mare de un an
|
22
|
-
|
-
|
J.
|
CAPITAL SI REZERVE
I. CAPITAL (rd. 24 la 25)
din care:
|
23
|
8.327.559
|
8.327.559
|
|
- capital subscris nevarsat
|
24
|
-
|
-
|
|
- capital subscris varsat
|
25
|
8.327.559
|
8.327.559
|
|
- patrimoniul regiei
|
26
|
-
|
-
|
J.
|
II. PRIME DE CAPITAL
|
27
|
-
|
-
|
|
|
III. REZERVE DIN REEVALUARE
|
SOLD C
|
28
|
96.488.054
|
93.501.215
|
|
SOLD D
|
29
|
-
|
-
|
|
|
IV. REZERVE
|
|
30
|
899.081
|
939.625
|
|
|
V. REZULTATUL REPORTAT
|
SOLD C
|
31
|
1.581.709
|
2.430.782
|
|
|
SOLD D
|
32
|
-
|
-
|
|
|
VI. REZULTATUL EXERCITIULUI
|
SOLD C
|
33
|
325.810
|
685.870
|
|
SOLD D
|
34
|
-
|
-
|
|
|
Repartizarea profitului
|
|
35
|
16.291
|
40.218
|
|
|
CAPITALURI PROPRII - TOTAL
(rd. 23+26+27+28-29+30+31-32+33-34-35)
|
|
36
|
107.605.922
|
105.844.833
|
|
|
Patrimoniul public
|
|
37
|
-
|
-
|
|
|
Patrimoniu privat
|
|
38
|
-
|
-
|
|
|
CAPITALURI - TOTAL (rd. 36+37+38)
|
|
39
|
107.605.922
|
105.844.833
|
|
CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE – 31.12.2017
INDICATORI
|
2015
|
2016
|
2017
|
Venituri exploatare, din care:
|
27.179.339
|
23.225.598
|
21.096.185
|
- venituri din vanzarea marfurilor
|
22.333.933
|
17.159.802
|
14.289.831
|
- venituri din chirii
|
4.142.128
|
5.165.844
|
5.838.892
|
- venituri din reevaluarea imobilizarilor corporale
|
-
|
-
|
61.381
|
- alte venituri din exploatare
|
703.278
|
899.952
|
906.081
|
Cheltuieli exploatare
|
26.947.589
|
22.934.440
|
20.319.012
|
Rezultat exploatare
|
231.750
|
291.158
|
777.173
|
Rezultat financiar
|
26.770
|
34.652
|
27.183
|
Rezultat brut
|
258.520
|
325.810
|
804.356
|
Impozit pe profit
|
-
|
-
|
118.486
|
Profit net
|
258.520
|
325.810
|
685.870
|
Pierdere
|
-
|
-
|
-
|
2. Se aproba repartizarea profitului aferent anului 2017, in suma de 685.870 lei pe urmatoarele destinatii:
a) rezerva legala – 40.218 lei,
b) acoperirea pierderii contabile din anii precedenti – 645.652 lei.
Cu [59.262.093] voturi „pentru”, reprezentand 97,2244% din totalul voturilor valabil exprimate, [1.691.806] voturi „impotriva” si [0] „abtineri”.
3. Se aproba descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2017
Cu [56.866.540] voturi „pentru”, reprezentand 93,2943% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [4.087.359] „abtineri”.
4. Se aproba alegerea dlui Sergiu Mihailov ca administrator in cadrul Consiliului de Administratie al Bucur S.A., pe locul ramas vacant ca urmare a demisiei dnei Uta Vasilica pentru un mandat de 2 ani (2018 -2020), respectiv pana la expirarea mandatului administratorilor in functie.
Cu [60.953.899] voturi „pentru”, reprezentand 100% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [0] „abtineri”.
5. Se ia act de incetare mandatului domnului Corneliu Catalin Scripcaru ca urmare a demisiei acestuia din functia de membru al Consiliului de Administratie al societatii Bucur S.A.
6. Se aproba alegerea dlui Stefan Paraschiv ca administrator in cadrul Consiliului de Administratie al societatii Bucur S.A. pe locul ramas vacant ca urmare a demisiei domnului Corneliu Catalin Scripcaru, pentru un mandat de doi ani( 2018-2020), respectiv pana la expirarea mandatului administratorilor in functie.
Cu [60.953.899] voturi „pentru”, reprezentand 100% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [0] „abtineri”.
7. Se aproba o noua forma cadru a Contractului de administrare care se va incheia intre membrii Consiliului de Administratie si Societatea Bucur S.A., pentru perioada 2018-2020. Se imputerniceste dna Elena Daniela TOPOR sa negocieze si sa semneze Contractele de administrare in numele si pe seama Bucur S.A.
Cu [59.402.899] voturi „pentru”, reprezentand 97,4554% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [1.551.000] „abtineri”.
8. Se aproba numirea ca auditor financiar Societatea PKF FINCONTA S.R.L. si se stabileste durata Contractului de prestari servicii de audit financiar pe o perioada de 2 ani ( 2018, 2019). Se aproba mandatarea Directorului General sa negocieze si sa semneze Contractul de prestari servicii de audit financiar cu Societatea PKF FINCONTA S.R.L.
Cu [60.953.899] voturi „pentru”, reprezentand 100% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [0] „abtineri”.
9. Se aproba remuneratia membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar in curs, la nivelul sumei de 1.000 lei/net/luna pentru fiecare membru, respectiv se aproba nivelul primei de asigurare pentru raspundere civila profesionala la valoarea de 20.000 Euro/an pentru fiecare administrator.
Cu [59.402.899] voturi „pentru”, reprezentand 97.4554% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [1.551.000] „abtineri”.
10. Se aproba Bugetul de venituri si cheltuieli si Planul de investitii si reparatii pentru anul 2018.
Cu [56.924.766] voturi „pentru”, reprezentand 93.3898% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [3.888.327] „abtineri”.
- lei -
INDICATORI
|
BVC
Aprobat
2017
|
BVC
Realizat
2017
|
BVC
Bugetat
2018
semestrul
I
|
BVC
Bugetat
2018
semestrul
II
|
BVC
Bugetat
2018
total
|
1.
|
Venituri totale
|
23.021.354
|
21.131.001
|
6.532.530
|
7.762.877
|
14.295.407
|
|
A. Venituri din exploatare
|
23.006.484
|
21.096.185
|
6.524.230
|
7.759.577
|
14.283.807
|
|
- productia vanduta
|
5.623.310
|
5.838.892
|
2.393.960
|
3.520.727
|
5.914.687
|
|
- venituri din vanzari marfuri
|
16.514.519
|
14.289.831
|
3.681.900
|
3.681.900
|
7.363.800
|
|
- alte venituri
|
868.655
|
967.462
|
448.370
|
556.950
|
1.005.320
|
|
B. Venituri financiare
|
14.870
|
34.816
|
8.300
|
3.300
|
11.600
|
2.
|
Cheltuieli totale
|
22.771.266
|
20.326.645
|
6.382.648
|
6.943.367
|
13.326.015
|
|
A. Cheltuieli exploatare
|
22.759.541
|
20.319.012
|
6.332.518
|
6.799.694
|
13.132.212
|
|
- cheltuieli materiale
|
271.693
|
230.467
|
76.830
|
66.506
|
143.336
|
|
- cheluieli utilitati
|
952.412
|
824.140
|
496.175
|
604.539
|
1.100.714
|
|
- cheltuieli comerciale
|
15.354.484
|
13.124.247
|
3.216.000
|
3.216.000
|
6.432.000
|
|
- cheltuieli servicii si reparatii
|
1.799.217
|
1.912.823
|
1.059.678
|
1.446.768
|
2.506.446
|
|
- cheltuieli taxe si impozite
|
335.250
|
332.852
|
295.525
|
290.775
|
586.300
|
|
- cheltuieli personal
|
2.466.768
|
2.339.587
|
913.757
|
777.891
|
1.691.648
|
|
- alte cheltuieli
|
1.579.717
|
1.554.896
|
274.553
|
397.215
|
671.768
|
|
B. Cheltuieli financiare
|
11.725
|
7.633
|
50.130
|
143.673
|
193.803
|
3.
|
Profit brut
|
250.088
|
804.356
|
149.882
|
819.510
|
969.392
|
4.
|
Impozit
|
-
|
118.486
|
103.981
|
211.122
|
315.103
|
5.
|
Profit net
|
250.088
|
685.870
|
45.901
|
608.388
|
654.289
|
6
|
Pierdere
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
11. Se aproba contractarea de catre Societate a unui credit in RON, de la Intesa SanPaolo Bank Romania, in scopul finantarii proiectului de amenajare a Centrului Comercial „ Bucur Retail Park”, situat in Mun. Bucuresti, B-dul Timisoara nr. 56, Sector 6, si se mandateaza Consiliul de Administratie pentru a negocia conditiile creditarii in urmatoarele limite maxime:
a. Valoare maxima a creditului 6.975.000 RON;
b. Durata maxima a facilitatii de credit 66 de luni;
c. Dobanda– nu mai mult de ROBOR 3M + 2 puncte procentuale;
d. Alte costuri si comisioane in conditiile ofertei primite;
e. Constituirea de garantii in vederea garantarii facilitatii de credit, astfel:
i. Ipoteca mobiliara asupra conturilor societatii deschise la Intesa SanPaolo Bank Romania;
ii. Ipoteci imobiliare asupra urmatoarelor bunuri imobile ale Societatii:
1. Imobil - Spatiu comercial ( suprafata construita de 69.58 mp ) situat in Mun. Bucuresti, Str. Romancierilor nr. 5, Bl. C14, Parter, Sector 6, identificat cu CF 221351 – C1 – U42, nr. CF vechi 44051, nr. cadastral vechi 810/0;3;
2. Imobil - Spatiu comercial ( format din: Magazin: 55.55 mp, Depozit: 27.78 mp, Camera frigorifica: 3.13 mp, Camera frigorifica: 2.88 mp, Hol: 9.83 mp, Vestiar: 2.59 mp, W.C.: 1.58 mp, Hol intrare: 2.17 mp si teren aferent 24.32 mp rata indiviza in folosinta) situat in Mun. Bucuresti, Str. Liviu Rebreanu nr. 14, Bl. K, Parter, Sector 3, identificat cu CF 218543 – C1 – U22, nr. CF vechi 51840, nr. cadastral vechi 2559/0;5;
3. Imobil – Spatiu comercial ( 220,67 mp constructie compusa din parter: 177.27 mp si subsol: 43.04 mp) situat in Mun. Bucuresti, B-dul Ion Mihalache nr. 121, Parter Sector 1, identificat cu CF 253462-C1-U9, nr. CF vechi: 44662_2, nr. cadastral vechi: 3027/0;1;
4. Imobil – Spatiu Comercial ( suprafata de 143.28 mp format din magazin, birou, hol, depozite, camera frigorifica, grup sanitar si teren aferent in folosinta) situat in Municipiul Bucuresti, Sos. Pantelimon nr. 350, bl. 4, Parter, identificat cu CF 226687-C1-U142, nr. CF vechi: 46987, nr. cadastral vechi192/0;9;
5. Imobil – teren si constructie, identificat cu CF 204564, nr. CF vechi: 18194 si nr. cadastral vechi: 5414, situat in Mun. Bucuresti, str. Visinilor nr. 25, Sector 2, astfel:
a. Teren in suprafata de: din acte: 996 mp/din masuratori: 1.005 mp, nr. cadastral: 204564;
b. Constructie S+P+2E+M cu o suprafata construita la sol de 232 mp si suprafata desfasurata de 880mp, nr. cadastral 204564 –C1.
6. Imobil – Spatiu Comercial ( suprafata utila 156 mp si teren aferent 45.87 mp – in proprietate ) situat in Loc. Calarasi, Str. Argesului nr. 45-47, Bl.105, Parter identificat cu CF 21062-C1-U10, nr. CF vechi 834;
7. Imobil – Spatiu Comercial ( suprafata utila 270 mp si teren aferent 68.32 mp – in proprietate ) situat in Loc. Calarasi, Str. Argesului nr. 39-43, Bl.106, Parter identificat cu CF 20510-C1 - U4, nr. CF vechi 834;
iii. Ipoteca reala mobiliara asupra tuturor creantelor prezente si viitoare rezultate din contractele de inchiriere incheiate de Bucur S.A. in legatura cu Proiectul Centrului Comercial „ Bucur Retail Park” din B-dul Timisoara nr. 56, Sector 6, Bucuresti.
Cu [56.924.766] voturi „pentru”, reprezentand 93.3898% din totalul voturilor valabil exprimate, [4.029.133] voturi „impotriva” si [0] „abtineri”.
12. Se aproba imputernicirea Consiliului de Administratie al Bucur S.A. sa negocieze clauzele contractului de credit si pe ale Contractului/Contractelor de garantie reala imobiliara /mobiliara( ipoteca/ipoteci), sa semneze aceste contracte, si sa indeplineasca toate formalitatile necesare precum si sa puna la dispozitia bancii/notarului sau oricarui alt tert care justifica un interes legitim in cauza orice document/declaratie/imputernicire, necesar pentru obtinerea si garantarea facilitatii de credit. In realizarea acestui mandat Consiliul de Administratie va putea sa delege aceasta imputernicire oricarei alte persoane pe care o considera potrivita in acest sens, la libera sa alegere. Orice operatiune, care desi nu este expres mentionata in prezenta, este necesara sau considerata oportuna de catre Consiliul de Administratie sau de catre Imputernicitul acestuia, pentru ca operatiunile abrobate prin prezenta Hotarare AGA sa fie aduse la indeplinire in mod corespunzator, va fi considerata ca aprobata de catre Societate, iar Consiliul de Administratie / Imputernicitul sau va putea semna in acest scop documente pe seama Societatii, semnatura acestuia fiind pe deplin opozabila si obligatorie pentru Societate.
Cu [56.899126] voturi „pentru”, reprezentand 93.3478% din totalul voturilor valabil exprimate, [1.691.806] voturi „impotriva” si [2.362.967] „abtineri”.
13. Se aproba mandatarea dlui Mihoci Claudiu Lucian Dumitru CNP 1780320340015 sa efectueze toate demersurile legale si sa semneze toate actele necesare privind indeplinirea formalitatilor de publicitate la ORCTB, respectiv Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
Cu [60.953.899] voturi „pentru”, reprezentand 100% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [0] „abtineri”.
14. Se aproba data de 15.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGOA. Se aproba data de 14.05.2017 ca data „ex date”, in conformitate cu prevederile art. 2, lit. f ) din Regulamentul nr. 6/2009.
Cu [60.953.899] voturi „pentru”, reprezentand 100% din totalul voturilor valabil exprimate, [0] voturi „impotriva” si [0] „abtineri”.
BUCUR S.A.
Presedinte Consiliu de Administratie
Stefan Paraschiv