vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ELECTROMAGNETICA SA - ELMA

Hotarari AGA E din 14 septembrie 2017

Data Publicare: 14.09.2017 14:57:24

Cod IRIS: CED46

RAPORT CURENT

Data raport: 14.09.2017

Evenimente importante de raportat:

Hotarari AGEA Electromagnetica din 14 septembrie 2017.

Va trimitem atasat Hotararea AGEA Electromagnetica intrunita in data de 14.09.2017 ora 10:00.

Cu stima,

Eugen Scheusan

Director General

HOTARAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR ELECTROMAGNETICA DIN DATA DE 14.09.2017

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ELECTROMAGNETICA S.A., cu sediul in Calea Rahovei nr. 266-268, sector 5, Bucuresti, inmatriculata la Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/19/1991 si CUI 414118, convocata pentru zilele de 14.09.2017 si 15.09.2017, cu data de referinta 31.08.2017, la sediul societatii, prin publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, nr. 2800/09.08.2017 si cotidianul “Romania Libera” din 09.08.2017, in sedinta din 14 septembrie 2017, legal intrunita, la care au participat actionari reprezentand 58,5909% din capitalul social al societatii, respectiv 396.097.135 actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei/actiune, din care 29,6289% din capitalul social reprezentand vot prin corespondenta, adica 200.302.763 actiuni, in temeiul drepturilor conferite de lege si Actul Constitutiv propriu,

HOTARASTE:

1. Punctul 1 de pe ordinea de zi („Modificarea primului aliniat al punctului 16.1 al art 16 din actul constitutiv al societatii, ce va avea urmatorul cuprins.

16.1.Societatea comerciala este administrata intr-un sistem unitar, de catre un consiliu de administratie compus din 7 administratori, temporari si revocabili, alesi de adunarea generala a actionarilor, majoritatea membrilor consiliului de administratie fiind administratori neexecutivi (care nu au fost numiti directori), alesi pentru o perioada de 4 ani’’)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 375.097.135 voturi Pentru (94,7%) si 21.000.000 Abtineri (5,3%).

2. Punctul 2 de pe ordinea de zi (’Luarea la cunostinta de demisia dnei Bucur Vasilica din functia de membru al consiliului de administratie incepand cu 01 septembrie 2017, constatarea incetarii mandatului din functia de administrator al dlui Vlad Florea incepand cu data de 14 iulie 2017 urmare a decesului si incetarii de drept al mandatului din functia de administrator provizoriu detinut de dl Balmus Dumitru la data prezentei adunarii’’)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

3. Punctul 3 de pe ordinea de zi (‘’ Aprobarea indeplinirii formalitatilor de radiere din evidenta Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, din functiile de administratori (dna Bucur Vasilica si dl Vlad Florea), respectiv administrator provizoriu (Balmus Dumitru), ca urmare a demisiei, decesului, respectiv incetarii de drept’’).

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

4. Punctul 4 de pe ordinea de zi

4.1 ‘’Fata de hotararile adoptate la punctele anterioare, luarea la cunostinta ca noua structura a Consiliului de Administratie este formata din 7 membri, care isi vor continua actualul mandat pana la 18.10.2019, respectiv : Calitoiu Elena, Hodea Cristina Ioana Rodica , Macovei Octavian , Scheusan Eugen, Stancu Traian, Stancu Ioan, Sichigea Elena

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

4.2. Administratorii societatii, precum si directorii carora li s-au transferat atributiuni de la Consiliul de Administratie, vor beneficia de asistenta si reprezentare juridica din partea societatii sau platita de societate pentru protectia juridica proprie in litigiile de orice natura (civila, comerciala, contencios administrativ, penala) izvorate sau decurgand din/sau in legatura cu exercitarea mandatului, cu exceptia cazurilor ce au la baza conflictul de interese (interese contrare) intre acesta si societate.

Administratorii societatii, precum si directorii carora li s-au transferat atributiuni de la Consiliul de Administratie vor decide in privinta aparatorului care sa-i reprezinte interesele, societatea avand obligatia suportarii integrale a cheltuielilor, pe parcursul tuturor fazelor procesuale. Orice cheltuiala eventual castigata de catre administrator/director in dauna partii adverse va fi returnata de acesta societatii in termen de 15 zile calendaristice de la incasare.

De aceasta prevedere beneficiaza administratorul/directorul si pentru orice litigiu initiat impotriva sa pe o perioada de 5 ani de la data incetarii contractului de mandat, care are legatura cu actele sau faptele izvorate din exercitarea mandatului.

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat cu 393.796.157 (99,42%) voturi Pentru si 2.300.978 Abtineri (0,58%), conform art 126 alin (1) din legea 31/1990.

5. Punctul 5 de pe ordinea de zi (‘’Incheierea unui act aditional la actul constitutiv al societatii avand in vedere cele aprobate la punctele de mai sus’’), respectiv punctul 16.1. al art. 16 se modifica astfel:

16.1.Societatea comerciala este administrata intr-un sistem unitar, de catre un consiliu de administratie compus din 7 administratori, temporari si revocabili, alesi de adunarea generala a actionarilor, majoritatea membrilor consiliului de administratie fiind administratori neexecutivi (care nu au fost numiti directori), alesi pentru o perioada de 4 ani.

Administratorii ELECTROMAGNETICA SA, cu mandat pana la 18 octombrie 2019, sunt:

- SCHEUSAN EUGEN, CNP 1540514400464, cetatean roman, domiciliat in Bucuresti, str. Dr. Louis Pasteur nr. 3, sector 5, nascut la data de 14 mai 1954 in mun. Bucuresti, fiul lui Gheorghe (tatal) si Mariana (mama), posesor al CI seria RX nr. 760432 /05.08.2015 eliberat de SPCEP Sector 5 - mandat pana la 18.10.2019, intrunind 431.442.170 voturi „Pentru”(98,8477%);

- MACOVEI OCTAVIAN, CNP 1500411400240, cetatean roman, fiul lui Ioan (tatal) si Domnica (mama), nascut in localitatea Geoagiu, jud Hunedoara, domiciliat in Bucuresti, str Bulgarus nr. 64F, sector 5, identificat cu CI seria DP nr. 127649/10.01.2008 eliberata de I.N.E.Pmandat pana la 18.10.2019, intrunind 429.736.638 voturi „Pentru”(98,4569%);

-STANCU TRAIAN, CNP 1530323400568, cetatean roman, domiciliat in Bucuresti, str Ghinea Bratasanu nr. 13, sector 2, nascut la data de 23 martie 1953 in comuna Licuriciu jud. Teleorman, fiul lui Ganea (tatal) si Elena (mama), posesor al CI seria VP nr. 000035/20.12.2011 eliberat de DEPABD- mandat pana la 18.10.2019, intrunind 430.139.628 voturi „Pentru’’ (98,5492%);

- STANCU IOAN, CNP 1501120400374, cetatean roman, domiciliat in oras Popesti – Leordeni, str. Rosiori nr 1B, jud. Ilfov, nascut la data de 20 noiembrie 1950 in loc. Popesti Leordeni, jud. Ilfov, fiul lui Pavel (tatal) si Caterina (mama), posesor al B.I. seria IF nr. 150079/07.06.2007 eliberat de SPCLEP Jilava – mandat pana la 18.10.2019, intrunind 429.313.265 voturi ”Pentru”(98,3599%);

- HODEA CRISTINA-IOANA-RODICA, cetatean roman, CNP 2631116400415, nascut la data de 16 noiembrie 1963 in oras Negresti, jud. Satu Mare, fiica lui Ioan (tatal) si Lucia (mama), domiciliata in Bucuresti, sos Pantelimon nr 324, bl. D1, sc A, et 5, ap. 23, sector 2, posesor a CI seria RR nr. 849560 / 16.11.2011, eliberata de SPCLEP Sector 2 – cu mandat incepand cu 21.04.2016 si pana la 18.10.2019, intrunind intrunind 461.547.260 voturi ”Pentru”(99,9960%);

- SICHIGEA ELENA, cetatean roman, CNP 2551021163240, nascuta la data de 21 octombrie 1955 in com Draghiceni, jud Olt, domiciliata in mun Craiova, str Girlesti nr. 118, jud Dolj, posesoare a CI seria DX nr. 745070/10.12.2010, eliberata de SPCJEP Dolj – mandat pana la 18.10.2019, intrunind 421.925.244 voturi ”Pentru”(96,6672%);

- CALITOIU ELENA, cetatean roman, CNP 2630330163219, nascuta la data de 30 martie 1963 in oras Sinaia, jud Prahova, domiciliata in mun Craiova, str Tudor Vladimirescu nr 156, jud Dolj, posesoare a CI seria DX nr. 899754/08.01.2013, eliberata de SPCLEP Craiova – mandat pana la 18.10.2019, intrunind 421.578.585 voturi ”Pentru”(96,5878%);’’

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

6. Punctul 6 de pe ordinea de zi (‘’ Aprobarea constituirii in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii a caror valoare nu depaseste, individual sau cumulat (pe durata fiecarui exercitiu financiar din perioada 2017 - 2021), 40% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele, cu mandatarea Consiliului de Administratie de a incheia actele juridice aferente’’)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

7. Punctul 7 de pe ordinea de zi (‘’Aprobarea datei de 05.10.2017 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA.’’)

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

8. Punctul 8 de pe ordinea de zi (‘’Mandatarea d-lui Eugen Scheusan – Presedintele Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de substituire, pentru: i) semnarii actul aditional si actul constitutiv actualizat ii) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei AGEA, oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei AGEA in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica, si pentru iii) a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate’’).

Acest punct de pe ordinea de zi a fost aprobat in unanimitate.

Presedinte

Eugen Scheusan

Secretariat sedinta:

Daniela Cucu

Monica Stanila

Cosmin Raduta



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.