Comunicat privind disponibilitatea rezultatelor financiare aferente trimestrului I 2018
SC Compania Energopetrol SA-societate in reorganizare judiciara ,cu sediul in Campina , str, Schelelor nr.32, jud. Prahova , listata la Bursa de Valori Bucuresti ,simbol ENP informeaza investitorii ca situatiile financiare aferente trimestrului I 2018 pot fi consultate la sediul societatii ,pe site-ul societatii www.energo.ro si in link-ul de mai jos, incepand cu data de 15.05.2018.
RAPORT TRIMESTRIAL la 31.03.2018
A.Prezentarea generală a societăţii
SC Compania Energopetrol S.A. este societate pe acţiuni cu capital integral privat roman care funcţionează în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
Societatea este înregistrată la ORC sub nr.J/29/3/1991 , avand cod unic de inregistrare RO 1323700, cu sediul social in localitatea Campina str. Schelelor nr. 32 si detine un capital social subscris, varsat in valoare de 5.061.637 lei ,reprezentand 2.024.655 actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei/actiune. Piaţa reglementată pe care se tranzacţionează valorile mobiliare emise: BVB- categoria II simbol ENP.
Conducerea societatii a fost asigurata in perioada ianuarie –martie 2018 conform prevederilor Legii 85/2006 republicata, de Administratorul special desemnat, sub supravegherea Administratorului Judiciar si de conducerea executiva.
In perioada ianuarie –martie structura actionariatului nu s-a modificat, prezentandu-se astfel:
|
Sold la
31 martie 2018
|
%
|
ASOCIATIA SALARIATILOR
|
2.470.595
|
48,79
|
SIF MUNTENIA
|
400.640
|
7,92
|
ALTII ACTIONARI
|
2.190.402
|
43,29
|
TOTAL
|
5.061.637
|
100,00
|
Conducerea societatii a fost asigurata si supravegheata in perioada ianuarie –martie 2018 de:
Administrator judiciar al societatii ANDREI IOAN IPURL, conform certificatului emis de Tribunalul Prahova in 24.07.2015, dosarul 5081/105/2013 privind deschiderea procedurii de insolventa.
Prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA nr 2/03.09.2013, s-a numit in functia de administrator special Dl Celescu Mircea si conform Hotararii AGEA 08.12.2014 inregistrata la ORC Prahova conform certificatului de mentiuni 8559/13.02.2015 s-a numit in functia de administraror special Domnul Busuioc Dan-Nicolae. Prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA din 05.05.2015 s-a aprobat demisia domnului Busuioc Dan-Nicolae din functia de administrator special al societatii si numirea domnului Celescu Mircea in functia de administrator special.
Obiectul principal de activitate al societatii este de realizarea de lucrari de instalatii electrice cod CAEN 4321.
Compania Energopetrol este specializata in executarea de lucrari de constructii montaj si servicii in domeniile:
instalatii de transport si distibutie energie electrica, in retele aeriene si subterane, cu tensiuni pana la 400 kV inclusiv;
actionari si instalatii de forta, iluminat si automatizari (electropneumatice, electrohidraulice si electrice), in medii normale si clasificate;
determinarea calitatii izolatiei anticorozive si depistarea defectelor acesteia prin masuratori specifice in cadrul constructiilor ingropate sau montate pe sol;
instalatii de protectie catodica a constructiilor metalice terane sau subterane;
instalatii de protectie impotriva descarcarilor atmosferice;
instalatii de telecomanda si telecomunicatii in canal fizic sau hertzian;
sisteme automate de control si achizitie de date (SCADA);
lucrari de service, revizii, modernizari si retehnologizari pentru instalatii din domeniile de activitate;
verificari, incercari si masuratori profilactice in instalatii electroenergetice, de automatizari si protectie catodica;
proiectare, expertize tehnice, puneri in functiune, pentru obiective din domeniul de activitate.
In ultimii ani, pe langa domeniile de activitate traditionale firma s-a adaptat cerintelor unei economii concurentiale investiind in tehnica moderna si abordand noi domenii de activitate.
Activitatea societatii se desfasoara prin sucursalele din teritoriu:
-
Sucursala Liliesti
-
Sucursala Moinesti
A.1. Evolutia societatii COMPANIA ENERGOPETROL SA din punct de vedere al reorganizarii judiciare
Datorita dificultatilor financiare cu care societatea se confrunta , prin incheierea Tribunalului Prahova-Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ II, din data de 24.07.2013,pronuntata in dosarul de insolventa nr. 5081/105/2013 s-a dispus deschiderea procedurii de insolventa la cererea debitoarei SC Compania Energopetrol SA, administrator judiciar fiind Andrei Ioan IPURL.
Prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA nr 2/03.09.2013, s-a numit in functia de administrator special Dl Celescu Mircea.
Prin raportul intocmit de dl administrator judiciar Andrei Ioan IPURL in data de 09.10.2013 asupra cauzelor şi imprejurărilor care au condus la apariţia stării de insolvenţa a debitoarei SC COMPANIA ENERGOPETROL S.A. s-a considerat ca societatea Compania Energopetrol S.A. are șanse reale de reorganizare, motiv pentru care s-a propus continuarea perioadei de observație în scopul depunerii de către debitoare prin administratorul special a planului de reorganizare, astfel cum aceasta și-a exprimat intenția în termen procedural.
Prin Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA din 08.12.2014 s-a aprobat demisia domnului Celescu Mircea din functia de administrator special al societatii si numirea domnului Busuioc Dan-Nicolae in functia de administrator special.
Prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA din 05.05.2015 s-a aprobat demisia domnului Busuioc Dan-Nicolae din functia de administrator special al societatii si numirea domnului Celescu Mircea in functia de administrator special.
In perioada ianuarie 2018- martie 2018 societatea a intocmit si transmis dl administrator judiciar Andrei Ioan IPURL rapoarte de activitate cuprinzand:
-
Situatia economica a societatii debitoare;
-
Vanzarile efectuate;
-
Structura organizatorica;
-
Activitatea curenta desfasurata de societate in luna respectiva;
-
Situatia litigiilor si clientilor neincasati, precum si demersurile intreprinse in acest sens, de la luna la luna;
-
Situatia datoriilor curente;
-
Cash flow aferent fiecarei luni
Tabelul definitiv de creanţe împotriva SC COMPANIA ENERGOPETROL SA a fost depus la dosarul cauzei si a fost afişat la usa instantei la data de 18.01.2016, in conformitate cu prevederile art. 74 alin. (1) din Legea Insolventei, fiind publicat in Buletinul Procedurilor de Insolventa nr. 1070/19.01.2016
In data de 19.02.2016 , avand in vedere ca , in urma votului exprimat, toate cele patru categorii de creditori, respectiv categoria creditorilor bugetari,categoria creditorilor salariali, categoria creditorilor garantati si categoria creditorilor chirografari au votat PENTRU aprobarea Planului de Reorganizare al societatii , intocmit si propus de administratorul special Domnul ing. Celescu Mircea , inregistrat la sediul administratorului judiciar sub nr. 154/04.02.2016, acesta a fost aprobat , in conformitate cu dispozitiile atr. 100 din Legea nr. 85/2006. Prin sentinta civila nr. 499/25.04.2016 s-a dispus confirmarea planului de reorganizare al SC Compania Energopetrol SA.
Programului de plaţi cuprins in Anexa nr. 1 la Planul de reorganizare arata faptul ca totii creditorii vor primi 100% din suma cu care s-au inscris la masa credala.
Sinteza anexei nr. 1 ,sumele fiind exprimate in RON este urmatoarea:
Totodata conform Anexei nr. 4 la Planul de Reorganizare a fost esalonata si datoria curenta catre Bugetul de Stat in valoare de : 2.170.476,00 lei
Perioada de aplicare a planului de reorganizare este de 3 ani de la ramanerea irevocabila a hotararii de confirmare a acestuia, în conformitate cu prevederile art. 95 alin. (3) din Legea nr.85/2006, cu posibilitatea de prelungire în conditiile legii.
Pe parcursul perioadei de aplicare a Planului de Reorganizare societatea va pastra în întregime conducerea activitatii sale, inclusiv dreptul de dispozitie asupra bunurilor din averea sa, cu supravegherea activitatii sale de catre administratorul judiciar Andrei Ioan IPURL desemnat în conditiile legii.
Finantarea Planului de Reorganizare se va realiza pe urmatoarele surse principale:
-
profituri generate din continuarea activitatii proprii a S.C. COMPANIA ENERGOPETROL S.A. cu modificarile prevazute în Plan;
-
amortizarea inclusa in costuri fara iesire de numerar, care ramane la dispozitia societatii ca sursa proprie de finantare;
-
valorificarea creantelor certe existente in sold la data aprobarii planului;
-
valorificarea activelor ce nu sunt esentiale reorganizarii S.C. COMPANIA ENERGOPETROL S.A.;
-
sumele provenite din recuperarea creantelor izvorate din litigiile pe care societatea le are pe rol in prezent.
Toate categoriile de creante sunt defavorizate prin Planul de Reorganizare.
Aceste categorii de creante se considera a fi defavorizate întrucat sunt rescadentate pe o perioada mai mare de 30 de zile de la data confirmarii planului. Cu toate ca acestea au caracter de creante defavorizate, Planul aplica un tratament corect si echitabil fiind îndeplinite conditiile cumulative prevazute de art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2006.
-
Avand in vedere ca prin sentinta civila nr. 499/25.04.2016 s-a dispus confirmarea planului de reorganizare al SC Compania Energopetrol SA, in data de 07.06.2016 si 09.06.2016, conform Anexei nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-a facut plata in suma de 16.278 lei, aferenta trimestrului I, Anul I.
-
In data de 22.09.2016, conform Anexei nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-a facut plata in suma de 27.132 lei, aferenta trimestrului II, Anul I.
-
In data de 16.11.2016,06.12.2016 si 29.12.2016, conform Anexei nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-a facut plata in valoare de 37,985 lei , aferente trimestrului III, Anul I.
-
In data de 25.04.2017 conform Anexa nr. 1”Programul de plata al creantelor SC Compania Energopetrol SA” din planul de reorganizare si Anexa nr. 4 “Esalonarea datoriilor curente la Bugetul de Stat” s-a efectuat plata ratei aferente trimestrului IV, Anul I, respectiv:
-Anexa nr.1 52,057.99 LEI
-Anexa nr.4 27,130.95 LEI
TOTAL 79,180.94 LEI
-
In urma procesului verbal de licitatie nr.1518/11.08.2016 s-a hotarat vanzarea apartamentului nr. 3 din Campina, str. Eruptiei, nr.5 la pretul de 200,592.00 lei. Acest apartament a fost ipotecat in favoarea furnizorului SC Control Trading SRL. Conform planului de reorganizare aprobat, in momentul valorificarii bunurilor garantate , societatea va plati anticipat, intreaga creanta creditorului a carui garantie a fost valorificata , fara a mai astepta data scadenta a fiecarei rate. In consecinta in urma vanzarii apartamentului nr.3, societatea a achitat la SC Control Trading SRL in data de 19.09.2016 suma de 185,748.20 lei, ceea ce reprezinta plata in avans a ratelor pana in trimestrul II/an 3.
-
In urma Procesului Verbal de Licitatie nr.212/03.02.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 1.340 mp situat in Campina, str. Industriei , nr.3 bis, jud. Prahova impreuna cu cele doua constructii amplasate pe acesta, la pretul de 40 euro/mp, valoare totala 53.600 euro , respectiv 243.006,32 lei (echivalentul in lei la cursul BNR de la data tinerii licitatiei 1 euro=4,5337 lei).Adjudecatarul a achitat pana la data de 03.02.2017 suma de 24.120,00 lei fiind obligat sa achite diferenta de pret in cuantum de 218.886.32 lei in transe lunare egale in termen de 4 luni de la data tinerii licitatiei, respectiv 4 rate in valoare de 54.721,58 lei fiecare, pentru lunile februarie, martie, aprilie, mai 2017.Avand in vedere ca in data de 10.02.2017 am incasat prima rata de 54.721,58 lei ,in data de 13.02.2017 s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat) o plata in valoare de 78.841,58 lei. In data de 08.03.2017 am incasat a doua rata de 54.721,58 lei iar in consecinta s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat)o plata in valoare de 54.721,58 lei. In data de 10.05.2017 s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat)o plata in valoare de 54.721,58 lei, ca urmare a incasarii ratei a III a, iar in data de 06.06.2017 s-a efectuat catre CEC Bank SA (creditor garantat) ultima plata aferenta acestei vanzari in valoare de 36.848,48 lei.
In urma Procesului verbal de licitatie nr.803/08.05.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 1.004 mp situat in Campina , str. Industriei, nr.3 bis, jud. Prahova catre domnul Vintila Adrian Nicolae. Avand in vedere ca in data de 15.05.2017 s-a incheiat contractul de vanzare cumparare, in data de 17.05.2017 am efectuat plata in valoare de 170.726,78 lei catre CEC Bank, in calitate de creditor a carei garantie a fost valorificata.
In urma Procesului verbal de licitatie nr.916/19.05.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 2.177 mp cu constructiile aferente, situat in Campina , str. Industriei, nr.3 bis, jud. Prahova catre domnul Anton Dragos. Avand in vedere ca in data de 21.06.2017 s-a incheiat contractul de vanzare cumparare, in data de 27.06.2017 am efectuat plata in valoare de 611.419,59 lei catre CEC Bank, in calitate de creditor a carei garantie a fost valorificata.
In consecinta la CEC Bank am efectuat urmatoarele plati:
76,841.58
|
13.02.2017
|
2,000.00
|
14.02.2017
|
54,721.58
|
08.03.2017
|
54,721.58
|
10.05.2017
|
36,848.48
|
06.06.2017
|
170,726.78
|
17.05.2017
|
611,239.20
|
27.06.2017
|
ceea ce reprezinta plata in avans a tuturor ratelor din planul de reorganizare.
-
Din valorifcarea terenului in suprafata de 4,857 mp situat in Baicoi , str. Infratirii, Santier Liliesti, jud. Prahova la pretul de de 199,812.12 lei am efectuat catre GarantiBank (creditor gatantat) doua plati in data de 13.09.2017 , respectiv 20.09.2017 in valoare de 195,815.88 lei ceea ce reprezinta rata aferenta trimestrului 1/an 2 in valoare de 146,423.93 lei si plata in avans partial rata aferenta trimestrului 2/ An 2- 49,391.95 lei.
-
Din valorificarea apartamentului 11 in suprafata de 42 mp din blocul de nefamilisti din Moreni, jud. Dambovita la pretul de 32,120.20 lei am efectuat in data de 06.09.2017 o plata in valoare de 32,120.20 lei la Karpi Expert SRL(creditor garantat) ceea ce reprezinta partial rata aferenta trimestrului 1/an 2.
-
La D.G.R.F.P. Ploiesti am efectuat plata ratei aferenta trimestrului 1/an 2, in valoare de 17,193.73 lei, dupa cum urmeaza:
8,454.00
|
13.07.2017
|
3,393.00
|
17.07.2017
|
4,682.00
|
24.07.2017
|
292.00
|
27.07.2017
|
373.00
|
02.08.2017
|
-
In data de 22.09.2017 am efectuat o plata in valoare de 95,071.00 lei reprezentand partial rata aferenta trimestrului 1/an 2, dupa cum urmeaza:
Beneficiar
|
Suma(lei)
|
Karpi Expert SRL creanta garantata-diferenta rata
|
37,228.94
|
Primăria Oraşului Băicoi creanta bugetara
|
6,246.00
|
Primaria Orasului Boldesti - Scaieni creanta bugetara
|
1,972.00
|
AAAS Bucureşti creanta bugetara
|
2,025.76
|
Primăria Municipiului Moreni creanta bugetara
|
1,008.00
|
Autoritatea de Supraveghere Financiara creanta bugetara
|
578.32
|
Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Moineşti creanta bugetara
|
414.00
|
Unitatea Administrativ Teritoriala a Oraşului Ianca creanta bugetara
|
189.00
|
Primaria Comunei Leordeni creanta bugetara
|
126.00
|
Primăria Roata de Jos creanta bugetara
|
95.00
|
Primaria Comunei Bascov creanta bugetara
|
82.00
|
Primaria Comunei Berca creanta bugetara
|
82.00
|
Primăria Bîlteni creanta bugetara
|
25.00
|
Primaria Municipiului Campulung creanta bugetara
|
20.00
|
SC Control Trading SRL creanta chirografara-partial rata
|
44,978.98
|
|
95,071.00
|
-
Din Anexa nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-au facut urmatoarele plati, aferente trimestrului 1/an 2:
Data
|
Suma (lei)
|
02.08.2017
|
642.00
|
03.08.2017
|
8,769.00
|
09.08.2017
|
4,436.00
|
17.08.2017
|
126.00
|
21.08.2017
|
3,929.00
|
23.08.2017
|
1,883.00
|
24.08.2017
|
8,249.00
|
31.08.2017
|
1,494.00
|
05.09.2017
|
922.00
|
07.09.2017
|
10,000.00
|
28.09.2017
|
18,379.00
|
TOTAL
|
58,849.00
|
-
Din valorificarea apartamentului nr. 14 situat in Campina, Str. Eruptiei, nr. 5, bl. 54, et. 4, Judet Prahova la pretul de 40.000 euro am achitat creditorului garantat SC Control Trading SRL suma de 128,321.98 lei ceea ce reprezinta plata in avans a tuturor ratelor din planul de reorganizare.
-
Din valorificarea apartamentului nr.15 in suprafata de 56 mp din blocul de nefamilisti din Moreni, jud. Dambovita am achitat creditorului garantat Karpi Expert SRL suma de 42.607,44 lei in data de 21.11.2017.
-
In data de 12.12.2017 am efectuat plata diferentei ratei aferenta trimestrului 1/an 2 si rata aferenta trimestrului II , An 2 dupa cum urmeaza:
Nr. crt.
|
Beneficiar
|
Specificatie plata
|
Suma
|
1.
|
Garanti Bank SA
|
Plata diferenta rata aferenta trimestrului II An 2
|
194,647.94 lei
|
2.
|
Karpi Expert SRL
|
Plata diferenta rata aferenta trimestrului II An 2
|
72,974.46 lei
|
3.
|
Primăria Oraşului Băicoi
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
10,410.00 lei
|
4.
|
Primaria Orasului Boldesti - Scaieni
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
3,286.00 lei
|
5.
|
AAAS Bucureşti
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
3,376.27 lei
|
6.
|
Primăria Municipiului Moreni
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,679.00 lei
|
7.
|
Autoritatea de Supraveghere Financiara
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
963.86 lei
|
8.
|
Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Moineşti
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
690.00 lei
|
9.
|
Unitatea Administrativ Teritoriala a Oraşului Ianca
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
314.00 lei
|
10.
|
Primaria Comunei Leordeni
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
210.00 lei
|
11.
|
Primăria Roata de Jos
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
159.00 lei
|
12.
|
Primaria Comunei Bascov
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
137.00 lei
|
13.
|
Primaria Comunei Berca
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
136.00 lei
|
14.
|
Primăria Bîlteni
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
42.00 lei
|
15.
|
Primaria Municipiului Campulung
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
34.00 lei
|
16.
|
SC Control Trading SRL
|
Plata diferenta rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
240,083.53 lei
|
17.
|
SC Prelchim SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,135.74 lei
|
18.
|
SC Elcas Prodimpex SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
27,790.22 lei
|
20.
|
SC Start Energy SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
18,240.05 lei
|
21.
|
SC Servicii Energetice Muntenia SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
14,796.65 lei
|
22.
|
SC Luxten Lighting Company SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
7,510.88 lei
|
23.
|
GDF Suez Energy Romania SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
7,179.28 lei
|
24.
|
SC GV Electro Total SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
5,979.42 lei
|
25.
|
SC Precon SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
5,023.88 lei
|
26.
|
SC Audit Expert SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
4,332.66 lei
|
27.
|
SC Electroechipament SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
3,668.25 lei
|
28.
|
SC Filiala de Distribuţie a Energiei Electrice
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
3,329.35 lei
|
29.
|
SC Litind SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,935.74 lei
|
30.
|
SC Geran Serv Construct SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,849.88 lei
|
31.
|
SC Electric LT SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,484.97 lei
|
32.
|
SC Sabela Expert SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,280.40 lei
|
33.
|
SC Antilopa SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,303.59 lei
|
34.
|
SC Spedition Edugab SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,192.90 lei
|
35.
|
SC Lin Impex SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,176.84 lei
|
36.
|
SC Orange Romania SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,139.88 lei
|
37.
|
Sindicatul Liber si Independent Energopetrol
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,120.06 lei
|
38.
|
SC Tehno Fof SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,120.30 lei
|
39.
|
SC Teron Systems SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,066.41 lei
|
40.
|
SC Automar SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
1,039.54 lei
|
41.
|
SC Hidro Prahova SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
607.22 lei
|
42.
|
SC Adgas Install SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
882.07 lei
|
43.
|
SC Petroconstruct Service SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
636.31 lei
|
44.
|
SC Sandiliv SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
851.14 lei
|
45.
|
Institutul National de Cercetare
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
851.14 lei
|
46.
|
Bursa de Valori Bucuresti SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
843.80 lei
|
47.
|
SC Electroconstructia Elco Bucuresti SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
796.28 lei
|
48.
|
Institutul National pentru Controlul Cazanelor
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
687.46 lei
|
49.
|
SC Energo Power SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
578.44 lei
|
50.
|
Sc Somi – 93 SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
611.07 lei
|
51.
|
SC De Gospodarie Locala SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
603.22 lei
|
52.
|
SC Aquatim SA Timisoara
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
595.86 lei
|
53.
|
SC Coni SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
567.42 lei
|
54.
|
SC Lideras Gaz SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
240.06 lei
|
55.
|
SC Edugab Prod SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
456.84 lei
|
56.
|
SC Electrica Furnizare SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
259.81 lei
|
57.
|
SC Zone Verzi Tec SRL (Fosta DPAAC Tecuci)
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
438.05 lei
|
58.
|
SC Proleasing Motors SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
426.85 lei
|
59.
|
SC Swiso Sistem SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
388.12 lei
|
60.
|
SC Cargus International SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
237.87 lei
|
61.
|
SC TMUCB SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
333.03 lei
|
62.
|
Depozitarul Central SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
320.61 lei
|
63.
|
Asociatia Floare de Iris
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
255.76 lei
|
64.
|
SC Selket SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
215.51 lei
|
65.
|
SC Spanind SRL
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
156.19 lei
|
66.
|
SC Electrica Serv SA – (SISE) „Muntenia Nord”
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
111.49 lei
|
67.
|
SC Compania de Utilitati Publice Dunarea SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
25.60 lei
|
68.
|
SC „Electrica Furnizare” SA
|
Plata rata aferenta trimestrului I An 2 si plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
71.12 lei
|
69.
|
Bugetul de Stat
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
15,039.00 lei
|
70.
|
Bugetul de Stat
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
13,618.00 lei
|
71.
|
Retragere numerar pentru creantele salariale
|
Plata rata aferenta trimestrului II An 2
|
35,423.00 lei
|
|
|
|
720,968.29 lei
|
-
Din Anexa nr. 4 “Esalonare datorii curente la bugetul de stat” la planul de reorganizare s-au facut in data de 12.12.2017 urmatoarele plati, aferente trimestrului 1/an 2 si trimestrului 2/an 2:
Nr. crt.
|
|
Suma
|
1.
|
IMPOZIT SALARII aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
22,500.00 lei
|
2.
|
IMPOZIT SALARII aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
20,317.00 lei
|
3.
|
CAS ANGAJAT aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
48,932.00 lei
|
4.
|
SOMAJ ANGAJAT aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
2,046.00 lei
|
5.
|
SANATATE ANGAJAT aferent (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
25,026.00 lei
|
6.
|
CAS ANGAJATOR aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
154,037.00 lei
|
7.
|
SOMAJ ANGAJATOR aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
8,087.00 lei
|
8.
|
SANATATE ANGAJATOR aferent salariilor (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
93,763.00 lei
|
9.
|
FNUASS aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
2,648.00 lei
|
10.
|
FD ACCIDENTE aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
3,803.00 lei
|
11.
|
FD GARANTARE aferent salariilor restante (Anexa nr.4 din planul de reorganizare „Esalonarea datoriei curente la Bugetul de Stat”)
|
6,998.00 lei
|
|
|
388,157.00 lei
|
-Ca urmare a convocarii efectuate de administratorul judiciar, convocata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a nr.3556/26.09.2017, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 85/2006 si a Legii nr.31/1990, republicata, in data de 27.10.2017, ora 14,00 s-a intrunit legal si statutar la prima convocare, la sediul societatii situat in Campina, str. Schelelor, nr.32, Judetul Prahova, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor COMPANIEI ENERGOPETROL SA („societate in reorganizare judiciara, in judicial reorganisation, en redressement”). Fiind indeplinite conditiile legale de cvorum privind valabilitatea deliberarilor, au fost prezenti la adunare actionari reprezentand 57,84 % din capitalul social, conform ordinii de zi aprobate, actionarii prezenti, cu unanimitate de voturi, au hotarat urmatoarele:
Art.1. Au aprobat propunerea de prelungire si modificare a planului de reorganizare
Art.2. Au aprobat data de 22.11.2017 ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se resfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si data de 21.11.2017 ca ex-date
Art.3. Imputernicirea Domnului Av. Andrei Ioan, sa efectueze formalitatile legale privind publicarea, inregistrarea si efectuarea mentiunilor la autoritatile in drept.
-In data de 23.10.2017, ora 9.00, la sediul administratorului judiciar, in temeiul dispozitiilor Legii nr.85/2006, s-a intrunit Adunarea Creditorilor debitoarei COMPANIA ENERGOPETROL S.A. avand ca ordine de zi :
-Aprobarea Propunerii de modificare / prelungirea planului de reorganizare cu inca un an conform legii 85/2006, art.95 , in vederea continuarii activitatii Companiei Energopetrol SA.
Avand in vedere faptul ca, in urma votului exprimat, din cele patru categorii de creditori inscrisi la masa credala a societatii debitoare, doar o categorie de creditori, respectiv categoria creditorilor salariali au votat PENTRU aprobarea propunerii de modificare/prelungire a planului de reorganizare, in vederea continuarii activitatii Companiei Energopetrol S.A., nefiind indeplinite cumulativ conditiile de vot prevazute de Legea nr.85/2006 propunerea de modificare/prelungire a planului de reorganizare, in vederea continuarii activitatii Companiei Energopetrol S.A. intocmita si propusa de administratorul special, Domnul Ing. Celescu Mircea, , nu a fost aprobata, iar in consecinta se va continua activitatea urmand planul de reorganizare aprobat prin sentinta nr.499/25.04.2016.
B. Evoluţia activităţii societăţii in perioada ianuarie-martie 2018
Situatiile financiare ale Societatii au fost intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara adoptate de Uniunea Europeana (,,IFRS") in vigoare la data de raportare trimestriala a Societatii, respectiv 31 martie 2018 şi în conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 2844/2016, pentru aprobarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară, aplicabile societăţilor comerciale ale căror valori mobiliare sunt admise la tranzacţionare pe o piaţă reglementată, cu modificările şi clarificările ulterioare. Aceste prevederi corespund cerinţelor Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară, adoptate de către Uniunea Europeană.
Situatiile financiare contin situatia pozitiei financiare, Situatia profitului sau pierderii si a altor elemente ale rezultatului global , situatia modificarilor capitalurilor proprii, situatia fluxurilor de trezorerie si notele explicative.
Situatiile financiare s-au intocmit si raportat in moneda nationala RON. Pentru evaluarea elementelor patrimoniale tranzactionate in valuta, evaluarea la 31.03.2018 s-a efectuat la cursurile de referinta comunicate de Banca Nationala a Romaniei:
1 EURO = 4,6576 lei
1 USD = 3,7779 lei
B1. Poziţia financiară a societăţii se prezinta astfel:
-Lei-
|
01.01.2018
|
31.03.2018
|
TOTAL ACTIV din care
|
8.446.856
|
7.810.296
|
- active imobilizate
|
5.136.524
|
5.043.171
|
- active circulante
|
3.220.809
|
2.522.733
|
- cheltuieli in avans
|
89.523
|
244.392
|
TOTAL PASIV din care:
|
8.446.856
|
7.810.296
|
-datorii ce trebuie platite intr-o perioada de pana la un an
|
6.797.696
|
7.588.016
|
-datorii ce trebuie platite intr-o perioada mai mare de un an
|
3.168.662
|
1.693.872
|
-provizioane pentru riscuri si
cheltuieli
|
25.612
|
25.612
|
- venituri in avans
|
292.592
|
202.967
|
-capitaluri proprii
|
-1.837.706
|
-1.700.171
|
Activul patrimonial la 31.03.2018 (7.810.296 lei) este in scadere fata de cel la 01.01.2018 (8.446.856 lei) si corespunde cu pasivul patrimonial (7.810.296 lei).
-
Elementele de Activ au inregistrat fata de 01.01.2018 o scadere de aproximativ 8,00 %. Activele societatii se compun din :
-
Active imobilizate
Scaderile de valoare neta la 31 martie 2018 fata de anul 2017 se datoreaza amortizarii inregistrata pe costuri si vanzarii urmatoarelor active , dupa cum urmeaza:
-
In urma Procesului Verbal de Licitatie nr.1511/04.08.2017 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 1.609 mp situat in Campina, str. Industriei , nr.3 bis, jud. Prahova impreuna cu cele constructiile amplasate pe acesta la pretul de 64.120 euro. Contractul de vanzare cumparare s-a incheiat in data de 31.01.2018.
-
In urma Procesului verbal de licitatie nr.391/09.02.2018 s-a hotarat vanzarea terenului in suprafata de 988 mp situat in Campina , str. Industriei, nr.3 bis, jud. Prahova impreuna cu cele constructiile amplasate pe acesta la pretul de 57.520 euro .
-
Tot in trimestrul I 2018, au fost vandute mijloacele de transport care nu mai erau in stare buna de functionare.
-
Active circulante
La 31.03.2018 comparativ cu anul precedent, activele circulante sunt cu 21,67 % mai mici.
Principalele modificari ale postului bilantier „Active circulante”au fost urmatoarele:
a) valoarea stocurilor a ramas aproximativ aceeasi;
b) diminuarea soldului creantelor cu 38,54 %, ca urmare a incasarii lucrarilor executate;
c) scaderea disponibilului cu 45,29 % datorita achitarii datoriilor aferente contractelor in derulare ;
II) Elementele de Pasiv sunt prezentate, dupa cum urmeaza:
a) In perioada ianuarie-martie 2018, SC Compania Energopetrol SA nu a constituit alte provizioane pentru riscuri si cheltuieli, in afara celor deja existente in valoare totala de 25.612 lei.
b) La 31.03.2018 datoriile totale ale societatii au scazut fata de 31.12.2017 cu 6,87 %.
Din total datorii de 9.281.888 lei , 7.588.016 lei au termen de exigibilitate sub 1 an iar 1.693.872 lei au termen de exigibilitate mai mare de un an.
Datoriile al caror termen de exigibilitate este mai mare de un an, reprezinta sumele cu care creditorii societatii noastre s-au inscris la masa credala, care se vor achita conform Anexei nr.1 la Planul de Reorganizare, datoria la Bugetul de Stat care va fi achitata conform Anexei nr. 4 la Planul de Reorganizare si impozite amanate aferente rezervei din reevaluare aferenta reevaluarilor efectuate dupa 31.12.2003, care vor fi platite in momentul iesirii activelor corporale reevaluate, ca urmare a vanzarii si casarii acestora.
c) capitalul propriu a crescut ca urmare a inregistrarii profitului contabil in valoare de 102.555 lei , comparativ cu trimestrul I 2017 cand s-a inregistrat o pierdere contabila de 542.789 lei.
B2. SITUATIA REZULTATULUI GLOBAL
- Lei-
|
31.03.2017
|
31.03.2018
|
Cifra de afaceri
|
321.023
|
61.252
|
Venituri totale
|
329.741
|
657.869
|
Cheltuieli totale
|
872.530
|
555.314
|
Rezultat brut
|
-542.789
|
102.555
|
Rezultat net
|
-542.789
|
102.555
|
Veniturile totale realizate in perioada ianuarie-martie 2018 au fost cu 99,51 % mai mari , fata de veniturile realizate in perioada ianuarie-martie 2017.
Analizand datele, cifra de afaceri la data de 31.03.2018 este de 61.252 lei ,cea mai mare pondere avand-o lucrarile electro-energetice
Veniturile aferente vanzarilor de active la 31.03.2018 sunt in valoare de 596.070lei.
Cheltuielile totale aferente perioada ianuarie-martie 2018 au fost cu 36,36 % mai mici fata de nivelul celor inregistrate in perioada ianuarie-martie 2017.
Cheltuielile de exploatare la SC COMPANIA ENERGOPETROL SA au ponderea cea mai mare in totalul cheltuielilor si sunt reprezentate de totalitatea resurselor consumate pentru realizarea activitatii societatii. Valoarea acestora la 31.03.2018 este de 555.314 lei.
In perioada analizata se constata o scadere a cheltuielilor cu materiile prime si materiale datorita executarii contractelor in derulare si o scadere a cheltuielilor cu prestatiile externe, datorita scaderii cifrei de afaceri. Totodata se observa si o scadere a cheltuielilor cu salariile datorata redimensionarii fortei de munca conform lucrarilor in derulare .
B.3. Dinamica personalului:
|
31.03.2017
|
31.03.2018
|
Numar mediu de salariati
|
52
|
27
|
Cheltuieli cu salariile si indemnizatii
|
305.748
|
142.818
|
Cheltuieli cu asigurarile sociale
|
77.791
|
6.350
|
C.Indicatori economico – financiari
Indicatorul lichiditatii curente = 2.522.733/7.588.016 X 100 = 33,25 %
Indicatorul gradului de indatorare = 452.797/-1.700.171 X 100 = -26,63 %
Viteza de rotatie a debitelor – clientii = 471.604/61.252X90 = 692,95
Viteza de rotatie a activelor imobilizate =61.252 / 5.043.171 = 0,01
D. Evenimente ulterioare datei de raportare
-S-a primit cererea domnului Toma din partea societatii Tocab Electric SRL prin care solicita cumpararea terenului in suprafata de 1090 mp + constructiile amplasare pe acesta situat in Campina, str. Industriei, nr.3 jud Prahova, licitatia a avut loc urmand ca dupa plata integrala sa se incheie contractul de vanzare cumparare.
-S-a primit cererea domnului Cirstoaia Gheorghe privind achizitionarea unei garsoniere in suprafata de 56 mp din blocul de nefamilisti din Moreni, jud. Dambovita, la pretul de 11,000 euro, licitatia a avut loc urmand ca dupa plata integrala sa se incheie contractul de vanzare cumparare.
-S–a primit oferta din partea firmei PrivateImobiliare in valoare de 400.000 euro pentru proprietatea noastra din Tg. Mures, str. Barajului in suprafata de 10.000 mp +constructii (garantata in favoarea GarantiBank SA). Din discutiile purtate a reiesit necesitatea imbunatatirii ofertei. Solicitarea noastra de imbunatatire a ofertei este in analiza la aceasta ora avand sanse reale de realizare.
- S-a primit cererea societatii SC Farmavet SRL privind achizitionarea terenului situat in Str. Industriei, nr. 3 Bis, in suprafata de 500 mp, impreuna cu constructiile amplasate pe acesta la pretul de 30,000 euro;
- S-a primit cererea domnului Bejenariu Cristian privind achizitionarea terenului situat in Str. Industriei, nr. 3 Bis, in suprafata de 1,500 mp, impreuna cu constructiile amplasate pe acesta la pretul de 70,000 euro;
- S-a primit cererea domnului Motoc Florentin privind la achizitionarea terenului in suprafata de 1000 mp situat in Moreni , jud. Dambovita, la pretul de 10,000 euro. S-a demarat procedura de dezmembrarea a acestor suprafete.
- S-au continuat demersurile la Primaria Bragadiru pentru incadrarea terenului nostru in categoria “curti-constructii”.
-S-a luat legatura cu mai multe agentii imobiliare prin care s-a facut cunoscut faptul ca societatea are de vanzare terenuri cu constructii si utilitati.
-Au fost postate terenurile de vanzare pe urmatoarele site-uri:
OLX.ro
LA JUMATE.ro
ANIMAGRO.ro
HOMEZZ.ro
BRAILA -ANUNTURI .ro
Anunturi-Galati-gratuite.ro
Imobiliare orasul tau.ro
ITALIA ANUNTURI .com
WIZMO. Ro
PUBLI 24.ro
-In data de 18.04.2018 s-a achitat suma de 91,000.00 lei la Karpi Expert SRL reprezentand rata aferenta trimestrului III, An II-partial.
-In data de 25.04.2018 a avut loc Adunarea Generala a Actionarilor SC Compania Energopetrol SA , in urma careia s-au hotarat urmatoarele:
-
Au luat act de Raportul Administratorului Special pentru anul 2017;
-
Au luat act de Raportul de Audit Financiar pentru anul 2017;
-
Au aprobat situatiile financiare aferente anului 2017 pe baza rapoartelor prezentate de Administratorul Special si Auditorul Financiar;
-
S-a stabilit Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2018;
-
Au aprobat descarcarea de gestiune a Administratorului Special pentru exercitiul financiar 2017;
-
Au aprobat prelungirea mandatului de Audit Extern cu firma SC Audit Expert SRL pe o perioada de 1 an, respectiv de la data de 16.05.2018 pana la 15.05.2019;
-
Au aprobat data de 21.05.2018 ca data de inregistrare a actionarilor aspra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si data de 18.05.2018 ca ex-date;
-
Imputernicirea Domnului Av. Andrei Ioan, sa efectueze formalitatile legale privind publicarea, inregistrarea si efectuarea mentiunilor la autoritatile in drept.
In trimestrul I 2018 situatiile financiare nu au fost auditate.
ADMINISTRATOR SPECIAL
ING. CELESCU MIRCEA