sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FEPER - FEP

Hotarari AGA E 12.02.2021

Data Publicare: 12.02.2021 15:08:30

Cod IRIS: 1624F

 

 

Catre,

 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

-Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

 

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului A.S.F nr. 5 / 2018

 

Data raportului        

12.02.2021

Denumirea societatii comerciale

FEPER SA

Sediul social:

Bld. Prof. Dimitrie Pompei, nr.8, sector 2, Bucuresti

Forma juridica:

societate pe actiuni

Numarul de telefon/fax/e-mail

Tel/fax: 021/2420275

E-mail:  office@feper.ro

Web: www.feper.ro

Codul unic de inregistrare la

Oficiul Registrului Comertului

RO 752

Numar de ordine in Registrul Comertului 

J40/1092/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise

AeRO – piata de actiuni a B.V.B.

Capitalul social subscris si varsat

36.378.218,60 LEI

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala

 

363.782.186 actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei/actiune

 

Eveniment important de raportat : Hotararea nr. 1 a ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII FEPER-S.A. din data de 23.11.2020

 

HOTARAREA nr. 1

din 12.02.2021

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii  FEPER-S.A., asa cum acestia au fost inregistrati in Registrul actionarilor la data de referinta din 01.02.2021, tinut de catre Depozitarul Central S.A. Bucuresti, care si-a desfasurat lucrarile la prima convocare, in data de 12.02.2021, ora 12:00;

Cu cvorumul si cu majoritatea necesare, consemnate in procesul-verbal nr.22 din 12.02.2021, incheiat cu ocazia lucrarilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii  FEPER-S.A., avand in vedere ordinea de zi propusa de Consiliul de Administratie al Societatii  FEPER-S.A., publicata in  Monitorul Oficial al Romaniei - partea a IV-a nr. 115 din 12.01.2021, in ziarul National din data de 12.01.2021 si pe website-ul societatii la adresa www.feper.ro si avand in vedere materialele prezentate in cadrul ordinii de zi, precum si voturile, in cadrul unui cvorum de 87,62 % din capitalul social, exprimate direct sau prin corespondenta, in temeiul art. 111 din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

 

 

HOTARASTE:

 

Art. 1. Se aproba modificarea si completarea Actului Constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza (314.314.647 voturi pentru, 4.430.849 voturi impotriva):

1. In cadrul art. 3, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat (11) cu urmatorul continut:

„(11) Societatea are deschise doua sucursale, respectiv:

(i)                FEPER S.A. Bucuresti SUCURSALA PREDEAL, cu sediul in loc. Predeal, Oras Predeal, strada TREI BRAZI, nr. 6, judetul Brasov, Cod unic de inregistrare: 35185823, numar de ordine in RC: J08/1809/2015

 

(ii)             FEPER S.A. Bucuresti SUCURSALA PLOIESTI, Municipiul Ploiesti, Bulevardul REPUBLICII, nr. 1, judet Prahova, Cod unic de inregistrare: 35173101, numar de ordine in RC: J29/1550/2015”

2. In cadrul art. 9 se introduce un nou alineatul cu urmatorul continut:

„(2) Actiunile emise de societate sunt tranzactionate pe piata AERO – sistemul multilateral de tranzactionare al Bursei de Valori Bucuresti.”.

3. Alineatul (2) al art. 12 se modifica si va avea urmatorul continut:

(2) Dreptul de proprietate asupra actiunilor societatii se va putea transmite in conditiile reglementate de legislatia specifica.

 

4. Alineatele (2) si (5) ale art. 15 se modifica si vor avea urmatorul continut:

(2) Atributiile pe care le exercita adunarile generale ordinare si extraordinare sunt cele prevazute de Legea societatilor. Ori de cate ori trebuie adoptata o hotarare privind o problema care nu este prevazuta de lege ca fiind de competenta uneia dintre cele doua forme ale adunarii generale si nu rezulta, din analiza problemei, ca este legata de gestiunea curenta a societatii, se considera ca ea este de competenta adunarii generale extraordinare.

...

(5) Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale extraordinare a actionarilor, la prima convocare, este necesar ca actionarii prezenti sau reprezentati sa detina cel putin doua treimi din numarul total al drepturilor de vot, iar pentru a doua convocare este necesara, in vederea deliberarii, prezenta actionarilor reprezentand cel putin jumatate din numarul total al drepturilor de vot.

 

5. In cadrul art. 17 se introduce un nou alineat cu urmatorul continut:

„(4) Actionarii pot participa si vota in cadrul adunarilor generale ale actionarilor conform reglementarilor incidente in materie direct, prin reprezentant sau prin corespondenta.”

 

6. Alineatul (1) al art. 18 se modifica si va avea urmatorul continut:

(1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie, organ colegial de conducere, format din minim 3 membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice, dupa caz, conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor care are inscrisa pe ordinea de zi alegerea administratorilor. In cazul in care a fost ales un membru al consiliului de administratie o persoana juridica aceasta va desemna un reprezentant persoana fizica. Durata mandatului fiecarui administrator este stabilita prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor care alege administratorii, ea neputand depasi 4 ani. Administratori pot fi renumiti pentru mandate de 4 ani.”

 

7. In cadrul art. 18, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat (11) cu urmatorul continut:

„(11) Membrii consiliului de administratie isi aleg din randul lor un presedinte si un vicepresedinte.”.

8. Alineatele (2) si (3) ale art. 19 se modifica si vor avea urmatorul continut:

 “(2) Remuneratia lunara fixa a presedintelui consiliului de administratie, respectiv a membrilor consiliului de administratie, va fi de 2,5 ori, respectiv de 2,0 salariul mediu brut realizat pe societate in exercitiul financiar anterior. Remuneratia suplimentara a membrilor consiliului de administratie care fac parte din comitetele consultative este de 10% din remuneratia lunara cuvenita acestora. Remuneratia variabila a membrilor consiliului de administratie este aprobata de Adunarea Generala a Actionarilor si este in cuantum de maxim 2,00% din profitul net al Societatii Feper S.A. Remuneratia variabila se va plati membrilor consiliului de administratie in termen de cel mult o luna de la data adunarii generale a actionarilor in care s-au aprobat documentele de inchidere a exercitiului financiar precedent si se va suporta din bugetul anului in curs.

(3) Fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa accepte in mod expres exercitarea mandatului incredintat si sa incheie o asigurare pentru raspundere civila profesionala, in limita stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor.Primele de asigurare vor fi suportate de societate.”

 

9. Alineatele (1), (2) si (4) ale art. 20 se modifica si vor avea urmatorul continut:

„ (1) Consiliul de administratie se va intruni cel putin o data la 3 luni, la convocarea presedintelui sau a vicepresedintelui. Consiliul de administratie va putea fi convocat si la cererea motivata a cel putin doi dintre membri sai sau a directorului general executiv, ori de cate ori este necesara o astfel de convocare, iar ordinea de zi va fi propusa de catre autorii cererii. Presedintele sau Vicepresedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.

(2) Convocarea in vederea intrunirii consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu cel putin 3 zile inainte de data propusa pentru tinerea sedintei. Convocarea sedintei Consiliului de Administratie va fi trimisa fiecarui membru in scris, prin fax sau prin posta electronica, la adresele de fax sau de email ale membrilor Consiliului de Administratie.

...

(4) Sedintele consiliului de administratie se vor tine la sediul societatii sau in oricare alt loc indicat in convocator si vor fi prezidate si conduse de catre presedinte, ori, in caz de impiedicare fizica sau juridica a acestuia, de vicepresedinte sau de catre un alt administrator desemnat de presedinte sau ales in cadrul sedintei pentru aceasta activitate.”.

 

10. Alineatul (10) al art. 20 se modifica si va avea urmatorul continut:

„(10) Administratorii au dreptul sa li se deconteze, de catre societate, toate cheltuielile determinate de deplasarea si participarea la oricare dintre sedintele consiliului de administratie, precum si pentru orice activitate legata de gestiunea si administrarea societatii. Cuantumul sumelor decontabile se stabilesc in contractul de administrare.”.

11. Alineatele (1) si (2) ale art. 21 se modifica si vor avea urmatorul continut:

(1) Membrii consiliului de administratie pot fi revocati oricand de catre adunarea generala a actionarilor pentru motive temeinice. Constituie just motiv de revocare:

i. Orice actiune sau inactiune prin care acestea isi incalca cu vinovatie (din culpa sau cu intentie) oricare dintre obligatiile asumate si/sau care-i revin in aceasta calitate potrivit legii, hotararilor adunarilor generale si actului constitutiv;

ii. Neindeplinirea obiectivelor stabilite de catre Adunarea Generala a Actionarilor, in special a prevederilor din bugetul de venituri si cheltuieli;

iii. Hotararea A.G.A. de reorganizare/restructurare a organelor statutare de conducere a societatii, prin modificarea numarului membrilor Consiliului de Administartie sau a formei de administrare;

iv. Modificarea structurii actionariatului in sensul reducerii participatiei unuia dintre actionari (prin vanzare partiala sau totala a pachetului de actiuni detinut, majorari de capital social, fuziuni, divizari, etc.);

(2) In caz de vacanta a unui post al unuia sau mai multor administratori, ceilalti administratori deliberand, procedeaza, cu majoritate absoluta, la numirea unui administrator provizoriu, pana la convocarea adunarii generale.

12. Alineatul (3) al art. 22 se modifica si va avea urmatorul continut:

(3) Limitele remuneratiei lunare fixe a directorului/directorilor se stabilesc intre 4 si 12 salarii medii brute realizate pe societate in exercitiul financiar anterior. Remuneratia variabila este aprobata de Adunarea Generala a Actionarilor la propunerea Consiliului de administratie, si este in cuantum de maxim 3,00% din profitul net al Feper S.A. Remuneratia variabila se plateste Directorului in termen de cel mult o luna de la data Adunarii Generale a Actionarilor in care s-au aprobat documentele de inchidere a exercitiului financiar precedent si se va suporta din bugetul anului in curs.”.

13. Art. 27 se modifica si va avea unratorul continut:

Art. 27 - Incheierea contractelor individuale de munca si salarizarea se realizeaza conform legislatiei in vigoare si cu respectarea dispozitiilor cuprinse in contractul colectiv de munca. Plata salariilor, a impozitelor si taxelor aferente acestora se va face potrivit legii.”.

 

               Art. 2. Se imputerniceste (318.747.496 voturi pentru):

 

-         Presedintele Consiliului de Administratie, dl. Marius Adrian MOLDOVAN pentru semnarea Actului Constitutiv al societatii in forma actualizata;

 

-         Presedintele de Sedinta, dl. Florin Danut BUZATU pentru semnarea prezentei Hotararii a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

               Art. 3. Se imputerniceste dna. Cosmina Clemansa DEACONESCU pentru  efectuarea formalitatilor de  publicitate legala si inregistrare a Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (318.747.496 voturi pentru).

 

 Documentele continand informatiile, datele si propunerile ce au stat la baza aprobarilor enumerate constituie anexe la prezenta hotarare, din care fac parte integranta si se afla  la societate.

 

            Prezenta hotarare face parte integranta din procesul-verbal nr. 22 din 12.02.2021, in care este consemnata desfasurarea lucrarilor adunarii generale extraordinare a actionarilor, intocmit si semnat de catre secretariatul tehnic ales in A.G.E.A., precum si de Administratorul Societatii FEPER S.A., care a condus lucrarile Adunarii Generale Extraordinare.

 

In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si cu regulamentele si instructiunile privind informarea continua a actionarilor, emise in aplicarea acestora, prezenta hotarare se va da publicitatii, se va comunica Autoritatii de Supraveghere Financiara (A.S.F.) si Sistemului Multilateral de Tranzactionare AeRO administrat de Bursa de Valori Bucuresti si va fi depusa in termenul legal la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, pentru a fi mentionata in registru si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

 

 

 

PRESEDINTE DE SEDINTA A.G.E.A,

Florin Danut BUZATU

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.