RAPORT TRIMESTRIAL la 30.09.2017
A. Prezentarea generala a societatii
SC Compania Energopetrol S.A. este societate pe actiuni cu capital integral privat roman care functioneaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
Societatea este inregistrata la ORC sub nr.J/29/3/1991 , avand cod unic de inregistrare RO 1323700, cu sediul social in localitatea Campina str. Schelelor nr. 32 si detine un capital social subscris, varsat in valoare de 5.061.637 lei ,reprezentand 2.024.655 actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei/actiune. Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB- categoria II simbol ENP.
Conducerea societatii a fost asigurata in perioada ianuarie –septembrie 2017 conform prevederilor Legii 85/2006 republicata, de Administratorul special desemnat, sub supravegherea Administratorului Judiciar si de conducerea executiva.
In perioada ianuarie –septembrie 2017 structura actionariatului nu s-a modificat, prezentandu-se astfel:
|
Sold la
30 septembrie 2017
|
%
|
ASOCIATIA SALARIATILOR
|
2.470.595
|
48,79
|
SIF MUNTENIA
|
400.640
|
7,92
|
ALTII ACTIONARI
|
2.190.402
|
43,29
|
TOTAL
|
5.061.637
|
100,00
|
In data de 27.04.2017 a avut loc Adunarea Generala a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA , in urma careia s-au hotarat urmatoarele:
- Au luat act de Raportul Administratorului Special pentru anul 2016;
- Au luat act de Raportul de Audit Financiar pentru anul 2016;
- Au aprobat situatiile financiare aferente anului 2016 pe baza rapoartelor prezentate de Administratorul Special si Auditorul Financiar;
- Au aprobat Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2017;
- Au aprobat descarcarea de gestiune a Administratorului Special pentru exercitiul financiar 2016;
- Au aprobat prelungirea mandatului de Audit Extern cu firma SC Audit Expert SRL pe o perioada de 1 an, respectiv de la data de 16.05.2017 pana la 15.05.2018;
- Au aprobat radierea sucursalelor si a punctelor de lucru care nu mai au activitate;
- Au aprobat data de 23.05.2017 ca data de inregistrare a actionarilor aspra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si data de 22.05.2017 ca ex-date;
- Imputernicirea Domnului Av. Andrei Ioan, sa efectueze formalitatile legale privind publicarea, inregistrarea si efectuarea mentiunilor la autoritatile in drept.
Conducerea societatii a fost asigurata si supravegheata in perioada ianuarie –septembrie 2017 de:
Administrator judiciar al societatii ANDREI IOAN IPURL, conform certificatului emis de Tribunalul Prahova in 24.07.2015, dosarul 5081/105/2013 privind deschiderea procedurii de insolventa.
Prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA nr 2/03.09.2013, s-a numit in functia de administrator special Dl Celescu Mircea si conform Hotararii AGEA 08.12.2014 inregistrata la ORC Prahova conform certificatului de mentiuni 8559/13.02.2015 s-a numit in functia de administraror special Domnul Busuioc Dan-Nicolae. Prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA din 05.05.2015 s-a aprobat demisia domnului Busuioc Dan-Nicolae din functia de administrator special al societatii si numirea domnului Celescu Mircea in functia de administrator special.
Conducerea executiva a societatii a fost asigurata in perioada ianuarie –septembrie 2017 de:
Dl Celescu Mircea – Administrator Special; Dl Plesa Constantin – Director Economic
Obiectul principal de activitate al societatii este de realizarea de lucrari de instalatii electrice cod CAEN 4321.
Compania Energopetrol este specializata in executarea de lucrari de constructii montaj si servicii in domeniile:
instalatii de transport si distibutie energie electrica, in retele aeriene si subterane, cu tensiuni pana la 400 kV inclusiv;
actionari si instalatii de forta, iluminat si automatizari (electropneumatice, electrohidraulice si electrice), in medii normale si clasificate;
determinarea calitatii izolatiei anticorozive si depistarea defectelor acesteia prin masuratori specifice in cadrul constructiilor ingropate sau montate pe sol;
instalatii de protectie catodica a constructiilor metalice terane sau subterane;
instalatii de protectie impotriva descarcarilor atmosferice;
instalatii de telecomanda si telecomunicatii in canal fizic sau hertzian;
sisteme automate de control si achizitie de date (SCADA);
lucrari de service, revizii, modernizari si retehnologizari pentru instalatii din domeniile de activitate;
verificari, incercari si masuratori profilactice in instalatii electroenergetice, de automatizari si protectie catodica;
proiectare, expertize tehnice, puneri in functiune, pentru obiective din domeniul de activitate.
In ultimii ani, pe langa domeniile de activitate traditionale firma s-a adaptat cerintelor unei economii concurentiale investiind in tehnica moderna si abordand noi domenii de activitate.
Activitatea societatii se desfasoara prin sucursalele din teritoriu:
– Sucursala Liliesti
– Sucursala Moinesti
– Sucursala Craiova
– Sucursala Timisoara
A.1. Evolutia societatii COMPANIA ENERGOPETROL SA din punct de vedere al reorganizarii judiciare
Datorita dificultatilor financiare cu care societatea se confrunta , prin incheierea Tribunalului Prahova-Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ II, din data de 24.07.2013,pronuntata in dosarul de insolventa nr. 5081/105/2013 s-a dispus deschiderea procedurii de insolventa la cererea debitoarei SC Compania Energopetrol SA, administrator judiciar fiind Andrei Ioan IPURL.
Prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA nr 2/03.09.2013, s-a numit in functia de administrator special Dl Celescu Mircea.
Prin raportul intocmit de dl administrator judiciar Andrei Ioan IPURL in data de 09.10.2013 asupra cauzelor si imprejurarilor care au condus la aparitia starii de insolventa a debitoarei SC COMPANIA ENERGOPETROL S.A. s-a considerat ca societatea Compania Energopetrol S.A. are sanse reale de reorganizare, motiv pentru care s-a propus continuarea perioadei de observatie in scopul depunerii de catre debitoare prin administratorul special a planului de reorganizare, astfel cum aceasta si-a exprimat intentia in termen procedural.
Prin Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA din 08.12.2014 s-a aprobat demisia domnului Celescu Mircea din functia de administrator special al societatii si numirea domnului Busuioc Dan-Nicolae in functia de administrator special.
Prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA din 05.05.2015 s-a aprobat demisia domnului Busuioc Dan-Nicolae din functia de administrator special al societatii si numirea domnului Celescu Mircea in functia de administrator special.
In perioada ianuarie 2017- septembrie 2017 societatea a intocmit si transmis dl administrator judiciar Andrei Ioan IPURL rapoarte de activitate cuprinzand:
-
Situatia economica a societatii debitoare;
-
Vanzarile efectuate;
-
Structura organizatorica;
-
Activitatea curenta desfasurata de societate in luna respectiva;
-
Situatia litigiilor si clientilor neincasati, precum si demersurile intreprinse in acest sens, de la luna la luna;
-
Situatia datoriilor curente;
-
Cash flow aferent fiecarei luni
Tabelul definitiv de creante impotriva SC COMPANIA ENERGOPETROL SA a fost depus la dosarul cauzei si a fost afisat la usa instantei la data de 18.01.2016, in conformitate cu prevederile art. 74 alin. (1) din Legea Insolventei, fiind publicat in Buletinul Procedurilor de Insolventa nr. 1070/19.01.2016
In data de 19.02.2016 , avand in vedere ca , in urma votului exprimat, toate cele patru categorii de creditori, respectiv categoria creditorilor bugetari,categoria creditorilor salariali, categoria creditorilor garantati si categoria creditorilor chirografari au votat PENTRU aprobarea Planului de Reorganizare al societatii , intocmit si propus de administratorul special Domnul ing. Celescu Mircea , inregistrat la sediul administratorului judiciar sub nr. 154/04.02.2016, acesta a fost aprobat , in conformitate cu dispozitiile atr. 100 din Legea nr. 85/2006. Prin sentinta civila nr. 499/25.04.2016 s-a dispus confirmarea planului de reorganizare al SC Compania Energopetrol SA.
Programului de plati cuprins in Anexa nr. 1 la Planul de reorganizare arata faptul ca totii creditorii vor primi 100% din suma cu care s-au inscris la masa credala.
Sinteza anexei nr. 1 ,sumele fiind exprimate in RON este urmatoarea:
Totodata conform Anexei nr. 4 la Planul de Reorganizare a fost esalonata si datoria curenta catre Bugetul de Stat in valoare de : 2.170.476,00 lei
Perioada de aplicare a planului de reorganizare este de 3 ani de la ramanerea irevocabila a hotararii de confirmare a acestuia, in conformitate cu prevederile art. 95 alin. (3) din Legea nr.85/2006, cu posibilitatea de prelungire in conditiile legii.
Pe parcursul perioadei de aplicare a Planului de Reorganizare societatea va pastra in intregime conducerea activitatii sale, inclusiv dreptul de dispozitie asupra bunurilor din averea sa, cu supravegherea activitatii sale de catre administratorul judiciar Andrei Ioan IPURL desemnat in conditiile legii.
Finantarea Planului de Reorganizare se va realiza pe urmatoarele surse principale:
- profituri generate din continuarea activitatii proprii a S.C. COMPANIA ENERGOPETROL S.A. cu modificarile prevazute in Plan;
- amortizarea inclusa in costuri fara iesire de numerar, care ramane la dispozitia societatii ca sursa proprie de finantare;
- valorificarea creantelor certe existente in sold la data aprobarii planului;
- valorificarea activelor ce nu sunt esentiale reorganizarii S.C. COMPANIA ENERGOPETROL S.A.;
- sumele provenite din recuperarea creantelor izvorate din litigiile pe care societatea le are pe rol in prezent.
Toate categoriile de creante sunt defavorizate prin Planul de Reorganizare.
Aceste categorii de creante se considera a fi defavorizate intrucat sunt rescadentate pe o perioada mai mare de 30 de zile de la data confirmarii planului. Cu toate ca acestea au caracter de creante defavorizate, Planul aplica un tratament corect si echitabil fiind indeplinite conditiile cumulative prevazute de art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2006.
-
Avand in vedere ca prin sentinta civila nr. 499/25.04.2016 s-a dispus confirmarea planului de reorganizare al SC Compania Energopetrol SA, in data de 07.06.2016 si 09.06.2016, conform Anexei nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-a facut plata in suma de 16.278 lei, aferenta trimestrului I, Anul I.
-
In data de 22.09.2016, conform Anexei nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-a facut plata in suma de 27.132 lei, aferenta trimestrului II, Anul I.
-
In data de 16.11.2016,06.12.2016 si 29.12.2016, conform Anexei nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-a facut plata in valoare de 37,985 lei , aferente trimestrului III, Anul I.
-
In data de 25.04.2017 conform Anexa nr. 1”Programul de plata al creantelor SC Compania Energopetrol SA” din planul de reorganizare si Anexa nr. 4 “Esalonarea datoriilor curente la Bugetul de Stat” s-a efectuat plata ratei aferente trimestrului IV, Anul I, respectiv:
-Anexa nr.1 52,057.99 LEI
-Anexa nr.4 27,130.95 LEI
TOTAL 79,180.94 LEI
· In urma procesului verbal de licitatie nr.1518/11.08.2016 s-a hotarat vanzarea apartamentului nr. 3 din Campina, str. Eruptiei, nr.5 la pretul de 200,592.00 lei. Acest apartament a fost ipotecat in favoarea furnizorului SC Control Trading SRL. Conform planului de reorganizare aprobat, in momentul valorificarii bunurilor garantate , societatea va plati anticipat, intreaga creanta creditorului a carui garantie a fost valorificata , fara a mai astepta data scadenta a fiecarei rate. In consecinta in urma vanzarii apartamentului nr.3, societatea a achitat la SC Control Trading SRL in data de 19.09.2016 suma de 185,748.20 lei, ceea ce reprezinta plata in avans a ratelor pana in trimestrul II/an 3.
· In urma Procesului Verbal de Licitatie nr.212/03.02.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 1.340 mp situat in Campina, str. Industriei , nr.3 bis, jud. Prahova impreuna cu cele doua constructii amplasate pe acesta, la pretul de 40 euro/mp, valoare totala 53.600 euro , respectiv 243.006,32 lei (echivalentul in lei la cursul BNR de la data tinerii licitatiei 1 euro=4,5337 lei).Adjudecatarul a achitat pana la data de 03.02.2017 suma de 24.120,00 lei fiind obligat sa achite diferenta de pret in cuantum de 218.886.32 lei in transe lunare egale in termen de 4 luni de la data tinerii licitatiei, respectiv 4 rate in valoare de 54.721,58 lei fiecare, pentru lunile februarie, martie, aprilie, mai 2017.Avand in vedere ca in data de 10.02.2017 am incasat prima rata de 54.721,58 lei ,in data de 13.02.2017 s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat) o plata in valoare de 78.841,58 lei. In data de 08.03.2017 am incasat a doua rata de 54.721,58 lei iar in consecinta s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat)o plata in valoare de 54.721,58 lei. In data de 10.05.2017 s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat)o plata in valoare de 54.721,58 lei, ca urmare a incasarii ratei a III a, iar in data de 06.06.2017 s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat) ultima plata aferenta acestei vanzari in valoare de 36.848,48 lei.
In urma Procesului verbal de licitatie nr.803/08.05.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 1.004 mp situat in Campina , str. Industriei, nr.3 bis, jud. Prahova catre domnul Vintila Adrian Nicolae. Avand in vedere ca in data de 15.05.2017 s-a incheiat contractul de vanzare cumparare, in data de 17.05.2017 am efectuat plata in valoare de 170.726,78 lei catre CEC Bank, in calitate de creditor a carei garantie a fost valorificata.
In urma Procesului verbal de licitatie nr.916/19.05.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 2.177 mp cu constructiile aferente, situat in Campina , str. Industriei, nr.3 bis, jud. Prahova catre domnul Anton Dragos. Avand in vedere ca in data de 21.06.2017 s-a incheiat contractul de vanzare cumparare, in data de 27.06.2017 am efectuat plata in valoare de 611.419,59 lei catre CEC Bank, in calitate de creditor a carei garantie a fost valorificata.
In consecinta la CEC Bank am efectuat urmatoarele plati:
76,841.58
|
13.02.2017
|
2,000.00
|
14.02.2017
|
54,721.58
|
08.03.2017
|
54,721.58
|
10.05.2017
|
36,848.48
|
06.06.2017
|
170,726.78
|
17.05.2017
|
611,239.20
|
27.06.2017
|
ceea ce reprezinta plata in avans a tuturor ratelor din planul de reorganizare.
· Din valorifcarea terenului in suprafata de 4,857 mp situat in Baicoi , str. Infratirii, Santier Liliesti, jud. Prahova la pretul de de 199,812.12 lei am efectuat catre GarantiBank (creditor gatantat) doua plati in data de 13.09.2017 , respectiv 20.09.2017 in valoare de 195,815.88 lei ceea ce reprezinta rata aferenta trimestrului 1/an 2 in valoare de 146,423.93 lei si plata in avans partial rata aferenta trimestrului 2/ An 2- 49,391.95 lei.
· Din valorificarea apartamentului 11 in suprafata de 42 mp din blocul de nefamilisti din Moreni, jud. Dambovita la pretul de 32,120.20 lei am efectuat in data de 06.09.2017 o plata in valoare de 32,120.20 lei la Karpi Expert SRL(creditor garantat) ceea ce reprezinta partial rata aferenta trimestrului 1/an 2.
· La D.G.R.F.P. Ploiesti am efectuat plata ratei aferenta trimestrului 1/an 2, in valoare de 17,193.73 lei, dupa cum urmeaza:
8,454.00
|
13.07.2017
|
3,393.00
|
17.07.2017
|
4,682.00
|
24.07.2017
|
292.00
|
27.07.2017
|
373.00
|
02.08.2017
|
-
In data de 22.09.2017 am efectuat o plata in valoare de 95,071.00 lei reprezentand partial rata aferenta trimestrului 1/an 2, dupa cum urmeaza:
Beneficiar
|
Suma(lei)
|
Karpi Expert SRL creanta garantata-diferenta rata
|
37,228.94
|
Primaria Orasului Baicoi creanta bugetara
|
6,246.00
|
Primaria Orasului Boldesti - Scaieni creanta bugetara
|
1,972.00
|
AAAS Bucuresti creanta bugetara
|
2,025.76
|
Primaria Municipiului Moreni creanta bugetara
|
1,008.00
|
Autoritatea de Supraveghere Financiara creanta bugetara
|
578.32
|
Unitatea Administrativ Teritoriala Municipiul Moinesti creanta bugetara
|
414.00
|
Unitatea Administrativ Teritoriala a Orasului Ianca creanta bugetara
|
189.00
|
Primaria Comunei Leordeni creanta bugetara
|
126.00
|
Primaria Roata de Jos creanta bugetara
|
95.00
|
Primaria Comunei Bascov creanta bugetara
|
82.00
|
Primaria Comunei Berca creanta bugetara
|
82.00
|
Primaria Bilteni creanta bugetara
|
25.00
|
Primaria Municipiului Campulung creanta bugetara
|
20.00
|
SC Control Trading SRL creanta chirografara-partial rata
|
44,978.98
|
|
95,071.00
|
-
Din Anexa nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-au facut urmatoarele plati, aferente trimestrului 1/an 2:
Data
|
Suma (lei)
|
02.08.2017
|
642.00
|
03.08.2017
|
8,769.00
|
09.08.2017
|
4,436.00
|
17.08.2017
|
126.00
|
21.08.2017
|
3,929.00
|
23.08.2017
|
1,883.00
|
24.08.2017
|
8,249.00
|
31.08.2017
|
1,494.00
|
05.09.2017
|
922.00
|
07.09.2017
|
10,000.00
|
28.09.2017
|
18,379.00
|
TOTAL
|
58,849.00
|
Din valorificarea apartamentului nr. 14 situat in Campina, Str. Eruptiei, nr. 5, bl. 54, et. 4, Judet Prahova la pretul de 40.000 euro am achitat creditorului garantat SC Control Trading SRL suma de 128,321.98 lei ceea ce reprezinta plata in avans a tuturor ratelor din planul de reorganizare.
A. Evolutia activitatii societatii in perioada ianuarie-septembrie 2017
Situatiile financiare ale Societatii au fost intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara adoptate de Uniunea Europeana (,,IFRS") in vigoare la data de raportare trimestriala a Societatii, respectiv 30 septembrie 2017 si in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 2844/2016, pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, aplicabile societatilor comerciale ale caror valori mobiliare sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata, cu modificarile si clarificarile ulterioare. Aceste prevederi corespund cerintelor Standardelor Internationale de Raportare Financiara, adoptate de catre Uniunea Europeana.
Situatiile financiare contin situatia pozitiei financiare, Situatia profitului sau pierderii si a altor elemente ale rezultatului global , situatia modificarilor capitalurilor proprii, situatia fluxurilor de trezorerie si notele explicative.
Situatiile financiare s-au intocmit si raportat in moneda nationala RON. Pentru evaluarea elementelor patrimoniale tranzactionate in valuta, evaluarea la 30.09.2017 s-a efectuat la cursurile de referinta comunicate de Banca Nationala a Romaniei:
1 EURO = 4,5991 lei
1 USD = 3,8977 lei
B1. Pozitia financiara a societatii se prezinta astfel:
-Lei-
|
01.01.2017
|
30.09.2017
|
TOTAL ACTIV din care
|
12.063.677
|
10.977.446
|
- active imobilizate
|
6.308.207
|
5.770.590
|
- active circulante
|
5.606.721
|
5.027.317
|
- cheltuieli in avans
|
148.749
|
179.539
|
TOTAL PASIV din care:
|
12.063.677
|
10.977.446
|
-datorii ce trebuie platite intr-o perioada de pana la un an
|
5.004.342
|
7.351.835
|
-datorii ce trebuie platite intr-o perioada mai mare de un an
|
8.198.482
|
4.460.423
|
-provizioane pentru riscuri si
cheltuieli
|
25.612
|
25.612
|
- venituri in avans
|
0
|
855.527
|
-capitaluri proprii
|
-1.164.759
|
-1.715.951
|
Activul patrimonial la 30.09.2017 (10.977.446 lei) este in scadere fata de cel la 01.01.2017 (12.063.677 lei) si corespunde cu pasivul patrimonial (10.977.446 lei).
I) Elementele de Activ au inregistrat fata de 31.12.2016 o scadere de 9,00 %. Activele societatii se compun din :
1) Active imobilizate
Scaderile de valoare neta la 30 septembrie 2017 fata de anul 2016 se datoreaza amortizarii inregistrata pe costuri si vanzarii urmatoarelor active , dupa cum urmeaza:
· In urma Procesului Verbal de Licitatie nr.212/03.02.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 1.340 mp situat in Campina, str. Industriei , nr.3 bis, jud. Prahova impreuna cu cele doua constructii amplasate pe acesta, la pretul de 40 euro/mp. Am achitat suma de 225,133.22 lei catre CEC Bank, in calitate de creditor a carei garantie a fost valorificata.
· In urma Procesului verbal de licitatie nr.803/08.05.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 1.004 mp situat in Campina , str. Industriei, nr.3 bis, jud. Prahova catre domnul Vintila Adrian Nicolae. Avand in vedere ca in data de 15.05.2017 s-a incheiat contractul de vanzare cumparare, in data de 17.05.2017 am efectuat plata in valoare de 170.726,78 lei catre CEC Bank, in calitate de creditor a carei garantie a fost valorificata.
· In urma Procesului verbal de licitatie nr.916/19.05.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 2.177 mp cu constructiile aferente, situat in Campina , str. Industriei, nr.3 bis, jud. Prahova catre domnul Anton Dragos. Avand in vedere ca in data de 21.06.2017 s-a incheiat contractul de vanzare cumparare, in data de 27.06.2017 am efectuat plata in valoare de 611.419,59 lei catre CEC Bank, in calitate de creditor a carei garantie a fost valorificata.
· S-a vandut toate camerele din Caminul de nefamilisti situat in Craiova , jud. Dolj.
· In urma Procesului verbal de licitatie 1680/25.08.2017 s-a hotarat vanzarea apartamentului 11 in suprafata de 42 mp din blocul de nefamilisti din Moreni, jud. Dambovita la pretul de 32,120.20 lei si am efectuat in data de 06.09.2017 o plata in valoare de 32,120.20 lei la Karpi Expert SRL(creditor garantat) ceea ce reprezinta partial rata aferenta trimestrului 1/an 2.
· Tot in trimestrul III 2017, au fost vandute mijloacele de transport care nu mai erau in stare buna de functionare.
2) Active circulante
La 30.09.2017 comparativ cu anul precedent, activele circulante sunt cu 10,33% mai mici.
Principalele modificari ale postului bilantier „Active circulante”au fost urmatoarele:
a) valoarea stocurilor a ramas aproximativ aceeasi;
b) diminuarea soldului creantelor cu 12,67 %, ca urmare a incasarii lucrarilor executate;
c) scaderea disponibilului cu 9,36 % datorita achitarii datoriilor aferente contractelor in derulare ;
II) Elementele de Pasiv sunt prezentate, dupa cum urmeaza:
a) In perioada ianuarie-septembrie 2017, SC Compania Energopetrol SA nu a constituit alte provizioane pentru riscuri si cheltuieli, in afara celor deja existente in valoare totala de 25.612 lei.
b) La 30.09.2017 datoriile totale ale societatii au scazut fata de 31.12.2016 cu 10,53 %.
Din total datorii de 11.812.258 lei , 7.351.835 lei au termen de exigibilitate sub 1 an iar 4.460.423 lei au termen de exigibilitate mai mare de un an.
Datoriile al caror termen de exigibilitate este mai mare de un an, reprezinta sumele cu care creditorii societatii noastre s-au inscris la masa credala, care se vor achita conform Anexei nr.1 la Planul de Reorganizare, datoria la Bugetul de Stat care va fi achitata conform Anexei nr. 4 la Planul de Reorganizare si impozite amanate aferente rezervei din reevaluare aferenta reevaluarilor efectuate dupa 31.12.2003, care vor fi platite in momentul iesirii activelor corporale reevaluate, ca urmare a vanzarii si casarii acestora.
c) capitalul propriu s-a diminuat datorita rezultatului negativ al perioadei , respectiv pierdere de 605.485 lei cu 59,67 % mai mica fata de aceeasi perioada a anului trecut.
B2. SITUATIA REZULTATULUI GLOBAL
- Lei-
|
30.09.2016
|
30.09.2017
|
Cifra de afaceri
|
3.448.151
|
1.115.597
|
Venituri totale
|
3.725.497
|
2.464.121
|
Cheltuieli totale
|
5.226.889
|
3.069.606
|
Rezultat brut
|
-1.501.392
|
-605.485
|
Rezultat net
|
-1.501.392
|
-605.485
|
Veniturile totale realizate in perioada ianuarie-septembrie 2017 au fost cu 33,86 % mai mici , fata de veniturile realizate in perioada ianuarie-septembrie 2016.
Analizand datele, cifra de afaceri la data de 30.09.2017 este de 1.115.597 lei ,cea mai mare pondere avand-o lucrarile electro-energetice
Veniturile aferente vanzarilor de active la 30.09.2017 sunt in valoare de 1.328.183 lei.
Cheltuielile totale aferente perioada ianuarie-septembrie 2017 au fost cu 41,27 % mai mici fata de nivelul celor inregistrate in perioada ianuarie-septembrie 2016.
Cheltuielile de exploatare la SC COMPANIA ENERGOPETROL SA au ponderea cea mai mare in totalul cheltuielilor si sunt reprezentate de totalitatea resurselor consumate pentru realizarea activitatii societatii. Valoarea acestora la 30.09.2017 este de 3.057.549 lei.
In perioada analizata se constata o scadere a cheltuielilor cu materiile prime si materiale datorita executarii contractelor in derulare si o scadere a cheltuielilor cu prestatiile externe, datorita scaderii cifrei de afaceri. Totodata se observa si o scadere a cheltuielilor cu salariile datorata redimensionarii fortei de munca conform lucrarilor in derulare .
B.3. Dinamica personalului:
|
30.09.2017
|
30.09.2016
|
Numar mediu de salariati
|
34
|
63
|
Cheltuieli cu salariile si indemnizatii
|
812.953
|
987.803
|
Cheltuieli cu asigurarile sociale
|
203.008
|
239.339
|
C.Indicatori economico – financiari
Indicatorul lichiditatii curente = 5.027.317/7.351.835 X 100 = 68,38%
Indicatorul gradului de indatorare = 1.659.983/-1.715.951 X 100 = -96,74%
Viteza de rotatie a debitelor – clientii = 2.695.407/1.115.597X270 = 652,35
Viteza de rotatie a activelor imobilizate =1.115.597 / 5.770.590 = 0,19
D. Evenimente ulterioare datei de raportare
-S-au incheiat contractele de vanzare cumparare pentru ultimele cinci camere din caminul de nefamilisti din Craiova .
-S-a incheiat contractul de vanzare cumparare pentru Baraca Pram din Craiova la pretul de 60.000 lei .
- Am primit cereri de la firma RADAN IMOB SRL, pentru achizitionarea unei suprafete de 1.603 mp, aferente proprietatii noastre din Campina, str. Industriei, nr.3 bis, licitatia a avut loc, urmand ca dupa plata integral sa se incheie contractul de vanzare cumparare. Tot pentru proprietatea din Campina, str. Industriei, nr.3 bis am primit cerere de la Paverom Construct SRL pentru achizitionarea a 1.200 mp si constructiile aferente si de la Canad System Impex SRL pentru achizitionarea unei suprafete de 500mp. In momentul de fata am demarat procedura de dezmembrarea a acestor suprafete.
-Am luat legatura cu SC Agriland Imobiliare SRL in vederea vanzarii proprietatii noastre din Timisoara. Tot pentru proprietatea noastra din Timisoara am primit cererea domnului Talpos Dorel, cu care suntem in negocieri.
-S-a incheiat contractul de vanzare cumparare cu domnul Buzatu Florin privind achizitionarea unei garsoniere in suprafata de 56 mp din blocul de nefamilisti din Moreni, jud. Dambovita,proprietatea SC Compania Energopetrol SA. Mentionam ca blocul de nefamilisti din Moreni, jud. Dambovita este garantat in favoarea SC Karpi Expert SRL.
- Am continuat demersurile la Primaria Bragadiru pentru incadrarea terenului nostru in categoria “curti-constructii”. S-a luat legatura cu firma de arhitecti SC Mina-M-COM SRL, care a realizat Planul Urbanistic General al orasului Bragadiru, architect Alina Gogorosciuc cu care am stabilit sa-i transmitem documentele iar dansa sa incerce sa repare greseala prin care terenul nostru din orasul Bragadiru sa primeasca destinatia de “curti-constructii”.
-Cu ajutorul domnului Vlad Leca, rezident in Marea Britanie au fost promovate pe site-ul http://europeannewsproperty.com proprietatile noastre din Bragadiru, Tg Mures, Ianca, Moreni,Leordeni,Campina,Timisoara. Am primit cateva email-uri de interes care inca nu s-au materializat.
-Am luat legatura cu mai multe agentii imobiliare prin care am facut cunoscut faptul ca societatea are de vanzare terenuri cu constructii si utilitati si in acelasi timp au fost postate terenurile de vanzare pe urmatoarele site-uri:
OLX.ro
LA JUMATE.ro
ANIMAGRO.ro
HOMEZZ.ro
BRAILA -ANUNTURI .ro
Anunturi-Galati-gratuite.ro
Imobiliare orasul tau.ro
ITALIA ANUNTURI .com
WIZMO. Ro
-Ca urmare a convocarii efectuate de administratorul judiciar, convocata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a nr.3556/26.09.2017, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 85/2006 si a Legii nr.31/1990, republicata, in data de 27.10.2017, ora 14,00 s-a intrunit legal si statutar la prima convocare, la sediul societatii situat in Campina, str. Schelelor, nr.32, Judetul Prahova, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor COMPANIEI ENERGOPETROL SA („societate in reorganizare judiciara, in judicial reorganisation, en redressement”). Fiind indeplinite conditiile legale de cvorum privind valabilitatea deliberarilor, au fost prezenti la adunare actionari reprezentand 57,84 % din capitalul social, conform ordinii de zi aprobate, actionarii prezenti, cu unanimitate de voturi, au hotarat urmatoarele:
Art.1. Au aprobat propunerea de prelungire si modificare a planului de reorganizare
Art.2. Au aprobat data de 22.11.2017 ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se resfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si data de 21.11.2017 ca ex-date
Art.3. Imputernicirea Domnului Av. Andrei Ioan, sa efectueze formalitatile legale privind publicarea, inregistrarea si efectuarea mentiunilor la autoritatile in drept.
-In data de 23.10.2017, ora 9.00, la sediul administratorului judiciar, in temeiul dispozitiilor Legii nr.85/2006, s-a intrunit Adunarea Creditorilor debitoarei COMPANIA ENERGOPETROL S.A. avand ca ordine de zi :
-Aprobarea Propunerii de modificare / prelungirea planului de reorganizare cu inca un an conform legii 85/2006, art.95 , in vederea continuarii activitatii Companiei Energopetrol SA.
Avand in vedere faptul ca, in urma votului exprimat, din cele patru categorii de creditori inscrisi la masa credala a societatii debitoare, doar o categorie de creditori, respectiv categoria creditorilor salariali au votat PENTRU aprobarea propunerii de modificare/prelungire a planului de reorganizare, in vederea continuarii activitatii Companiei Energopetrol S.A., nefiind indeplinite cumulativ conditiile de vot prevazute de Legea nr.85/2006 propunerea de modificare/prelungire a planului de reorganizare, in vederea continuarii activitatii Companiei Energopetrol S.A. intocmita si propusa de administratorul special, Domnul Ing. Celescu Mircea, , nu a fost aprobata, iar in consecinta se va continua activitatea urmand planul de reorganizare aprobat prin sentinta nr.499/25.04.2016.
In trimestrul III 2017 situatiile financiare nu au fost auditate.
ADMINISTRATOR SPECIAL DIRECTOR ECONOMIC
ING. CELESCU MIRCEA EXP.CTB.PLESA CONSTANTIN